تزریق ژل لب روسی

ژل لب روسی : پرتقاضاترین متد تزریق!

ممکن است بسیار برایتان اتفاق افتاده باشد که به یاد فرد به خصوصی افتاده باشید و.احتمالا اولین چیزی که در ذهنتان نقش می بندد چهره ی آن فرد است. بله! چهره یکی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین مواردی است که هر فرد میتواند در ذهن سایرین به یادگار بگذارد! بنابراین طبیعی است بسیاری افراد خواهان زیبایی بیشتری برای صورت خود هستند. بد نیست بدانید لب ها و الگوی لبخند 30 درصد در زیبایی چهره شما نقش دارند و زیبایی لب ها نقش کلیدی و پررنگی در این میان دارد. از جمله مواردی که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده تزریق ژل لب است. در این مطلب قصد داریم به یکی از پرتقاضاترین سبک تزریق ژل لب یعنی تزریق ژل لب روسی بپردازیم.

ژل لب روسی- پرتقاضا

تزریق ژل لب متدهای مختلفی دارد!

بر خلاف باور بسیاری از افراد برای تزریق ژل لب از روش های متنوع و مختلفی استفاده می شود. متد هایی نظیر تزریق مدل طبیعی، عروسکی، روسی، فانتزی و …. وجود دارد که هر کدام دارای نقاط تزریق متفاوتی بوده و در نهایت باعث می شود لب ها برجستگی و فرم های متفاوتی داشته باشند “در کلینیک دلتا پزشک بسته به فرم صورت و سایر اجزای آن بهترین مدل تزریق را که متناسب با چهره باشد به شما پیشنهاد میکند.”

ژل لب روسی- مدل مختلف تزریق

فراموش نکنین، شکل و نوع تزریق ژل انتخابی و سلیقه ای هست! اما بهتره بعد از مشاوره با پزشک و بررسی چهره و فرم صورتتون و تک تک اجزای اون توسط پزشک در مورد اینکه کدوم روش تزریق براتون مناسبتره تصمیم بگیرید.

در بهترین کلینیک غرب تهرانبا پزشکانی ماهر و با تجربه مشاوره رایگان انجام بدین!

چرا تزریق ژل لب روسی پرطرفدار است؟

مدل های مختلفی برای تزریق ژل و یا فیلر لب وجود دارد. یکی از جذاب ترین انواع تزریق ژل، تزریق ژل لب با متد روسی است که علاوه بر حفظ ظاهر طبیعی بافت لب، زیبایی لب ها و چهره شما را دو چندان می کند. شاید به همین دلیل است که امروزه این متد تزریق ژل.به یکی از پرطرفدارترین روش های تزریق تبدیل شده است. علت نام روسی از آنجا می آید که بانوان روسی دارای یکی از بکرترین.و زیباترین چهره ها در جهان بوده و این تکنیک تزریق برگرفته از نوع لب های آنان است.و توسط پزشکان روسی ابداع و به مرور تکامل پیدا کرد.

تزریق ژل روسی-جذاب

علت جذابیت تزریق ژل لب روسی چیست؟

درتکنیک تزریق ژل لب با متد روسی که اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته تمرکز اصلی بر روی لب بالا و خطوط خارجی و بیرونی لب و برجسته کردن جزئیات خطوط بالایی لب است و به جای برجسته کردن ناحیه داخلی لب بیشتر بر روی لب بالایی و خطوط خارجی آن توجه دارد. در واقع عمده تزریق در ناحیه ی بالائی لب و ناحیه V شکل آن است و همچنین افزایش نقطه ای اوج لب جهت افزایش ظرافت و زیبایی لب هاست.

ژل لب روسی- طبیعی

همچنین در تکنیک تزریق ژل لب روسی به جای پرداختن بر روی سایز و افزایش حجم لب بر روی تیزی حاشیه ها و کشیدگی و افزایش قد لب بالائی توجه می کند و تا حدودی باعث لیفت لب میشود. اگر به دنبال آن هستید که لب بالایی شما مقداری حجیم ترشود و از طرفی خطوط و مرز.آن با پوست صورت بهتر مشخص شود شاید بهترین گزینه برای شما تزریق ژل لب به سبک روسی باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تزریق ژل لب به سبک روسی جلوگیری از ایجاد عارضه ای تحت عنوان “لب اردکی” است. چون در این حالت لب ها به سمت جلو حرکت می کنند. اما در تزریق ژل به سبک روسی لب ها به سمت بالا و نه به سمت جلو حرکت نموده و در واقع به نوعی لیفت می شوند.

این نوع تزریق به ویژه برای افرادی مناسب است که دارای لب های بالایی باریک و کوچکی هستند و تاثیرات فراوانی در چهره ی این افراد دارد. همچنین اگر قصد دارید برای اولین بار ژل لب تزریق کنید و خواهان چهره ی طبیعی همراه با لب های کمی برجسته و جذاب هستید ژل لب روسی یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی به شماست!

ژل لب روسی- لب کوچک

آیا تزریق ژل لب به سبک روسی دردناک هست؟

به طور کلی در تزریقات صورت به علت استفاده از سوزن ظریف و باریک میزان درد و تحریک پذیری به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده و قبل از تزریق ژل لب، شما بی حسی دریافت می کنید و باعث می شود تزریق ژل لب برای شما بدون درد و یا با حداقل میزان درد همراه باشد.. از طرفی به دلیل نقاط کم و نسبتا محدود در تزریق ژل با متد روسی نسبت به سایر روش ها این تزریق از میزان درد کمتری نسبت به سایر متدها برخوردار است.

تزریق ژل روسی-درد

کاندیدهای برتر برای تزریق ژل لب روسی چه کسانی هستند؟

احتمالا ایده آل ترین گزینه تزریق برای این سبک ژل افرادی هستند که سابقه ی تزریق نداشته و دارای لب های طبیعی بوده و می توانند به راحتی این ژل را تزریق کنند. البته سایر افراد هم که قبلا تزریق ژل داشته اند می توانند از داشتن لب هایی به سبک تزریق روسی لذت ببرند. اگر فردی سابقه ی تزریق ژل دارد لازم است ابتدا با پزشک مشورت کنند. در این دسته افراد بهتر است به مدت چندین ماه از تاریخ تزریق قبلی گذشته باشد و درصد قابل توجهی از ژل جذب شده باشد تا پزشک بتواند به راحتی فرم ژل لب روسی را اجرا و نتیجه نهایی تزریق برای آن ها رضایت بخش باشد.

تزریق ژل لب روسی- لب طبیعی

اگه قبلا ژل تزریق کردین و الان قصد دارید تزریق ژل لب با متد روسی داشته باشید اصلا نگران نباشید!

میتونین در جلسه مشاوره رایگان با پزشکان کلینیک دلتا پاسخ همه ی سوالاتتون رو دریافت کنین!

برای رزرو جلسه مشاوره کافیه “اینجا” برید و مشخصاتتون رو ثبت کنید

در افرادی که حالت کمانی لب آن ها کم است، افرادی که دارای لب های باریک و کوچک بوده و یا افرادی که به دلیل افزایش سن و یا عاداتی نظیر مصرف دخانیات فرم طبیعی لب های خود را از دست داده و لب ها از حالت طبیعی خارج و دچار چروک شده از دیگر گزینه های مطلوب برای تزریق این مدل ژل هستند.

ارتباط با دلتا لیزر
ارتباط با کلینیک دلتا لیزر

چه کسانی گزینه مناسب تزریق نیستند؟

در تزریق ژل لب با متد روسی لب بالایی دچار کشیدگی و افزایش طول می شود به همین دلیل این مدل تزریق به افرادی که لب های بزرگ و برجسته دارند و یا دارای چشمان نسبتا کوچکی هستند توصیه نمی شود. همچنین در این مدل تزریق لب ها برجستگی چندانی ندارند و اگر فردی مایل است حجم درونی لب افزایش چشمگیری داشته باشد تزریق ژل روسی به این دسته از افراد نیز پیشنهاد نمی شود. پزشک می تواند با توجه به فرم چهره بهترین و ایده آل ترین مدل تزریق را که متناسب با شرایط صورت باشد به افراد پیشنهاد کند.

تزریق ژل لب روسی- لب بزرگ

تزریق ژل لب روسی را با پزشکان با تجربه و ماهر انجام دهید

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم لب ها یکی از عناصر.اصلی و موثر در چهره بوده و در زیبایی صورت نقش کلیدی بر عهده دارند. امروزه پزشکان مختلفی اقدام به تزریق ژل لب می کنند. به علت متد خاص تزریق ژل لب به سبک روسی و از طرفی ظرافت و دقت در تزریق و انتخاب نقاط صحیح برای تزریق ژل نیازمند تبحر و تجربه ی پزشک در این زمینه است. از طرفی برای تزریق ژل لب با متد روسی گاهی برای دستیابی به تقارن بهتر.و افزایش زیبایی ناحیه ی لب بایستی تزریق ژل علاوه بر لب بالا،.در لب پائینی نیز به سبک روسی انجام شود و.این کار از حساسیت ویژه ای برخوردار است. زیرا بایستی حجم مناسبی از ژل در زوایای.مناسب و متقارن با لب بالا به لب های پائینی تزریق شود.که نیازمند ظرافت در کار و مهارت بالای پزشک است.

ژل لب روسی- تزریق

فراموش نکنین مهارت پزشک تاثیر مستقیمی توی نتیجه نهایی و فرم لباتون داره.

از طرفی برای اینکه بدونین کدوم برند ژل مناسب شما و بودجه بندی شماست.میتونین یک جلسه مشاوره رایگان با پزشکان کلینیک داشته باشید

در “بهترین کلینیک لیزر و جوانسازی تهران” با پزشکانی ماهرو.باتجربه تزریق ژل لب را تجربه کنین و از نتیجه تزریق لذت ببرین

 “از اینجا” با ما در ارتباط باشید

میزان ماندگاری ژل لب روسی چه قدر است؟

تفاوت چندانی در میزان ماندگاری تزریق ژل لب با متد روسی و سایر روش های تزریق وجود ندارد. در واقع میزان ماندگاری ژل لب به “برند ژل” و “سرعت جذب آن در پوست” بستگی دارد. به عبارتی در تزریق ژل با متد روسی میزان ماندگاری.به همان میزانی است که سایر روش های تزریق ژل لب ماندگاری دارند.

ژل لب روسی- ماندگاری

انواع مدل ژل لب روسی

مدل های  ژل لب روسی به دلیل تفاوت‌ های موجود در ترکیبات مواد و فرمول‌ های مورد استفاده، در انواع مختلفی تقسیم می‌ شوند. این مدل‌ ها بر اساس ویژگی‌ های خاص، می‌ توانند برای خود مانند شکل لب، تقویت پوست، یا حفظ پوست طراحی شوند. در زیر مدل متداول ژل لب روسی را معرفی می‌کنیم:

ژل لب فرم‌ دهنده : این نوع ژل لب برای افزایش حجم و فرم لب‌ ها طراحی شده است. مواد فرم دهنده مانند سیلیکون و پلی استرات در این مدل ها مورد استفاده قرار می گیرند تا لبه ها را بزرگتر و قوی تر کنند.

ژل طراحی تقویت کننده پوست : این مدل‌ ها برای تقویت و ترمیم پوست لب‌ ها ساخته شده‌ا ند. مواد مانند ویتامین C و اسیدهای آلی در این ژل ها مورد استفاده قرار می گیرند تا پوست را تقویت کنند و به حفظ کمک کنند.

ژل حفظ رطوبت : برای حفظ لب‌ ها و جلوگیری از خشکی و ترمیم، مدل‌ هایی طراحی شده‌ا ند که موادی مانند گلیسرین و آب معدنی دارند. این مدل‌ ها به لب‌ ها مواد مورد نیاز را می‌ دهند و به حفظ نرمی و لطافت پوست کمک می‌ کنند.

ژل لب‌ سازکننده : این مدل‌ ها برای افزایش رطوبت لب‌ ها ساخته شده‌ اند. مواد مانند آب معدنی و اسیدهای آلی در این ژل ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند تا لب‌ ها را حفظ کنند.

ژل لب‌ ساز و تقویت‌ کننده : مدل‌ ها از این مواد خوراکی و تقویت‌ کننده می‌ توانند و برای حفظ غذا و ترمیم لب‌ ها طراحی شوند.

هر مدل ژل لب روسی بر اساس نیازها و اهداف شخصی طراحی شده است. برای انتخاب مدل مناسب، می‌ توان با یک متخصص مراقبت از پوست، تا بر اساس شرایط پوست و نیازهای شما، مدل مناسب را پیشنهاد داد.

قبل از تزریق ژل لب با متد روسی به چه مواردی دقت کنیم؟

  • تزریق ژل لب را در کلینیک های معتبر انجام دهید.
  • تزریق ژل لب با متد روسی به دلیل ظرافت و انتخاب نقاط درست تزریق بایستی توسط پزشک متبحر و ماهر انجام شود.
  • قبل از تزریق ژل حتما نام و برند ژل تزریقی را سوال کنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا بیماری زمینه ای دارید قبل از تزریق حتما در این مورد با پزشک مشورت کنید.
  • به علت عوارض جبران ناپذیر و فراوان تحت هیچ شرایطی از ژل های چینی و پاژ استفاده نکنید.

دوست دارید در مورد تزریق ژل لب به سبک روسی بیشتر بدونین “اینجا” رو کلیک کنید.

ژل لب روسی_نکات

در کلینیک دلتا از چه برندهایی برای تزریق ژل استفاده می شود؟

برندهای معتبر ژلی که در کلینیک دلتا استفاده میکنیم شامل پرفکتا(فرانسه)، ژوویدرم(فرانسه)، رستیلن(آمریکا)، استایلج(فرانسه)، بلوترو(آلمان)، ریوانس(کانادا)، آلیاکسین(ایتالیا)، پرینسس(اتریش) رووفیل (کره جنوبی) و….است. البت علاوه بر برندهای عنوان شده، انواع برندهای معروف دیگر هم برای تزریق استفاده می شود که می توان به اسکالپترا(سوئیس)، هیلافورم(آمریکا)، تئوسیال(سوئیس) اشاره کرد.

تمامی ژلهای تزریقی در کلینیک دلتا “تاییدیه FDA آمریکا” و “کد تایید شناسه” دارن و از طرفی مشخصاتشون در پرونده شما درج میشن. همچنین با تزریق بیش از یک سی سی روی انواع برندهای ژل مقداری تخفیف لحاظ میشه. فراموش نکنین ژلهای چینی، ژلهای پاژ و سیلیکونی و تقلبی به هیچ وجه در دلتا جایگاهی ندارن.

تزریق ژل لب روسی- برند

هزینه ی تزریق ژل لب به سبک روسی چه قدر است؟

ارائه ی قیمت دقیق برای تزریق ژل لب ممکن نیست زیرا بسته به عواملی نظیر برند ژل، میزان سی سی مورد نیاز، میزان ماندگاری و … مختلف است. به طور میانگین برای هر.سی سی قیمت ژل لب روسی از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است، به همین جهت هزینه ها به صورت تقریبی عنوان شده است. میتوانید یک روز قبل از مراجعه و یا در جلسه.مشاوره رایگان از هزینه های دقیق تزریق ژل لب اطلاع پیدا کنید.

ژل لب روسی- قیمت

آیا تزریق ژل لب با متد روسی عوارض دارد؟

در صورتی که تزریق ژل لب توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام نشود  و یا از مواد با کیفیت و دارای تائیدیه برای شما استفاده نشود می تواند شما را متحمل هزینه و دردسرهای بسیار کند. به همین جهت توصیه می شود هرگز برای تزریقات زیبایی از جمله ژل لب به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید چرا که در صورت انجام تزریق غیر اصولی ژل لب  میتواند باعث بروز واکنش های آلرژیک، ایجاد آسیب و زخم به بافت لب، آبسه و عفونت و کبودی و تورم غیرمعمول لب و صورت شده و از جمله عوارضی است که می تواند چشم انتظارتان باشد.

ژل لب روسی- عوارض

اگر قصد داشتید ژل لب تزریق کنین حتما بپرسین مارک و برند ژل لبتون چیه!

از پزشک درخواست کنین بسته ژل لب رو مقابل چشمانتون باز کنه و حتما به تاریخ تولید و انقضا ژل لب توجه کنین!

سوالات متداول در ارتباط با ژل لب روسی

ژل لب روسی معمولاً به محصولات آرایشی و زیبایی اطلاق می‌شود که برای ایجاد حجم و شکل دلخواه در لب‌ها استفاده می‌شوند. این محصولات از اسید هیالورونیک یا مواد دیگر تشکیل شده‌اند و به شکل تزریق یا اپلیکیشن موضعی به لب‌ها اعمال می‌شوند.

 ژل لب روسی به دلیل قابلیت ایجاد حجم و شکل دلخواه در لب‌ها و افزایش جذابیت ظاهری آنها، محبوبیت دارد. این محصولات می‌توانند به لب‌ها طراوت و پرتی بیشتری ببخشند و در زمینه آرایش لب‌ها استفاده می‌شوند.

بیشتر ژل‌های لب روسی از اسید هیالورونیک به عنوان ماده اصلی استفاده می‌کنند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است که به عنوان یک ماده آبرسان و پرکننده در محصولات زیبایی به کار می‌رود.

مدت زمان دوام نتایج ژل لب روسی بستگی به نوع محصول، کیفیت مواد مورد استفاده و نحوه تزریق دارد. در اکثر موارد، نتایج این نوع تزریق‌ها برای مدتی از چند ماه تا یکسال دوام دارند و پس از نیاز به ترمیم و تزریق مجدد دارند.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 3 میانگین: 3.7
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.