لیفت با نخ

لیفت با نخ

افزایش سن، جاذبه زمین و کاهش قدرت کلاژن سازی درون پوست از جمله عواملی است که روی زیبایی پوستمان تاثیر گذار است. به همین دلیل با گذشت زمان چین و چروک های روی پوست ظاهر شده و پوستمان دچار افتادگی می شود. خوشبختانه امروزه استفاده از روش های بسیار موثری مانند لیفت با نخ به ما این امکان را می دهد که با حداقل میزان عوارض ممکن شادابی و جوانی را به پوست خود بازگردانیم.
لیفت با نخ چیست؟ چگونه انجام می شود؟ آیا عوارض دارد؟ در ادامه با ما باشید تا به بررسی ابعاد مختلف این روش نوین در جوانسازی صورت بپردازیم.

لیفت با نخ چیست؟

امروزه روش های زیبایی و جوانسازی بسیار متنوع و پیشرفته شده است. پیشرفت علوم پزشکی همواره به دنبال ابداع و توسعه روش هایی است که در درجه اول از میزان تهاجمی بودن درمان ها بکاهد، بازدهی مناسب داشته و پیامد آن حداقل عوارض ممکن باشد.

لیفت با نخ چیست

شاید اگر کسی در سال های قبل قصد داشت پوستش را لیفت کند یا تغییرات مختصری در فرم بینی و یا پلک ایجاد کند انجام عمل جراحی تنها گزینه پیش رو بود. اما خوشبختانه امروزه روش های جایگزینی برای عمل جراحی وجود دارد.
این روش ها نه تنها باعث تغییرات سریع و آنی در کوتاهترین زمان ممکن می شوند، بلکه دوران نقاهتی نداشته و افراد می توانند بلافاصله به فعالیت های روزمره خود بپردازند. امروزه لیفت با نخ انقلابی بزرگ در روش های بازسازی و جوانسازی به وجود آورده  است. جای تعجب نیست که به دلیل عوارض حداقل و نتایج عالی  لیفت به وسیله نخ مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

نخ های مختلف و متنوعی برای لیفت پوست مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه نخ های همراه با برجستگی مخروطی و یا خاردار یکی از بهترین نوع نخ ها برای لیفت پوست است. این نخ ها از طریق سوزن های باریک و مخصوص به درون پوست فرستاده می شود.

سپس قلاب و خارهای میکروسکوپی نخ به بافت های درون پوست متصل شده و درون آن گیر می کند. اینکار باعث لیفت پوست ناحیه ی مورد نظر می شود. به عبارتی از نخ برای کشیدن پوست و قرار دادن آن در موقعیت جدید و بهتر استفاده می شود.

این نخ ها در زیر پوست قرار گرفته و از روی پوست قابل رویت و مشاهده نیست. ایجاد زخم در این روش بسیار ناچیز بوده و به علت ورود سوزن های حاوی نخ به درون پوست است. این مقدار حداکثر یک تا دو میلیمتر بوده که پس از طی یک الی دو هفته به کلی از روی پوست محو می شوند.

لیفت ابرو با نخ در کلینیک دلتا. “اینجا” را ببینید.

نقش نخ در لیفت پوست چیست؟

پس از ورود نخ به زیر پوست سلول های فیبروبلاست پوست با افزایش تولید کلاژن باعث سفتی و افزایش ضخامت بافت زیر پوستی می شود. به همراه آن لیفتینگ پوست نیز اتفاق می افتد. در نتیجه باعث می شود عمق خطوط پوستی کاهش پیدا کرده و چین و چروک های سطحی از بین برود. همچنین پوست صورت لیفت شده و قوام آن افزایش پیدا می کند. در واقع انجام لیفت با این روش دارای دو تاثیر مهم بر روی پوست است.

لیفت با نخ- صورت

اول لیفت سریع و آنی پوست اتفاق می افتد که اثرات آن بلافاصله پس از کارگذاری نخ قابل مشاهده است. پس از اتمام کار پزشک می توانید به وضوح لیفت پوست را در ناحیه ی مورد نظر مشاهده کنید. بدون اینکه اثری از تیغ جراحی یا برش روی پوست وجود داشته باشد.

دوم تحریک کلاژن سازی درون پوست به واسطه نخ های لیفت. این نخ ها کلاژن سازی را درون پوست تحریک کرده و به جلوگیری از روند پیری پوست کمک می کند.

یک تیر و دو نشان! با کمک لیفت پوست به وسیله ی نخ علاوه بر اینکه پوستتان را لیفت می کنید، روند کلاژن سازی را درون پوست تحریک کرده و روند پیری پوست را معکوس می کنید.

 

لیفت صورت با نخ. نه به جراحی!

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که خواهان تغییرات طبیعی و کوچک در صورتتان هستید؟

لیفت صورت به وسیله ی نخ یکی از بهترین و ایمن ترین گزینه های در حال حاضر برای شماست. بسیاری از افراد به دلایل مختلف مایل به انجام عمل و جراحی زیبایی نیستند. دلایلی مانند دوران نقاهت طولانی، ترس از عوارض، نگرانی از حضور در بیمارستان و یا از لحاظ روانی باعث میشود برخی افراد تمایلی به عمل های زیبایی نشان ندهند. این دسته از افراد ترجیح می دهند با روش های کم عارضه تر و ترجیحا بدون دوران نقاهت این تغییرات را روی صورتشان اعمال کنند.

لیفت پوست با نخ یکی از بهترین گزینه های پیش روی این افراد است. چرا که علاوه بر لیفت پوست، به جوانسازی و بازسازی پوست صورت کمک می کند. از طرفی اینکار بدون نیاز به بستری و توسط پزشک در مطب و یا کلینیک های زیبایی در کوتاهترین زمان ممکن قابل انجام است.

هم چنین لیفت با نخ درمانی بسیار عالی و مناسب برای جایگزینی برخی عمل های جراحی زیبایی است. این روش در مقایسه با جراحی بسیار کمتر تهاجمی بوده و از طرفی عوارض ناشی از عمل جراحی را به شما تحمیل نمی کند. همچنین هزینه های این روش نسبت به عمل جراحی بسیار ناچیز است.

لیفت با نخ- گونه

لیفت با نخ چه مزایایی دارد؟

  • دوره نقاهت کوتاه مدت

به طور کلی انجام لیفت با نخ دوره ی نقاهت خاصی ندارد. شما پس از انجام لیفت با نخ می توانید به کارهای روزمره خود بپردازید. با توجه به محل انجام لیفت یکسری توصیه های مراقبتی به شما عنوان می شود که در روزهای ابتدایی رعایت کنید.

  • قابل استفاده برای نواحی حساس

از جمله مزایای لیفت صورت با نخ ایمنی بالا و امکان انجام آن برای نواحی با پوست ظریف حساس است. شما میتوانید به راحتی نواحی مانند پلک و بالای ابرو را لیفت کنید.

  • بدون نیاز به بیهوشی و بیمارستان

انجام لیفت صورت به وسیله ی نخ می تواند به راحتی توسط پزشک به صورت سرپایی در مطب یا کلینیک های مجاز انجام شود. این روش نیازی به بیهوشی و یا بستری در محیط بیمارستان ندارد.

  • عدم جای گذاری بخیه و اسکار روی پوست

طی این روش سوراخ های ریز 1 تا 2 میلیمتری که محل ورود سوزن است، روی پوست ایجاد می شود. این سوراخ های ریز بعد از طی یک الی دو هفته از بین می رود. در این روش برشی روی پوست ایجاد نمی شود و خبری از جای بخیه و اسکار نیست.

  • نتایج طبیعی

یکی از مزایای مهم لیفت صورت با نخ نتایج طبیعی حاصل از آن است. طی این روش کلیه ی برجستگی های صورت حفظ شده و لیفت ناحیه ی مورد نظر به راحتی صورت می پذیرد.

لیفت با نخ- طبیعی

  • هزینه ی به صرفه

این روش نسبت به جراحی و برخی از روش های زیبایی از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است. لیفت با نخ میتواند درمانی ایده آل برای جایگزینی برخی از روش های جراحی باشد.

  • زمان کوتاه انجام کار

بسته به ناحیه ای که قصد دارید آن را لیفت کنید بین 10 دقیقه تا یک ساعت این روش زمانبر است. در مقایسه با درمان های زیبایی، جز درمان های نسبتا سریع به حساب می آید.

  • بدون محدودیت سنی

اگرچه به دلیل نتایج عالی بهترین سن توصیه شده برای لیفت صورت با نخ سنین 30 تا 55 سال است. اما به طور کلی این روش محدودیت سنی ندارد. این روش برای سنین جوانتر و یا مسن تر که مایل به تغییرات طبیعی در پوست خود هستند نیز قابل استفاده است.

لیفت با نخ برای چه سنی مناسب است؟

به طور کلی لیفت پوست به وسیله نخ برای گروه سنی 30 تا 55 سال یکی از گزینه های عالی درمان محسوب می شود. همچنین افراد مسن هم می توانند برای درمان چین و چروک های سطح پوست و لیفت پوست گردن از مزایای آن بهره مند شده و این روش را جایگزین برخی از عمل های جراحی کنند.

لیفت پوست صورت با نخ در کلینیک دلتا. “اینجا” را ببینید.

دوام لیفت با نخ چه مدت است؟

دوام نخ ها در برندهای مختلف متفاوت است. البته میزان شلی پوست و فشاری که به نخ وارد می شود نیز در ماندگاری نخ بی تاثیر نیست. به طور کلی بسته به جنس و برند نخ دوام نخ از 6 تا حدود 18 ماه است. در نظر داشته باشید پس از ورود نخ به پوست سلول های فیبروبلاست دست به کار شده و شروع به کلاژن سازی و تشکیل بافت فیبر درون پوست می کنند. به واسطه این کار بافت کلاژنی که دورن پوست ساخته می شود.

حتی پس از جذب کامل نخ درون پوست، این بافت ایجاد شده همچنان وجود دارد، که جوانی و شادابی دوباره ای را به پوست فرد هدیه می کنند. ماندگاری این بافت تا 3 سال هم در بعضی از افراد گزارش شده است.

لیفت با نخ- دوام

لیفت با نخ برای چه نواحی قابل استفاده است؟

  • افتادگی ابرو
  • خط لبخند
  • افتادگی چانه
  • خط اندوه
  • افتادگی گونه
  • پوست گردن
  • لیفت غبغب
  • اصلاح فرم بینی

از جمله روش های  عالی برای زیبایی بینی در برخی از افراد  و با توجه به نظر پزشک ترکیب تزریق ژل+ لیفت با نخ است. با کمک این روش علاوه بر حفظ ظاهر طبیعی می توانید از بینی خوش فرمتان لذت دوچندان ببرید.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای لیفت با نخ هستند؟

به طور کلی اگر فردی دارای افتادگی بیش از حد به خصوص در ناحیه صورت باشد ممکن است پزشک جراحی و یا روش های ترکیبی مانند جراحی+لیفت با نخ را به فرد توصیه کند. اما در افرادی که دارای قوام پوستی خوب تا نسبتا متوسط هستند و پوست صورتشان دچار افتادگی شده و از طرفی خواهان تغییرات طبیعی در پوست خود هستند لیفت پوست با نخ یکی از بهترین گزینه های پیش روی آن هاست.

لیفت با نخ-ابرو

لیفت با نخ چه عوارضی دارد؟

به طور کلی لیفت پوست به وسیله نخ یکی از امن ترین و بی عارضه ترین خدمات زیبایی است. تا کنون عوارض جدی و خطرناکی برای آن گزارش نشده است.  انجام اینکار به دلیل ظرافت بایستی توسط پزشک حاذق و ماهر، در کلینیک و یا مطب های معتبر انجام شود.
توجه داشته باشید برای لیفت صورت به وسیله ی نخ حتما از برندهای مطرح استفاده نمائید. در صورتی که دارای مشکل و یا بیماری زمینه ای خاصی هستید با پزشک مشورت کنید. انجام لیفت صورت نخ در موارد انگشت شمار می تواند عوارض زیر را به همراه داشته باشد:

  • ایجاد التهاب و کبودی مختصر
  • احتمال ایجاد خونریزی خفیف در محل ورود نخ به درون پوست
  • احتمال ایجاد حساسیت به برخی از نخ ها
  • عدم ایجاد تقارن(در صورتی که پزشک ماهر نباشد)

تبحر، مهارت و تجربه پزشک در نتیجه نهایی لیفت صورت با نخ بسیار موثر است. در روش لیفت صورت با نخ شناخت کلی فرم صورت، برقراری تناسب خوب و عالی بین اجزای چهره و از طرفی درمان و برطرف کردن نواقص صورت بسیار مهم است.

به همین جهت دقت و مهارت پزشک در نتیجه نهایی لیفت با نخ بسیار موثر است.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ چیست؟

  • فرد می تواند به امور روزمره خود بپردازد و مانعی از این بابت وجود ندارد.
  • اگر شخص دچار قرمزی، تورم، کبودی و احساس گزگز در ناحیه ی ورود سوزن شد. می تواند با نظر پزشک در فواصل معین از کمپرس یخ استفاده کند.
  • اجتناب از آب و هوای سرد.
  • دوری از محل هایی نظیر سونا، استخر و …  طی هفته های ابتدایی.
  • استفاده از شوینده ملایم و متناسب با پوست.

لیفت با نخ-شوینده ملایم

  • پرهیز از انجام لیزر موهای زائد و … طی 3 هفته ابتدایی.
  • حالات چهره هنگام خندیدن، سیگار کشیدن و … میتواند روی میزان کشیدگی نخ ها به خصوص در نواحی میانی و تحتانی صورت تاثیر گذار باشد و بایستی طی دو هفته ابتدایی تا حد امکان مراقب بود.
  • دوری از انجام ورزش های سنگین طی دو هفته ابتدایی.
  • اجتناب از خوابیدن روی صورت.
  • عدم تحریک موضع به وسیله ی ماساژ و …
  • دوری از دخانیات و الکل به دلیل اثرات نامطلوب روی پوست.

سیگار کشیدن و مصرف دخانیات از جمله عواملی است که می تواند روند خونرسانی به پوست را کاهش دهد. همچنین می تواند ساخت کلاژن را درون پوست به تعویق بیندازد. از طرفی نیکوتین روند بهبود پوست را کند کرده و باعث می شود کبودی حاصل از آن طی مدت زمان طولانی تری بهبود یابد. پزشکان کلینیک دلتا توصیه می کنند قبل از لیفت با نخ و چند هفته پس از آن از مصرف انواع دخانیات دوری کنید.

هزینه لیفت با نخ چه قدر است؟

در تعیین هزینه نهایی لیفت برخی عوامل تاثیر گذارند. این موارد شامل برند نخ مورد استفاده، تکنیک کارگذاری نخ، اندازه ی نخ مورد نیاز، تعداد نخ مورد استفاده و ناحیه ی مورد نظر همگی در تعیین هزینه نهایی نقش دارند. برای مثال قیمت نخ های اسکرو یا پیچدار هر نخ از 250 به بالاست. کاگ مستر برند آکوآ هر نخ از دو میلیون و صد هزار تومان به بالاست. استفاده از 4 نخ به بالا شامل تخفیف ویژه است. شما می توانید از نخ های مونو با قیمت مناسب تر و یا نخ های سیلوئت با قیمت کمی بیشتر هم استفاده کنید.

  • توجه کنید که به علت وارداتی بودن نخ های لیفت پوست نوسانات دلار می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه و یا در جلسه مشاوره رایگان در رابطه با قیمت فعلی خدمات سوال کنید. می توانید“از اینجا”با ما در ارتباط باشید.

در بهترین کلینیک غرب تهران با پزشکانی حاذق و با تجربه مشاوره رایگان داشته باشید.

در جلسه مشاوره رایگان با توجه به شرایط پوست شما و سایر عوامل هزینه نهایی به شما عنوان می شود.

برای رزرو مشاوره رایگان “اینجا” را کلیک کنید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.