اسکلپیون، کم دردترین و قوی ترین دستگاه لیزر موهای زائد دنیا

با اسکلپیون مدیو استار از لیزر موهای زائد لذت ببرید

اگر قصد دارید موهای زائدان را لیزر کنید کافی است کمی در این مورد تحقیق کنید تا با انواع دستگاه های مختلف که هر کدام دارای مزایای مختلفی است آشنا شوید! و احتمالا این پرسش در ذهنتان ایجاد می شود که کدام دستگاه لیزر موهای زائد بهتر است!؟ اسکلپیون

لیزر اسکلپیون مونولیت

بهتر است قبل از انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد سوالات زیر را از خود بپرسید تا بتوانید از نتیجه لیزر موهای زائدتان لذت ببرید

  1. برند دستگاه لیزر موهای زائد چیست و دستگاه لیزر ساخت کدام کشور است؟
  2. آیا این دستگاه از قدرت و کیفیت کافی برای حذف موهای زائد برخوردار است؟
  3. میزان درد هنگام لیزر با این دستگاه چه قدر است و از چه سیستم خنک کننده ای استفاده می کند؟
  4. آیا دستگاه لیزر با تایپ پوست شما سازگار است و میتواند موهای کرکی تا ضخیم را از بین ببرد؟
  5. چه تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از انتقال بیماری های.پوستی و میکروب در دستگاه لیزر.در نظر گرفته شده است؟

دستگاه لیزر موهای زائد

شاید به نظرتان اوضاع کمی پیچیده تر از آن چیزی که فکرش را می کردید به نظر برسد! واقعیت این است که انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد مناسب نیاز به جزئیاتی دارد که بسیاری از افراد در مورد آن چندان اطلاعی ندارند. در ادامه می خواهیم  شما را با غول دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون مدیو استار بیشتر آشنا کنیم و به کلیه ی سوالات بالا در این مورد پاسخ دهیم.

لیزر اسکلپیون مدیو استار

  • دستگاه اسکلپیون مدیو استار ساخت کشور آلمان

دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون مدیو استار محصول کمپانی زایس در کشور آلمان می باشد. اگر آشنایی زیادی با این کمپانی ندارید بد نیست بدانید زایس به عنوان غول صنایع اپتیک در دنیا از محبوبیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از برندهای لیزر مطرح دنیا قطعات اپتیکی، لنز و لیزرشان توسط زایس آلمان تامین میشود.

  • اسکلپیون قدرتمندترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا

به علت کیفیت ساخت بالای لیزر اسکلپیون هیچ موی زائدی روی پوستتان در امان نمی ماند. نکته ی قابل توجه در دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار ارسال دو طول موج هم زمان است که دو وظیفه مختلف بر عهده دارند! یکی از طول موج ها وظیفه هدف قرار دادن فولیکول و.حذف موهای زائد را بر عهده دارد و دیگری و عروق و رگ های ظریف و.سطحی تغذيه رسان فوليکول مو را از بین میبرد که اینکار جهت جلوگيري از رشد مجدد موهای زائد است. این کار به نتیجه بهتر و حذف سریعتر موهای زائد از روی پوستتان کمک می کند.

دستگاه اسکلپیون مدیو استار تنها دارنده ی گواهی FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا)

جهت کاهش دائمی موهای زائد می باشد. 

دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون در دو مدل.اسکلپیون نکست پرو و.مونولیت به بازار عرضه شده است. از نظر قدرت و کیفیت لیزر هر دو دستگاه اسکلپیون نکست پرو و مونولیت دقیقا مشابه هم بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند. دستگاه اسکلپیون مونولیت نسل جدید دستگاه های اسکلپیون است و به میزان بسیار جزئی در آپشن و تنظیمات دستگاه با اسکلپیون نکست پرو تفاوت دارد. درست مثل اینکه شما مدل ماشین بنز 2020 و 2021 را با یکدیگر مقایسه کنید! 

اسکلپیون مدیو استار نکست پرو             اسکلپیون مدیو استار مونولیت

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی بایستی انجام دهیم؟ “اینجا” را ببینید

  • تجربه لیزر موهای زائد با حداقل درد ممکن با اسکلپیون مدیو استار

بسیاری از افراد اگر چه مایل به لیزر موهای زائد هستند اما در مورد درد لیزر موهای زائد بسیار نگرانند و از رو ترجیح می دهند قید لیزر موهای زائد را بزنند. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار دارای سیستم کولینگ هوشمند 360 درجه است و آن را تبدیل به یکی از کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد در دنیا کرده است.

لیزر موهای زائد بدن

سیستم خنک کننده هوشمند 360 درجه دستگاه لیزر مدیو استار ضمن کنترل.نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دماي سطح پوست و سوختگي شده و در عین حال حرارت لازم جهت رفع موهای زائد.را به هیچ عنوان کاهش نداده و با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را به پایان می‌رساند.

لیزر موهای زائد

علاوه بر سیستم کولینگ و خنک کننده هوشمند دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار دارای  تنظیمات مخصوص کاهش درد برای افراد با آستانه درد پائین است.تا شما هنگام لیزر تنها گزگز خفیفی را روی پوستتان احساس و دیگر نگران احساس درد نباشید. 

با کم دردترین لیزر موهای زائد دنیا بیشتر آشنا شوید

  • دستگاه لیزر اسکلپیون موهای ضخیم تا کرکی را از بین می برد و از کلیه ی تایپ های پوستی پشتیبانی می کند.

بد نیست بدانید موهای کرکی انرژی کمتری از لیزر را جذب می کنند و برای همین.از بین بردن موهای کرکی نسبت به موهای.ضخیم سخت تر است. بسیاری از دستگاه های لیزر موهای زائد نمی توانند روی موهای کرکی شما تاثیری داشته باشند و تنها می توانند موهای متوسط تا ضخیم را از بین ببرند. چرا که تنظیمات پیش فرضی برای از بین بردن.موهای کرکی نداشته و کیفیت و دقت لیزر لازم را ندارند.

لیزر-2--اسکلپیون-مدیواستار-مونولیت-کلینیک-دلتا

دستگاه اسکلپیون مدیو استار علاوه بر موهای ضخیم تنظیمات مخصوص حذف موهای کرکی داشته و می تواند آن ها را از بین ببرد (به شرط آنکه موی کرکی ضخامت کافی داشته و دارای رنگدانه باشد). علاوه بر آن دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار از کلیه ی تایپ های پوستی روشن تا تیره پشتیبانی می کند.

لیزر موهای زائد اسکلپیون

  • رعایت اصول بهداشتی و توجه ویژه به جزئیات

بهداشت دستگاه لیزر موهای زائد بسیار مهم است چرا که می تواند عاملی برای انتقال بسیاری از بیماری ها باشد. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار یکی از بهداشتی ترین دستگاه های لیزر در میان سایر دستگاه های لیزر موهای زائد است. چرا که علاوه بر مقطع شات، بدنه هندپیس دستگاه نیز.سلفون چندلایه برای هر شخص به طور جداگانه پیچیده میشود.

مرکز لیزر غرب تهران

در سایر دستگاه های لیزر تماسی و غیر تماسی امکاان استفاده از سلفون وجود ندارد در حالی که تنها به شما یک سری یک بار مصرف.داده شده و هندپیس و بدنه آن که ممکن است اتفاقی به پوست بدن و یا آلت.تناسلی سایر افراد تماس پیدا کند.بدون محافظ است و ریسک انتقال بیماری و آلودگی در چنین شرایطی.چندین برابر است.

مرکز لیزر غرب تهران دلتا

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 5 میانگین: 3.4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.