ژل آیدیا IDEA و هر آنچه به دانستن آن نیاز دارید!

ژل آیدیا

امروزه فواید استفاده از ژل ها و تاثیرات.عالی آن بر روی پوست بر.کمتر کسی پوشیده است. کم نیستند افرادی که مایلند تغییراتی در پوست و فرم صورتشان ایجاد کنند و یا به دلایل مختلف از ظاهر خود ناراضی هستند و میخواهند تا با حداقل هزینه و درد ممکن به زیباتر شدن چهره ی خود کمک کنند. از جمله درمان های بدون دردسر و با کمترین عوارض ممکن برای اصلاح فرم صورت و جوانسازی تزریق ژل است. در ادامه می خواهیم شما را با یکی از بهترین و پرطرفدارترین فیلر موجود در بازار یعنی آیدیا بیشتر آشنا کنیم.

در مورد ژل آیدیا بیشتر بدانیم

ژل آیدیا محصول کمپانی معروف Regenyal و ساخت کشور ایتالیا است. ترکیبات خوب و موثر ژل آیدیا باعث درمان چین.و چروک و خطوط پوست شده و ظاهر طبیعی.و یکنواخت را به پوستتان هدیه می کند. جای تعجب نیست که به دلیل کیفیت ساخت بالا این فیلر موفق به دریافت تائیدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) شده است. فیلر آیدیا اگر سرو کله ی علائم پیری پوست و چین و چروک های سطحی در پوستتان در حال پیدا شدن است بهتر است قبل از آنکه خیلی دیر شود به فکر درمان آن باشید تا روند پیری پوستتان را در سریع ترین زمان ممکن متوقف کنید. تزریق ژل آیدیا به دلیل داشتن هیالورونیک اسید خالص تاثیرات بی نظیری روی پوستتان د ارد. تزریق ژل آیدیا خاصیت ارتجاعی را به پوستتان بازمی گرداند و با آبرسانی عمیق لطافت و شادابی را به پوستتان هدیه می کند.

نواقص صورتتان را برطرف کنید

اگر می خواهید علاوه بر افزایش کیفیت پوستتان تغییراتی هم در صورتتان ایجاد کنید و به زیباترین نسخه چهره ی خودتان نزدیک شود ژل آیدیا برایتان یک گزینه ایده آل است. ژل آیدیا با پر کردن نواقص صورت و یا حجم دهی نواحی مانند لب و یا خط فک پوستی صاف و یکنواخت با ظاهری طبیعی را به شما هدیه می کند. ژل آیدیا فواید ژل آیدیا به همین جا ختم نمی شود. جالب است بدانید کم نیستند افرادی که به ترکیبات دارای اسید نوکلئیک که فعال کننده ارتباطات سلولی پوست است و در محصولات مرتبط با زیبایی پوست به وفور یافت می شود آلرژی و حساسیت دارند. این دسته از افراد معمولا پوستشان به پروتئین و یا مواد ناخالصی درون فیلر نیز به شدت واکنش نشان می دهند.

ژل آیدیا

به لطف استفاده از فناوری پیشرفته و روش های مدرن آزمایشگاهی در تولید فیلر آیدیا پروتئین، اسید نوکلئیک و هیچ گونه ناخالصی استفاده نشده و این دسته از افراد می توانند از فواید تزریق ژل آیدیا بهره مند شوند.

اگر قصد دارید ژل تزریق کنید از برند و کشور سازنده آن سوال کنید. از پزشک درخواست کنید بسته ژل (فیلر) را.مقابل چشمانتان باز نموده و حتما به تاریخ تولید و انقضا ژل لب توجه کنید!

با مجموعه ژل های آیدیا بیشتر آشنا شوید

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم آیدیا محصول کمپانی Regenyal و ساخت کشور ایتالیا است. این کمپانی موفق شده مجموعه ژل های آیدیا.که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد.خود بوده و برای کاربرد های مختلف ساخته شده اند.را تولید و با بالاترین کیفیت به بازار عرضه کند.

تزریق ژل لب طبیعی متناسب با فرم صورت شما در کلینیک لیزر و جوانسازی دلتا

اگرچه که هر کدام از ژل های آیدیا.دارای ویژگی های متمایز کننده ای هستند.اما تمامی فیلرها با حداکثر سازگاری با شرایط زیستی و فیزیولوژیکی بدن در.آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن تولید شده اند. در ادامه با برخی از مطرح ترین فیلرهای این برند آشنا می شوید:  فیلر آیدیا

  • ژل آیدیا لیپس

همانطور که از نام این فیلر پیداست کاربرد اصلی  این ژل برای برجسته و حجیم کردن لب استفاده می شود. همچنین می توان از مزایای این ژل این ژل برای اصلاح زوایای صورت نیز بهره مند شد. سایز مولکولی و پراکندگی آن باعث می شود.پس از تزریق این ژل به ناحیه ی حساسی مانند لب، ظاهر.طبیعی بافت و پوست لب حفظ شده و.به صورت یکنواخت زیر پوست پخش شده و به.دلیل کیفیت بالای ساخت زیر پوست گلوله نمی شود.

  • ژل رژینال آیدیا 

اگر به دنبال اصلاح نواقص صورت و اصلاح خطوط پوست مانند خط خنده و اخم هستید می توانید روی ژل رژینال آیدیا حساب ویژه ای باز کنید. این ژل از جمله محصولاتی که است.توانسته تائیدیه FDA.را دریافت کند.

درصد قابل توجهی از حجم این ژل هیالورونیک اسید است که به لطف فراوانی آن در این مدل می تواند خطوط اخم و یا خنده را از روی پوستتان محو کند. چین و چروک های پوستتان را از.در چشم بر هم زدنی از بین برده و.قوام پوستتان را افزایش دهد. از دیگر مزایای این ژل کمک به درمان و بهبود افتادگی و شلی پوست است و روند پیری پوستتان را معکوس می کند. ژل رژینال آیدیا

  • ژل سوپر آیدیا

این ژل به فیلر همه کاره معروف است. فرقی ندارد می خواهید زاویه فک تان را تقویت کنید یا کمی به گونه هایتان حجم دهید و یا شاید هم می خواهید فرم بینی تان را کمی اصلاح کنید. این ژل به دلیل غلطت بالا و تزریق عمقی از دوام نسبتا بیشتری برخوردار بوده و ممکن است تا 12 ماه هم درون پوستتان ماندگاری داشته باشد. فیلر سوپر آیدیا

  • ژل آیدیا بیو اکسپندر

از به دنبال تزریق ژلی با فرمولاسیون طبیعی هستید ژل آیدیا بیو اکسپندر یک گزینه ی مناسب برای شماست. علاوه بر حجم دهی و اصلاح خطوط پوستی این ژل به آبرسانی عمقی و افزایش کشش سطح پوست بسیار کمک می کند. ژل آیدیا بیو اکسپندر

چرا ژل آیدیا انتخابی ایده آل برای تزریق است؟

  • دارای تائیدیه FDA از سازمان غذا و داروی آمریکا
  • دارای فرمولاسیون تخصصی برای نواخی مختلف صورت
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • آبرسانی عمقی و افزایش کیفیت و شادابی پوست
  • عدم ایجاد آلرژی و حساسیت
  • حداکثر سازگاری با شرایط زیستی و فیزیولوژیکی بدن

تزریق ژل لب آیدیا

آیا تزریق ژل آیدیا درد دارد؟

به طور کلی در تزریقات صورت به علت استفاده از سوزن های مخصوص، ظریف و باریک میزان درد و تحریک پذیری به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کرده و قبل از تزریق ژل، شما بی حسی دریافت می کنید که باعث می شود تزریق ژل لب برای شما بدون درد و یا با حداقل میزان درد همراه باشد.

تزریق ژل حرفه ای بدون درد و عارضه با کنولا کنولا چیست و چگونه استفاده می شود؟

قبل از تزریق ژل آیدیا بایستی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • اگر بیماری خاصی دارید  و یا دارویی مصرف می کنید قبل از تزریق در جلسه مشاوره رایگان با پزشک مطرح کنید.
  • در نظر داشته باشید اگرمی خواهید ژل تزریق کنید نبایستی دارای تبخال، بیماری فعال پوستی و … باشید.
  • تزریق ژل درد زیادی ندارد با این حال اگر نیاز به دریافت بی حسی دارید در جلسه مشاوره رایگان به پزشک اطلاع دهید.
  • بهتر است حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق، از مصرف آسپیرین و سایر داروهایی که رقیق کننده خون بوده و باعث تشدید خونریزی می شوند پرهیز کنید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق،.از نوشیدن مواد الکلی.خودداری کنید.چون خطر خونریزی و ایجاد کبودی را.در محل تزریق تشدید می کند.
  • بایستی هنگام تزریق پوستتان تمیز و عاری از هر گونه مواد آرایشی و کرم باشد.

تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل آیدیا چگونه از پوستمان مراقبت کنیم؟

  • برای کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد کبودی تا 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • برای شستشوی پوست از شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • در روزهای ابتدایی پس از تزریق آرایش نکنید و از کرم های سنگین آرایشی دوری کنید.
  • به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید و آن را روی پوست خود تجدید کنید.
  • در هفته های ابتدایی پس از تزریق از ورزش های سنگین اجتناب نموده و از حضور در محیط های گرم مانند جکوزی، سونا و دوش آب گرم و … دوری کنید.
  • تا 72 ساعت پس از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.
  • از ماساژ و فشار ناحیه ی تزریق خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض.نور خورشید اجتناب کنید.
  • پس از 72 ساعت در صورت وجود قرمزی و تورم پایدار در محل تزریق، موضوع را با مشاورین دلتا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ کلینیک مطرح کنید.

ده ها نمونه ی قبل و بعد تزریق ژل در کلینیک دلتا را از “اینجا” ببینید

چه کسانی نبایستی اقدام به تزریق ژل آیدیا کنند؟

  • بانوان باردار و یا شیرده نبایستی ژل آیدیا را تزریق کنند.
  • افراد مبتلا به بیماری های پوستی به ویژه در ناحیه ی صورت بایستی ابتدا پوستشان را درمان و سپس اقدام به تزریق کنند.
  • کسانی که دارای تبخال و نظایر آن در ناحیه ی صورت هستند بایستی تا زمان بهبود از تزریق ژل در ناحیه ی صورت خودداری کنند.
  • افراد دارای سوابق بیماری های قلبی عروقی بایستی شرح کامل به پزشک ارائه نموده و سپس در صورت تائید اقدام به تزریق کنند.
  • بیماران خاص نظیر سرطان، و یا افرادی که ضعف سیستم ایمنی، دیابت و … دارند بایستی تحت نظر پزشک اقدام به تزریق کنند.

دکتر-بهترین مرکز لیزر غرب تهران

هزینه ی تزریق ژل آیدیا چه قدر است؟

ارائه ی قیمت دقیق برای تزریق ژل ممکن نیست.زیرا بسته به عواملی نظیر برند ژل، میزان سی سی مورد نیاز،.میزان ماندگاری و … مختلف است. همچنین هزینه ی کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تزریق فیلرموثر است.

در حال حاضر قیمت تزریق ژل لب، ژل خط خنده، فیلر زیر چشم، زاویه فک، فیلر چانه و ….هر سی سی از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن.ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است،.به همین جهت هزینه فیلر به.صورت تقریبی.عنوان شده است. در صورتی که نیاز به اطلاع دقیق از قیمت فیلر آیدیا دارید میتوانید با کلینیک تماس بگیرید و یا به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید.

در رابطه با تزریق فیلر آیدیا سوال دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 9 صبح الی 9 شب در روزهای کاری با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.