درمان جای جوش با میکرونیدلینگ

درمان جای جوش با استفاده از میکرونیدلینگ

یکی از موثر ترین روش ها برای از بین بردن جای جوش های بدن، استفاده از روش میکرونیدلینگ می باشد.  این نوع روش درمانی ساده و غیر تهاجمی می باشد. زیبایی پوست صورت یا بدن برای همه افراد بسیار حائز اهمیت می باشد. نکته ای که باید در مورد جوش های شدید بدانید، این احتمال وجود دارد که جوش های کیستی و جای فرورفتگی ها بر روی پوست شما باقی بماند یا اینکه با کندن یا فشار دادن آن جای آن بر روی پوست شما ماندگار شود. ما دراین مقاله قصد داریم به طور کامل درمان جای جوش با میکرونیدلینگ را به شما آموزش دهیم.

تاثیر میکرونیدلینگ بر پوست

با این نوع روش درمانی به راحتی میتوان جای جوش های بدن را از بین برد و هم چنین سبب رفع چین و چروک ها و رفع فرورفتگی ها در پوست نیز می شود. زمانی که فرورفتگی های صورت شما برطرف شود پوستی نرم و صاف خواهید داشت، هم چنین باعث جوانسازی پوست شما نیز می شود.

تاثیر میکرونیدلینگ بر پوست
رفع لک های صورت

چه افرادی می تواند از درمان جای جوش با میکرونیدلینگ استفاده نمایند؟

بهتر است قبل از اینکه اقدام به درمان جای جوش با میکرونیدلینگ کنید، بدانید که در چه مواردی باید از روش میکرونیدلینگ استفاده کنید. در ادامه به طور کامل به آنها اشاره شده است.

  • از بین بردن چین و چروک های پوستی
  • رفع جای زخم های بر روی پوست
  • رفع آکنه های پوستی
  • خونرسانی بهتر پوست و مو
  • رفع شل شدگی پوست برای افرادی که کاهش وزن داشته اند.

چگونه می توان اثر میکرونیدلینگ را افزایش داد؟

باید بگوییم راه های زیادی وجود دارد که می تواند اثر این نوع روش درمانی را افزایش دهد. از مهم ترین راهکار ها میتوان به استفاده از رتینوئید ها اشاره کرد. توجه داشته باشید استفاده از این محصول موجب تحریک تولید کلاژن ها پوستی نیز می شود. از دیگر مواردی که می توان اثر درمان جای جوش با میکرونیدلینگ را افزایش داد، مصرف سرم ویتامین c می باشد که باید در طول روز از آن استفاده نمایید. مصرف ویتامین c به شما کمک میکند که تولید کلاژن را افزایش دهید و از تجزیه آنها در بدن خود پیشگیری کنید.

مد نظر داشته باشید که از برخی اسیدها به جهت لایه برداری نیز استفاده می شوند و هم چنین سبب بازسازی سلول های جدید و زنده می گردد. نکته دیگری که می توان گفت اصلی ترین مورد برای افزایش اثر میکرونیدلینگ به حساب می آید استفاده از کرم های ضد آفتاب می باشد که حتما باید به طور روزانه استفاده شود.

چگونه می توان اثر میکرونیدلینگ را افزایش داد؟
رفع لک های صورت با میکرونیدلینگ

چقدر زمان نیاز است تا بتوانیم شاهد نتایج حاصل از میکرونیدلینگ باشیم؟

بسیاری از افراد این سوال را دارند که تا چه مدت زمانی میتوانیم نتیجه این روش غیرتهامی را مشاهده کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم زمان آن کاملا به روند بازسازی سلولی بدن شما بستگی دارد. روند بازسازی سلولی با افزایش سن کاهش می یابد. شما پس از 8 هفته می توانید نتیجه فوق العاده این روش درمانی را روی جای جوش خود ببینید. اما اگر روند بازسازی سلولی اگر کند باشد، احتمال دارد تا چند ماه نیز طول بکشد

چه افرادی نباید از روش میکرونیدلینگ جهت درمان جای جوش استفاده کنند؟

از آنجایی ک امروزه از این روش برای درمان جای جوش استفاده می شود و  دارای مزیت های زیادی می باشد اما برخی افراد نباید از این روش درمانی نیز استفاده کنند. در زیر به این موارد به طور کامل اشاره شده است.

  • افرادی که دارای زخم باز هستند نباید از روش درمانی میکرونیدلینگ استفاده کنند.
  • آن دسته از افرادی که در سال گذشته از پرتو درمانی برروی پوست استفاده کرده اند.
  • بانوانی در دوره بارداری یا شیردهی می باشند.

آیا درمان جای جوش با میکرونیدلینگ ایمن می باشد؟

در پاسخ باید بگوییم بله. روش میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن جای جوش ها می باشد و انجام آن توسط پزشک متخصص زیبایی در کلینیک های معتبر انجام می شود از طرف دیگر روش میکرونیدلینگ یک روش کاملا اصولی و بهداشتی نیز می باشد.

برای چه عارضه های پوستی جهت رفع از میکرونیدلینگ استفاده می شود؟

 

  • کاهش لک های باقی مانده در اثر آبله مرغان
  • کمک به سفت شدن پوست
  • کاهش ترک های پوستی
  • کاهش خطوط ظریف روی پوست صورت
  • درمای جای جوش

 

برای چه عارضه های پوستی جهت رفع از میکرونیدلینگ استفاده می شود؟
رفع جوش های صورت با میکرونیدلینگ

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره درمان جای جوش با میکرونیدلینگ بیان شد پی بردیم ک یکی از روش های ساده و ایمن برای از بین بردن جای جوش روش میکرونیدلینگ می باشد. زیرا این روش کاربرد های زیادی دارد ازجمله می توان به کاهش ترک های پوست و کاهش چین و چروک  ها اشاره کرد.

سوالات متداول

  1.  از روش میکرونیدلینگ برای درمان چه مواردی استفاده می کنند؟
    با این روش می توان برای درمان جای جوش، کاهش چین و چروک ها و ترک های پوستی استفاده کرد.
  2. از میکرونیدلینگ برای چه قسمت هایی از بدن استفاده می شود؟
    معمولا برای بیشتر قسمت های بدن استفاده می شود که شامل صورت، گردن، شانه، ران ها و باسن می باشد.
  3. آیا میکرونیدلینگ باعث ایجاد درد می شود؟
    درد آن شدید نیست اما برای کاهش درد از بی حسی های موضعی نیز استفاده می کنند.
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.