با عکس های قبل و بعد ژل لب می توانم فرم لبم را انتخاب کنم؟

عکس های قبل و بعد ژل لب معیاری نادرست برای انتخاب فرم لب

بیشتر افرادی که قصد دارند اقدام به تزریق ژل لب کنند، نمونه های قبل و بعد تزریق ژل لب را در اینترنت جستجو می کنند. اگر کلینیک و یا پزشکی را برای تزریق ژل لب انتخاب کرده باشند حتما سری به سایت و یا پیج اینستاگرام آن می زنند تا بتوانند مهارت پزشک انتخابیشان را بسنجند و بهتر در این مورد تصمیم بگیرند.

تزریق فیلر لب نچرال
نمونه قبل و بعد تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

البته در این میان هم افرادی هستند که می خواهند مدل تزریقی لبشان را از روی گالری و یا نمونه های موجود در اینترنت انتخاب نموده و از پزشک درخواست کنند همان نمونه عینا برایشان انجام شود. اما آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟

نمونه تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

آیا می توانیم از نمونه های قبل و بعد تزریق ژل لب فرم لب هایمان را انتخاب کنیم؟

پیشنهاد می کنیم این کار را انجام ندهید.! شاید تعجب کنید و برایتان این سوال پیش بیاید که چرا انجام چنین کاری چندان صحیح نیست. در ادامه قصد داریم برایتان توضیح دهیم که چرا نباید فرم لبتان را از روی نمونه های قبل و بعد تزریق ژل لب انتخاب کنید:

  • افراد دارای فرم و بافت لب متفاوتی هستند!

برخی لب های کوچک و باریک دارند و برخی دیگر دارای لب های نسبتا درشت و بزرگتری هستند. در واقع ساختار و فرم لب افراد با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل نتیجه قبل و بعد تزریق فیلر لب در افراد مختلف، نتایج متفاوتی دارد.

تزریق ژل لب مدل طبیعی
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا
  • نتایج تزریق فیلرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است!

امروزه انواع و اقسام ژل های لب در بازار زیبایی موجود است که هر کدام از این فیلرها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و از نظر بافت، ترکیبات، غلظت و … با یکدیگر متفاوت است. اینکه کدام فیلر برای شما مناسب تر است بسته به فرم لب و پیشنهاد پزشک دارد.

باکس-ژل-و-فیلر-آلیاکسین-الیاکسین-نورامیس-ریوانس-کیس-ریونس

  • لب ها بایستی با سایر اجزا چهره ی شما همخوانی داشته باشد

اگر چه مدل  نهایی تزریق فیلر لب سلیقه ای است اما تصور کنید فردی که دارای صورت کوچک با اجزای ظریف است. شاید انتخاب لب های حجیم و بزرگ از روی نمونه های قبل و بعد تزریق فیلر برایش چندان مناسب نبوده و با سایر اجزای چهره تناسب نداشته باشد.

نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

با توجه به نکات بالا ممکن است برایتان این سوال ایجاد شود که نمونه های قبل و بعد تزریق ژل لب برای چه هستند؟

نمونه های قبل و بعد تزریق ژل لب چگونه به شما کمک می کنند؟

در واقع نمونه ها و تصاویر قبل و بعد تزریق ژل لب به شما برای انتخاب بهتر پزشک و کلینیک کمک می کند. اینکه پزشک چه قدر حس زیباشناسی دارد؟ تا چه میزان به تناسب اجزای چهره اهمیت می دهد و از طرفی چه قدر نمونه های تزریقی با سلیقه ی شما تطابق دارد!

نمونه تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

در نظر داشته باشید مدل های مختلفی برای تزریق فیلر لب وجود دارد، مانند تزریق ژل لب مدل روسی، مدل طبیعی (نچرال)، مدل قلوه ای و ….. دیدن تصاویر قبل و بعد تزریق ژل لب، به شما کمک می کند تا با انواع مدل های روز ژل لب بهتر آشنا شده و با مقایسه ی اجمالی میان عکس های مختلف، برای انتخاب فرم نهایی  لب و با مشورت با پزشک تصمیم بهتری بگیرید.

نمونه تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

برای تزریق ژل لب حتما از پزشک ماهر و با تجربه کمک بگیرید

این نکته بسیار مهم و با اهمیت است که تزریق ژل لب، توسط پزشک متبحر و باتجربه انجام شود. انتخاب پزشک ماهر به دلایل زیر دارای اهمیت بسیار است:

  • پزشک ماهر، به تناسب اجزای چهره به خوبی آگاه است، حس زیبا شناسی بالائی داشته و به دنبال این است که نتیجه نهایی تزریق لب حداکثر همخوانی با سایر اجزای چهره را داشته باشد. تناسب مناسب لب با سایر اجزای چهره باعث زیبایی هر چه تمامتر شده و به دنبال آن حداکثر رضایت را از نتیجه تزریق ژل لب به همراه دارد.
تزریق فیلر لب
قبل و بعد تزریق ژل لب در کلینیک دلتا
  • پزشک با تجربه نقاط تزریق مناسب را انتخاب و سپس اقدام به تزریق ژل لب می کند. انتخاب صحیح نقاط تزریق، به نتیجه عالی تزریق ژل لب کمک می کند و از طرفی میزان عوارض  ناشی از ورود سوزن به دفعات مکرر را کاهش می دهد.

تزریق ژل لب طبیعی

  • انتخاب ژل و فیلر مناسب، از دیگر مواردی است که بایستی توسط پزشک حاذق و با تجربه انجام شود. همانطور که قبلا هم عنوان کردیم امروزه انواع و اقسام برندهای مختلف فیلر لب وجود دارد که دارای غلظت و فرمول متفاوت بوده و طبیعتا نتایج تزریق متفاوتی در پی خواهند داشت. پزشک ماهر به خوبی می داند کدام ژل برای حجم دهندگی بهتر است و یا از کدام فیلر می تواند برای فرم دهی بافت لب استفاده کند.

با کلینیک دلتا، بهترین کلینیک لیزر، جوانسازی و زیبایی غرب تهران بیشتر آشنا شوید

به هیچ عنوان از ژل های بی کیفیت و تقلبی استفاده نکنید!

به دلیل وارداتی بودن فیلر متاسفانه افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیمی روی افزایش قیمت آن دارد. در این میان برخی سودجویان اقدام به تزریق فیلرهای تقلبی، چینی، بی کیفیت و یا تاریخ مصرف گذشته نموده و از طریق ارائه ی قیمت های پائین سعی در جذب مشتری های ناآگاه و بی اطلاع دارند!

تزریق فیلر چینی-تقلبی-بی کیفیت

متاسفانه و با توجه به شرایط کنونی کم نیستند افرادی که تحت تاثیر این تبلیغات سو قرار گرفته و اقدام به تزریق فیلرهای ارزان قیمت و بی کیفیت می کنند. که به دنبال آن با عوارض جدی زیر مواجه می شوند:

  • ورم و التهاب شدید
  • کبودی وسیع
  • عفونت لب و بافت اطراف آن
  • ایجاد واکنش های شدید پوستی
  • ایجاد زخم و پارگی بافت لب
  • نکروز پوست و ایجاد بافت مرده

تزریق-ژل-لب-نامرغوب-ژل-لب-غیر-طبیعی-در-مراکز-نامعتبر

هشدار!!!

 تزریق فیلر در کلینیک های غیر مجاز و نامعتبر، تزریق فیلر توسط افراد غیر پزشک، و انتخاب فیلرهای ارزان قیمت، تقلبی و چینی می تواند باعث عفونت، آسیب به عروق، گلوله شدن زیر پوست و … شده و شما را به دردسر بیندازد!!!!!!

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب چگونه است؟

  • تزریق ژل را صرفا در کلینیک های مجاز و توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام دهید.
  • در مورد برند و مارک فیلر، کشور سازنده و … اطلاع کسب کنید و به تاریخ تولید و انقضای ژل توجه کنید.
  • دو هفته قبل از تزریق ژل روغن ماهی، ویتامین E ،مولتی ویتامین و ویتامین سی را قطع کنید. مصرف این مواد باعث رقیق تر شدن خون و افزایش ریسک کبودی در هنگام تزریق ژل یا فیلر می گردد.
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • برای کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد کبودی تا 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد استفاده کنید. (این سرما نبایستی خیلی شدید باشد، زیرا اثرات درمانی را کاهش می دهد.)
  • برای شستشوی پوست به ویژه پوست لب از شوینده های بسیار ملایم استفاده کنید. 
  • به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.

    کبودی بعد از ژل لب
    قبل و بعد تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

آیا کبودی بعد از تزریق ژل لب طبیعی است؟

کبودی و تورم مختصر جز علائم شایع پس از تزریق هستند و بیششتر افراد ممکن است آن را تجربه کنند. کبودی ناشی از پارگی مویرگ های سطحی با انجام نکات مراقبتی به سادگی درمان می شوند.

تزریق ژل لب مدل طبیعی

اگر کبودی وسیع که به صورت لکه ای بزرگ در ناحیه ی تزریق و یا فراتر از آن باشد می تواند هشداری جدی برای سلامتتان باشد. این کبودی ناشی از تزریق ژل توسط پزشک بی تجربه و از آسیب به شریان های اصلی بافت، تزریق ژل یا فیلر درون رگ و در نتیجه انسداد عروق خونی اتفاق می افتد. متاسفانه در نتیجه آن بافت و یا قسمتی از آن از بین می ورد. در صورت مشاهده چنین کبودی بایستی سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک دلتا
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

بوسیدن بعد از ژل لب چگونه است؟

در روزهای اولیه پس از تزریق،فیلر تزریق شده با بافت لب به مرورترکیب شده و سطح چسبندگی آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. طی این مدت فیلر زیر لب شروع به آبگیری نموده و به اصطلاح درون پوست جا می افتد. بهترین اقدام پس از تزریق عدم دستکاری، اعمال فشار، ماساژ و بوسیدن عمیق طی روزهای ابتدایی است. تا علاوه بر جا افتادن ژل درون پوست، التهاب، تورم و کبودی آن نیز با سرعت بیشتری فروکش نموده و بهبود یابد.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

مسواک زدن بعد از تزریق ژل لب چگونه است؟

  1. مسواک را به آهستگی و آرامی درون فضای دهان جا به جا کنید.
  2. مراقب باشید بدنه ی مسواک تماس چندانی با لب هایتان نداشته باشد.
  3. از حرکات شدید و سریع مسواک درون دهان اجتناب کنید.
  4. در 24 ساعت ابتدایی پس از تزریق از خمیر دندان استفاده نکنید. بهتر است محلول آب نمک بسیار رقیق و کم غلظلت را جایگزین خمیر دندان کنید.
مراقبت بعد از تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

ایجاد ورم و التهاب جزئی، قرمز شدن پوست لب و کبودی مختصر از جمله عوارض شایع تزریق ژل لب بوده که چندان جدی نیست و با رعایت نکات مراقبتی بهبود پیدا می کند. در نظر داشته باشید ایجاد عوارضی همچون کبودی وسیع و گسترده که معمولا با درد همراه است، تورم غیر معمول و بیش از حد و … نیازمند مداخلات سریع و فوری پزشکی است و نباید با عوارض شایع تزریق ژل اشتباه گرفته شود.

عوارض تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

ماندگاری ژل لب چه قدر است؟

ماندگاری فیلر لب تحت تاثیر چندین عامل است. اول از همه بسته به برند ژل، و ماندگاری تعریف شده برای آن فیلر دارد. ژل های صورت بر حسب غلظت و تراکم هیالورونیک اسید و همچنین فرمولاسیون دارای میزان ماندگاری متفاوتی هستند.رعایت نکات مراقبتی پس از تزریق ژل، قدرت جذب ژل توسط پوست افراد، سبک زندگی، عادات و رژیم غذایی و … از دیگر مواردی است که همگی در میزان ماندگاری فیلر تزریقی موثر است. با تمام این تفاسیر اگر بخواهیم به طور کلی به عددی برای دوام فیلر لب اشاره کنیم می توان ماندگاری ژل را حدودا از 6 الی 18 ماه در نظر گرفت.

تزریق ژل لب طبیعی

در رابطه با تزریق فیلر لب سوال دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از8 صبح الی 8 شب به غیر از ایام تعطیل با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.