درمان جای جوش با لیزر فوتونا

درمان جای جوش با لیزر فوتونا

لیزر فوتونا با ترکیبی از دو نوع لیزر اربیوم و اندیاگ جدیدترین روش برای درمان جای جوش می باشد که این درمان کاملا غیر تهاجمی و بدون عارضه می باشد.

جای جوش ممکن است به صورت جای جوش فرورفته در صورت باشد یا ممکن است بصورت لک جای جوش روی صورت یا دیگر نقاط بدن باشد که میتواند هر یک درمان متفاوتی داشته باشد و گاها ممکن است ترکیبی از روشهای درمان متنفاوت، متناسب با تشخیص پزشک باشد

درمان جای جوش در کلینیک دلتا عبارتند از :

  • لیزر اربیوم جهت درمان جای جوش فرو رفته  و یا لیزر اندیاگ جهت درمان لک جای جوش  با دستگاه فوتونا
  • پلاسمای گرم جهت  درمان جای جوش های عمیق
  • کلد پلاسما برای درمان لک و قرمزی جای جوش
  •  فیس آپ که یک لایه برداری مکانیکی است و باعث بازسازی پوست و لایه برداری از سلول های مرده پوست میشود   و یا درمانهای دارویی با تجویز پزشک باشد.
  • گاها جای جوش ممکن است بصورت کیست های برجسته در زیر پوست باشد( جوش زیر پوستی)که با فریز کردن یا کرایو امکان برطرف کردن آن وجود دارد

مراجعه کنندگان محترم دلتا ابتدا توسط پزشک متخصص ویزیت می شوند و پس از دریافت مشاوره و تشخیص برای درمان می توانند از خدمات متنوع دلتا متناسب با تشخیص پزشک کلینیک دلتا بهره گیرند .

 

علت ایجاد جوش چیست ؟ جوش های سر سفید و سر سیاه چگونه ایجاد می شوند؟ در این ویدئو خیلی ساده به علت علمی آن اشاره شده است :

در کرایوتراپی بافت همبند جای جوش فریز یا منجمد می‌شود که منجر به از بین رفتن بافت میشود و بافت خود به خود و به تدریج می‌ریزد.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن است چند جلسه کرایوتراپی انجام شود .افرادی که این درمان را انجام داده اند غالبا نتایج خوب رضایت بخش داشته اند .

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 9 میانگین: 4.7
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.