ژل استایلج STYLAGE چیست؟

ژل استایلج

شاید اگر در گذشته قصد داشتید ژل تزریق کنید، ناگزیر بودید از بین چند برند محدود یکی را انتخاب کنید. خوشبختانه امروزه برندهای مختلف و متنوعی در بازار زیبایی پا به عرصه رقابت گذاشته اند. بیشتر برندهای فیلر دارای فورمولاسیون تخصصی برای نواحی مختلف صورت هستند. در این مطلب قصد داریم یکی از معروف ترین برندهای ژل خارجی که طرفداران زیادی داشته و موفق شده نتایج عالی و مطلوبی را در کارنامه خود ثبت کند را به شما معرفی کنیم. این شما و این هم ژل محبوب استایلج…

فیلر استایلج

در مورد ژل استایلج بیشتر بدانید

ژل استایلج هم مانند بسیاری از فیلرهای دیگر دارای هیالورونیک اسید است. این ماده شگفت انگیز می تواند تا چندین برابر وزن خود آب جذب کند و به همین علت است که پوستمان بعد از تزریق فیلر شاداب و با طراوت به نظر می رسد. ویژگی متمایز کننده مجموعه ژل های استایلج وجود آنتی اکسیدان های قوی در ترکیبات این ژل است که به پاکسازی رادیکال های آزاد درون پوست کمک نموده، از پوست مقابل اشعه فرابنفش محافظت و در مجموع به ارتقا سلامت پوست کمک می کند.

اگر دیگر نکات قابل توجه در مجموعه ژل های استایلج وجود لیدوکائین (بی حسی) در فرمولاسیون این ژل است که تزریقی بدون درد را برای شما به همراه دارد. تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا FDA گواه بر سلامت و بدون عارضه بودن ترکیبات لیدوکائین در ترکیبات این ژل است. مجموعه ژل های استایلج که دارای فرمولاسیونی تخصصی در غلظت های مختلف است برای تزریق نواحی مختلفی در صورت مانند گونه، زیر چشم، خط فک، اصلاح نواقص صورت مانند فرم بینی، برطرف کردن خطوط و چین و چروک های پوستی و… در آزمایشگاه تخصصی تولید شده است.

در بهترین کلینیک غرب تهران با پزشکانی حاذق و با تجربه مشاوره رایگان داشته باشید.

برای رزرو مشاوره رایگان “اینجا” را کلیک کنید.

مجموعه ژل های استایلج

ژل استایلج محصولی از کمپانی معتبر ویواسی فرانسه است که در بریتانیا تولید می شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ژل های استایلج در غلظت های مختلفی وجود داشته و به طور تخصصی برای نواحی مختلف صورت قابل استفاده اند. در ادامه با فیلرهای تخصصی استایلج بیشتر آشنا شوید:

فیلر استایلج

ژل استایلج اس (Stylage S)

یکی از انواع ژل استایلج، مدل استایلج اس (S) می باشد، این ژل دارای کمترین غلظت در بین دیگر انواع ژل‌های استایلج است و به درون غشای میان‌پوست سطحی یا لایه میانی پوست فرد تزریق می‌شود.

ژل استایلج اس

اگر در سنین جوانی هستید و عارضه ی پوستی زیادی ندارید، چین و چروک های پوستتان نسبتا کم و ظریف است و خطوط پوستی چندان عمیقی ندارید ژل استایلج S یک انتخاب ایده آل برای شما می باشد. ژل استایلج S دارای کمترین غلظت در میان سایر ژل های این مجموعه است و می تواند تاثیرات عالی بر روی پوستتان داشته باشد، پوستتان را جوانسازی کند و در کنار آن اثرات پیشگیرانه قابل توجهی روی پوستتان داشته باشد.

ژل استایلج سری S را می توانید به گونه، خط خنده، شقیقه و پیشانی تزریق کنید. از جمله مزایای قابل توجه فیلر استایلج سری S امکان تزریق به خط اخم و خطوط پنجه کلاغی نواحی اطراف چشم است.

چین و چروک

ژل استایلج ام (Stylage M)

غلظت هیالورونیک اسید فیلر استایلج M نسبت به سری S بیشتر است و برای خطوط پوستی نسبتا عمیق پوست کاربرد دارد. این فیلر را می توان برای نواحی گونه، چانه و خط فک، خط خنده و اندوه و همچنین اصلاح نواقص صورت مانند بینی استفاده کرد.

استایلج ام

ژل استایلج ال (Stylage L)

ژل استایلج سری L دارای غلظت بیشتر نسبت به سری S و M است. اگر افتادگی پوستتان نسبتا زیاد است و یا چین و چروک های زیادی روی پوستتان دارید و عمق خطوط پوستتان زیاد و قابل توجه است ژل استایلج سری L می تواند برایتان بسیار موثر و کاربردی باشد. این ژل با غلظت بالای خود به پر کردن خطوط و چین و چروک های پوستی کمک نموده و می تواند تا حدودی به لیفت پوستتان کمک و جوانی و شادابی را به پوستتان بازگرداند.

استایلج سری ال

ژل استایلج ایکس ال (Stylage XL)

فیلر استایلج XL دارای بیشترین غلطت هیالورونیک اسید موجود در مجموعه ژل های استایلج است. جالب این جاست که این فیلر یکی از متراکم ترین و غلیظ ترین فیلرهای موجود در بازار است. اگر به دنبال افزایش حجم و اصلاح فرم صورتتان هستید ژل استایلج سری XL انتخابی عالی با نتایجی درخشان برای شماست.

استایلج سری ایکس ال

ژل استایلج اسپشیال لیپز (Stylage Special Lips)

اگر به دنبال فیلری با کیفیت و مناسب برای اصلاح فرم لبانتان هستید ژل استایلج لیپز را به شما توصیه می کنیم. بافت این ژل حداکثر سازگاری را با پوست لبتان داشته، دارای غلظتی مناسب از هیالورونیک اسید بوده و زیر پوست گلوله نمی شود. از این ژل می توان برای اصلاح فرم و افزایش حجم لب و قرینه سازی لب استفاده نمود. همچنین افزایش رطوبت و شادابی پوست لب از اثرات مطلوبی است که پس از تزریق می توانید روی پوست لبانتان مشاهده کنید.

استایلج لیپز

ژل استایلج هیدرو (Stylage Hydro)

این فیلر نوعی مزوژل آبرسان محسوب می شود. این فیلر آبرسانی و رطوبت دهی به پوست را بر عهده دارد و می تواند خاصیت ارتجاعی را به پوست بازگردانده و به افزایش قدرت کشسانی پوست کمک کند. فراموش نکنید اگر پوست کم آبی دارید پوستتان سریعتر در معرض پیری و سایر عوارض پوستی قرار می گیرد و تزریق مزوژل با تامین رطوبت قابل توجه پوستتان به میزان قابل توجهی از فرآیند پیری پوستتان جلوگیری می کند.

ژل استایلج هیدرو

ژل استایلج هیدرومکس (Stylagr Hydromax)

اگر پوستتان از کم آبی شدید رنج می برد و می خواهید کم آبی پوستتان را خیلی سریع برطرف کنید ژل استایلج هیدرومکس را به شما پیشنهاد می کنیم. این فیلر هم مانند ژل هیدرو به نوعی مزوژل محسوب می شود با این تفاوت که دارای غلظت بیشتری از مواد آبرسان است و برای پوست های خیلی خشک و کم آب توصیه می شود. فراموش نکنید این فیلر کاربرد حجم دهی نداشته و نمیتوانند خطوط پوستی عمیق شما را از بین ببرند. در واقع وظیفه این فیلر آبرسانی عمیق پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی و بهبود کشسانی پوست است و به طور کلی باعث افزایش کیفیت و شادابی پوست می شود و فرآیند پیری پوست را معکوس می کند. همچنین می تواند روی درمان برخی از چین و چروک های بسیار سطحی پوست نیز موثر باشد.

ژل استایلج هیدرو مکسمزایای تزریق ژل استایلج چیست؟

  • استفاده از ترکیبات موثر و باکیفیت
  • دارای تائیدیه FDA از سازمان غذا و داروی آمریکا
  • حداکثر سازگاری زیستی با بافت پوست
  • حفظ ظاهری طبیعی و یکنواخت پس از تزریق
  • دارای فرمولاسیون تخصصی برای تزریق به نواحی مختلف صورت
  • حاوی لیدوکائین و تجربه کمترین میزان درد هنگام تزریق
  • حاوی آنتی اکسیدان های قوی برای ارتقا سلامت پوست
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر برندهای فیلر

استایلج

ماندگاری ژل استایلج چه قدر است؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم مجموعه ژل های استایلج در غلظت های مختلفی عرضه شده اند که همین موضوع باعث می شود میزان ماندگاری آن ها متفاوت باشد. برای مثال سری S استایلج حدودا بین شش ماه الی یکسال می تواند ماندگار باشد. این میزان برای سری M حدود نه الی پانزده ماه و در سری XL تا بالای هجده ماه نیز می تواند ماندگاری داشته باشد. در مدل استایلج لیپز به علت تحرک لب ها، نوشیدن مایعات داغ مانند چای و قهوه و… باعث عمر کوتاه تر ژل شده و معمولا بین شش تا نه ماه ماندگاری دارد.

اگر قصد دارید ژل تزریق کنید از برند و کشور سازنده آن سوال کنید. از پزشک درخواست کنید بسته ژل (فیلر) را.مقابل چشمانتان باز نموده و حتما به تاریخ تولید و انقضا ژل لب توجه کنید!

آیا تزریق ژل استایلج درد دارد؟

از جمله مزایای مجموعه ژل های استایلج استفاده از لیدوکائین در فرمولاسیون تخصصی این ژل است. وجود لیدوکائین باعث بی حسی موضعی ناحیه ی مورد نظر شده و میزان درد به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند. از طرفی در تزریقات صورت به علت استفاده از سوزن های مخصوص، ظریف و باریک میزان درد و تحریک پذیری بسیار کم و ناچیز است. اگر در مورد درد هنگام تزریق باز هم نگران هستید کافی است موردتان را با پزشک مطرح کنید تا از بی حسی موضعی برای کاهش درد در ناحیه ی مورد نظر استفاده کند.

چه کسانی نبایستی اقدام به تزریق ژل استایلج کنند؟

  • تزریق ژل برای بانوان باردار و یا شیرده ممنوع است.
  • افراد مبتلا به بیماری های پوستی به ویژه در ناحیه ی صورت بایستی ابتدا پوستشان را درمان و سپس اقدام به تزریق کنند.
  • افراد مبتلا به تبخال و نظایر آن به ویژه در ناحیه ی صورت، بایستی تا زمان بهبود از تزریق ژل در این ناحیه خودداری کنند.
  • افراد دارای سوابق بیماری های قلبی عروقی بایستی شرح کامل به پزشک ارائه نموده و سپس در صورت تائید اقدام به تزریق کنند.
  • بیماران خاص نظیر سرطان، و یا افرادی که ضعف سیستم ایمنی، دیابت و … دارند بایستی تحت نظر پزشک اقدام به تزریق کنند.

ده ها نمونه ی قبل و بعد تزریق ژل در کلینیک دلتا را از “اینجا” ببینید

قبل از تزریق ژل استایلج بایستی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • بهتر است حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق، از مصرف دارویهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و … که باعث تشدید خونریزی می شوند پرهیز کنید.
  • اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید و یا دارویی مصرف می کنید قبل از تزریق فیلر در جلسه مشاوره رایگان با پزشک موردتان را مطرح کنید.
  • در نظر داشته باشید اگر قصد دارید فیلرتزریق کنید نبایستی دارای تبخال، بیماری فعال پوستی و نظایر آن باشید.
  • تزریق ژل درد زیادی ندارد و از طرفی فیلرهای استایلج دارای لیدوکائین است. با این حال اگر نیاز به دریافت بی حسی دارید در جلسه مشاوره رایگان به پزشک اطلاع دهید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق،.از نوشیدن مواد الکلی.خودداری کنید.چون خطر خونریزی و ایجاد کبودی را.در محل تزریق تشدید می کند.
  • بایستی هنگام تزریق پوستتان تمیز و عاری از هر گونه مواد آرایشی و کرم باشد.

پس از تزریق ژل استایلج چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • برای جلوگیری از ایجاد التهاب و کبودی تا 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در روزهای ابتدایی پس از تزریق آرایش نکنید و از کرم های سنگین آرایشی دوری کنید.
  • برای شستشوی پوست از شوینده های سبک و ملایم استفاده کنید.
  • به طور مرتب از ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده نموده و آن را روی پوست خود تجدید کنید.
  • در هفته های ابتدایی پس از تزریق از ورزش های سنگین اجتناب نموده و از حضور در محیط های گرم مانند جکوزی، سونا و دوش آب گرم و … دوری کنید.
  • تا 72 ساعت پس از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.
  • از ماساژ و فشار ناحیه ی تزریق خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض.نور خورشید اجتناب کنید.
  • پس از 72 ساعت در صورت وجود قرمزی و تورم پایدار در محل تزریق، موضوع را با مشاورین دلتا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ کلینیک مطرح کنید.

تزریق ژل لب طبیعی متناسب با فرم صورت شما در کلینیک لیزر و جوانسازی دلتا

هزینه ی تزریق ژل استایلج چه قدر است؟

ارائه ی قیمت دقیق برای تزریق ژل استایلج ممکن نیست.زیرا بسته به عواملی نظیر برند ژل، میزان سی سی مورد نیاز،.میزان ماندگاری و … مختلف است. همچنین هزینه ی کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تزریق فیلرموثر است.

در حال حاضر قیمت تزریق ژل لب، ژل خط خنده، فیلر زیر چشم، زاویه فک، فیلر چانه و ….هر سی سی از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن.ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است،.به همین جهت هزینه فیلر به.صورت تقریبی.عنوان شده است. در صورتی که نیاز به اطلاع دقیق از قیمت فیلر استایلج دارید میتوانید با کلینیک تماس بگیرید و یا به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید.

در رابطه با تزریق فیلر استایلج سوال دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 9 صبح الی 9 شب در روزهای کاری با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.