عوارض لیزر موهای زائد

عوارض موهای زائد چیست؟ آیا  لیزر موهای زائد زیر بغل ، واژن و … باعث ایجاد سرطان و یا نازایی می شود ؟ پاسخ تمامی سوالات شما از دکتر متخصص پوست ، مو و لیزر کلینیک دلتا پرسیده شده است و در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شده است.

با ما تا پایان این مقاله برای یافتن پاسخ سوالات خود درباره عوارض لیزر موهای زاید همراه باشید.

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از دغدغه های اصلی مردان و زنان از بین بردن موهای زائد زیر بغل با روش های متفاوت است. تمامی روش های از بین بردن موهای زائد زیر بغل از جمله اپیلاسیون ، استفاده از ژیلت و… جزو روش های موقت از بین بردن موهای زائد زیر بغل می باشند. به دلیل موقتی بودن این روش ها در حال حاضر لیزر موهای زائد زیر بغل  بسیار پرطرفدار در بین خانم ها و آقایان می باشد.

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل چیست ؟ لیزر زیر بغل خطرناکه؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. ما پاسخ این سوال را از دکتر متخصص پوست ، مو و لیزر کلینیک دلتا پرسیده ایم .

در ادامه می توانید دلایل بی ضرر بودن لیزر موهای زائد زیر بغل را مطالعه نمایید :

  • عمق نفوذ لیزر 3 تا 5 میلی‌متر است و غدد لنفاوی زیر بغل در عمق قرار دارند .
  • ماهیت اشعه لیزر نوری می باشد و نفوذ آن بسیار کم است پس نمی تواند لیزر موهای زائد زیر بغل مشکل زا باشد.
  • لیزر زیر بغل و غدد لنفاوی هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند.

مزیت های لیزر موهای زائد زیر بغل :

  • از بین رفتن تیرگی زیر بغل : لیزر موهای زائد زیر بغل باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شود و به همین دلیل تیرگی زیر بغل نیز کمتر از قبل خواهد شد. ( لیزر موهای زائد زیر بغل از جمله راه های موثر کمتر شدن سیاهی زیر بغل می باشد .)
  • از بین بردن موهای زیر پوستی زیر بغل : رهایی موهای زیر پوستی بعد از لیز زیر بغل باعث پرطرفدار بودن لیزر موهای زائد زیر بغل است.
  • رهایی از اپیلاسیون ، استفاده از ژیلت : با لیزر موهالی زائد زیر بغل از ایجاد زخم و بریدگی ، لک های قهوه ای رنگ و … رهایی خواهید یافت.

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد بدن

همه ی ما دغدغه از بین بردن موهای زائد را داریم و با استفاده از روش های مختلف از جمله  اپیلاسیون ، استفاده از ژیلت و … این کار را به صورت مداوم انجام داده ایم. حتما به این موضوع فکر کرده اید که روش های قدیم از بین بردن موهای زائد بدن چقدر زمان شما را در طول زندگی می گیرد و بعلاوه باعث تیرگی ، ایجاد لک های قهوه ای ، موهای زیر پوستی و… می شود.

دائمی بودن لیزر موهای زائد و خلاصی از روش های قدیم اصلاح مو های زائد باعث پرطرفدار شدن این روش در جهان شده است. تا به اینجا هیچگونه عوراض لیزر موهای بدن گزارش نشده است و تمامی پزشکان متخصص پوست و مو ، لیزر مو های زائد را تایید می نمایند.

  • در مقاله زیر می توانید مقایسه کامل لیزر موهای زائد و اپیلاسیون را مطالعه نمایید :

لیزر بهتر است یا اپیلاسیون ؟

عوارض ليزر موهای زائد بيكينی

آیا لیزر بیکینی باعث نازایی می شود؟ این نگرانی همیشه وجود داشته است که آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث نازایی می شود یا خیر. پاسخ این سوال  خیر  است. عمق نفوذ لیزر آن قدر کم است که هیچ آسیبی به تخمدان ها که در داخل بدن قرار دارند نمی تواند وارد شود. پس میتوان گفت عملا لیزر موهای بیکینی هیچ مشکلی برا خانم ها و دختران مجرد ایجاد نخواهد کرد.

 

مزیت های لیزر موهای زائد بیکینی :

  • از بین رفتن سیاهی بیکینی : لیزر موهای بیکینی  موثر ترین و پرطرفدار ترین راه های از بین بردن تیرگی بیکینی است.
  • از بین بردن موهای زیر پوستی بیکینی : موی زیر پوستی بیکینی از جمله شایع ترین مشکلات خانم ها می باشد که لیزر موهای زائد بیکینی راه درمان قطعی آن است.
  • از بین بردن جوش زیر پوستی بیکینی : جوش های زیر پوستی بیکینی که حاصل استفاده از اپیلاسیون ، ژیلت و… می باشند دیگر ایجاد نخواهند شد.

عوارض لیزر موهای زائد و سرطان

لیزر موهای زائد باعث سرطان نمی شود امروزه از لیزر برای درمان های پزشکی مختلف استفاده می شود و عمق نفوذ اش بین 3 تا 5 میلی متر است و این عمق نفوذ لیزر به قدری کم است که نمی تواند هیچ مشکلی برای اعضای داخلی بدن ایجاد نماید.

لیزر موهای زائد باعث سرطان پوست نخواهد شد. هیچ مقاله و رفرنس معتبری وجود ندارد که رابطه لیزر موهای زائد و سرطان پوست را گزارش داده باشد. این که لیزر موهای زائد باعث سرطان می شود شایعه است که در حال حاضر با افزایش آگاهی افراد از ماهیت لیزر بسیاری کم شده است.

 

عوارض لیزر موهای زائد واژن

سوالات زیر جزو متداول ترین سوالاتی است که از متخصصان کلینیک دلتا درباره عوارض لیزر موهای زائد واژن پرسیده می شود :

  •  لیزر موهای زائد واژن دختران باعث نازایی می شود ؟
  • آیا لیزر موهای زائد واژن باعث آسیب به پرده بکارت دختران مجرد می شود؟
  • پاسخ :  لیزر موهای زائد واژن تنها روی رنگدانه های موهای ناحیه واژن تاثیر می گذارد و هیچ آسیبی به تخمدان ها ، پرده بکارت و… وارد نمی کند. تا به امروز هیچ گزارشی درباره عوارض لیزر موهای زائد واژن منتشر نشده است.

عوارض لیزر موهای زائد واژن

لیزر موهای زائد واژن ( بیکینی) آسیبی به پرده بکارت ، تخمدان ها نمی زند.

  • در صورتی که سوالی درباره عوارض لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن دارید می توانید از طریق راه های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید :

    اینستاگرام کلینیک دلتا :  clinic-delta

واتساپ کلینیک دلتا : 09904747980

شماره تماس کلینیک دلتا : 40440580

 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 1
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.