بهترین روش جوانسازی

بهترین روش جوانسازی

اگر پوستتان دچار چین و چروک و افتادگی شده و قصد دارید پوستتان را بازسازی و جوانسازی کنید.احتمالا نام روش های درمانی مختلفی را شنیده اید!.طبیعی است بسیاری از افراد در انتخاب بهترین روش درمانی مردد بوده.و در پاسخ به این سوال که چه روش درمانی برای پوستشان بهتر است دچار تردید هستند. در کلینیک دلتا از پیشرفته ترین و به روزترین روش های مطرح جوانسازی در دنیا استفاده می شود. این روش ها متناسب با شرایط پوست شما و بسته به تشخیص پزشک به شما پیشنهاد می شود. در ادامه علاوه بر معرفی بهترین و موثرترین روش های جوانسازی به شما خواهیم گفت. این روش ها برای چه افرادی مناسب است و بیشتر برای چه نواحی مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر جوانساز فوتونا

اگر قصد دارید پوستتان را بازسازی کنید.و به دنبال روشی با نتایج طبیعی و نسبتا ماندگار هستید.لیزر فوتونا یک انتخاب عالی برای شماست. لیزر جوانساز فوتونا یکی از بهترین دستگاه های لیزر جوانساز در دنیاست. این لیزر در سه سال پیاپی برنده بهترین دستگاه لیزر جوانساز در دنیا شده است. لیزر فوتونا علاوه بر لیفت چهار بعدی پوست،.گزینه ای ایده ال برای افرادی است که مایل هستند به طور طبیعی جوان شده و روند پیری پوست را به تعویق بیندازند.

لیزر جوانساز چهار بعدی فوتونا هیچ عارضه و زخمی روی پوست به جای نمی گذارد. به همین جهت یکی از ایمن ترین دستگاه های جوانسازی برای پوست است. از طرفی برای انجام این لیزر محدودیت سنی خاصی وجود ندارد. لیزر فوتونا در هر جلسه طی 4 مرحله باعث جوانسازی و بازسازی لایه های سطحی،.میانی و عمقی و ساختار کلی پوست می شود.و به طور طبیعی کلاژن سازی را درون پوست شما تحریک می کند و باعث افزایش قوام پوستتان می شود. هم چنین چین و چروک های سطحی را از بین برده و به کاهش عمق خطوط پوستی کمک می کند.

انجام جوانسازی با لیزر 4 بعدی فوتونا در مرکز لیزر دلتا- غرب تهران

لیزر جوانساز فوتونا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر پوستتان دچار چین و چروک های سطحی شده و قصد دارید.عمق خطوط پوستی مانند خط خنده را کاهش دهید.و یا پوستتان به میزان کمی دچار افتادگی شده و قصد دارید از ادامه افتادگی پوست جلوگیری و قوام آن را افزایش دهید.این لیزر می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. به طور کلی لیزر فوتونا به افرادی توصیه می شود که به دنبال تغییرات طبیعی با روند تدریجی و نسبتا ماندگار درون پوست خود هستند.

لیزر جوانساز فوتونا برای چه نواحی قابل استفاده است؟

خوشبختانه به دلیل ایمنی بالای لیزر فوتونا،.این لیزر برای کلیه ی نواحی صورت از جمله اطراف چشم قابل استفاده است. از طرفی شما می توانید برای جوانسازی نواحی مانند گردن، روی دست و … هم روی لیزر فوتونا حساب کنید.

جوانسازی پوست با لیزر چهار بعدی فوتونا در کلینیک دلتا. “اینجا” را ببینید



تزریق بوتاکس                            

تزریق بوتاکس جز پرتقاضاترین خدمات زیبایی در دنیاست. سالانه میلیون ها نفر در سراسر جهان اقدام به تزریق بوتاکس می کنند. ماده بوتاکس باعث فلج شدن موقت یا محدود شدن حرکت عضلات می شود. استفاده مناسب از این خاصیت به جوانسازی پوست و درمان بعضی بیماری ها کمک می کند. در حقیقت پس از تزریق بوتاکس، حرکت عضلات و ماهیچه ها کمتر شده.و یا دیگر حرکت نمی کنند و چین و چروکی به وجود نخواهد آمد. در کلینیک جوانسازی و لیزر دلتا از بهترین برندهای بوتاکس مورد تائید سازمان غذا و دارو آمریکا استفاده می شود. بهترین روش جوانسازی

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟

اخم کردن زیاد، حرکات زیاد ناحیه ی ابرو، حالات مختلف صورت و … می تواند باعث بروز.چین و چروک و خطوط پوستی به ویژه در ناحیه ی اطراف چشم و پیشانی شود. ایجاد این خطوط می تواند در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار بوده.و عدم درمان آن می تواند چهره ی ما را مسن تر از آنچه هستیم نشان دهد. بوتاکس در افراد جوان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط جدید کمک کرده.و همچنین به میزان بسیار کم می تواند روی لیفت ابرو موثر باشد. در افراد میانسال و مسن بوتاکس درمان چین و چروک های سطحی و کاهش عمق خطوط پوستی موثر است.

بوتاکس برای چه نواحی مناسب است؟

بیشترین نواحی مورد تقاضا برای انجام بوتاکس خطوط پنجه.کلاغی اطراف چشم، خط اخم و خطوط ایجاد شده در ناحیه ی پیشانی است. البته از بوتاکس می توان برای درمان خنده لثه ای، درمان تعریق زیر بغل و کف دست نیز استفاده کرد.

تزریق بوتاکس در کلینیک دلتا. “اینجا” را ببینید.



تزریق ژل

امروزه تزریق ژل یکی از محبوب ترین خدمات زیبایی است. ژل ها و فیلرهای درمانی تاثیرات زیادی روی پوست داشته و می توان برای رفع علائم پیری و چین و چروک های پوست از آن استفاده کرد. تزریق ژل یا فیلر روشی نسبتا سریع برای ایجاد اصلاحات و برخی تغییرات مانند بازگرداندن حجم صورت، افزایش حجم لب، کاهش عمق خطوط پوستی و … استفاده می شوند. ماندگاری ژل بسته به برند و سرعت جذب متفاوت است.

تزریق ژل خط خنده فیلر رفع خط خنده خط لبخند خط اندوه خط بغض

تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی تزریق ژل به کسانی پیشنهاد می شود که مایل هستند تغییرات.در بازه ی زمانی کوتاه در پوستشان اتفاق افتاده و نتایج آن محسوس باشد. همچنین از ژل برای کاهش عمق خطوط مانند خط خنده و خط اندوه، درمان چین و چروک های سطحی و افزایش حجم برخی نواحی مانند لب می توان استفاده کرد. در برخی افراد از ژل ها برای برطرف کردن نواقص بینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین روش جوانسازی

تزریق ژل برای چه نواحی قابل استفاده است؟

به طور کلی ژل های برای اکثر نواحی صورت قابل استفاده است. تزریق ژل برای زیر چشم به درمان تیرگی و گودی آن کمک می کند، برای افزایش حجم گونه و لب، اصلاح فرم بینی، زاویه سازی فک، اصلاح فرم چانه و … همگی با کمک ژل و فیلر قابل انجام است.

تزریق ژل خط خنده در کلینیک دلتا. “اینجا” را ببینید



تزریق مزوژل

مزوژل ها در واقع مواد مغذی هستند که به عمق پوست تزریق می شوند. مزوژل ها حاوی ترکیبات و مواد ارزشمندی مانند هیالورونیک اسید، آمینو اسید، ویتامین و … هستند که به بازسازی و احیای پوست کمک می کنند. مزوژل ها به آبرسانی عمیق، لیفت پوست، جوانسازی،.برطرف کردن عوارض پوستی مانند لک، منافذ باز و … کمک می کنند. بهترین روش جوانسازی پوست

تزریق مزوژل

تزریق مزوژل به چه کسانی توصیه می شود؟

مزوژل ها به افرادی که مایل هستند پوستشان شاداب و با طراوت شده و به دنبال افزایش قوام و آبرسانی عمیق پوستشان هستند به عنوان یک درمان ایده آل به آن ها توصیه می شود. همچنین برخی افراد علاوه بر افزایش کیفیت پوست به دنبال درمان برخی عوارض شایع پوستی مانند لک، منافذ باز و … هستند که مزوژل ها می تواند در این زمینه به آن ها نیز کمک کند.

تزریق مزوژل جالوپرو در کلینیک دلتا. “اینجا” را ببینید.

مزوژل ها برای چه نواحی قابل استفاده است؟

مزوژل ها برای اکثر نواحی صورت مانند زیر چشم، گونه، خط خنده و … قابل استفاده است. همچنین از مزوژل ها می توان برای درمان خطوط پوستی گردن و بهبود کیفیت پوست دست نیز بهره مند شد.

تفاوت ژل و مزوژل در چیست؟

ژل ها بیشتر خاصیت زیبایی و حجم دهندگی دارند و بر خلاف آن ها مزوژل ها خاصیت حجم دهندگی نداشته و بیشتر خاصیت درمانی دارند. البته برخی از ژل ها نیز علاوه بر خاصیت حجم دهندگی، خاصیت درمانی و کلاژن سازی دارند که تعداد آن محدود است.



لیفت با نخ

اگر خواهان تحولی سریع و آنی در کوتاهترین زمان ممکن در صورت خود هستید.و از طرفی مایل به انجام جراحی صورت نبوده و قصد دارید تغییراتی در صورت خود اعمال کنید.لیفت با نخ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. لیفت با نخ دوران نقاهتی نداشته و افراد می توانند بلافاصله بعد از انجام لیفت با نخ به فعالیت های روزانه خود بپردازند. در روش لیفت با نخ بسته به ناحیه ی مورد نظر، نخ از طریق سوزن های ظریف و مخصوص درون پوست کارگذاشته شده.و باعث کشیدگی و لیفت آن ناحیه می شود. لیفت با نخ دو تاثیر مطلوب روی پوست دارد.: در درجه اول باعث لیفت سریع و آنی پوست می شود. و دوم باعث تحریک کلاژن سازی در ناحیه ی مورد نظر شده.و به بازسازی و جوانسازی پوست کمک می کند. بهترین روش جوانسازی

لیفت با نخ- دوام

  • لیفت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که از نامش پیداست لیفت با نخ در درجه اول به کسانی توصیه می شود که پوستشان دچار افتادگی شده و یا مایل هستند اجزای چهره ی خود را به میزان کم و طبیعی لیفت کنند. این روش می تواند جایگزین برخی از جراحی های زیبایی شده بدون آنکه هزینه های سنگین عمل و یا دوران نقاهت پس از آن را به شما تحمیل کند.

  • لیفت با نخ برای چه نواحی قابل استفاده است؟

لیفت با نخ برای اکثر نواحی صورت مانند ابرو، شقیقه، گونه، چانه، غبغب و … می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین لیفت با نخ برای نواحی مثل گردن به خصوص در افراد مسن دارای نتایج عالی است.

لیفت ابرو با نخ در کلینیک دلتا. “اینجا” را ببینید.



مزونیدلینگ

ترکیب دو روش درمانی مزوتراپی+ میکرونیدلینگ روشی به نام مزونیدلینگ را پدید آورده که برای درمان طیف گسترده ای از مشکلات پوستی به شما کمک می کند. در ابتدا با کمک روش درمانی میکرونیدلینگ هزاران میکروکانال میکروسکوپی و ریز روی پوست تشکیل می شود. این میکروکانال ها باعث تحریک کلاژن سازی درون پوست شده و به افزایش قوام و سفتی پوست کمک شایانی می کند.از طرفی این میکروکانال ها میزان جذب مواد مغذی را تا چندین برابر افزایش می دهد.

اکنون برای نتیجه گیری بهتر و عالی تر همزمان با میکرونیدلینگ سرم ها و کوکتل های مغذی مزوتراپی به آن اضافه می شود که باعث می شود پوست به طور و عالی کامل تغذیه شده.که نتیجه آن ورود سرم ها و کوکتل های مغذی به عمق پوست بوده،و جذب.آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این کوکتل های مغذی باعث افزایش کلاژن سازی درون  پوست شده.و خاصیت سفت کنندگی و ضد پیری پوست را دارند و.در مجموع مزونیدلینگ به بهبود کیفیت پوست کمک می کند.

 

مزونیدلینگ برای صورت

  • مزونیدلینگ به چه کسانی توصیه می شود؟

کاهش چین و چروک های سطحی، کاهش عمق خطوط پوست،.جوانسازی پوست، لیفت و سفت کردن پوست و کمک به افزایش قوام پوست.از جمله اثراتی است که مزونیدلینگ روی پوست دارد. بسته به نوع کوکتل مورد استفاده در مزونیدلینگ، تاثیرات مختلفی از درمان را می توان روی پوست مشاهده کرد. لک، جای زخم و اسکار، منافذ باز.و استریا، ریزش مو و …. از جمله مواردی است که می توان با کمک مزونیدلینگ درمان شود. بهترین روش جوانسازی

  • مزونیدلینگ برای چه نواحی قابل استفاده است؟

مزونیدلینگ برای بیشتر نواحی بدن مانند پوست صورت، گردن، دست ها و پوست کف سر و … قابل استفاده است. همچنین در نواحی حساس با پوست نازک مانند دور چشم نیز قابل استفاده است.

مزونیدلینگ صورت در کلینیک دلتا.“اینجا” را ببینید.



درمان های ترکیبی

از جمله درمان های پیشنهادی پزشکان کلینیک دلتا.به برخی از افراد که خواهان جوانسازی و بازسازی پوستشان هستند.استفاده از درمان های ترکیبی است. درمان های ترکیبی علاوه بر نتیجه گیری بهتر و سریعتر،.گاهاً دارای ماندگاری طولانی تری نسبت به درمان با استفاده از تک روش است. البته در نظر داشته باشید پزشکان کلینیک دلتا این درمان ها را با توجه به.شرایط پوست افراد و پس از جلسه ی مشاوره رایگان.و برای برخی از افراد تجویز می کنند.

اثر لیزر جوانساز فوتونا و مزوژل جالپرو

درمان های ترکیبی به چه کسانی توصیه می شود؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بسته به شرایط پوست.افراد و نظر پزشک ممکن است این نوع درمان ها به بعضی از افراد توصیه شود. پرشک معمولا به افرادی که دارای افتادگی زیاد در ناحیه ی پوست صورت هستند،.حجم چربی زیر پوستی زیادی را از دست داده اند و یا خواهان تغییرات با سرعت بیشتر.در زمان کوتاهتر هستند این دسته از درمان ها را توصیه می کند. همچنین گاهی پزشک برای ماندگاری طولانی تر.اثرات درمان ممکن است راهکارهای ترکیبی را پیشنهاد کند.

درمان های ترکیبی برای چه نواحی مناسب است؟

درمان های ترکیبی برای اکثر نواحی صورت قابل استفاده است. همچنین می توان برای جوانسازی گردن.و یا روی دست هم از درمان های ترکیبی استفاده کرد.

در بهترین کلینیک لیزر تهران با پزشکان حاذق و ماهر مشاوره پوست و مو به صورت رایگان انجام دهید.

برای رزرو مشاوره ی رایگان “اینجا” بروید، فرم را تکمیل و منتظر تماس ما باشید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.