بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

همه ی افراد مایلند با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، درمانشان را شروع کنند تا بتوانند نتیجه ای موثر گرفته و از داشتن پوستی صاف و زیبا و عاری از موهای زائد لذت ببرند. احتمالا بسیاری از اوقات شنیده اید که مرکز لیزری ادعا می کند دستگاه ما الکس یا الکساندرایت یا دایود و …است. باید گفت این نوع معرفی دستگاه لیزر به هیچ عنوان صحیح نیست چون همه ی دستگاه های لیزر دارای طول موج الکس یا دایود و … بوده و چنین تبلیغاتی اشاره ایی به برند واقعی دستگاه لیزر که نقش اصلی را در کیفیت لیزر شما دارد نمی کند.

لیزر موهای زائد

جالب است بدانید در حال حاضر دستگاههای لیزر زیادی در بازار وجود دارند که از قیمت های پایین و کیفیت های بسیار ضعیف شروع شده و گاهی اوقات به دستگاههای معتبر و معروف چند میلیارد تومانی  می رسند. در این میان این سوال در ذهن ما ایجاد می شود که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر موهای زائد

قبل از انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد در مورد این سوالات به خوبی تحقیق کنید!

واقعیت این است که همه ی دستگاه های لیزر موهای زائد مناسب نیستند. کیفیت پائین لیزر در برخی دستگاه ها نه تنها باعث می شود شما نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد دریافت نکنید بلکه ممکن است با عوارض جدی تری نظیر سوختگی مواجه شوید!!! اگر می خواهید موهای زائدتان را لیزر کنید به شما توصیه می کنیم به خوبی  در این مورد تحقیق کنید تا بتوانید بهترین و موثرترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

 

 

لیرز موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس

دستگاه لیزر بی کیفیت و چینی و انجام لیزر توسط اپراتور کم تجربه می تواند عوارض جدی مانند سوختگی پوست به همراه داشته باشد

قبل از انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد بهتر است در مورد سوالات زیر تحقیق کنید:

  1. برند دستگاه لیزر موهای زائد چیست و دستگاه لیزر ساخت کدام کشور است؟
  2. آیا این دستگاه ازکیفیت و قدرت کافی برای حذف موهای زائد برخوردار است؟
  3. دستگاه لیزر موهای زائد از چه سیستم خنک کننده ای استفاده می کند و میزان درد هنگام لیزر با این دستگاه چه قدر است؟
  4. آیا دستگاه لیزر برای تایپ پوست شما مناسب است و میتواند موهای کرکی تا ضخیم را از بین ببرد؟
  5. چه تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از انتقال بیماری های.پوستی و میکروب در دستگاه لیزر در نظر گرفته شده است؟

لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار بهترین دستگاه لیزر مو زائد

می خواهیم  شما را با غول دستگاه لیزر موهای زائد “اسکلپیون مدیو استار” بیشتر آشنا کنیم و به کلیه ی سوالات بالا در این مورد پاسخ دهیم.

  • دستگاه اسکلپیون مدیو استار ساخت کشور آلمان

دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون مدیواستار محصول کمپانی زایس در کشور آلمان می باشد. اگر در مورد این کمپانی چندان اطلاعاتی ندارید بد نیست بدانید زایس به عنوان غول صنایع اپتیک در دنیا از محبوبیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از برندهای لیزر مطرح دنیا قطعات اپتیکی، لنز و لیزرشان توسط زایس آلمان تامین میشود.

لیزر اسکلپیون مدیو استار

  • اسکلپیون قدرتمندترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا

با دستگاه لیزر اسکلپیون هیچ موی زائدی روی پوستتان در امان نمی ماند. نکته ی قابل توجه در دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار ارسال دو طول موج هم زمان است که دو وظیفه مختلف بر عهده دارند! یکی از طول موج ها وظیفه هدف قرار دادن فولیکول و.حذف موهای زائد را بر عهده دارد و دیگری و عروق و رگ های ظریف و.سطحی تغذيه رسان فوليکول مو را از بین میبرد که اینکار جهت جلوگيري از رشد مجدد موهای زائد است. این کار به نتیجه بهتر و حذف سریعتر موهای زائد از روی پوستتان کمک می کند.

لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون در دو مدل.اسکلپیون “نکست پرو” و “مونولیت” به بازار عرضه شده است.

از نظر قدرت و کیفیت لیزر هر دو دستگاه اسکلپیون نکست پرو و مونولیت دقیقا مشابه هم بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

دستگاه اسکلپیون مونولیت نسل جدید دستگاه های اسکلپیون است و به میزان بسیار جزئی در آپشن و تنظیمات دستگاه با اسکلپیون نکست پرو تفاوت دارد. درست مثل اینکه شما مدل ماشین بنز 2020 و 2021 را با یکدیگر مقایسه کنید! 

  • تجربه لیزر موهای زائد با حداقل درد ممکن با اسکلپیون مدیو استار

بسیاری از افراد اگر چه مایل به لیزر موهای زائد هستند اما در مورد درد لیزر بسیار نگرانند و از رو ترجیح می دهند قید لیزر موهای زائد را بزنند. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار دارای سیستم کولینگ هوشمند 360 درجه است و آن را تبدیل به یکی از کم دردترین دستگاه های لیزر در دنیا کرده است.

لیزر موهای زائد

سیستم خنک کننده هوشمند 360 درجه دستگاه لیزر مدیو استار ضمن کنترل.نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دماي سطح پوست و سوختگي شده و در عین حال حرارت لازم جهت رفع موهای زائد.را به هیچ عنوان کاهش نداده و با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را به پایان می‌رساند.

علاوه بر سیستم کولینگ و خنک کننده هوشمند دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار دارای  تنظیمات مخصوص کاهش درد برای افراد با آستانه درد پائین است.تا شما هنگام لیزر تنها گزگز خفیفی را روی پوستتان احساس و دیگر نگران احساس درد نباشید. 

لیزر اسکلپیون مونولیت

  • دستگاه لیزر اسکلپیون موهای ضخیم تا کرکی را از بین می برد و از کلیه ی تایپ های پوستی پشتیبانی می کند.

بد نیست بدانید موهای کرکی انرژی کمتری از لیزر.را جذب می کنند و برای همین از بین بردن موهای کرکی.نسبت به موهای.ضخیم سخت تر است. بسیاری از دستگاه های لیزر موهای زائد نمی توانند روی موهای کرکی شما تاثیری داشته باشند و تنها می توانند موهای متوسط تا ضخیم را از بین ببرند. چرا که تنظیمات پیش فرضی برای از بین بردن.موهای کرکی نداشته و کیفیت و دقت لیزر لازم را ندارند

بهترین مرکز لیزر غرب تهران

دستگاه اسکلپیون مدیو استار علاوه بر موهای ضخیم تنظیمات مخصوص حذف موهای کرکی داشته و می تواند آن ها را از بین ببرد (به شرط آنکه موی کرکی ضخامت کافی داشته و دارای رنگدانه باشد). علاوه بر آن دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار از کلیه ی تایپ های پوستی روشن تا تیره پشتیبانی می کند.

لیزر موهای زائد اسکلپیون

  • رعایت اصول بهداشتی و توجه ویژه به جزئیات

بهداشت دستگاه لیزر موهای زائد بسیار مهم است چرا که می تواند عاملی برای انتقال بسیاری از بیماری ها باشد. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار یکی از بهداشتی ترین دستگاه های لیزر در میان سایر دستگاه های لیزر موهای زائد است. چرا که علاوه بر مقطع شات، بدنه هندپیس دستگاه نیز.سلفون چندلایه برای هر شخص به طور جداگانه پیچیده میشود.

مرکز لیزر غرب تهران

در سایر دستگاه های لیزر تماسی و غیر تماسی امکاان استفاده از سلفون وجود ندارد در حالی که تنها به شما یک سری یک بار مصرف.داده شده و هندپیس و بدنه آن که ممکن است اتفاقی به پوست بدن و یا آلت.تناسلی سایر افراد تماس پیدا کند.بدون محافظ است و ریسک انتقال بیماری و آلودگی در چنین شرایطی.چندین برابر است.

مرکز لیزر غرب تهران

هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون مدیو استار چه قدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد نواحی مختلف با دستگاه اسکلپیون مدیو استار

ناحیه قیمت ناحیه قیمت
گردی صورت 190 ساعد و روی دست 190
گردن (پشت یا جلو) 80 گودی کمر 120
پا کامل 490 باسن 190
ران پا 380 شکم یا کمر 190
زانو+ساق+روی پا 380 پشت لب 80
ساق+روی پا 290 چانه یا پیشانی 80
ساق پا 260 زانو 80
کشاله   کم/ زیاد 190-130 کتف یا سرشانه یا پهاو 80
زیر بغل 150 روی پا یا روی دست 80
دست کامل 290 خط لاین یا خط مایو 80
بازو 160 دور سینه 80
ساعد 160 خط سینه یا خط ناف 80

در نظر داشته باشید افزایش سایز و افراد با پوست تیره شامل 30 الی 50 درصد افزایش هزینه است

البته پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج های متنوع فولبادی لیزر موهای زائد است. چرا که پکیج های فولبادی لیزر موهای زائد نسبت به نواحی تکی مقرون به صرفه تر بوده و شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر نواحی بیشتری را لیزر کنید.

 پرنیان (فول توتال): صورت+ تمام نواحی بدن که نیاز به لیزر دارند (نوک سر تا نوک پا): 1100

 هلو (فول بادی): دست کامل+پا کامل+بیکینی کامل+زیر بغل+باسن+کمر کامل+شکم کامل: 980

حریر: صورت+دست کامل+پا کامل+بیکینی کامل+ زیر بغل: 890

پنبه (فول بادی 1): دست کامل+پاکامل+بیکینی کامل+زیر بغل+باسن+گودی کمر+دور ناف: 890

نسیم (فول بادی 2): دست+پا کامل+بیکینی کامل+باسن: 790  

طراوت (فول بادی 3): ساعد با روی دست+ پا کامل+بیکینی کامل+زیر بغل: 690

ابریشم (فول بادی کاربردی): ساق+ساعد+بیکینی کامل+زیر بغل: 590

یاقوت (نیم تنه پائین): پا کامل+بیکینی کامل+ باسن: 690

سرو (نیم تنه بالا): دست ها+زیر بغل+شکم+گودی کمر+دور سینه: 520

ساحل: بیکینی+خط مایو+خط باسن+زیر بغل: 350

بیکینی کامل: (بیکینی+لاین+مایو): 220

لیزر موهای زائد صورت با فوتونا: 380

در بهترین مرکز لیزر غرب تهران با پیشرفته ترین دستگاه لیزر دنیا، با موهای زائدتان خداحافظی کنید

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که ساکن غرب تهران بوده و به دنبال بهترین کلینیک لیزر و زیبایی غرب تهران جستجوی فراوانی انجام داده اید و برای انتخاب بهترین کلینیک لیزر همچنان مردد هستید به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما باشید تا به معرفی بهترین مرکز لیزر غرب تهران بپردازیم.

چرا ادعا می کنیم بهترنیم؟

  • استفاده از قدرتمندترین دستگاه لیزر موهای زائد جهان بدون احساس درد

در کلینیک دلتا از لیزر اسکلپیون مدیو استار، استفاده می شود. لیزر قدرتمند اسکلپیون مدیو استار محصول کمپانی زایس در کشور آلمان می باشد. لیزر اسکلپیون  تنها دارنده ی گواهی FDA جهت کاهش دائمی موهای زائد می باشد. پس از طی جلسات اصلی از مشاهده نتیجه شگفت زده می شوید! 

اسکلپیون مدیو استار نکست پرو

  • رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مرتب سطوح

شاید لیزر با دستگاه قوی و قدرتمند کافی به نظر برسد اما مهم تر از آن رعایت نکات و مسائل بهداشتی است. رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی، تمیزی اتاق های لیزر و هندپیس دستگاه لیزر.و کلیه ی  سطوحی که با بدن مراجعین در تماس هستند از جمله موضوعاتی است که در بهترین کلینیک غرب تهران به آن به طور ویژه ای پرداخته شده است. چرا که سلامت همراهان عزیز دلتا برایمان خط قرمز است.

بهترین مرکز لیزر غرب تهران

  • حضور اپراتورهای حرفه ای و با تجربه در بهترین مرکز لیزر غرب تهران

در کلینیک دلتا اپراتورهای دستگاه لیزر موهای زائد به صورت.تخصصی تحت نظر پزشک آموزش دیده و از آناتومی بدن و پوست و فیزیک لیزر کاملا آگاه.هستند و با تعیین بهترین درجه و انرژی لیزر.باعث نتیجه گیری بهتر و سریعتر شما از جلسات لیزر می شوند.

لیزر اسکلپیون مدیو استار مونولیت

  • حضور بهترین و حاذق ترین پزشکان حاضر در زمینه لیزر، پوست، مو

در بهترین کلینیک غرب تهران،.مجموعه پزشکانی ماهر و باتجربه حضور.دارند تا علاوه بر معاینه و مشاوره در زمینه پوست، مو و لیزر به ارائه ی.خدمات درمانی پرداخته و پوستی زیبا، شفاف و یکدست را به شما هدیه کنند.

دکتر-بهترین مرکز لیزر غرب تهران

  • ارائه ی بیش از 100 خدمات در زمینه پوست، مو و لیزر در کلینیک دلتا

لیزر موهای زائد تنها یکی از پرطرفدارترین خدمات در بهترین کلینیک غرب تهران است. در کلینیک دلتا بیش از 100 خدمات در زمینه پوست، مو و لیزر ارائه می شود. از ژل و بوتاکس گرفته تا جوانسازی پوست با لیزر.چهار بعدی فوتونا و درمان ترک های پوستی (استریا) و ….

با دیگر خدمات کلینیک دلتا بیشتر آشنا شوید  “اینجا” را ببینید

  • استفاده از بهترین برندهای جهان

فرقی ندارد قصد داشته باشید موهای زائدتان را لیزر کنید یا قصد دارید پوستتان را جوانسازی کنید و یا می خواهید ژل و بوتاکس تزریق کنید. در کلینیک دلتا در کنار استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته دنیا از بهترین و با کیفیت ترین مواد خارجی که دارای تائیدیه از سازمان های مطرح، شناسه و مجوز است استفاده می شود.

ژل جوانساز پروفایلو

در بهترین مرکز لیزرغرب تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

بیش از 100 خدمات مختلف در زمینه پوست، مو و لیزر توسط کادری از برجسته ترین پزشکان تهران در کلینیک لیزر و جوانسازی دلتا به شما ارائه می گردد. برخی از این خدمات عبارتند از:

پاسخ به مهم ترین سوالات در مورد لیزر موهای زائد

امروزه لیزر به عنوان راهکاری موثر برای از بین بردن موهای زائد.شناخته شده است اما ترس از لیزر و.عوارض آن از جمله دلایلی است که باعث می شود برخی از افراد تمایلی به لیزر نشان ندهند. در ادامه سعی داریم علاوه بر پاسخ به مهم ترین سوالات در این زمینه، به بررسی برخی از دغدغه های افراد در رابطه با لیزر موهای زائد بپردازیم.

  • آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

به طور کلی پرتوها دارای طول موج های مختلف بوده و دارای دامنه نفوذ متفاوتی است. لیزری که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود دارای قدرت نفوذ محدودی در حد چند میلی متر درون پوست است. این لیزر تنها روی فولیکول های موهای زائد تاثیر گذار بوده و به علت قدرت نفوذ محدود نمی تواند روی ارگان های داخلی تاثیر گذار باشد و ضرری به آن نمی رساند. این موضوع به صورت علمی در سراسر دنیا بررسی شده و یافته های هیچ پژوهشی سرطان زا بودن و مضر بودن لیزر را تائید نمی کنند. فراموش نکنید انرژی لیزر با اشعه ایکس و گاما که به.درون پوست نفوذ کرده و باعث تغییراتی در DNA سلول شده و.زمینه ساز بروز انواع سرطان بوده، کاملا متفاوت است.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

  • آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

پاسخ به این سوال هم بلی است و هم خیر! اما چرا ؟ به طور کلی لیزر موهای زائد برای بدن مضر نیست. چرا که اشعه لیزر دامنه نفوذ بسیار محدود در حد چند میلیمتر درون پوست دارد و نمی تواند روی ارگان های داخلی بدن تاثیر گذار باشد.  اما چه زمانی لیزر می تواند برای ما همراه با عوارض باشد؟

استفاده از دستگاه های لیزر بی کیفیت و چینی، پشتیبانی نکردن دستگاه از تایپ پوست و موی شما و کم تجربه بودن و ناگاهی اپراتور لیزر به تنطیمات دستگاه می تواند باعث آسیب پوست شما، عوارضی همچون تاول و سوختگی و نارضایتی شما از نتیجه جلسات لیزر شود. به همین دلیل توصیه می شود لیزر در مراکز معتبر، و با دستگاه های با کیفیت انجام شود.

سرطان- لیزر- دستگاه-چینی

  • آیا با یک جلسه لیزر،موهای زائد از بین می رود؟

به طور کلی برای موهای ضخیم بدن بین شش تا هشت جلسه اصلی نیاز است تا فولیکول های مو از بین رفته و موهایی که در طی درمان در فاز خواب بودند به فاز فعالیت برگردند. فراموش نکنید این شش تا هشت جلسه در همه ی افراد مطلق نیست و ممکن است یک نفر زودتر یا دیرتر جواب بگیرد. تعداد جلسات ممکن است برای برخی نواحی بدن بیشتر باشد. برای مثال به علت پوست هورمونی و همچنین موهای زائد و مقاوم به خصوص در ناحیه ی پائینی بیکینی معمولا این ناحیه به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد.

به چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز داریم؟ “اینجا” را ببینید

  • آیا می توانیم در فواصل جلسات لیزر موهای زائد اپیلاسیون کنیم؟

خیر! شما نمی توانید در فواصل جلسات لیزر از اپیلاسیون، وکس و … استفاده کنید و تنها مجاز به شیو کردن موهای زائدتان هستید. برای دریافت نتیجه مطلوب و گرفتن نتیجه ی حداکثری.از جلسات لیزر بایستی موهای زائد در فاز فعالیت باشند و لیزر روی موهایی که در.فاز خواب هستند تاثیری ندارد. استفاده از روش هایی نظیر وکس، اپیلاسیون و … در واقع طول خواب موهای زائد را افزایش داده و آن ها.را نازک تر می کنند. همین عامل باعث می شود لیزر نتواند به خوبی روی.موهای زائد تاثیر گذاشته و از جلسات نتیجه مطلوب دریافت نمی کنید. یک ماه قبل از لیزر و در فواصل جلسات لیزر فقط مجاز به شیو کردن موهای زائدتان هستید.

لیزر موهای زائد-وکس

  • آیا استفاده از مکمل های تقوبتی در طول دوره درمان لیزر موهای زائد ممنوع است؟

متاسفانه این باور در میان بسیاری از افراد وجود دارد که استفاده از مکمل های تقویتی از جمله موارد مرتبط با تقویت رشد موی سر نبایستی طی دوران لیزر استفاده شود. در کمال تعجب گاهی این توصیه توسط کلینیک های زیبایی و اپراتورهای مربوطه به افراد عنوان می شود که آگاهی کاملی در مورد لیزر ندارند. استفاده از مکمل های تقویتی مانند زینک، ویتامین های گروه ب، بیوتین و … باعث تشدید و رویش موهای زائد نمی شوند. حتی مصرف مکمل های مرتبط با رشد و تقویت موهای سر ارتباطی با افزایش و رشد موهای زائد ندارد چرا که سیکل رویش موهای سر با موهای زائد کاملا متفاوت است.

لیزر-مکمل

  • آیا لیزر موهای زائد باعث نازائی می شود؟

یکی ازباورهای اشتباه و رایج در مورد لیزر، این است که این.روش درمانی باعث آسیب رساندن به تخمدان ها و افزایش خطر ناباروری می شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم عمق نفوذ لیزر موهای زائد تنها به میزان چند میلی متر درون پوست است و به گونه ای طراحی شده که روی فولیکول موهای زائد اثر گذار است. پس از این بابت اصلا جای نگرانی نیست و عمق نفوذ اشعه به قدری نمی باشد که بخواهد روی ارگان های داخلی تاثیر منفی بگذارد .

نحوه اثر لیزر مو زائد

آیا لیزر موهای زائد برای دختران مجرد ضرر دارد؟

با توجه به دلایلی که قبلا هم اشاره کردیم، لیزر موهای.زائد به دلیل عمق نفوذ محدودی که دارد نمی تواند بیش از چند میلیمتر درون پوست نفوذ پیدا کند. عمق نفوذ لیزر محدود و در حد چند میلی متر است. لیزر موهای زائد نمی تواند به پرده ی بکارت آسیبی زده و یا برای ناحیه ی تناسلی دختران جوان مشکلی ایجاد کند. لیزر.نمی تواند روی اندام ها و ساختارهای داخلی بدن تاثیری داشته.باشد و به گونه ای طراحی شده که فولیکول مو را هدف قرار می دهد. شما می توانید با خیال راحت از لیزر موهای زائد.به عنوان راه حلی ایده ال برای حذف موهای بیکینی استفاده کنید.

لیزر موهای زائد از چه سنی مجاز است؟ 

صحبت های متخصص لیزر و جوانسازی کلینیک دلتا در این مورد:

  • آیا لیزر باعث درمان تیرگی پوست شده و.به روشن تر شدن آن کمک می کند؟

برخی افراد بر این باورند که با کمک لیزر موهای زائد می توانند انواع تیرگی های پوستشان را درمان کنند. در حالی که اصولا لیزر موهای زائد کاربرد روشن سازی پوست بدن را ندارد. در روند درمان با لیزر موهای زائد پوست افراد ممکن است بین یک تا دو درجه روشن شود. این تیرگی ناشی که از فولیکول های درشت مو در زیر پوست و همچنین موهای زیر پوستی است که با کمک لیزر، فولیکول های زیر پوستی از بین می رود. طبیعتا هر چه میزان این فولیکول ها در زیر پوست بیشتر باشد، روشن شدن پوست بیشتر خواهد بود. فراموش نکنید تیرگی های ذاتی، هورمونی و ژنتیکی پوست با لیزر موهای زائد از بین نخواهد رفت.

لیزر موهای زیر پوستی

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشند

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.