بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

در حال حاضر دستگاههای لیزر زیادی در بازار وجود دارند که از قیمت های پایین و کیفیت های ضعیف شروع شده و گاهی اوقات به دستگاههای معتبر و معروف چند میلیارد تومانی  می رسند. در این میان این سوال در ذهن ما ایجاد می شود که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ شاید بسیاری از اوقات شنیده باشید که مرکز لیزری ادعا می کند دستگاه ما الکس یا الکساندرایت یا دایود و …است. باید گفت این نوع معرفی دستگاه لیزر به هیچ عنوان صحیح نیست چون اشاره ایی به برند واقعی دستگاه لیزر که نقش اصلی را در کیفیت لیزر شما دارد نمی کند.

الکس ، الکساندرایت، دایود  و امثالهم صرفا نام طول موج هایی که هر دستگاه لیزری قادر به ارسال اون هست! مهم برند دستگاهه!

همان طور که یک دستگاه لیزر چینی یا مستهلک و بی کیفیت می تواند طول موج الکس یا دایود را ارسال کند، یک دستگاه لیزر مدرن و گران قیمت نیز قادر به ارسال این طول موج است. ولی آیا نتیجه لیزر هردو یکی است؟ خیر!  آن چیزی که کیفیت لیزر شما را تامین می کند برند و اعتبار دستگاه لیزر است که باید در رابطه با آن تحقیق کنید.

 چرا می گوییم دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار بهترین دستگاه لیزر مو زائد است؟

 

لیست فیمت لیزر موهای زائد با اسکلپیون مدیواستار قیمت لیزر فولبادی قیمت لیزر کل بدن

در کلینیک دلتا لیزرمو بادستگاه اسکلپیون مدیو استار محصول کمپانی جهانی زایس آلمان انجام میشود که یکی از پیشرفته ترین دستگاههای لیزر در سطح بین المللی است. این دستگاه چند تکنولوژی انحصاری نسبت به سایر دستگاههای لیزر دارد که تفاوت محسوس در نتیجه لیزر شما ایجاد میکند :

  • دستگاه اسکلپیون مدیو استار بزرگترین سطح مقطع لیزر را در بین دستگاههای لیزر داراست و ضمنا سرعت لیزر  با آن از هر دستگاه لیزر دیگری بالاتر است. به همین دلیل به سریعترین لیزر قدرتمند جهان معروف است. پوشش دهی سریع و کامل پوست بدن بدون جا ماندگی  مزیت اصلی آن بر بسیاری از دستگاههای کم سرعت دیگر است.

لیزر اسکلپیون مدیو استار

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار به جای یک طول موج ، قادر به ارسال همزمان دو طول موج ۸۰۸ و ۹۴۰ نانومتره و باعث نتیجه گیری بهتر و سریعتر شما از جلسات لیزر می شه

  • این قابلیتی است که تنها در انحصار همین دستگاه است و سایر دستگاههای لیزر از آن بی نصیب هستند و یا طول موج خاصی که این دستگاه ارسال می کند را نمی فرستند. این طول موجهای ارسالی چه فایده ایی دارند؟ طول موج اول مثل هر دستگاه لیزر دیگری برای از بین بردن فولیکول موهای شماست و خود فولیکول مو را هدف قرار می دهد. طول موج دوم مسیر و کانالهای تغذیه موی زائد را مسدود می کند.

لیزر موهای زائد اسکلپیون مدیواستار

ارسال همزمان  دو طول موج توسط دستگاه اسکلپیون مدیو استار اثر بخشی حداکثری لیزر را به شما هدیه می ده. موثرتر از هر دستگاه لیزر دیگری!

  • این دستگاه علاوه بر توانمندی در از بین بردن بردن موهای زائد، تنها دستگاهی است که منو و تنظیمات مخصوص موهای کرکی را هم داراست و ضمنا منوی افراد با آستانه درد پایین را نیز  دارد.
  • این دستگاه از همه تایپهای پوستی ( از سفید و روشن تا سبزه تیره) پشتیبانی میکند

در ویدیوی زیر میتوانید با نحوه عملکرد این دستگاه بیشتر آشنا شوید :

 

کلینیک دلتا علاوه بر دستگاه اسکلپیون مدیو استار، به لیزر موی زائد فوتونا نیز مجهز است که استفاده از این دستگاه در صورتی که پزشک برای شما تجویز نماید انجام خواهد شد. لیزر فوتونا عمدتا برای صورت و بیشتر برای افرادی استفاده میشود که پوست های لک دار و خیلی تیره یا موهای مقاوم به سایر لیزرها دارند.

لیزر پیشانی و بالای ابرو- بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

 

مشاوره و معاینه پوست و مو با پزشکان کلینیک دلتا رایگانه

کافیه “اینجا” برید و مشخصاتتون رو ثبت و منتظر تماس همکاران ما باشید

 

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشند:

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 3 میانگین: 3.3
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.