جوانسازی پوست با لیزر فوتونا

جوانسازی پوست و لیفت صورت دو روش اساسی در حوزه زیبایی و آرایش هستند که هدف آنها بهبود ظاهر و جلوگیری از نشانه‌های پیری و افتادگی پوست می‌باشد. جوانسازی پوست شامل مجموعه‌ای از روش‌ها و محصولات است که برای حفظ و بهبود سلامت و زیبایی پوست استفاده می‌شود. این شامل استفاده از محصولات مراقبتی مانند کرم‌ها و سرم‌ها، روش‌های درمانی مانند لیزر، میکرونیدلینگ و کیمیاگری پوست، و روش‌های غذایی و ورزشی برای ارتقای سلامت پوست می‌شود.

هدف اصلی این روش‌ها افزایش تولید کلاژن، بهبود ساختار و لنگش پوست، کاهش چین و چروک‌ها، و افزایش روشنایی و طراوت پوست است. لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که برای کشش و تنش پوست صورت و گردن استفاده می‌شود. این روش شامل برش‌ها و کشیدگی‌های جراحی است که به پوست کمک می‌کند به موقعیت جدیدی برسد و از افتادگی‌ها و چروک‌های عمیق پیشگیری کند.

روش‌های مختلفی برای انجام لیفت صورت وجود دارد از جمله لیفت سوزنی، لیفت پوستی، لیفت پوست و چربی، و لیفت پوست و عضلات. هر دو روش جوانسازی پوست و لیفت صورت بهبود ظاهر پوست و جلوگیری از علائم پیری هستند، اما با روش‌های مختلف و در مواقع متفاوت استفاده می‌شوند، بر اساس نیازها و ترجیحات فردی.

جوانسازی پوست و لیفت چهار بعدی با لیزر جوانساز فوتونا

با افزایش سن کم کم تغییراتی طبیعی مثل چین و چروک و خطوط در پوست شکل می گیرد و بافت پوست استحکام و شادابی قبل خود را از دست میدهد. اما خوشبختانه با پیشرفت علم، روش های جدید، هوشمند و بدون عارضه ای به مارکت زیبایی معرفی شده اند تا بدون بیهوشی، جراحی، درد و یا عفونت ناشی از آن، جوانسازی و لیفت پوست انجام شود.

جوانسازی چهاربعدی پوست با لیزر فوتونا که در کلینیک جوانسازی و لیزر دلتا نیز ارائه می شود، یکی از موثرترین روشهای جوانسازی غیر تهاجمی در دنیاست که طی سه سال متوالی برنده بهترین دستگاه جوانساز دنیا شده است.  اگر دوست دارید که طبیعی جوان شوید و روند پیری پوست را استپ کرده و به تعویق بیاندازید، لیزر جوانساز فوتونا بهترین پیشنهاد است.

 

لیزر موهای زائد

در روش های قدیمی جوانسازی، اساس کار به این صورت بود تا آسیبی نسبتا تهاجمی و موضعی به بافت پوست وارد شود تا با این کار سلول های پوستی تحریک شده و فرآیند سنتز کلاژن بین سلولی آغاز شود که معمولا عوارض زیادی هم دارد. در روش لیفت با عمل جراحی با برداشتن قسمت هایی از پوست، چین و چروک آن از بین می رود.

درمان های دارویی موضعی، لایه برداری شیمیایی و مکانیکی پوست، استفاده از انرژی فرکانس رادیویی یا همان آر اف، انرژی نورانی لیزر و یا انرژی مکانیکی امواج مافوق صوت یا همان هایفو نیز از روش های بدون جراحی جوانسازی پوست محسوب می شوند که قطعا کارایی لیزر جوانساز فوتونا را نخواهند داشت. چون لیزر فوتونا در تمام ابعاد پوست از عمق تا سطحی ترین لایه ی پوست عمل کرده و تمام لایه ها را وادار به بازسازی می کند.

لیزر موهای زائد بدن

طبیعی و بدون محدودیت سنی جوان شوید!

جوانسازی چهار بعدی با لیزر فوتونا، بدون نیاز به جراحی، به صورت طبیعی پس از چند جلسه باعث جوانی و طراوت پوست شما می شود. جوانسازی با لیزر فوتونا جدیدترین روش جوانسازی در دنیاست که مورد تایید FDA می باشد. جوانسازی با لیر فوتونا غیر تهاجمی، آسان تر، با عوارض کمتر و بدون ایجاد زخم بر روی پوست پوست بوده که در کلینیک لیزر دلتا نیز انجام می شود.

از مزایای مهم این روش این است که همه افراد در هر سنی که باشند میتوانند بدون هیچ گونه نگرانی از لیزر فوتونا برای بهبود کیفیت پوستشان و افزایش شادابی آن کمک بگیرند و فوتونا هیچ محدودیت سنی ندارد. در این زمینه از پزشکان دلتا برای انجام فوتونامی توانید مشاوره رایگان بگیرید.

جوانسازی صورت با لیزر هوشمند فوتونا

لیزر فوتونا

جوانسازی چهار بعدی فوتونا یک روش غیر تهاجمی است. مراحل آن از داخل دهان و سپس از روی پوست می باشد. بدون احتیاج به تزریق ژل یا بوتاکس موجب سفت تر شدن پوست می شود. لیزر فوتونا با دو طول موج و در 4 مرحله باعث جوانسازی لایه های عمیق، میانی، سطحی و همین طور ساختار کلی پوست می شود.
در این فرآیند سطح خارجی پوست و همینطور مخاط داخل دهان با لیزر انرژی دهی می شوند.

فوتونا با ترکیب دو لیزر اربیوم و ان دی یاگ Nd-YAG باعث جوانسازی پوست و رفع چین و چروک می شود. ضمنا دستگاه فوتونای کلینیک دلتا مجهز به بیش از 50 پروتکل درمانی مختلف برای بازسازی انواع عوارض پوستی دیگر است. در این مقاله کاربرد جوانسازی صورت دستگاه فوتونا مرور می شود.

 

جوانساز چهاربعدی فوتونا

جوانسازی پوست با لیزر فوتونا 4D

لیزر اربیوم فرکشنال باعث شفافیت، سفت و کشیده شدن پوست صورت می شود و برای کسانی که پوست شل و افتاده دارند، بسیار موثر است. لیزر Nd-YAG (یا اندیاگ ) با عمق نفوذ بیشتر در لایه های درم و اپیدرم و ایجاد اثر حرارتی باعث بازسازی بافت پوست می گردد.
لیزر فوتونا در 4 فاز درمانی که عرض پالس های متفاوتی دارند،توانایی جوانسازی پوست را بدون آنکه به سطح آن آسیب برساند فراهم می آورد و باعث افزایش کلاژن داخل پوست می شود.

به طور معمول میزان نتایج حاصله و زمان لازم برای دستیابی به این نتایج ، در افراد مختلف متفاوت است اما اغلب مراجعین ضمن احساس بهبودی نسبی ظرف مدت کوتاهی بعد از درمان ، نتایج واضح آن را در حدود 2 تا 3 ماه بعد تجربه خواهند نمود.

مراحل جوانسازی چهار بعدی با لیزر فوتونا

  1. مرحله اول – خط خنده
    گرمادهی ملایم از داخل بافت دهان انجام می شود. این فرایند موجب انقباض کلاژن ها و بهبود حالت شل بودن پوست شده و با حجم دهی باعث لیفت و سفت شدن پوست ناحیه خط خنده می گردد.
  2. مرحله دوم – جوانسازی
    با تاثیر بر لایه های زیرین پوست باعث بازگرداندن استحکام به بافت پوست می شود. این مرحله معمولا در آقایان به دلیل وجود ریش انجام نمی شود.
  3. مرحله سوم – فرم دهی پوست
    با گرمادهی به عمق پوست از روی صورت، حجم دهی و لیفت پوست به منظور تکمیل دو مرحله قبل انجام می شود.
  4. مرحله چهارم – لایه برداری سطحی
    لایه برداری سطحی پوست انجام می شود که موجب شفافیت صورت می شود. در مواردی که به تشخیص پزشک نیاز به لایه برداری بیشتری هست، تا چند روز حالت خشکی، التهاب و پوسته ریزی دیده خواهد شد.

از لیزر فوتونا برای درمان ترک بارداری یا به طور کلی ترک های پوستی نیز استفاده می شود. ترک های پوستی یا ترک های حاملگی در حقیقت همان پوست پاره شده و تغییر فرم داده ای هستند که در اثر افزایش و یا کاهش وزن ایجاد می شوند و با کمک لیزر فوتونا روی هر ترک پوستی بصورت جداگانه انرژی ارسال می شود تا بافت آسیب دیده شروع به بازسازی و کلاژن سازی کند و کم کم به حالت طبیعی بازگردد.

برای درمان ترک های پوستی در کلینیک دلتا علاوه بر لیزر فوتونا، از میکرونیدلینگ و کربوکسی تراپی نیز در صورت نیاز استفاده میشود. نرخ بهبودی بسته به ناحیه و شرایط هر فرد متفاوت است. در صورت تمایل می توانید با واتساپ کلینیک دلتا در ارتباط باشید و نوبت مشاوره رایگان بگیرید:

0990-47-47-980

درمان ترک پوستی با لیزر فوتونا

با تماشای ویدیوی زیر میتوانید با نحوه کار لیزر جوانساز فوتونا در کلینیک دلتا آشنا شوید :

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 34 میانگین: 4.1
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.