در مورد عوارض لیزر بیکینی چه قدر می دانید؟

عوارض لیزر بیکینی و نکاتی که بایستی بدانید

موهای زائد و رشد آن در نواحی مختلف بدن از گذشته برای انسان دردسر ساز بوده است. حذف موهای زائد در برخی نواحی از جمله بیکینی همیشه وقت گیر.بوده و نیازمند حوصله و دقت فراوان است. امروزه لیزر موهای زائد به عنوان راهکاری عالی جز خدماتی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. البته در میان افرادی هستند نسبت به واژه ی پرتو، اشعه، لیزر و … دارای تصورات و احساسات منفی هستند. شاید به این دلیل که باور دارند تمامی پرتوها برای بدن مضر بوده و.باعث آسیب به پوست، اندام های داخلی، سرطان و … می شوند. از طرفی شناخت و آگاهی از عوارض لیزر موهای زائد به ویژه ناحیه ی حساس بیکینی به ما کمک می کند.تا با انتخابی درست و اصولی از آسیب های.پوستی ناخواسته جلوگیری کنیم. در این مطلب قصد داریم به خطرات لیزر موهای زائد و عوارض لیزر بیکینی بپردازیم.

همه ی پرتو ها برای بدن مضر نیستند!

اگر بخواهیم به زبان ساده انواع اشعه ها را در یک دسته بندی کلی قرار دهیم.می توانیم آن ها را به دو گروه اشعه های غیر یونیزه و.اشعه های یونیزه تقسیم بندی کنیم. اما این دو چه تفاوتی با هم دارند؟ عوارض لیزر بیکینی

پرتوهای یونیزه مانند پرتو ایکس، گاما و … می توانند از سطح بدن عبور کنند. در صورت تماس به نسبت طولانی با این پرتوها بدن می تواند در معرض.انواع آسیب ها قرار بگیرد. پرتوهای یونیزه از بدن عبور می کنند، می توانند باعث آسیب و جهش در DNA سلول.شده و خطراتی مانند سرطان و … را به همراه داشته باشند.

در مقابل این پرتوها، پرتوهای غیر یونیزه وجود دارند. این دسته از پرتوها نمی توانند به لایه های عمقی پوست نفوذ پیدا کنند و در.نتیجه نمی توانند باعث آسیب به ارگان های داخلی بدن شده و خطر جهش DNA و.در نتیجه سرطان را به دنبال ندارند.

در لیزر موهای زائد بدن از پرتوهای غیر یونیزه استفاده می شود که برای پوست مضر نبوده و تنها تا چند میلی متر درون پوست نفوذ دارند. در واقع لیزر موهای زائد به طور هدفمند فولیکول و ریشه موهای زائد را هدف قرار می دهد.

نحوه اثر لیزر مو زائد

لیزر برای ناحیه ی بیکنی خطرناک است اگر…..

تا اینجا متوجه شدیم که پرتو لیزر برای بدن مضر نیست و.به علت نفوذ چند میلیمتری درون پوست باعث عوارضی.مانند سرطان، جهش DNA و … نمی شود. اما همه چیز اینجا تمام نمی شود. در صورتی که از توجه به برخی نکات غفلت کنید لیزر ناحیه ی بیکینی می تواند برای شما همراه با عوارض و مشکلاتی باشد. این نکات چه هستند؟

لیزر بیکینی- عوارض لیزر بیکینی

به برند و کشور سازنده دستگاه لیزر توجه کنید

امروزه دستگاه های لیزر بسیار متنوع شده اند. متاسفانه دستگاه های لیزر چینی به دلیل قیمت بسیار پائین مورد استقبال و استفاده ی بسیاری از مراکز لیزر و زیبایی قرار گرفته اند. در حالی که لیزر با این دستگاه ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. دستگاه های چینی دارای کیفیت لیزر پائین بوده، آمار سوختگی بالایی داشته و درصد بازگشت موهای زائد با این دستگاه ها نسبتا زیاد است. در واقع اینکه دستگاه لیزر موهای زائد بی خطر و ایمن باشد به نوع دستگاه و برند آن مرتبط است.

چه دستگاه لیزری ایمن است؟

دستگاه لیزری ایمن است که FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) آن را تائید کرده و به آن مجوز داده باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ 

تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزرتان چیست؟

همه ی دستگاه های لیزر برای انواع تیپ های مختلف پوست و مو مناسب نیست. در واقع بیشتر دستگاه های لیزر موهای متوسط تا ضخیم را لیزر می کند.و تاثیری روی موهای کرکی و نازک ندارد.و یا برخی لیزر ها برای پوست های روشن مناسب است.و باعث ایجاد سوختگی در پوست های برنز و یا نواحی تیره تر پوست می شود. پوست ناحیه ی بیکنی، خط لاین و …در بسیاری از افراد ممکن است تیره تر از سایر نواحی بدن باشد.و استفاده از دستگاه نامناسب می تواند باعث ایجاد سوختگی و.آسیب به پوست این ناحیه شود. عوارض لیزر بیکینی

در کلینیک دلتا از چه دستگاهی استفاده می شود؟

لیزر اسکلپیون مدیو استار

آیا اپراتورتان ماهر است؟

گاهی ممکن است با یک دستگاه خوب لیزر کنید.اما باز هم دچار عوارض و مشکلاتی به ویژه برای ناحیه ی بیکنی شوید. از جمله موارد تاثیر گذار در این زمینه تجربه و دانش اپراتور است. اپراتوری که دارای تجربه کافی نباشد، به کلیه ی تنطیمات دستگاه.آگاه نبوده و از تنطیمات یکسان و پیش فرض دستگاه برای کلیه ی.نواحی بدن و به ویژه ناحیه ی بیکینی استفاده کند.بدون شک می تواند باعث آسیب و سوختگی پوست به ویژه در ناحیه ی.بیکینی و نتیجه نه چندان مطلوب از جلسات لیزر شود.

در کلینیک دلتا، لیزر توسط اپراتورهای تخصصی دستگاه انجام می شود که تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو و لیزر آموزش حرفه ای دیده اند، به کلیه ی تنطیمات تخصصی و پیشرفته دستگاه آگاه بوده و به صورت اصولی آزمون گیری شده اند.

در چه محیطی لیزر انجام می دهید؟

اینکه قصد دارید در مطب لیزر انجام بدهید یا کلینیک تفاوت چندانی ندارد. یکی از نکات بسیاری مهمی که بایستی به آن توجه ویژه داشته باشید.پاکیزگی و توجه به پروتکل های بهداشتی در محیط، اتاق لیزر و دستگاه است. فراموش نکنید سری دستگاه لیزر و بدنه ی آن با پوست های مختلف.سر و کار دارد و بایستی مرتبا ضد عفونی شود و گرنه می تواند باعث انتقال.انواع بیماری های پوستی به ویژه در ناحیه ای مانند بیکینی شود. عوارض لیزر واژن

دستگاه اسکلپیون یکی از بهداشتی ترین دستگاه های لیزر در بین سایر دستگاه هاست.

در این دستگاه به غیر از مقطع شات، بدنه ی هندپیس هم که شاید اتفاقی به پوست کسی تماس پیدا کنه سلفون پیچی میشه و ریسک انتقال بیماری های پوستی رو به صفر می رسونه. قبل از اون هم بدنه و سری هندپیس دستگاه با اسپری دکانکس که مخصوص ضدعفونی کردن وسایل اتاق عمل هست به طور کامل تمیز میشه.

“در اینجا” با دستگاه لیزر اسکلپیون بیشتر آشنا بشید

 

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 3.5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.