عوارض لیزر بیکینی دختران و نگرانی از آسیب پرده بکارت

آیا لیزر بیکینی دختران جوان و نوجوان خطرناک است؟

موهای زائد ناحیه ی بیکینی برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. متاسفانه موهای بیکینی رشد سریعی دارند و به همین دلیل برای بسیاری از افراد ناراحت کننده است. یکی از نگرانی هایی که دختران جوان و نوجوان در رابطه با لیزر بیکینی دارند، آسیب به پرده ی بکارت توسط  لیزر است.به همین دلیل ترجیح می دهند از سایر روش های قدیمی حذف موهای زائد که زمان بر و دردناک است مانند اپیلاسیون، وکس و … استفاده کنند. در حالی که استفاده از لیزر علاوه بر درد بسیار کمتر، باعث حذف سریعتر این موهای زمخت و زیاد از روی سطح پوست می شود. در این مطلب سعی داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا لیزر بیکینی دختران جوان می تواند مشکل ساز باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید.                                             لیزر بیکینی دختر

لیزر موهای زائد-اسکلپیون-مدیواستار-مونولیت-کلینیک-دلتا- لیزر بیکینی دختر

همه ی اشعه ها برای بدن مضر نیستند!

بعضی از پرتوها برای بدن خطرناک و مضر است و تماس طولانی مدت با آن علاوه بر بروز عوارض بسیار و سرطان می تواند به مرگ هم منجر شود. چه پرتوهایی برای بدن ضرر دارد و باید از آن ها دوری کرد؟

در یک دسته بندی کلی پرتوها به دو دسته پرتوهای یونیزه و غیر یونیزه تقسیم بندی می شوند. احتمالا تا کنون نام پرتو ایکس را شنیده اید. پرتویی که به کمک علم پزشکی آمده و با عبور از بافت های نرم بدن کمک می کند تا تصویر مشخصی از شکستگی های استخوان، ریشه های دندان و … به پزشک ارائه دهد. با وجود فواید و کاربردهای پرتو ایکس، تماس به نسبت طولانی مدت با این پرتوها برای بدن خطرناک بوده و باعث جهش DNA شده و زمینه ی بروز انواع سرطان ها را در بدن فراهم می کند. به این دسته از پرتو ها که قابلیت عبور از بافت های نرم بدن را دارند پرتوهای “یونیزه” می گویند. بایستی از تماس طولانی مدت با این پرتوها اجتناب نمود.

اشعه ایکس رادیولوژیلیزر بیکینی دختر

در مقابل اشعه های “یونیزه” پرتوهایی دیگری وجود دارند که به آن ها “غیر یونیزه” گفته می شود. مانند لیزر موهای زائد. این دسته از پرتوها نمی توانند از بافت های بدن عبور کنند و تنها در حد چند میلیمتر درون پوست می توانند نفوذ پیدا کنند. این پرتوها باعث تغییر در DNA سلول نشده و برای بدن مشکلی ایجاد نمی کند.

چه تصورات اشتباهی در مورد لیزر موهای زائد وجود داره؟ “اینجا” رو ببینید

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

زمانی که پالس های لیزر روی سطح پوست برخورد می کنند جذب ملانین و رنگدانه های طبیعی موهای زائد شده و از این طریق خود را به فولیکول و ریشه موهای زائد رسانده و با گرمادهی سبب تخریب فولیکول موهای زائد می شود. پرتوهای لیزر جز اشعه های “غیر یونیزه” بوده و آسیبی به بدن وارد نمی کند. پس از طی جلسات اصلی لیزر، مشاهده می کنید که درصد قابل توجهی از موهای زائدتان از بین رفته است.

عمق نفوذ لیزر مو زائد                                                 لیزر بیکینی دختر

آیا لیزر موهای زائد میتواند آسیبی به پرده ی بکارت وارد کند؟

خیر. همانطور که گفتیم عمق نفوذ لیزر محدود و در حد چند میلی متر است. لیزر موهای زائد نمی تواند به پرده ی بکارت آسیبی زده و یا برای ناحیه ی تناسلی دختران جوان مشکلی ایجاد کند. لیزر موهای زائد نمی تواند روی اندام ها و ساختارهای داخلی بدن تاثیری داشته باشد و به گونه ای طراحی شده که فولیکول مو را هدف قرار می دهد. شما می توانید با خیال راحت از لیزر موهای زائد به عنوان راه حلی ایده ال برای حذف موهای بیکینی استفاده کنید.

مواظب باشید دچار سوختگی نشوید!

امروزه انواع و اقسام دستگاه های لیزر موهای زائد در مراکز لیزر و زیبایی وجود دارد. از دستگاه های پیشرفته آلمانی و آمریکایی گرفته تا دستگاه های بی کیفیت چینی. بد نیست بدانید به علت اینکه پوست بیکینی بسیاری از افراد تیره است استفاده از دستگاه های بی کیفیت می تواند باعث بروز سوختگی و التهابات شدید پوستی به ویژه در ناحیه ی بیکینی شود. بهتر است قبل از انجام لیزر در مورد دستگاه لیزر به خوبی تحقیق کنید. فراموش نکنید هیچ ارزانی بی دلیل نیست!

با چه دستگاهی لیزر کنیم؟

در کلینیک دلتا از چه دستگاه لیزری استفاده می شود؟

در کلینیک دلتا از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار ساخت کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک و لیزر دنیا) استفاده می شود که دارای تائیدیه از FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) است. پشتیبانی از انواع تایپ های پوست و مو، پوشش دهی کلیه نواحی بدن، ارسال دو طول موج همزمان برای دریافت نتیجه بهتر و سریعتر، تنظیمات مخصوص موهای کرکی و منوی پیشرفته مخصوص کاهش درد برای افراد با آستانه درد پائین بخش کوچکی از مزایای لیزر اسکلپیون است.   لیزر بیکینی دختر

 

لیزر اسکلپیون مدیو استار

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 3 میانگین: 4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.