مرکز تخصصی لیزر غرب تهران

بهترین مرکز لیزر غرب تهران کجاست؟

اگرچه امروزه  لیزر موهای زائد تبدیل به یکی از پرطرفدارین ترین خدمات درمانی در میان.افراد شده است اما همه ی افراد از نتیجه لیزر موهای زائد خود.راضی نیستند! تجربه ی بد برخی افراد از لیزر موهای زائد باعث شده این افراد نه تنها دیگر.سمت لیزر موهای زائد نروند بلکه به اطرافیان خود نیز لیزر موهای زائد را توصیه نکنند! اما چه چیزی باعث می شود لیزر موهای زائد تبدیل به تجربه ای ناخوشایند برای این دسته از افراد شود؟ بهترین مرکز لیزر غرب تهران

لیزر موهای زائد

چرا از نتیجه لیزر ناراضی هستیم؟

تجربه گفتگو و صحبت با این افراد ثابت کرده است این عدم رضایت، معمولاً ناشی از بازگشت قابل توجه موهای زائد، آسیب به پوست و مواردی اینچنینی است که ناشی از انتخاب نادرست و مراجعه به کلینیک‌هایی است که کیفیت کار بالایی ندارند. استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد ارزان قیمت، اپراتور بی تجربه، محیط  نامطلوب و غیر بهداشتی باعث می شود لیزر موهای زائد برای هر فردی تبدیل به تجربه ای ناخوشایند شود.

لیزر موهای زائد باردارری

امروز قصد داریم به معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد غرب تهران بپردازیم. برای دریافت نتیجه ممطلوب از لیزر موهای زائد بایستی ببینیم که چه عواملی بر موفقیت لیزر تاثیر می‌گذارند و یک کلینیک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟        لیزر غرب تهران

چرا کلینیک دلتا بهترین مرکز لیزر غرب تهران است؟

“اینجا را ببینید”

چه عواملی می تواند روی نتیجه لیزر موهای زائد شما موثر باشد؟

  • دستگاه لیزر موهای زائد خوب و با کیفیت
  • پشتیبانی دستگاه لیزر از انواع تایپ پوست و مو
  • اعمال تنطیمات صحیح توسط اپراتور دستگاه لیزر                  لیزر غرب تهران
  • انجام لیزر توسط اپراتور با تجربه و حرفه ای و تسلط کامل بر تنطیمات دستگاه لیزر
  • رعایت نکات قبل و بعد از انجام لیزر موهای زائد
  • لیزر موهای زائد در محیط تمیز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی

چرا تجربه لیزر موهای زائد تا این حد متفاوت است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دستگاه لیزر موهای زائد بسیار تنوع دارند و از 100 میلیون تا بیش از یک میلیاد و پانصد میلیون تومان قیمت دارند! اما دلیل تفاوت این قیمت قابل توجه چیست؟

لیزر-زگیل-دستگاه

از جمله دستگاه های لیزر موهای زائدی که انجام لیزر اصلا با آن توصیه نمی شود دستگاه های چینی و بی کیفیت است. که دارای تکنولوژی ساخت پائینی بوده و از طرفی بازگشت مو در آن نسبتا زیاد و آمار سوختگی قابل توجهی نیز دارند. این دستگاه ها معمولا ارزان قیمت بوده و متاسفانه مورد استقبال بسیاری.از مراکز لیزر قرار گرفته است.             مونولیت

دستگاه لیزر موهای زائد چینی-سوپرانو آیس پلاتینیوم

در مقابل آن دستگاه های لیزر موهای زائد باکیفت، توسط برندهای مطرح دنیا ساخته شده.که دارای تکنولوژی به روز و پیشرفته است و دقت لیزر آن بسیار بالاست. در بهترین مرکز لیزر غرب تهران، کلینیک دلتا از دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون مدیواستار محصول کمپانی زایس در کشور آلمان استفاده می شود. زایس به عنوان غول صنایع اپتیک در دنیا از محبوبیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از برندهای لیزر مطرح دنیا قطعات اپتیکی، لنز و لیزرشان توسط زایس آلمان تامین میشود.

با کم دردترین دستگاه لیزر موهای زائد دنیا بیشتر آشنا شوید

قدرتمندترین و کم دردترین لیزر دنیا در بهترین مرکز لیزر غرب تهران

در بهترین مرکز لیزر غرب تهران از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار استفاده می شود. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار توسط کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک و لیزر دنیا) طراحی و ساخته شده است. اما چرا دستگاه اسکلپیون مدیو استار بهترین دستگاه لیزر دنیا شناخته می شود؟

لیزر اسکلپیون مدیو استار

نابودی سریعتر موهای زائد به لطف ارسال دو طول موج همزمان

مهم‌ترين ويژگي دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون مدیواستار که آن را از ساير دستگاه های لیزر متمایز کرده است، مجهز بودن آن به تکنولوژی ارسال 2 طول موج همزمان است که دو وظیفه مختلف بر عهده دارند! یکی از طول موج ها وظیفه حذف موهای زائد را دارد و دیگری و عروق و رگ های ظریف و سطحی تغذيه رسان فوليکول مو را از بین میبرد که اینکار جهت جلوگيري از رشد مجدد موهای زائد است. این کار به نتیجه بهتر و حذف سریعتر موهای زائد از روی پوستتان کمک می کند.                 اسکلپیون مونولیت

نحوه اثر لیزر مو زائد

جلسه لیزرتان را سریعتر تمام کنید

مقطع هندپس دستگاه لیزر اسکلیپون مدیواستار مستطیلی است و بیشترین پوشش دهی سطح پوست را در میان تمامی دستگاه های لیزر جهان داراست. یعنی در مقایسه با دستگاه هایی نظیر لیزر کندلا که دارای مقطع دایره ای و گرد است، مقطع مستطیلی لیزر اسکلپیون با تمامی سطح پوست در تماس است و فضای خالی باقی نمی ماند و از طرفی سرعت لیزر شما به مقدار قابل توجهی زیاد و زمان هر جلسه لیزر بسیار کاهش پیدا می کند.

تفاوت دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار و کندلا

با کمترین میزان درد لیزر موهای زائد را تجربه کنید

از دیگر مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار در عین قدرت فوق العاده، سیستم کولینگ هوشمند 360 درجه آن است که دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار را تبدیل به یکی از کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد در دنیا کرده است.

سیستم کولینگ هوشمند 360 درجه دستگاه لیزر مدیو استار ضمن کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دماي سطح پوست و سوختگي شده و در عین حال حرارت لازم جهت رفع موهای زائد را به هیچ عنوان کاهش نداده و با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را به پایان می‌رساند.

لیزر اسکلپیون مونولیت

تنظیمات کاهش درد برای افراد با آستانه درد پائین

علاوه بر سیستم کولینگ و خنک کننده هوشمند دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار دارای  تنظیمات مخصوص کاهش درد برای افراد با آستانه درد پائین است.تا شما هنگام لیزر تنها گزگز خفیفی را روی پوستتان احساس و دیگر نگران احساس درد نباشید.     لیزر غرب تهران

لیزر موهای زائد و کرکی با لیزر اسکلپیون مدیو استار

دستگاه اسکلپیون مدیواستار از انواع تایپ های پوستی روشن و تیره پشتیبانی نموده و موهای کرکی تا ضخیم را از بین می برد.

روتین پوستی-جنس

بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری های پوستی به لطف تکنولوژی پیشرفته در دستگاه اسکلپیون مدیواستار

بهداشت دستگاه لیزر موهای زائد بسیار مهم است چرا که می تواند عاملی برای انتقال بسیاری از بیماری ها باشد. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار یکی از بهداشتی ترین دستگاه های لیزر در میان سایر دستگاه های لیزر موهای زائد است. چرا که علاوه بر مقطع شات، بدنه هندپیس دستگاه نیز سلفون چندلایه برای.هر شخص پیچیده میشود.

مرکز لیزر غرب تهران

در سایر دستگاه های لیزر تماسی و غیر تماسی امکاان استفاده از سلفون وجود ندارد در حالی که تنها به شما یک سری یک بار مصرف.داده شده و هندپیس و بدنه آن که ممکن است اتفاقی به پوست بدن و یا آلت تناسلی سایر افراد تماس پیدا کند.بدون محافظ است و ریسک انتقال بیماری و آلودگی در چنین شرایطی چندین برابر است.

مرکز لیزر غرب تهران

چرا کلینیک دلتا بهترین مرکز لیزر غرب تهران است؟

  • لیزر با دستگاه اسکلپیون مدیو استار قدرتمند ترین دستگاه لیزر موهای زائد جهان در بهترین مرکز لیزر غرب تهران
  • تمیزی و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه سطوح و محوطه اتاق های لیزر

مرکز لیزر غرب تهران

  • نظم و رعایت فواصل نوبت دهی برای جلوگیری از اتلاف وقت
  • حضور تیم پزشکان ماهر و با تجربه در زمینه پوست، مو و لیزر در بهترین مرکز لیزر غرب تهران

دکتر-بهترین مرکز لیزر غرب تهران

  • قیمت گذاری مناسب و متعادل خدمات در بهترین مرکز لیزر غرب تهران
  • استفاده از اپراتورهای حرفه ای و آموزش تخصصی اپراتورهای دستگاه لیزر موهای زائد تحت نطر پزشک متخصص

  • مشاوره و معاینه رایگان پوست و موهای زائد شما، تشکیل پرونده و انتخاب بهترین تنظیمات دستگاه لیزر برای حداکثر بازدهی
  • ارائه ی تخفیفات دوره ای برای همراهان عزیز کلینیک دلتا

بهترین کلینیک غرب تهران

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.