ژل خط خنده و آشنایی با انواع برندها، عوارض و ماندگاری

فهرست مطالب مشاهده فهرست

خط خنده چهره شما را پیرتر نشان می دهد

با گذشت زمان و افزایش سن، دیگر پوستمان قادر نیست طراوت و شادابی خود را مانند ایام جوانی حفظ کند. سر و کله ی خطوط و چین و چروک های پوستی به خصوص روی صورتمان ظاهر شده و پوستمان در سراشیبی پیری قرار می گیرد. اما خبر خوش این است که امروزه انواع روش های گوناگون برای برطرف نمودن و یا پیشگیری از عوارض پیری پوست به وجود آمده که می تواند فرآیند پیری پوست را معکوس و متوقف کند که بهترین آن تزریق ژل خط خنده است.

تزریق ژل خط خنده فیلر رفع خط خنده خط لبخند خط اندوه خط بغض

خط خنده چیست؟

خط خنده که به نام خط لبخند نیز شناخته می شود خطوط نسبتا عمیقی است که از کناره های بینی تا گوشه دهان می تواند امتداد داشته باشد. در بیشتر افراد پس از 30 سالگی روند کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می کند و  به مرور خط خنده شکل گرفته و روی پوست عمیق می شود. وجود خط لبخند بر روی پوست می تواند روی چهره شما بسیار تاثیر گذار باشد و شما را مسن تر از آنچه هستید نشان دهد.

خط خنده چیست؟

چرا خط خنده ایجاد می شود؟

افزایش سن از جمله مواردی است که باعث می‌شود به مرور خط خنده یا لبخند ایجاد شود. کاهش کلاژن سازی و تحلیل چربی زیر پوست از دیگر مواردی است که باعث می شود خط خنده روی پوست صورتمان ایجاد شود. لاغری و کاهش وزن زیاد هم می تواند روی ایجاد خط خنده موثر باشد. استعمال دخانیات و عادات غذایی ناسالم نیز می تواند روند ایجاد خط خنده روی پوست را تسریع کند.

خط خنده - خط لبخند- پیری چهره

اگر جز آن دسته از افراد خنده رو باشید که همیشه لبخندی زیبا بر لب دارند، احتمالا زمان و سرعت شکل گیری خط خنده برای شما سریعتر است. خط خنده یا خط لبخند معضلی بسیار شایع است و افراد زیادی به دنبال راه‌حلی برای برطرف کردن آن هستند. ایجاد این خطوط  روی پوست معمولا محدودیت سنی نداشته و هر فردی که از وجود آن‌ها ناراضی باشد می‌تواند برای رفع آن‌ها اقدام کند. خوشبختانه تزریق فیلر خط خنده از جمله راهکارهای درمانی است که می تواند به سرعت خط خنده را از چهره تان محو کند.

تزریق ژل خط خنده فیلر رفع خط خنده خط لبخند خط اندوه خط بغض

تزریق ژل راهکاری فوری برای درمان خط خنده

امروزه انواع و اقسام روش ها و راهکارهای مختلف برای درمان و اصلاح خطوط صورت از جمله خط خنده یا خط لبخند به کار می رود. راهکارهایی مانند لیزر جوانساز فوتونا، تزریق مزوژل، فیلرو …

با روش های مدرن و به روز جوانسازی پوست در کلینیک دلتا بیشتر آشنا شوید

“اینجا را ببینید”

از جمله روش های درمانی موثر و فوری برای از بین بردن خط خنده یا خط لبخند تزریق ژل (فیلر) است. فیلرها سرشار از اسید هیالورونیک هستند که می توانند تا هزار برابر وزن خود آب جذب کنند. زمانی که فیلر به ناحیه ی خط خنده تزریق می شود به سرعت شروع به پر کردن فضای خالی ایجاد شده در زیر پوست نموده و بلافاصله پس از تزریق شما می توانید تغییرات ایجاد شده روی پوستتان که شامل بر طرف شدن و یا کاهش قابل توجه عمق خط خنده است را مشاهده کنید.

قبل و بعد هیالورونیک اسید مزوژل

به طور کلی ژل (فیلرهای) مورد استفاده برای تزریق به ناحیه ی خط خنده از نوع پر کننده هستند. این فیلرها گزینه ای ایده آل برای از بین بردن نواحی مانند خط خنده هستند که در اثر عواملی نظیر کاهش تولید کلاژن و تحلیل چربی زیر پوست ایجاد شده اند. ژل (فیلر) علاوه بر از بین بردن خط خنده باعث افزایش کیفیت و شادابی پوست در ناحیه ی تزریق می شود.

تزریق ژل خط خنده فیلر رفع خط خنده خط لبخند خط اندوه خط بغض

تزریق ژل خط خنده چه مزایایی دارد؟

ژل خط خنده فواید بسیاری برای صورتمان دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین رفتن فوری و سریع خط خنده نسبت به سایر روش های درمانی
  • عوارض بسیار کم و ناچیز
  • محرک تولید کلاژن در پوست
  • افزایش قابل توجه کیفیت و شادابی پوست
  • نداشتن دوران نقاهت
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش های درمانی
  • جوانسازی و معکوس کردن روند پیری پوست

تزریق-ژل-خط-خنده-فیلر-خط-خنده

معایب تزریق ژل خط خنده چیست؟

مهمترین نکته ای که بایستی مد نظر قرار دهید تزریق ژل خط خنده در کلینیک های معتبر و انجام تزریق توسط پزشک متبحر است. تحت هیچ شرایطی ژل خط خنده را در سالن های زیبایی و افراد غیر پزشک تزریق نکنید. به جرات می توان گفت تزریق ژل خط خنده در کلینیک های معتبر و توسط پزشک برای شما عوارضی به همراه نداشته و یا با حداقل عوارض ممکن همراه است. ناگفته نماند توجه و رعایت نکات قبل و بعد از تزریق ژل خط خنده می تواند به کاهش قابل توجه این عوارض کمک کند این عوارض شامل:

  • کبودی در ناحیه ی تزریق
  • خشکی و خارش پوست
  • ایجاد قرمزی و التهاب
  • بروز حساسیت

فیلر خط خنده ژل خط خنده الانسه

عوارض جدی تر و قابل توجه تزریق ژل خط خنده که در نتیجه تزریق در سالن های زیبایی و یا کیلینیک های نامعتبر، تزریق ژل خنده توسط افراد غیر پزشک و یا تزریق ژل های ارزان قیمت شامل موارد زیر است:

  • ایجاد عفونت شدید
  • احتمال آسیب به اعصاب و فلج صورت
  • گلوله شدن ژل زیر پوست
  • ایجاد خونریزی
هیج ارزانی بی علت نیست!!!!! تزریق ژل خط خنده در کلینیک های غیر مجاز و نامعتبر، تزریق ژل توسط افراد غیر پزشک، و انتخاب فیلرهای ارزان قیمت، تقلبی و چینی می تواند سلامت پوست صورتتان را با خطر جدی مواجه کند!!!!!!

بهترین برند ژل (فیلر) برای تزریق به ناحیه ی خط خنده چیست؟

اگر قصد دارید ژل (فیلر) تزریق کنید حتما در مورد برند آن سوال کنید. استفاده از ژل های بی کیفیت، چینی و ارزان قیمت می تواند عوارض جدی و بعضا جبران ناپذیری را برایتان به همراه داشته باشد. برخی از برندهای مطرح ژل خط خنده دنیا که در کلینیک دلتا استفاده می شود شامل:

  1. ژل ژوویدرم
  2. ژل بلترو
  3. ژل نورامیس
  4. ژل آلیاکسین
  5. ژل تئوسیال
  6. ژل رستیلن
  7. ژل پرفکتا
  8. ژل استایلج
  9. ژل الانسه
  10. ژل پروفایلو

باکس-ژل-و-فیلر-الانسه-ریوانس-ریونس-نورامیس-پیورمکس

در کلینیک دلتا، بهترین مرکز لیزر و جوانسازی غرب تهران از بهترین فیلر(ژل های) موجود در دنیا برای تزریق استفاده می شود.

اکثر فیلرهای موجود در کلینیک دلتا دارای تائیدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) بوده و تمامی آن ها دارای شناسه و مجوز وزارت بهداشت هستند.

به چه مواردی قبل از تزریق ژل خط خنده توجه کنیم؟

  • صرفا در کلینیک های مجاز و معتبر و تنها توسط پزشک اقدام به تزریق ژل خط خنده کنید.
  • اگر دچار حساسیت به ماده ای هستید، در جلسه مشاوره رایگان با پزشک مطرح کنید.
  • چنانچه دارای بیماری خاصی هستید (قلبی عروقی، سرطان، دیابت، مشکلات انعقاد خون و ….) و یا دارویی مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • در مورد برند ژل تزریقی به خوبی تحقیق کنید و قبل از تزریق به پلمپ بودن بسته ژل و تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید.
  • مصرف داروهای ضد انعقاد خون و یا رقیق کننده خون (آسپرین و …) را از حداقل یک هفته قبل از تزریق ژل قطع کنید.
  • مصرف الکل و دخانیات (سیگار قلیان و …) را از حداقل 4 روز قبل از تزریق قطع کنید.
  • در صورتی که قبلا در ناحیه ی صورت ژل تزریق کردید به پزشک اطلاع دهید.
  • هنگام تزریق ژل خط خنده بایستی پوستتان تمیز و عاری از موارد آریشی و یا بهداشتی مانند کرم و … باشد.

با حفظ حالت طبیعی چهره زیبا شوید. تزریق طبیعی ژل لب متناسب با فرم و اجزای صورت شما در کلینیک دلتا

نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل خط خنده چیست؟

  • برای جلوگیری از ایجاد تورم و کبودی بهتر است از کمپرس سرد حداقل به مدت 24 ساعت استفاده کنید.
  • تا یک هفته پس از تزریق ژل از فعالیت های ورزشی سنگین اجتناب کنید.
  • از حضور در فضاهای گرم مانند سونا، حمام طولانی مدت به ویژه با آب داغ و استخر حداقل تا 14 الی 20 روز پس از تزریق ژل خط خنده اجتناب کنید.
  • بهتر است تا چند روز پس از تزریق ژل خط خنده از کرم های آرایشی و سنگین روی پوستتان استفاده نکنید.
  • از ماساژ و یا استفاده از کمپرس گرم در ناحیه ی تزریق ژل خنده جدا پرهیز کنید.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون تا 72 ساعت پس از تزریق اجتناب کنید.
  • ناحیه ی تزریق را مرتبا لمس نکنید .
  • ایجاد قرمزی مختصر و تورم کوتاه مدت در ناحیه ی تزریق طبیعی است و به علت ورود سوزن به پوست می باشد. در صورت عدم بهبود شرایط پوست تا 72 ساعت پس از تزریق به کلینیک اطلاع دهید.

از تخفیفات ویژه کلینیک دلتا جا نمونی !!!

2 میلیون تخفیف ویژه جلسه اولی ها 

  تخفیفات تکرار نشدنی مناسبتی 

تازه مشاوره با پزشک و متخصصان کلینیک دلتا هم رایگانه و قبلش می تونی هر سوالی داری ازشون بپرسی

کافیه فقط یک دقیقه وقت بزاری و فرم مشاوره زیر رو تکمیل کنی

“فرم مشاوره رایگان کلینیک دلتا”

اثر تزریق ژل خط خنده

تزریق  ژل خط خنده یک روش زیبایی است که برای ایجاد حجم در صورت و از بین رفتن چین و چروک‌ های ناشی از خنده و غم در استفاده می‌ شود. این روش برای هر سنی مناسب است و آقایان و خانم‌ ها می‌ تواند انجام دهند. تزریق ژل خط خنده باعث ایجاد حجم در صورت می‌ شود و از بین رفتن چین و چروک‌ های ناشی از خنده و غم در صورت را می‌ دهد.

ترکیب اصلی تزریق ژل خط خنده عبارتند از:

ایجاد حجم در صورت و از بین رفتن چین و چروک‌ های ناشی از خنده و غم در صورت

امکان انجام این عمل در هر سنی

افزایش زیبایی طبیعی صورت و اعتماد به نفس

کاهش حجم و جلوگیری از پیری

ایجاد ظاهری طبیعی‌ و جوان تر در صورت

عوارض احتمالی پس از تزریق ژل خط خنده شامل قرمزی، به لمس، تورم و کبودی می‌ باشد که هیچکدام جدی نیست و طی چند روز بهبود پیدا می کند. همچنین، احساس سوزش ممکن است در زمان تزریق باشد اما چند لحظه بیشتر طول نمی‌کشد.

برای انجام این عمل، پزشک متخصص باید تزریق را انجام دهد و برخی از مراقبت‌ های مربوط به تزریق را باید انجام دهد که تا ۶ ساعت پس از تزریق، از آب و صابون برای شستشو و مراقبت از آرایش استفاده نکند.

هزینه تزریق خط خنده به میزان ژل مورد نیاز بستگی دارد. ماندگاری فیلر خط خنده معمولاً بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می‌ باشد و با تکرار تزریق فیلر خنده، اثر طولانی تری دارد.

آیا تزریق ژل خط خنده درد دارد؟

اگر بابت درد تزریق ژل خط خنده نگران هستید از این بابت جای نگرانی نیست. در تمامی تزریقات ناحیه ی صورت به علت استفاده از سوزن مخصوص، ظریف و باریک میزان تحریک پذیری و درد به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند. همچنین می توانید با تائید پزشک قبل از تزریق ژل خط خنده، بی حسی دریافت کنید که باعث می شود تزریق ژل خط خنده برای شما بدون درد و یا با حداقل میزان درد همراه باشد.

آیا تزریق ژل خط خنده درد دارد؟

ماندگاری ژل خط خنده چه قدر است؟

در درجه اول دوام و میزان ماندگاری ژل خط خنده بسته به برند ژل و مدت ماندگاری ژل دارد. مثلا ژل الانسه بسته به مدل آن تا چهار سال هم می تواند دوام داشته باشد زیرا الانسه تنها ژ ل شیری رنگ دنیاست که کلاژن سازی را درون پوست تحریک می کند.

فیلر خط خنده ژل خط خنده الانسه

از طرفی شرایط پوست، سرعت متابولیسم بدن و قدرت جذب ژل توسط پوست، سن، سبک زندگی و عادات رفتاری هر فرد در میزان ماندگاری ژل خط خنده موثر است. با توجه به موارد عنوان شده میزان دوام و ماندگاری ژل خط خنده از حداقل 9 ماه تا چهار سال می تواند متغییر باشد.

تزریق ژل خط خنده فیلر رفع خط خنده خط لبخند خط اندوه خط بغض

هزینه ی تزریق ژل خط خنده چه قدر است؟

برندهای ژل از نظر قیمتی با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل از جمله عوامل تعیین کننده هزینه تزریق ژل خط خنده، برند ژل و میزان سی سی مورد نیاز است. اگر صورتتان دارای چین و چروک های نسبتا زیاد باشد و یا عمق خطوط پوستی قابل توجه باشد برای پر شدن فضاهای خالی ایجاد شده زیر پوست به میزان ژل بیشتری برای تزریق نیاز پیدا می کنید.

هزینه ی تزریق ژل خط خنده چه قدر است؟

هزینه ی کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تزریق ژل موثر است. به طور میانگین هر سی سی تزریق ژل خط خنده از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن.ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است،.به همین جهت هزینه ها به.صورت تقریبی.عنوان شده است. میتوانید یک روز قبل از مراجعه و یا در جلسه مشاوره رایگان از هزینه های دقیق تزریق ژل خط خنده اطلاع پیدا کنید.

در رابطه با تزریق ژل خط خنده سوالی دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 8 صبح الی 8 شب در روزهای کاری با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

سوالات متداول در ارتباط با ژل خط خنده

ژل خط خنده یک نوع محصول آرایشی و زیبایی است که برای کاهش ظاهر خطوط و چین‌های صورت، به ویژه خطوط خنده که بین ابروها یا در اطراف چشم‌ها شکل می‌گیرند، استفاده می‌شود. این محصولات از موادی مانند اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند و به طور موقت خطوط را پرکرده و صاف می‌کنند.

ژل خط خنده از موادی مثل اسید هیالورونیک ساخته شده است که با جذب آب و به تجمع آن در زیر پوست، به محل اعمال حجم می‌دهند. این باعث پرکردن خطوط و چین‌های صورت می‌شود و ظاهر صافتری ایجاد می‌کند.

خیر، استفاده از ژل خط خنده باعث جلوگیری از حرکت عضلات صورت نمی‌شود. این نوع محصولات فقط به طور موقت خطوط و چین‌های صورت را پرکرده و میزان ظاهری آنها را کاهش می‌دهند، اما تأثیری بر حرکت عضلات ندارند.

مدت زمان دوام نتایج ژل خط خنده بستگی به نوع محصول، کیفیت مواد مورد استفاده و واکنش شخص به آن دارد. در اکثر موارد، نتایج این نوع تزریق‌ها برای مدتی از چند ماه تا یکسال دوام دارند و پس از آن نیاز به تجدید می‌شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.