با این 3 راهکار خط خنده ات رو از بین ببر!

بیشتر ما می خواهیم صورتی زیبا و بدون نقص داشته باشیم. بدون شک صورت اولین عضو بدن است که به برقراری ارتباط و ماندگاری آن در ذهن سایرین کمک می کند. وجود خطوط پوستی مانند خط خنده یا چین و چروک های ریز و سطحی روی پوست صورت، هر چه قدر هم که از نظر سنی جوان باشیم، ما را پیرتر و مُسِن تر از سن واقعیمان نشان می دهد.

خط خنده - خط لبخند- پیری چهره

با گذشت زمان و کاهش تولید کلاژن خط و خطوط های.پوستی نمایان شده و در صورت بی توجهی.به مرور عمق این خطوط افزایش پیدا می کند. خط خنده از جمله خطوط پوستی صورت است که قسمت زیادی از پوست را درگیر کرده و تاثیر زیادی روی زیبایی پوست صورت به جا می گذارد. خط خنده چیست و چرا ظاهرمان را تا این حد مسن نشان می دهد؟ چه راهکار درمانی برای برطرف کردن آن وجود دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت!

 

قبل و بعد خط خنده

چرا خط خنده روی صورتم ایجاد شده؟

خط خنده اگرچه خبر از زندگی شاد و پرخنده ما می دهد اما زنگ خطر پیری پوست را هم به ما یادآوری می کند. بله! یکی از مهمترین دلایل ایجاد خط لبخند تحرک عضلات.یا حرکات پی در پی ماهیچه های اطراف لب و بینی است که با گذشت زمان باعث.می شود خط لبخند ایجاد شده و روی پوست صورت جا خوش کند! در سنین جوانی به علت خاصیت ارتجاعی پوست و کلاژن سازی درون آن این خط و خطوط به چشم نمی آیند اما با گذشت زمان کلاژن سازی کاهش پیدا می کند، پوست مانند قبل خاصیت ارتجاعی چندانی ندارد و این خطوط روی پوست ماندگار می شود.

خط خنده- خط لبخند- ماندگاری روی چهره

به وجود اومدن خط خنده دلایل دیگه ای هم داره! دوست دارید در موردش بیشتر بدونین؟ “اینجا” رو ببینین

 

این خطوط پرانتزی که از بیرون حفره بینی تا گوشه ی دهان امتداد پیدا می کند همان خط خنده یا خط لبخند است. اما فراموش نکنید هیچ چیز نمی تواند خنده را از روی لبهایتان بگیرد. همیشه بخندید و نگران ایجاد خط خنده نباشید. در کلینیک دلتا با استفاده از پیشرفته ترین درمان های روز دنیا و با استفاده از روش های غیرتهاجمی به راحتی خط لبخند شما درمان می شود.

 

یک جلسه مشاوره رایگان با پزشکان کلینیک دلتا! اگر به دنبال درمان خط خنده با روش های غیر تهاجمی و کمترین میزان عوارض هستید کافی است با پزشکان کلینیک دلتا یک جلسه مشاوره داشته باشید تا با توجه به شرایط پوستتان، بهترین راهکار درمان را به شما پیشنهاد کنند!

برای رزرو مشاوره رایگان کافی است ” اینجا را” کلیک کنید

 

درمان خط خنده با خنده!

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که به دنبال ایمن ترین و بهترین راهکار درمان خط لبخند هستید . روشی غیر تهاجمی با حداقل ترین میزان عوارض ممکن! و احتمالا در ادامه برای انتخاب.بهترین روش درمان.کمی مستاصل.شده اید. جای هیچ گونه نگرانی نیست. در کلینیک دلتا تمامی راهکارهای حاضر برای درمان خط لبخند دارای مجوز FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) بوده و برای سنین هجده سال به بالا به راحتی قابل انجام است. در ادامه به مرور مهمترین راهکارهای درمان خط لبخند در کلینیک دلتا می پردازیم:

خط خنده- خط لبخند- درمان خط خنده

درمان خط خنده با لیزر فوتونا

این روش طبیعی ترین روش جوانسازی است. جوانسازی با کمک لیزر فوتونا روشی غیر تهاجمی و بدون درد است. از طرفی با کمک لیزر فوتونا کلیه ی لایه های پوست.(سطحی، میانی و عمقی) تحت.تاثیر قرار گرفته و مجددا.بازسازی می شوند. لیزر فوتونا تولید کلاژن را در پوست تحریک کرده و به افزایش قوام و جوانسازی پوست کمک شایانی می کند. این لیزر به مرور باعث کاهش خطوط و چروک های.پوستی شده و آن ها را در.ابتدا کم عمق و سپس از بین می برد. در نهایت شما می توانید از داشتن پوستی با کیفیت عالی لذت ببرید!

درمان خط خنده با تزریق مزوژل

امروزه با کمک مزوژل ها که حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک.اسید هستند می توانیم روند پیری پوست را به تعویق انداخته و آن را کندتر کنیم. اکثر مزوژل ها حاوی هیالورونیک اسید هستند و علاوه بر آبرسانی عمیق پوست به تولید کلاژن و الاستین کمک کرده و ضمن سفت تر کردن بافت پوست و کاهش عمق خط خنده باعث التیام و بازسازی عوارض پوستی مثل چین و چروک ها، منافذ باز و کاهش لک می شوند. پس از تزریق مزوژل و با گذشت زمان از تغییرات.پوستی خود شگفت.زده می شوید!

مزوژل چیه؟ با ژل چه فرقی داره؟

مزوژل ها برای پوست چه کاری انجام میدن و پوستمون بعدش چه تغییری میکنه؟ به همه ی سوالاتتون ” اینجا” پاسخ دادیم.

 

درمان خط خنده با تزریق ژل 

تزریق ژل از دیگر روش هایی است که با استفاده از بهترین برندهای موجود برای رفع خط لبخند اطراف دهان استفاده می شود. در کلینیک دلتا از بهترین ژل های مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده می شود. تزریق ژل معمولا به آن دسته از افرادی توصیه می شود که قصد دارند در کوتاهترین زمان ممکن خط خنده خود را از بین ببرند.

نمونه های قبل و بعد تزریق ژل خط خندمون رو میتونین ” اینجا” ببینید

درمان خط خنده با روش های ترکیبی

گاهی خط خنده بسیار عمیق است. گاهی هم افراد به دنبال راهکارهای نسبتا ماندگارتری برای درمان خط لبخند هستند. به این دسته از افراد و با نظر پزشک درمان های ترکیبی توصیه میشود. برای مثل پزشک ترکیب لیزر فوتونا و تزریق مزوژل را با توجه به شرایط پوستتان به شما توصیه می کند. درمان های ترکیبی به پاسخ دهی هر چه بهتر و سریعتر پوست شما کمک کرده و معمولا ماندگاری نسبتا طولانی تری دارند.

با درمان های مهم خط خنده توی کلینیک دلتا آشنا بشین. اگر میخواین بدونین مهمترین درمان های خط خنده چیا هستن کافیه “اینجا” برید

شاید این مطالب هم براتون مفید باشن

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.