تزریق ژل لب و هر آنچه بایستی در مورد آن بدانید

تزریق ژل لب

تا کنون به فرم لب هایتان دقت کرده اید؟ لب هایتان باریک و خطی است یا نسبتا برجسته و حجیم؟ لب هایتان فرم و مرز مشخصی دارد یا بدون حاشیه است؟جالب است بدانید لب ها از جمله اجزای صورت هستند که در زیبایی چهره تان نقشی بسیار مهم و پررنگ دارند. جای تعجب نیست که تزریق ژل لب در میان بسیاری از افراد از جمله سلبریتی ها جز خدمات زیبایی پرطرفدار به شمار می آید.

شکل های مختلف لب

لب ها عضوی تاثیر گذار در زیبایی چهره شما

همانطور که گفتیم لب ها تاثیر به سزایی در صورتتان داشته و معیاری برای سنجش زیبایی چهره تان به شمار می روند. لب های کمی برجسته و خوش فرم علاوه بر اینکه باعث می شود جوان تر به نظر برسید، شادابی و جذابیت صورتتان را دو چندان می کند.  بد نیست بدانید لب ها و الگوی لبخند 30 درصد در زیبایی چهره شما نقش دارند و زیبایی لب ها نقش کلیدی و پررنگی در این میان دارد.

تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا (بلافاصله پس از تزریق)

ژل یا فیلر چیست؟

ژل‌ یا همان فیلر نوعی پرکننده و حجم دهنده پوستی هستند که برای جوان‌سازی، فرم دهی و حجم‌دهی نقاط مختلف بدن استفاده می‌شوند. امروزه بیشتر ژل هایی که به صورت تزریق می شوند بر پایه ی اسید هیالورونیک است. این ماده طبیعی در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک می‌کند. تزریق ژل هیالورونیک اسید نهایتاً تا یک سال دوام دارد و پس از آن به‌تدریج جذب بدن می‌شود.

ژل (فیلر) چه کاری برای پوستمان انجام می دهد؟

در واقع ژل یا همان فیلر از مواد زمینه ای پوست تشکیل شده.و در مجموع به درمان عوارض پوستی، رفع عیوب چهره و شادابی.و جوانی مجدد پوست کمک می کند. به طور کلی.از ژل ها می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • حجم دهی نواحی مختلف صورت (حجم دهی و برجسته کردن لب، گونه و …)
  • درمان خطوط عمیق و چین و چروک های سطحی پوست
  • کانتورینگ و زاویه سازی صورت (چانه، فک و …)
  • اصلاح گودی و فرورفتگی (زیر چشم، شقیقه )
  • درمان عیوب چهره ( اصلاح فرم بینی)
  • جوانسازی و شادابی پوست

چه افرادی نیاز به تزریق ژل لب دارند؟

امروزه تزریق ژل لب از جمله راهکارهای ایمن و موثر برای افرادی است که از فرم و شکل لب هایشان چندان رضایت نداشته و مایل اند در آن تغییراتی ایجاد کنند. تزریق ژل لب به افرادی که دارای لب های باریک و خطی هستند و یا فاصله لب و بینی نسبتا زیادی دارند و یا از حجم و یا فرم لب هایشان چندان راضی نیستند توصیه می شود.

از طرفی برخی افراد هم در اثر مصرف دخانیات، افزایش سن و.کاهش تولید کلاژن و هم چنین از دست دادن آب و رطوبت.پوست، به مرور از حجم لب هایشان کاسته شده و اطراف دهان و لب هایشان.دچار چین و چروک می شود و تزریق ژل لب می تواند.راهکاری ایده آل برای بازیابی حجم از دست رفته لب.در این افراد باشد.

تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک دلتا

در کلینیک دلتا از چه برندهایی برای تزریق ژل استفاده می شود؟

بسته به موجودی روز کلینیک، برندهای معتبر ژلی که در مرکز دلتا استفاده میکنیم شامل پرفکتا(فرانسه)،.ژوویدرم(فرانسه)، رستیلن(آمریکا)، استایلج(فرانسه)، بلوترو(آلمان)،.ریوانس(کانادا)، آلیاکسین(ایتالیا)، پرینسس(اتریش)  و….است. البت علاوه بر برندهای عنوان شده،.انواع برندهای معروف دیگر هم برای تزریق استفاده می شود که می توان به ، تئوسیال(سوئیس) آیدیا (ایتالیا) و فیورج اشاره کرد.

برند-باکس-تزریق ژل لب

کدام فیلر برایتان مناسب تر است؟

اینکه چه فیلری برای شما مناسب است بسته به فرم لب ها، عمق تزریق، حجم و فرم مورد نظر لب و … متفاوت است. در کلینیک دلتا پزشک بسته به فرم صورت.و سایر اجزای آن بهترین مدل تزریق و برند.فیلر و حجم سی سی مورد نظر را که متناسب با چهره تان باشد به شما پیشنهاد میکند.

اگر قصد داشتید ژل تزریق کنید از برند و کشور سازنده آن سوال کنید.

از پزشک درخواست کنید بسته ژل لب را مقابل چشمانتان.باز نموده و حتما به تاریخ تولید و انقضا ژل لب توجه کنید!

تزریق ژل لب راهکاری ایمن اما در عین حال پر خطر

اگر چه تزریق ژل لب روشی ایمن برای زیباتر شدن و برجسته تر شدن لب هایتان است اما رعایت نکردن برخی نکات ساده می تواند برایتان گران تمام شود. تزریق ژل های چینی، پاژ و ارزان قیمت، ژل های بی نام و نشان و بدون کیفیت می تواند به قیمت ایجاد حساسیت، عفونت، ورم و التهاب شدید و در نهایت جراحی و تخلیه ژل منجر شود.

تزریق فیلر چینی-تقلبی-بی کیفیت

ژل لب خوب و با کیفیت تنها کافی نیست!

گاهی ژل تزریقی از کیفیت خوبی برخوردار است اما باز هم نتیجه کار برایتان چندان رضایت بخش نیست! تزریق ژل لب توسط پزشک بی تجربه و ناآشنا.به آناتومی لب باعث می شود فرم لب ها.غیر قرینه شده و نامتقارن و ناهماهنگ با سایر اجزای صورت به نظر برسد.و یا فرم نهایی لب ها به اصطلاح لب اردکی شود.

در کلینیک دلتا نگران تزریق ژل های غیر طبیعی و فیک نباشید!

صحبت های پزشک کلینیک دلتا را از “اینجا” ببینید و بشنوید

ژل لب خوب و باکیفیت+پزشک باتجربه = نتیجه ایده آل و رضایت بخش

تزریق ژل لب را در مراکز معتبر انجام دهید. قبل از تزریق ژل لب از برند ژل لب و شناسه آن اطمینان حاصل کنید و تاریخ تولید و انقضای ژل لب را حتما چک کنید. برای تزریق ژل لب به پزشک معتبر و با تجربه مراجعه کنید. پزشک بایستی روی آناتومی لب و اجزای صورت شناخت کامل داشته باشد،.به تناسب لب بالا و پائین اهمیت داده و فاصله ی.مناسب لب بالا و بینی را در نظر بگیرد. همچنین زیبایی شناسی و پیش بینی میزان سی سی مورد نیاز ژل با توجه به فرم صورتتان از دیگر مسائلی است که پزشک بایستی نسبت به آن آگاه باشد. در چنین صورتی شما می توانید از تزریق ژل لب حداکثر نتیجه مطلوب را دریافت نمائید.

تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا
آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

به طور کلی در تزریقات صورت به علت استفاده از سوزن مخصوص، ظریف و باریک میزان درد و تحریک پذیری به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده و قبل از تزریق ژل لب، شما بی حسی دریافت می کنید و باعث می شود تزریق ژل لب برای شما بدون درد و یا با حداقل میزان درد همراه باشد.

ده ها نمونه ی قبل و بعد تزریق ژل در کلینیک دلتا را از “اینجا” ببینید

قبل از تزریق ژل بایستی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • اگر دارویی مصرف می کنید و یا بیماری خاصی دارید قبل از تزریق حتما با پزشک مشورت کنید.
  • در نظر داشته باشید اگر قصد دارید ژل تزریق کنید نبایستی دارای بیماری فعال پوستی، تبخال و نظایر آن باشید.
  • تزریق ژل درد چندانی ندارد با این حال اگر نیاز به دریافت بی حسی دارید در جلسه مشاوره رایگان به پزشک اطلاع دهید.
  • حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق، از مصرف آسپیرین و سایر داروهایی که باعث تشدید خونریزی می شوند پرهیز کنید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق، از نوشیدن مواد الکلی.خودداری کنید چون خطر خونریزی و ایجاد کبودی را در محل تزریق تشدید می کند.
  • بهتر است هنگام تزریق پوستتان تمیز و عاری از هر گونه مواد آرایشی و کرم باشد.

بعد از تزریق ژل لب چه مواردی را بایستی رعایت کنیم؟

  • برای کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد کبودی تا 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • برای شستشوی پوست از شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • در روزهای ابتدایی پس از تزریق آرایش نکنید و از کرم های سنگین آرایشی دوری کنید.
  • به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • در هفته های ابتدایی پس از تزریق از ورزش های سنگین و محیط های گرم مانند جکوزی، سونا و دوش آب گرم و … دوری کنید.
  • تا 72 ساعت پس از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.
  • از فشار و ماساژ ناحیه ی تزریق خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض.نور خورشید اجتناب کنید.

مراقبت ژل لب پس از تزریق

هزینه ی تزریق ژل لب چه قدر است؟

ارائه ی قیمت دقیق برای تزریق ژل لب ممکن نیست زیرا بسته به عواملی.نظیر برند ژل، میزان سی سی مورد نیاز، میزان ماندگاری و … مختلف است. همچنین برندهای فیلر لب از نظر قیمتی با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل از جمله عوامل تعیین کننده هزینه تزریق فیلر لب، برند ژل مورد نظر است. هزینه ی کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تزریق فیلرموثر است.

در حال حاضر قیمت تزریق ژل لب، ژل خط خنده، فیلر زیر چشم، زاویه فک، فیلر چانه و ….هر سی سی از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن.ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است،.به همین جهت هزینه فیلر به.صورت تقریبی.عنوان شده است. در صورتی که نیاز به اطلاع دقیق از قیمت فیلر زیر چشم مورد نظرتان دارید میتوانید با کلینیک تماس بگیرید و یا به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید.

در رابطه با تزریق ژل لب سوال دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 9 صبح الی 9 شب در روزهای کاری با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.