جوانسازی چهار بعدی با لیزر جوان ساز فوتونا

با لیزر فوتونا پوستتان را جوان کنید

چه پوست صافی داشتم! چه قدر جوان تر بودم!                                 فوتونا

این جملات برایمان آشناست. وقتی نگاهی به آلبوم عکس های قدیمی ترمان می کنیم و حال پوستمان را با سال های قبل تر مقایسه می کنیم. پیری پوست فرآیندی طبیعی در بدن است که بعد از سی سالگی به مرور سراغمان می آید. فوتونا

آلبوم-جوانسازی فوتونا

سی سالگی و پیدا شدن سر و کله ی چین و چروک های پوستی

در واقع بعد از سی سالگی پوستمان وارد فرآیند پیری می شود و با افزایش سن هر سال پوستمان برای جوان تر ماندن نسبت به قبل کمتر تلاش می کند! نشانه های پیری پوست ابتدا با چروک های سطحی و ظریف روی پوست صورت خودنمائی می کنند. کم کم زیر چشمانمان را گود و تیره تر شده و به مرور خطوط عمقی تر در نواحی خط خنده و پیشانی ظاهر می شود.

جوانسازی فوتونا-پیری پوست

بی دردسر و عارضه با لیزر فوتونا پوستتان را جوان کنید

کم نیستند افرادی که مایل اند پوستشان را جوان و شاداب نگه دارند اما ترس از انجام روش هایی نظیر جراحی و دوران سخت نقاهت پس از آن باعث می شود بیخیال ظاهر پوستشان شوند. بسیاری از افراد هم نگران کبودی و یا درد غیر قابل تحمل روش های جوانسازی پوست هستند و آن را وحشتناک توصیف می کنند! اما آیا داشتن پوستی صاف و زیبا اینقدر دشوار است؟

ترس

امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش هایی بدون ایجاد عارضه و نقاهت با بهترین بازدهی ممکن پا به عرصه میدان زیبایی گذاشته اند. در ادامه با غول دستگاه جوانسازی دنیا آشنا شوید “لیزر جوانساز چهار بعدی فوتونا”

با لیزر جوانساز فوتونا به طور طبیعی جوان شوید

تصور کنید روشی وجود داشت که بدون نیاز به تحمل درمان هایی سخت و یا دوران نقاهت طولانی پوستتان را جوان می کرد و بدون محدودیت سنی قابل استفاده بود! تعجب نکنید اگر به شما بگوئیم لیزر چهار بعدی جوانساز فوتونا با روشی غیرتهاجمی، پوستتان را جوان می کند. عوارض و دوران نقاهتی نداشته و بدون ایجاد هیچ زخمی بر روی پوستتان جوانی را به شما هدیه می کند. در ضمن این روش به دلیل ایمن بودن بدون محدودیت سنی و برای همه ی پوست ها قابل استفاده است.

صورت-دست-جوانی

لیزر فوتونا دارای تائیدیه FDA است

احتمالا تاکنون نام FDA را شنیده اید که اشاره به سازمان غذا و داروی آمریکا دارد. این سازمان بسیار سخت گیر، مسئول نظارت بر ایمنی مواد غذایی و دارویی و تجهیزات زیبائی و پزشکی است. در رابطه با دستگاه های پزشکی و زیبائی مانند لیزر فوتونا زمانی این محصولات زمانی به تائید FDA می رسند که اثبات شود کاملا ایمن و بدون خطر برای سلامت عمومی جامعه بوده و از طرفی دارای تاثیرات موثر و کارآمد باشد. لیزر جوانساز چهار بعدی فوتونا دارای تائیدیه از این سازمان است که نشان دهنده ایمنی و کارائی این دستگاه در حوزه ی جوانسازی و زیبائی پوست است.

جوانسازی صورت با لیزر هوشمند فوتونا

لیزر فوتونا چگونه پوستمان را جوان می کند؟

دستگاه لیزر جوانساز فوتونا در هر جلسه طی چهار مرحله پوستمان را بازسازی و جوانسازی می کند

  • 1-مرحله اول: “گرمادهی درون دهانی”

در این مرحله گرمادهی ملایم از درون دهان انجام می شود که منجر به لیفت تدریجی می شود. این فرایند موجب انقباض کلاژن ها و بهبود حالت شل بودن پوست شده و با حجم دهی باعث لیفت و سفت شدن پوست می گردد.

فوتونا-پیلینگ-دهان

  • 2-مرحله دوم: “جوانسازی”

    در این مرحله دو اتفاق مهم پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. پوست از ناحیه ی بیرونی گرمادهی شده و با تاثیر بر لایه های سطحی و میانی پوست باعث بازگرداندن استحکام به بافت پوست می شود که نتیجه آن کاهش تدریجی چین و چروک های صورت است. هممچنین این مرحله به رفع موهای زائد و نازک صورت کمک می کند.

فوتونا اربیوم

  • 3-مرحله سوم: “فرم دهی و سفتی پوست”
    با تحریک لیزری در یک دمای معین کلاژن سازی درون پوست تحریک می شود. با گرمادهی به عمق پوست از روی صورت، حجم دهی و لیفت پوست به منظور تکمیل دو مرحله قبل انجام می شود. این مرحله مشابه هایفو عمل می کند با این تفاوت که عوارض هایفو را نداشته و با ایمنی بالا و بدون ایجاد عارضه برای پوست انجام می شود.

لیزر فوتونا

  • 4-مرحله چهارم: “لایه برداری لیزری”
    لایه برداری سطحی پوست انجام می شود. این مرحله به کاهش منافذ باز، جای جوش و لک، اسکار و در مجموع شادابی بیشتر پوست کمک می کند.

فوتونا پیلینگ

مراحل جوانسازی با لیزر چهار بعدی فوتونا رو بالاتر براتون توضیح دادیم

“اینجا” می تونین فیلم هر مرحله از لیزر فوتونا رو تماشا کنید!

پس از لیزر فوتونا چه اتفاقی درون پوستمان می افتد؟

  • کلاژن سازی درون پوست تحریک می شود
  • قوام پوست به تدریج افزایش پیدا می کند.
  • چین و چروک های سطحی پوست از بین می رود.
  • شلی پوست به مرور کمتر شده و پوست سفت تر می شود.
  • منافذ باز پوست کوچکتر و کمتر می شود.
  • جای جوش های سطحی بهبود پیدا می کند.
  • برخی لک های پوستی درمان می شوند.

جوانسازی صورت خط خنده دور چشم و پیشانی با لیزر فوتونا

آیا لیزر فوتونا دوران نقاهتی دارد؟

خیر! از جمله مزایای بی نظیر جوانسازی صورت با لیزر فوتونا این است که دوران نقاهتی نخواهید داشت. به خصوص اگر شاغل هستید با خیال راحت می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید پس از انجام لیزر فوتونا به امور روزمره خود بپردازید. فراموش نکنید بسته به شدت لایه برداری کمی پوسته ریزی خواهید داشت که ظرف یکی دو هفته تمام می شود.

دستگاه لیزر فوتونا

آیا لیزر فوتونا درد دارد؟

شما در زمان لیزر فوتونا درد چندانی ندارید. بیشتر گز گز خفیفی روی پوستتان احساس می کنید که کاملا قابل تحمل است. اگر از بابت درد نگران هستید و یا آستانه درد پائینی دارید باز هم جای نگرانی نیست! می توانید از پماد بی حسی قبل از لیزر فوتونا استفاده کنید. البته بهتر است قبل از آن در مورد چگونگی مصرف با پزشک مشورت کنید.

آیا جوانسازی با لیزر فوتونا موثر است؟ از زبان مراجعین کلینیک دلتا بشنوید:

لیزر جوانساز فوتونا برای کدام نواحی قابل استفاده است؟

لیزر جوانساز فوتونا برای اکثر نواحی بدن از جمله صورت، گردن، روی دست و … قابل استفاده است. از فواید بی نظیر این لیزر می توانید در نواحی مختلف بدن بهره مند شوید.

دوست داری چند نمونه قبل و بعد لیزر جوانساز فوتونا را ببینی؟

“اینجا” رو ببین  تا از تغییرات پوستی شگفت زده بشی!

ماندگاری لیزر جوانساز فوتونا چه مدت است؟

ماندگاری لیزر جوانساز فوتونا نسبتا زیاد است البته بسته به شرایط سنی و پوستی در افراد مختلف دارد. در روش جوانسازی با لیزر 4 بعدی لیزر فوتونا چون پوست به صورت واقعی بازسازی می شود و کلاژن سازی از درون پوست تحریک می شود ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر روش های جوانسازی خواهد داشت. بهتر است برای تحریک کلاژن سازی و معکوس کردن روند پیری، پس از طی جلسات اصلی حداقل سالی یک مرتبه لیزر جوانساز فوتونا را انجام دهید.

ماندگاری لیزر فوتونا

هزینه لیزر جوانساز 4 بعدی فوتونا چه قدر است؟

هزینه هر جلسه جوانسازی چهار بعدی صورت یک میلیون و هشتصد هزار تومان است. اما اگر پکیج سه جلسه ای صورت را یکجا خریداری کنید هر جلسه یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان محاسبه می شود. و گاها امکان پرداخت هزینه در دو قسط وجو دارد.

اگر قصد دارید به جای کل صورت برخی نواحی مانند زیر چشم، خط خنده و … را جوانسازی کنید، امکان پذیر بوده و هزینه کمتر محاسبه می شود. هزینه دقیق پس از معاینه و بررسی شرایط پوستتان توسط پزشک در جلسه مشاوره رایگان، به شما عنوان می گردد.

در بهترین کلینیک غرب تهران با پزشکانی حاذق و با تجربه مشاوره رایگان داشته باشید.

برای رزرو مشاوره رایگان “اینجا” را کلیک کنید.

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.