ژل پرفکتا – لب

ژل پرفکتا – لب (دیپ) (Perfectha Deep) محصول کشور فرانسه، یکی از بهترین فیلر یا پر کننده های حال حاضر در دنیا می باشد. این ژل حاوی اسید هیالورونیک، که ماده زمینه ای خود پوست بوده، می باشد. تزریق فیلرهای درمانی حاوی هیالورونیک اسید روشی بی‌خطر، سریع و مقرون‌ به‌ صرفه برای برطرف کردن چین‌وچروک‌ها و خطوط صورت می باشد. دیگر نگران درد ناشی از جراحی و عوارض آن نباشید. درمان با ژل و فیلر می تواند بهترین درمان برای شما باشد!

در صورتی که با نظر پزشک به تزریق دو سی سی همزمان احتیاج داشتید می توانید از تخفیف ویژه مرکز دلتا بهره مند شوید .

هیالورونیک اسید موجود در ژل پرفکتا – لب چیست؟

با پیر شدن ما، پوست استحکام، حجم و درخشش خود را به دلیل تجزیه کلاژن و فیبرهای الاستیک و همینطور کاهش ماده مرطوب‌کننده خود بدن یعنی هیالورونیک اسید از دست می‌دهد.

کاهش هیالورونیک اسید با فرآیند افزایش سن مرتبط است. به طور تخمینی هنگامی که به 45 سالگی می‌رسیم سنتز هیالورونیک اسید فقط حدود نیمی از نیاز بدن را تأمین می‌کند.

ژل پرفکتا – لب یا همان ژل پرفکتا دیپ به دلیل داشتن هیالورونیک اسید برای کاهش و بهبود چروک‌ها مفید هستند، به‌علاوه، پوست را جوان‌تر جلوه می‌دهند و رنگ آن را بهبود می‌بخشند، و پوست را نرم و لطیف جلوه می‌دهند.

ژل پرفکتا مخصوص لب چیست؟

فیلر درمانی پرفکتا دارای پنج مدل مختلف می باشد که با توجه به کاربرد هر کدام، نام گذاری می شود. مدل دیپ به طور مشخص برای حجم دهی و تزریق در لب و همینطور چین چروک های عمیق پوست کاربرد دارد.

ژل پرفکتا لب - پرفکتا دیپ

هر مدل از ژل بسته به شکل مولکولی که دارد، میزان حجم دهی متفاوتی ایجاد می کند. میزان اسید هیالورونیک در هر پنج مدل به یک مقدار می باشد. عمق تزریق در لایه پوست و حجم هر بسته از موارد دیگر تفاوت می باشد. برای مواردی که نیاز به حجم دهی باشد تزریق ژل پرفکتا – ساب اسکین انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله تزریقات زیبایی را حتما مطالعه کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 4 میانگین: 4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.