مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید تا چندین سال قبل کسی نمیدانست  که میتوان با تزریق مواد ارزشمندی به نام مزوژل، جوانی و شادابی را دوباره به پوست هدیه داد!

دنیای پزشکی زیبایی در سالهای اخیر پیشرفت های بسیاری کرده و.روش های جدید و موثر برای بازسازی.و جوانسازی پوست ابداع شده است. امروزه مزوژل ها نسل جدیدی از روش های جوانسازی پوست هستند که در فرمولها و برندهای مختلف عرضه شده و از مواد حیاتی و زمینه ای پوست ساخته شده اند.

تزریق-پروفایلو-مزوژل-آبرسان-مزوتراپی

مزو ژل چه فایده ایی برای پوستمون داره؟

مزوژل ها عصاره ی غلیظی از مواد مغذی هستند که برای اهداف مختلفی مانند جوانسازی، چربی سوزی، آبرسانی عمقی پوست و … ساخته می شوند. تزریق مستقیم این مواد مغذی و هیالورونیک اسید به پوست باعث آبرسانی عمیق، لیفت، بازسازی و جوانسازی، سفتی پوست، کاهش چربی سطحی و بر طرف کردن عوارض پوستی مثل درمان منافذ باز، لک و…میشوند.

جوانسازی-گردن-مزوژل-جالپرو-جالوپرو-کلاسیک
تزریق مزوژل به ناحیه ی گردن(برآمدگی های زیر پوست نقاط تزریق مزوژل است و پس از یک ساعت از بین می رود)

از لحاظ غلظت مزوژل ها در واقع چیزی بین مزوها و ژل ها هستند که در نهایت سبب شادابی، رفع چین و چروک صورت، جوان سازی و آبرسانی عمیق پوست میشوند. فراموش نکنید غلظت هیالورونیک اسید موجود در مزو ژل ها بسیار بیشتر از مواد مزوتراپی است.

در نظر داشته باشید مزوژل ها بر خلاف ژل و فیلر خاصیت پرکنندگی و حجم دهی ندارند و بیشتر اهداف درمانی داشته و به افزایش کیفیت پوست کمک میکند. نگران درد نباشید!!! تزریق مزوژل با بی حسی موضعی انجام میشود و شما دردی را حس نخواهید کرد!

 

مزوژل جوان ساز

مزوژل ها از چه چیزی ساخته شده اند؟

خب باید بگوئیم بسته به اینکه از کدام برند مزوژل استفاده می کنید فرمول و کاربرد آن متفاوت است. اما به طور کلی مزوژل  حاوی مواد حیاتی و ارزشمندی همچون هیالورونیک اسید، آمینو اسید وانواع ویتامین ها با تراکم و غلظت زیاد می باشند که برای احیا و بازسازی پوست ضروی هستند.

توجه: فرمول ترکیبی مزوژل بسیار مهم است. دلیل تفاوت قیمت در برندهای مختلف نیز  به خاطر فرمولاسیون های اختصاصی مزوژلهای مختلف است که هرکدام اثربخشی متفاوتی را ایجاد میکنند!

تزریق-پروفایلو-مزوژل-آبرسان-مزوتراپی

این مواد اکثرا به صورت طبیعی در بدن وجود داردند ولی وقتی سن ما بیشتر و بیشتر می شود میزان مواد مغذی در پوست کاهش می یابد و نیاز به تغذیه بیرونی دارند. تغذیه بی واسه و مستقیمی که توسط مزوژل ها انجام می شود عمیق ترین و بهترین اثرات ممکن را بر جای خواهد گذاشت!

از تخفیفات ویژه کلینیک دلتا جا نمونی !!!
2 میلیون تخفیف ویژه جلسه اولی ها 
  تخفیفات تکرار نشدنی مناسبتی 
تازه مشاوره با پزشک و متخصصان کلینیک دلتا هم رایگانه و قبلش می تونی هر سوالی داری ازشون بپرسی

کافیه فقط یک دقیقه وقت بزاری و فرم مشاوره زیر رو تکمیل کنی

“فرم مشاوره رایگان کلینیک دلتا”

مزوژل ها چه اثری روی پوست میگذارند؟

متاسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم ،  با گذشت زمان و افزایش سن کیفیت پوست ما به مرور کاهش پیدا میکند. دلیل آن کاهش ساخت کلاژن و الاستین و مصرف شدن ذخیره سایر مواد مفید پوستی مثل هیالورونیک اسید، آمینه اسید و…در بدن است. بدین ترتیب کم کم چین و چروک ها و خطوط در پوست ظاهر میشوند.و پوست هم رفته رفته سفتی و.شادابی خود را از دست.داده و شل می شود. امروزه با کمک مزوژل ها که حاوی مقادیر فراوانی  هیالورونیک اسید هستند میتوانیم روند پیری پوست را به تعویق  بیاندازیم و کند تر کنیم!

اثر لیزر جوانساز فوتونا و مزوژل جالپرو

 

اکثر مزوژل ها حاوی ماده ارزشمند هیالورونیک اسید هستند که مولکول آن شبیه به اسفنج بوده وظیفه اصلی آن جذب آب است. جالب است بدانیم که این ماده پس از تزریق، قابلیت جذب و نگهداری آب به میزان چندین برابر حجم واقعی خود را داراست! در واقع یکی از تاثیرات مهم تزریق مزوژل آب رسانی عمیق پوست است. پوست پس از تزریق مزوژل جوان تر، باطراوات تر و شاداب تر می شود. همچنین آمنیو اسید های موجود در ساختار مزوژل به ساخت کلاژن و الاستین در پوست کمک کرده و ضمن سفت تر کردن بافت پوست باعث التیام و بازسازی عوارض پوستی مثل چین و چروکها، منافذ باز و کاهش لک ها میشوند.

 

قبل و بعد هیالورونیک اسید مزوژل

 

دوام مزوژل ها چه قدر است؟

بسته به برند، ترکیبات.و محل تزریق ماندگاری مزوژل ها متفاوت است. در ابتدا بهتر است فواصل تزریق مزوژل کوتاه مدت باشد. به علت اینکه پوست با مواد  مغذی مزوژل از جمله هیالورونیک اسید و اسید آمینه پرشده و محرکی برای ایجاد و ساخت کلاژن گردد. اینکار باعث میشود پروسه ی پیری پوست.متوقف شده و پوست پس از طی مدتی شاداب تر شده.و روند کلاژن سازی در پوست آغاز میشود و عوارض پوستی به مرور کاهش میابد. مدت زمان دوام و پایداری و طول عمر مزوژل بسته به برند مزوژل و شرایط پوست متفاوت است و بهتر است تزریق هر شش ماه الی یکسال یک بار تجدید گردد چون پوست دائما در حال پیرشدن و از دست دادن الاستین و کلاژن موجود در پوست است و با این روش میتوانیم به میزان موثری روند پیری پوست را به تعویق بیندازیم.

تزریق-مزوژل-جالپرو-جالوپرو-پشت-دست-جوانسازی-دست
تزریق مزوژل جالپرو برای جوانسازی روی دست

آیا تزریق مزوژل درد دارد؟

خیر با توجه به اینکه شما قبل از تزریق مزوژل بی حسی موضعی دریافت میکنید درد چندانی را زمان تزریق مزوژل احساس نخواهید کرد. همچنین برای تزریق مزوژل از سوزن های بسیار ظریف و نازک استفاده میشود که باعث میشود میزان درد به حداقل کاهش یابد. پس از تزریق ممکن است در برخی از نقاط تزریق به صورت موقت کبودی نقطه ای مختصری ایجاد شود که با کمپرس یخ به راحتی برطرف میشود.

 

تزریق مزوژل جالوپرو

تفاوت بین ژل و مزوژل در چیست؟

مزوژل ها بر خلاف ژل و فیلر خاصیت پرکنندگی و حجم دهی ندارند و بیشتر اهداف درمانی داشته و به افزایش کیفیت پوست کمک میکند. این در حالی است که ژل ها اغلب کاربرد زیبایی و حجم دهی دارند. با وجود آنکه عنصر اصلی تشکیل دهنده هردو هیالورونیک اسید است اما مزوژل مواد آبرسان و مغذی بیشتری جهت ترمیم پوست نسبت به ژل دارد.

مزوژل با مواد مزوتراپی چه فرقی دارد؟

از لحاظ غلظت مزوژل ها در واقع چیزی بین مزوها و ژل ها هستند که در نهایت سبب شادابی، رفع چین و چروک صورت، جوان سازی و آبرسانی عمیق پوست میشوند. غلظت هیالورونیک اسید موجود در مزو ژل ها بسیار بیشتر از مواد مزوتراپی است. غلظت بالای هیالورونیک اسید موجود در مزوژل به کاهش چین و چروک ها و افزایش قابل توجه کیفیت پوست کمک شایانی می کند. از طرفی غلظت بالای هیالورونیک اسید سبب افزایش آب میان.سلولی شده و در نهایت بعد از تزریق پوست شفاف.و جوان تر به نظر خواهد رسید. ضمنا جواب دهی و میزان جوان سازی مزوژل چندین برابر مزوتراپی معمولی بوده و براى پيشگيرى از پيرى پوست و جايگزينى كلاژن از دست رفته پوست بسيار موثر است. مزوژل ها به دلیل اینکه نسبت به مواد مزوتراپی حاوی مقدار بیشتری ماده  ارزشمند اسید هیالورونیک هستند قیمت بالاتری نسبت به مزوتراپی دارند.

مزوژل ها برای آبرسانی، شادابی، جوانسازی و طراوت پوست به کار می روند ولی خاصیت حجم دهی و پرکنندگی مثل ژل ها و فیلر های زیبایی ندارند.

جالپرو

بهترین و موثرترین برندهای مزوژل کدام هستند؟

در کلینیک دلتا از برندهای معتبر و دارای تائیدیه برای تزریق مزوژل و مزوتراپی استفاده میشود. در ادامه به معرفی برخی این برندها می پردازیم:

 

  • ژل پروفایلو (محصول کشور ایتالیا)

تزریق پروفایلو در بین سلبریتی ها و هنرمندان طرفداران بسیاری دارد. در واقع پروفایلو یکی از پر غلظت ترین هیالورونیک اسیدهای موجود در بازار است که به افزایش کیفیت پوست به میزان قابل توجهی کمک میکند. همچنین به علت غلظت بالاتر آن نسبت به مزوژل در دسته ی ژل ها طبقه بندی میشود درحالی که خاصیت پرکنندگی بسیار کمی دارد. ژل پروفایلو نه تنها در آبرسانی پوست بلکه دررفع شلی و فرم دهی پوست تاثیر می گذارد. ژل پروفایلو به طرز موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی را در پوست تحریک کرده و علاوه بر جوانسازی پوست باعث افزایش شادابی و طراوت پوست میشود.

ژل جوانساز پروفایلو

  • جالپرو: (محصول مشترک کشورهای ایتالیا و سوییس)

جالپرو در دو نوع مزوژل جالپرو کلاسیک و مزوژل جالپرو HMW وجود دارد. مزوژل جالوپرو کلاسیک که بسته بندی آن به رنگ آبی.است برای پوست های جوان تر که دارای خطوط .و چین و چروک ها و عوارض پوستی کمتری است توصیه میشود. در حالی که باکس مزو ژل جالپرو HMW به رنگ صورتی بوده و میزان اسید هیالورونیک آن بیشتر است. به همین علت این مزوژل برای سنین بالاتر که چین و چروک های  بیشتری داشته و یا نیاز به رسیدگی بیشتری به پوست صورت دارند توصیه میشود.

مزوژل جالوپرو اچ ام دبلیو و کلاسیک

مزوژل جالپرو علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی مقادیر قابل توجهی اسیدهای آمینه است که برای جوان سازی و رشد پوست ضروری است. مجموع این عوامل باعث آبرسانی قوی پوست، جوانسازی، کاهش چین و چروک‌های سطحی وریز پوست و افزایش قوام پوست و در نتیجه معکوس شدن پروسه پیری پوست می‌گردد.

جالپرو

  • مزو رویتاکر: (محصول کشور فرانسه)

از مزوتراپی در جوانسازی پوست، لیفت پوست صورت، رفع چین و چروک صورت، درمان لک و تیرگی، رفع گودی زیر چشم، رفع کبودی زیر چشم و درمان ریزش مو و … استفاده می شود. مزو رویتاکر یکی از با کیفیت ترین مزوهای موجود بوده که حاوی مقادیر قابل توجهی اسید هیالورونیک است که به بازسازی و افزایش کیفیت پوست و درمان مشکلات پوستی کمک میکند. علاوه بر اثرات مفید مزو رویتاکر روی پوست، مزو رویتاکر یک روش عالی جهت جلوگیری از ریزش مو شدید است. این ماده شامل چندین ترکیب عالی و سرشار از مواد مغذی است که تا عمق ریشه موهای شما نفوذ خواهد کرد و علاوه بر تقویت ریشه مو به طور موثری در درمان ریزش مو موثر است.

مزوتراپی رویتاکر

  • مزو آنوبیس: (محصول کشور اسپانیا)

مزو آنوبیس با محتوای اسید هیالورونیک با غلظت بالا از روند پیری پوست جلوگیری کرده و باعث می شود نرمی و انعطاف پذیری پوست افزایش یابد. کوکتل های مزوتراپی آنوبیس به اصلاح چین و چروک های ناشی از افزایش سن، جوانسازی پوست، برطرف کردن خشکی و آبرسانی عمیق پوست، رفع کدری و تیرگی پوست و همچنین کاهش منافذ باز پوستی کمک کرده و باعث افزایش کیفیت و شادابی پوست میشوند.

مزوژل جوانساز مزوتراپی

 

در رابطه با تزریق ژل لب سوالی دارید؟ 
همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید
برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 8 صبح الی 8 شب در روزهای کاری با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

 

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 24 میانگین: 4.3
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.