بوتاکس زیر بغل و رهایی از تعریق شدید

با بوتاکس زیر بغل دیگر نگران تعریق زیاد نباشید!

از جمله مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند تعریق زیاد به ویژه  ناحیه ی زیر بغل است. با گرم تر شدن هوا این مشکل بیش از پیش خودنمائی کرده و خیس شدن لباس و ایجاد لک های بزرگ روی آن به ویژه در ناحیه ی زیر بغل، به دغدغه ای بزرگ برایشان تبدیل می شود. متاسفانه این دسته از افراد به ناچار از پوشیدن لباس های سفید و رنگ روشن اجتناب کرده چرا که ایجاد لکه های عرق و زرد رنگ روی این لباسها ظاهر نه چندان مطلوبی به آن می دهد.

خوشبختانه امروزه بوتاکس طیف گسترده ای از مشکلات پوستی را درمان و از جمله راهکارهای موثر برای جلوگیری از تعریق شدید در ناحیه ی زیر بغل است. اگر تعریق بیش از حد در ناحیه ی زیر بغل کلافه تان کرده است به شما توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

عرق زیر بغل

بوتاکس چیست؟

پزشکان سال هاست که از فواید سودمند بوتاکس بهره می برند. بوتاکس همان سم ضعیف شده باکتری بوتولینوم است. به طور کلی تزریق بوتاکس به ما کمک می کند حرکات عضلات به صورت موقت محدود شود. همچنین تزریق بوتاکس با غیرفعال کردن پیام های ارسالی از عصب به عضله به درمان طیف گسترده  ی از مشکلات از این قبیل می پردازد. مکانیسم اثر بوتاکس به این صورت است که پس از تزریق، در انتهای اعصابی که به عضله دستور انقباض می دهد، مستقر می شود و از آزاد شدن مواد شیمیایی که مسئول انقباض عضله است، جلوگیری می کند و در نتیجه عضله  موقتا فلج می شود. امروزه بوتاکس کاربردهای مختلفی در علوم پزشکی دارد. از درمان چین و چروک های پوستی و بهبود سردردهای میگرنی  گرفته تادرمان اختلال عضلات و اعصاب به کمک بوتاکس قابل درمان است.

بوتاکس- زیربغل

بوتاکس چگونه به درمان تعریق شدید کمک می کند؟

تعریق زیاد به ویژه در ناحیه ی زیر بغل مشکلی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. تعریق غیر ارادی که نام علمی آن هایپرهیدوزیس است باعث عرق کردن زیاد بدن و خیس شدن لباس ها به ویژه در نواحی مانند زیر بغل است. این مشکل با حالات روانی نظیر اضطراب، ترس، خجالت و … نیز دوچندان شده و تشدید می شود. حدود 10 درصد مردم دنیا با این مشکل مواجه هستند. خوشبختانه با تزریق بوتاکس تعریق این ناحیه تا بیش از 80 درصد کاهش می یابد.

تزریق بوتاکس راهکاری نسبتا سریع برای آن دسته از افرادی است که مایل هستند از تعریق بیش از حد به ویژه در ناحیه ی زیر بغل جلوگیری کنند. بوتاکس اعصاب و غددی که وظیفه انتقال پیام برای تعریق بدن دارند را مسدود نموده و به میزان موثری درصد تعریق زیر بغل را کاهش می دهند. بوتاکس راهکاری سریع، ایمن و موثر و مهمتر از همه به دور از عوارض و مشکلات جانبی است.

تزریق بوتاکس زیر بغل

آیا تزریق بوتاکس زیر بغل راهکاری علمی و تائید شده است؟

بله. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تزریق بوتاکس را برای افرادی که دارای تعریق شدید در ناحیه ی زیر بغل هستند تائید کرده است. همچنین بنا بر تحقیقات انجام شده علمی تزریق بوتاکس دارای تاثیراتی کاملا مطلوب و مثبت برای کاهش تعریق ناحیه ی زیر بغل داشته و 80 الی 90 درصد می تواند تعریق زیر بغل را کاهش دهد.

“اینجا” در مورد بوتاکس زیر بغل بیشتر بدانید

میزان ماندگاری بوتاکس زیر بغل چه قدر است؟

ماندگاری بوتاکس بسته به عواملی نظیر برند بوتاکس، قدرت جذب پوست و ناحیه ی تزریق متفاوت است. به طور کلی اثر بوتاکس زیر بغل از 4 ماه تا بیش از 10 ماه ماندگاری دارد.

تزریق بوتاکس

آیا تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل مشکلی در دفع مواد زاید بدن ایجاد می کند؟

خیر. در نظر داشته باشید در بدن انسان در مجموع بین دو تا چهار میلیون غده عرق وجود دارد که در سطح مختلف پوست و در تعداد بالا در نواحی مانند کف پا، کف دست، زیر بغل، گونه ها وجود دارند. بسیاری از افراد در مورد تزریق بوتاکس زیر بغل باوری اشتباه دارند و تصور می کنند با تزریق بوتاکس زیر بغل مواد زائد بدن که از طریق عرق کردن و از ناحیه ی زیر بغل خارج می شدند دیگر راه خروج نداشته و با تجمع مواد سمی باعث ایجاد مشکلاتی در درون بدن می شوند در حالی که چنین باوری اشتباه و متاسفانه رایج است و بدن از طریق غدد دیگر عرق مواد زائد و سمی بدن را همچون قبل خارج و دفع می کند.

بوتاکس-عرق

از چه برندهایی برای تزریق بوتاکس زیر بغل استفاده می شود؟

درکلینیک جوانسازی و لیزر دلتا از برترین بوتاکس های مجوز دار و دارای شناسه تائید استفاده میشود. همچنین تمامی بوتاکس های خارجی مورد استفاده در کلینیک، دارای تائیدیه از سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد. دقت داشته باشید که با توجه به مساله تحریم ها، متاسفانه افراد سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی، چینی و حاوی ماده کورتون برای ازبین بردن عوارض بوتاکس تقلبی می کنند. پس حتما تزریقات زیبایی خود را در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. در کلینیک دلتا برند های زیر بسته به تشخیص پزشک و موجودی بازار روز استفاده می شود:

خطر!!!!!! هر بوتاکسی تزریق نکنید

قبل و بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل چه نکاتی را بایستی رعایت کنیم؟

 

  • قبل از انجام بوتاکس زیر بغل موهای این ناحیه را به صورت کامل شیو کنید.
  • هنگام انجام بوتاکس زیر بغل بایستی پوستتان تمیز و عاری از هر گونه مواد بهداشتی، دئودورانت و … باشد.
  • از لمس مکرر ناحیه، انجام ماساژ و … پس از تزریق بوتاکس خودداری کنید.
  • از انجام ورزش و فعالیت های سنگین به خصوص در روزهای ابتدایی پس از تزریق بوتاکس دوری کنید.
  • برای جلوگیری از ایجاد کبودی و تورم بهتر است پس از تزریق از کمپرس یخ (آیس) استفاده کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق بوتاکس از شستشوی محل با آب گرم، سونا و … دوری کنید.
  • برای شستشوی ناحیه ی زیر بغل از شامپوهای بدن ملایم مانند شامپو بچه استفاده کنید.

تزریق زیر بغل

هزینه ی بوتاکس زیر بغل چه قدر است؟

هزینه ی تزریق بوتاکس بسته به برند بوتاکس، میزان مواد مصرفی مورد نیاز، وسعت ناحیه و هزینه دستمزد پزشک متفاوت است. در حال حاضر هزینه ی تزریق بوتاکس زیر بغل از یک میلیون و نهصد و نود هزار تومان به بالاست.

در نظر داشته باشید به علت وارداتی بودن اکثر برندهای بوتاکس نوسانات دلار می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه و یا در جلسه مشاوره رایگان در رابطه با قیمت فعلی خدمات سوال کنید. می توانید“از اینجا”با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید