پاکسازی صورت با فیساپ

پاکسازی صورت با فیساپ

بارها جلوی آینه می‌روید و از نزدیک صورت‌تان را زیر نور برانداز می‌کنید و می‌بینید روی پوستتان بخصوص ناحیه گونه‌ها و بینی سوراخ‌ های زیادی در کنار هم قرار دارند و کنار بعضی از آنها جوش‌های ریز و درشت سرسیاه و سرسفید درآمده است. آیا واقعا راهی برای کوچک کردن این منافذ و سوراخ ها وجود دارد؟ بله، شما می توانید پاکسازی صورت با فیساپ را امتحان کنید.

درمان جای جوش

لایه برداری با فیساپ میکرودرم ابریژن

فیساپ یا لایه برداری فیزیکی

فیساپ یکی از خدمات کلینیک جوانسازی و لیزر دلتا هست که به منظور پاکسازی صورت و همینطور رفع تیرگی زانو و آرنج، رفع تیرگی قوزک و یا زیربغل ها و … استفاده می شود. این روش پاکسازی صورت سریع، بدون درد و خونریزی می باشد. همینطور از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود. در حقیقت با این روش سلول های مرده و تیره پوست به صورت مکانیکی لایه برداری می شوند و از آن می توان در رفع لک های پوستی ناشی از جای جوش هم استفاده کرد.

تعداد جلسات مورد نیاز معمولا بین 4 تا 6 جلسه بوده و لازم است پزشک یا کارشناس کلینیک دلتا بعد از معاینه حضوری، تعداد جلسات لازم برای شما را مشخص کند.

در فیساپ با استفاده از یک هد سیلیکونی که روی پوست می چرخد، پاکسازی پوست انجام می شود. این هد مختص شماست و در جلسه اول به شما داده می شود تا در جلسات بعدی نیز به همراه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با روال انجام فیساپ، حتما کلیپ زیر را مشاهده کنید:

با پر کردن فرم زیر با پزشکان کلینیک دلتا مشاوره رایگان داشته باشید :

مشاوره رایگان با پزشکان دلتا

فیساپ برای دیگر نواحی پوست نیز استفاده میشود. فیساپ ( فیس آپ ) یکی از بهترین روش های درمان تیرگی زانو، قوزک پا و آرنج است که به صاف شدن سطح پوست و کم رنگ تر شدن لک ها و تیرگی ها نیز کمک می کند. مطالعه مطالب دیگر در این رابطه در صفحات دیگر سایت به شما کمک خواهد کرد :

رفع تبرگی زانو با فیساپ زانو

رفع تیرگی قوزک پا

رفع تیرگی بدن با فیساپ

رفع تیرگی بیکینی

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 12 میانگین: 4.2
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.