لیفت صورت تنها در ده دقیقه

لیفت صورت بدون درد و خونریزی

پوست شل و افتاده چهره مان را مسن تر و پیرتر از آنچه هستیم نشان می دهد. بسیاری از افراد می خواهند شلی پوست صورتشان را برطرف و آن را لیفت و زیباتر کنند. اما تصور جراحی صورت، برش پوست به وسیله تیغ، بیهوشی و دردسرهای بیمارستان، دوران سخت نقاهت پس از جراحی زیبایی آنها را منصرف می کند.

ترس-اضطراب

سی سالگی ورود به سراشیبی پیری پوست

در ایام جوانی حال پوستمان خوب است. کلاژن سازی درون پوستمان به خوبی انجام می شود، پوستمان سفت است و از قوام نسبتا خوبی برخوردار است. اما همیشه شرایط پوستمان این گونه باقی نمی ماند. با ورود به 30 سالگی پوستمان مانند سابق کلاژن سازی نمی کند، کم کم برخی نقاط صورتمان دچار شلی و افتادگی شده و سر کله ی خطوط و چین و چروک های پوستی پیدا می شود.

چین و چروک

خیلی از افراد با ظاهر شدن علائم پیری پوست روی صورتشان به دنبال راهکار درمان هستند تا بتوانند جوانی و شادابی را همچون گذشته به پوستشان بازگردانند. اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم نگرانی از روش هایی نظیر جراحی، و یا درمان هایی با دوران نقاهت سخت و نسبتا طولانی باعث می شود برخی افراد بیخیال زیبایی پوستشان شوند و از آن چشم پوشی کنند.

جراحی صورت

لیفت صورت با نخ خبر خوش برای پوست شما

ابرویتان افتادگی دارد؟ یا می خواهید گونه هایتان را کمی لیفت کنید؟ شاید هم مایل هستید تغییراتی کوچک در فرم بینی تان اعمال کنید! تمامی این ها در چشم بر هم زدنی ممکن است!

لیفت پوست

درمان های پزشکی روز به روز پیشرفته تر از قبل می شوند و روش های بدون درد و عارضه با نتایج عالی و سریع جای روش های قدیمی و پردردسر را گرفته اند. لیفت صورت با نخ از جمله درمان اعجاب انگیزی است که می توانید اثرات سریع و آنی آن را بلافاصله پس از جلسه درمانی مشاهده کنید.

لیفت پوست با نخ

لیفت هر نقطه ای از صورتتان در سریع ترین زمان ممکن بدون درد و خونریزی و یا دوران نقاهت خبری خوش برای پوستتان است. امروزه لیفت با نخ انقلابی بزرگ در روش های بازسازی و جوانسازی به وجود آورده  است. جای تعجب نیست که به دلیل عوارض حداقل و نتایج عالی  لیفت به وسیله نخ مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.اما لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

لیفت صورت و گردن

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

انجام لیفت صورت به وسیله نخ راحت و بی دردسر است. البته فراموش نکنید تبحر و مهارت پزشک در به کار گذاری صحیح نخ و نتیجه نهایی بسیار مهم است.

 ااالیفت صورت با نخ تنها در 10 دقیقه در کلینیک دلتا

“اینجا” را ببینید و اسلایدها را ورق بزنید

در لیفت صورت، نخ ها از طریق سوزن های باریک و مخصوص به درون پوست فرستاده می شود. نخ ها دارای قلاب و خارهای میکروسکوپی ظریف است که به بافت های درون پوست متصل شده و درون آن گیر می کند. اینکار باعث لیفت پوست ناحیه ی مورد نظر می شود. به عبارتی از نخ برای کشیدن پوست و قرار دادن آن در موقعیت جدید و بهتر استفاده می شود.

لیفت صورت با نخ- سوزن

این نخ ها در زیر پوست قرار گرفته و از روی پوست قابل رویت و مشاهده نیست. ایجاد زخم در این روش بسیار ناچیز بوده و به علت ورود سوزن های حاوی نخ به درون پوست است. این مقدار حداکثر یک تا دو میلیمتر بوده که پس از طی یک الی دو هفته به کلی از روی پوست محو می شوند.

لیفت صورت با نخ

لیفت پوست با نخ تنها یکی از روش های سریع لیفت و جوانسازی پوست است.

در کلینیک دلتا از انواع روش های مختلف و پیشرفته جوانسازی پوست استفاده می شود

با این روش ها بیشتر آشنا شوید

نخ ها دو تاثیر شگفت انگیز روی پوستتان به جا می گذارند

اول لیفت سریع و آنی پوست اتفاق می افتد که اثرات آن بلافاصله پس از کارگذاری نخ قابل مشاهده است. پس از اتمام کار پزشک می توانید به وضوح لیفت پوست را در ناحیه ی مورد نظر مشاهده کنید. بدون اینکه اثری از تیغ جراحی یا برش روی پوست وجود داشته باشد.

لیفت صورت با نخ

دوم تحریک کلاژن سازی درون پوست به واسطه نخ های لیفت. این نخ ها کلاژن سازی را درون پوست تحریک کرده و به جلوگیری از روند پیری پوست کمک می کند.

لیفت صورت با نخ

اگر چه بلافاصله پس از جلسه درمانی لیفت با نخ شما می توانید لیفت پوست صورتتان را ببینید اما این نتیجه نهایی نیست!!!

حداقل یک ماه زمان لازم است تا نخ درون پوستتان جا افتاده و با تحریک کلاژن سازی نتیجه ایده آل و نهایی آن را بتوانید مشاهده کنید.

لیفت صورت با نخ قابل استفاده برای اکثر نواحی صورت

از جمله مزایای استفاده از نخ برای لیفت صورت، قابل استفاده بودن این روش برای اکثر نواحی صورت است. شما می توانید به راحتی نواحی زیر را با کمک نخ لیفت کنید:

  • افتادگی گونه
  • پوست گردن
  • لیفت غبغب
  • اصلاح فرم بینی
  • افتادگی ابرو
  • خط لبخند
  • افتادگی چانه
  • خط اندوه

لیفت صورت با نخ

چرا لیفت صورت با نخ را به شما پییشنهاد می کنیم؟

  •  به بیهوشی و بیمارستان نیازی نیست
  • دوران نقاهت خاصی ندارد و به شما یکسری توصیه های مراقبتی عنوان می شود.
  • برای اکثر نواحی صورت قابل استفاده است.
  • پوستتان به صورت آنی و سریع لیفت می شود.
  • نتایج لیفت صورت با نخ عالی و طبیعی است.
  • هزینه آن مقرون به صرفه است.
  • دارای محدودیت سنی خاصی نیست.

در بهترین کلینیک غرب تهران با پزشکانی حاذق و با تجربه مشاوره رایگان داشته باشید.

در جلسه مشاوره رایگان با توجه به شرایط پوست شما و سایر عوامل هزینه نهایی به شما عنوان می شود.

برای رزرو مشاوره رایگان “اینجا” را کلیک کنید.

هزینه لیفت با نخ چه قدر است؟

در تعیین هزینه نهایی لیفت برخی عوامل تاثیر گذارند. این موارد شامل برند نخ مورد استفاده، تکنیک کارگذاری نخ، اندازه ی نخ مورد نیاز، تعداد نخ مورد استفاده و ناحیه ی مورد نظر همگی در تعیین هزینه نهایی نقش دارند. برای مثال قیمت نخ های اسکرو یا پیچدار هر نخ از 250 به بالاست. کاگ مستر برند آکوآ هر نخ از دو میلیون و صد هزار تومان به بالاست. استفاده از 4 نخ به بالا شامل تخفیف ویژه است. شما می توانید از نخ های مونو با قیمت مناسب تر و یا نخ های سیلوئت با قیمت کمی بیشتر هم استفاده کنید.

  • توجه کنید که به علت وارداتی بودن نخ های لیفت پوست نوسانات دلار می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه و یا در جلسه مشاوره رایگان در رابطه با قیمت فعلی خدمات سوال کنید. می توانید“از اینجا”با ما در ارتباط باشید.

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشند

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.