شما تا چه حد با انواع دستگاه های لیزر موهای زائد آشنایی دارید؟

آیا شما از آن دسته از کسانی هستید که تنها با شنیدن نام لیزر الکس ( لیزر الکساندرایت ) بدون تحقیق خود به این مراکز می رسانید تا از شر موهای زائد خود خلاص شوید ؟
مرکز لیزر دلتا به شما توصیه میکند تا قبل از اقدام برای لیزر موهای زائد و یا دیگر اقدامات زیبایی مطلب زیر را بخوانید :

لیزر الکس (الکساندرایت) ، دایود و یا لیزر ان دیاگ ( اندیاگ) که امروزه در بین عوام مردم مطرح می شود نام دستگاه نیست فقط اسم طول موج نور است که توسط دستکاههای لیزر با برندهای مختلف تولید می شود. بنایراین آنچه که مهم است دقت و کیفیت دستگاه تولید کننده ی لیزر است که به پوست شما آسیب نرساند.

 

لیزر با اسکلپیون

و اما یک مثال ساده برای فهم بهتر :

فرض کنید لیزر الکس مثل واژه ماشین باشد، آنچه مهم است اسم شرکت سازنده آن است که آن را تولید کرده است.
به مرسدس بنز و پراید هر دو ماشین گفته می شود و آنچه بین این دو دستگاه متفاوت است کیفیت ساخت است که مربوط به شرکت سازنده آن می باشد. اگر در رابطه با دستگاه لیزر فقط به شما لیزر الکس گفته شد، حتما بپرسید برند دستگاه چیست و ساخت کدام کشور می باشد. چون دقت طول موج بسیار مهم است.

لیزر الکس  با الکساندرایت  Alexandrite laser

نور فشرده با طول موج 755 نانومتر را الکس می نامند. این نوع لیزر برای تیپ های پوستی یک تا حداکثر تیپ پوستی سه مناسب می باشد. یعنی پوست بسیار روشن تا پوست گندمی.

لیزر دایود Diode Laser

نور فشرده با طول موج 810 نانومتر را دایود می نامند. جذب ملانین بالایی دارد. این نوع لیزر برای تیپ های پوستی دو تا حداکثر تیپ پوستی پنج مناسب می باشد یعنی پوست روشن تا سبزه.

لیزر ان دی اگ (اندیاگ) nd yag Laser

نور فشرده با طول موج 1064 نانومتر را  ان دیاگ می نامند. این نوع لیزر برای تیپ های پوستی چهار تا تیپ پوستی پنج مناسب می باشد. یعنی پوست سبزه تا بسیار تیره ی آفریقائی.

دستگاههای زیادی از کشورهای مختلف من جمله چین در کشور وجود دارند که مدعی تولید این نوع لیزرها هستند و با برندهای مختلف در کشور وجود دارند. هر چه قدر شرکت تولید کننده ی این لیزرها قوی و دقیق تر باشد قطعا لیزری که تولید می شود کیفیت و کارآمدی بیشتری خواهد داشت.

متاسفانه در کشور ما مراکز لیزر درجه بندی نشده اند تا شما بتوانید با آگاهی و اطمینان بیشتری به این مراکز مراجعه نمائید.

دقت داشته باشید که : لیزر داریم تا لیزر !

حتی بسیاری از دستگاههایی که ادعا میکنند لیزر هستند – لیزر نیستند !! صرفا تحت عنوان لیزر الکس یا لیزر اندیاگ به این مراکز مراجعه نفرمایید !

ابتدا تحقیق کنید ! به دستگاه و کارایی آن و تاثیرگذاری آن مطمئن شوید !

متاسفانه برخی از مراکز با تبلیغ ها و پیامک هایی دستگاههای قدیمی و ناکارآمد خود را تحت عنوان الکس اندیاگ و یا دایود به مراجعین معرفی می کنند.

پوست شما ویترین زیبایی شماست !

خود را در معرض آزمون و خطای مراکز لیزر قرار ندهید. وقتی هزینه می کنید – وقت گرانبهای خود را صرف میکند قاعدتا طبیعی است که از مراکز لیزر اطلاعات دقیق و شفاف بخواهید !  نام برند دستگاه را جویا شوید ! گواهینامه هایی که شرکت تولید کننده اخذ کرده است را جویا شوید و بخواهید تا ارائه کنند وتنها به اظهارات تلفنی و شفاهی آنها بسنده نکنید !

دستگاهای آی پی ال (IPL)  که امروزه بسیاری مراکز بعنوان لیزر آن را مطرح می کنند اصلا لیزر نیست نوری است با طیف طول موج گسترده نسبت به لیزرهای پرتوان دیگر که در بالا قید شد دارای کارآیی واثربخشی بسیار کمتری است وتأثیرشان موقت است و شما نیاز به تعداد جلسات بالا و مراجعه ی مکرر به مرکز را دارید.

مرکز لیزر دلتا به شما توصیه میکند همان طور که برای خرید لوازم آرایشی و برند آن تحقیق میکنید تا از عوارض آن در امان باشید برای لیزر نیز وقت بگذارید و با تحقیق وارد عمل شوید و سپس خود را به مراکز لیزر بسپارید!

مرکز لیزر دلتا با تحقیق فراوان بر روی دستگاههای لیزر با کیفیت و بررسی نتایج بدست آمده بر روی مراجعه کنندگان – کارآمدترین دستگاه لیزر بر روی تیپ پوستی ایرانیان را خریداری و با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان می باشد.

تبلیغ ما تنها وتنها کیفیت خدمات ماست . نتیجه ی کار را با دیگر دوستان خود مقایسه کنید و تفاوت را مشاهده کنید.

دستگاه اسکلپیون مدیو استار – (Asclepion MeDioStar NeXT PRO XL) ساخت کشور آلمان و محصول پدر اُپتیک جهان یعنی زایتس آلمان می باشد.

دستگاه اسکلپیون تنها دارنده ی FDA جهت از بین بردن موهای زائد و کاهش دائمی آنها می باشد.

این در حالیست که تمامی دستگاههای مطرح و بنام در صورتی که حتی از FDA  آمریکا دارای تائیدیه باشند – فقط و فقط دارای تائیدیه ی FDA  جهت کم کردن رشد موهایزائد می باشند و نه بیشتر.

تصویر گواهینامه FDA  آمریکا جهت حذف دایمی موهای زائد برای دستگاه اسکپیون مدیو استار در سایت گذاشته می شود و لینک سایت FDA  آمریکا جهت مشاهده و بررسی برای شما عزیزان نیز در زیر درج میگردد.

برای مشاهده ی فایل تائیدیه ی FDA آمریکا بر روی لینک زیر کلیک بفرمائید:

FDA Approved 

به واژه ی permanent که در تصویر زیر هایلایت شده است دقت بفرمایید. این تصویر بخشی از تاییدیه ی FDA  آمریکا  برای دستگاه Ascelpion Mediostar می باشد. واژه  permanent  بمعنی دائمی و در واقع از بین برنده  و کاهنده ی دائمی موهای زائد نام برده شده است.

کمی وقت بگذارید به مطالب و اطلاعات مهم دیگری که در سایت درج شده است مراجعه کنید تا قبل از لیزر به اطلاعات جامع و دقیقی دست یابید.

هدف ما ارائه ی اطلاعات شفاف و صریح و همچنین کمک به شما در جهت انتخاب مرکز لیزر مناسب با خدمات با کیفیت می باشد.

شما دوستان عزیز علاوه بر مراجعه به مطالب و اطلاعات موجود در سایت دلتا لیزر – می توانید جهت مشاوره تلفنی و یا گرفتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا با مراجعه ی حضوری از پزشکان متخصص ما بصورت رایگان مشاوره و راهنمایی بگیرید.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 4 میانگین: 4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.