تزریق قطره قطره زیبایی با مزوژل جالپرو صورتی

حال پوستت خوب نیست؟ مزوژل جالپرو صورتی تزریق کن!

اگر اخیرا از کیفیت پوستتان راضی نیستید و پوستتان شادابی قبلی اش را از دست داده بایستی بگوئیم متاسفانه شما در آستانه پیری پوست قرار گرفته اید! شاید سن چندان زیادی نداشته باشید اما بایستی بدانید پیری پوست تنها سراغ افراد میانسال و مسن نمی رود و بسیاری از افراد در سنین جوانی درگیر عارضه پیری پوست می شوند! بهتر است در این مورد بیشتر توضیح دهیم. جالپرو صورتی

چروک پوستی

چرا پوستمان پیر می شود؟

قوام پوست، نرمی و لطافت پوستمان را مدیون کلاژن سازی و اسید هیالورونیک موجود در لایه دوم پوستمان هستیم. از طرفی در سنین جوانی پوستتمان مملو از مواد مغذی است. مجموع این موارد باعث می شود از داشتن پوستی زیبا و شاداب لذت ببریم.

کلاژن

با افزایش سن و شروع 30 سالگی کم کم کلاژن سازی درون پوستمان کاهش پیدا می کند. سطح اسید هیالورونیک موجود در سطح پوست کم شده و دیگر پوست مانند سابق مملو از آب و مواد مغذی نیست. در این مرحله کم کم اثرات پیری پوست ظاهر می شود! اگر چندان به پوستتان نمی رسید، دخانیات مصرف نموده و یا عادات غذایی نامناسبی دارید پیری پوست ممکن است زودتر سراغتان بیاید!

پیری پوست

بسیاری از افراد با استفاده از روتین های منظم پوستی، استفاده از کرم های ضد چروک و … سعی می کنند از بروز علائم پیری پوست جلوگیری کنند! متاسفانه بایستی بگوئیم اگر چه مراقبت های پوستی بسیار مفید است و روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد اما با فاصله زمانی دیرتر علائم پیری پوست به سراغ این دسته از افراد هم می رود. اما چرا چنین اتفاقی می افتد؟

ماسک صورت

کرم، سرم و محصولات مراقبتی پوست تنها علائم پیری پوستتان را به تاخیر می اندازند!

فراموش نکنید کرم ها، انواع سرم ها و کلیه محصولات مراقبتی پوست که در خانه استفاده می کنیم تنها و تنها روی لایه ی سطحی پوستمان اثر دارند و حتی قوی ترین کرم ها هم نمی توانند به لایه ی دوم پوست که کارخانه کلاژن سازی و منبع اسید هیالورونیک است دسترسی داشته باشند. اگر چه استفاده از این محصولات به تاخیر در روند پیری پوست می توانند کمک کنند اما هرگز نمی توانند از آن جلوگیری کنند.

کرم صورت

خوشبخانه امروزه به لطف پیشرفت های علمی و ابداع روش های جدید می توان روند پیری پوست را معکوس و جوانی و لطافت را به پوست بازگرداند! در این مطلب قصد داریم به معرفی مزوژل جالپرو صورتی بپردازیم. مزوژلی پرطرفدار با اثراتی بی نظیر و شگفت انگیز!

مزوژل جالپرو اچ ام دبلیو

مزوژل واکسن پوست!

اگر در مورد مزوژل ها چندان اطلاعاتی ندارید بایستی به شما بگوئیم که وظیفه ی مزوژل ها آبرسانی عمقی پوست است. مزوژل ها همان چیزی را به پوستمان می دهند که پوستمان به آن نیاز دارد! تحریک کلاژن سازی، اسید هیالورونیک، مواد مغذی، ویتامین ها و ….این مواد ضروری با تراکم و غلظت زیاد در نقاط مختلف پوست در لایه دوم تزریق می شوند. لایه دوم دقیقا همان جایی که کارخانه کلاژن سازی پوستمان قرار دارد.

تزریق مزوژل جالوپرو

پوستی شفاف و لطیف با مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو محصول مشترک کشورهای ایتالیا و سوئیس است. مزوژل جالپرو در دو نوع کلاسیک با (باکس آبی رنگ) و HMW (با باکس صورتی رنگ) موجود است. در ادامه به فواید بی نظیر مزوژل جالپرو صورتی  یا HMW می پردازیم.

مزوژل جالوپرو اچ ام دبلیو و کلاسیک

مزوژل جالپرو صورتی (HMW) دارای سطح هیالورونیک اسید بیشتر نسبت به جالپرو آبی (کلاسیک) است. اگر پوستتان خشک و کم آب است، چین و چروک های سطحی نسبتا زیادی دارید و پوستتان نیاز به توجه بیشتری دارد به شما تزریق مزوژل جالپرو HMW توصیه می شود. به طور کلی این مزوژل برای سنین بالاتر توصیه می شود. اما افراد جوان تر هم می توانند از فواید بی نظیر آن بهره مند شوند.

جالپرو صورتی

پس از تزریق مزوژل جالپرو صورتی چه اتفاقی درون پوستمان می افتد؟
  • آبرسانی عمقی پوست
  • تغذیه پوست با مواد مغذی
  • معکوس کردن روند پیری پوست
  • تحریک کلاژن سازی
  • درمان جوش و اسکارهای پوستی
  • افزایش قوام و شادابی پوست
  • بهبود قابل توجه کیفیت پوست

آبرسانی

چند جلسه بایستی مزوژل جالپرو صورتی (HMW) را تزریق کنیم؟

این موضوع کاملا بسته به شرایط پوستتان و نظر پزشک دارد. معمولا بین 1 الی 4 جلسه تزریق مزوژل جالپرو صورتی توصیه می شود.

جالپرو

مزوژل جالپرو صورتی (HMW) را به چه نواحی می توانیم تزریق کنیم؟

از اثرات بی نظیر مزوژل جالپرو صورتی در کل صورت می توانید بهره مند شوید. مزوژل جالپرو HMW را با تزریق نقطه به نقطه می توانید حتی در نواحی حساسی مانند پشت پلک و زیر چشم نیز استفاده کنید.

جالپرو

تزریق مزوژل جالپرو در کلینیک دلتا “اینجا” را ببینید

آیا تزریق مزوژل جالپرو صورتی درد دارد؟

قبل از تزریق مزوژل جالپرو شما بی حسی دریافت می کنید. همچنین برای تزریق از سوزن بسیار باریک و ظریف استفاده می شود تا میزان درد به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

ماندگاری مزوژل جالپرو صورتی (HMW) چه مدت است؟

فراموش نکنید مزوژل ها بیشتر حالت درمانی داشته و زیر ساخت پوست را محکم و تقویت می کنند. مزوژل ها چون سبب آبرسانی و احیای بافت پوست می شوند نمی توان در مورد میزان ماندگاری آن دقیقا اظهار نظر کرد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای متوقف کردن پروسه پیری و معکوس کردن روند آن سالی یکبار اقدام به تزریق مزوژل کنند.

جالپرو

چرا در کلینیک دلتا مزوژل جالپرو صورتی را بایستی تزریق کنم؟

در کلینیک دلتا پک وکیوم مزوژل جالپرو HMW مقابل چشمان شما باز و کل پک به صورت شما تزریق می شود. کل محتوایات پک که شامل یک ویال 2.5 سی سی است به صورت شما تزریق می شود. متاسفانه برخی مراکز ممکن است نیم الی یک سی سی در حق مراجع اجحاف و کل محتوای پک را به شما تزریق نکنند.

جالپرو

با ترکیب مزوژل جالپرو و لیزر جوانساز فوتونا به زیباتر شدن پوستتان سرعت ببخشید

اگر به دنبال تغییرات بیشتری در پوستتان هستید و می خواهید این به این روند سرعت ببخشید و نتایج آن را ماندگارتر کنید به شما درمان های ترکیبی را توصیه می کنیم. لیزر جوانساز فوتونا+ تزریق مزوژل جالپرو از جمله روش هایی است که با افزایش استحکام پوست روند کلاژن سازی را درون پوستتان سرعت بخشیده و با آبرسانی عمیق جوانی را به پوستتان هدیه می کند.

اثر لیزر جوانساز فوتونا و مزوژل جالپرو

لیزر جوانساز فوتونا چه کاری برای پوستمون انجام میده؟ “اینجا” رو ببینید

هزینه تزریق مزوژل جالپرو صورتی چه قدر است؟
  • قیمت هر جلسه جالپرو صورتی (HMW) برای کل صورت چهار میلیون و چهارصد هزار تومان است که شامل 2 و نیم سی سی است. (جالپرو صورتی دارای هیالورونیک اسید بیشتری نسبت به جالپرو آبی است).
  • اگر قصد دارید تنها به دور چشم جالپرو تزریق کنید به میزان سی سی کمتری نیازخواهید داشت و هزینه تزریق جالپرو کمتر خواهد بود. هزینه دقیق بسته به شرایط پوستتان متفاوت است و در جلسه مشاوره رایگان پس از معاینه و بررسی پوست توسط پزشک به شما اعلام می شود.

توجه کنید که به علت وارداتی بودن مزوژل جالپرو نوسانات دلار می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه در رابطه با قیمت فعلی خدمات سوال کنید.

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 5 میانگین: 4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.