لیزر فرکشنال فوتونا

با لیزر فرکشنال فوتونا پوستتان را از نو بسازید!

ماندن جای زخم و بخیه، اسکار و لک های مختلف روی پوستمان چندان خوشایند نیست. چال های پوستی که در اثر جوش های قدیمی ایجاد شده اند، رد بخیه یا اسکار روی پوست به ویژه ناحیه صورت و سایر عواملی از این قبیل می تواند زیبایی پوستمان را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما هم با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید احتمالا به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید از شر این مزاحمین زیبایی خلاص شوید! لیزر فرکشنال فوتونا یک راهکار عالی برای افرادی است که از اسکارهای پوستی، لک، جای زخم و بخیه و…. رنج می برند و از طرفی قصد دارند پوستشان را به صورت عمقی بازسازی کنند.

لیزر فرکشنال فوتونا بهتر است یا کرم های قوی لایه بردار؟

بد نیست بدانید تمام کرم ها، سرم ها و مواردی این چنینی که برای پوستمان استفاده می کنیم.تنها روی سطحی تری لایه پوست تاثیر داشته در حالی که اگر مشکل از لایه ی میانی یا همان درم پوست باشد استفاده از کرمها، سرم ها و … بی تاثیر خواهد بود. چرا که عمق نفوذ این مواد محدود بوده و حتی قوی ترین آن به لایه ی میانی پوست دسترسی ندارد.  خوشبختانه لیزر فرکشنال فوتونا در طول یک جلسه علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن.لایه سطحی پوست، لایه ی میانی یا (درم) را نیز تحت تاثیر قرار داده، پوست را لایه برداری نموده و با گرمادهی پوست را وادار به بازسازی و کلاژن سازی  می کند.

لیزر فرکشنال فوتونا چگونه پوست را تحت تاثیر قرار می دهد؟

طی لیزر فرکشنال فوتونا دو اتفاق مهم پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. در درجه اول پوست لایه برداری می شود. شدت و میزان لایه برداری توسط پزشک قابل تنظیم بوده و بسته به نوع و عمق ضایعه پوستی و وسعت آن تنظیم می گردد. پس از آن به پوست به میزان کنترل شده حرارت و گرما انتقال داده می شود. مجموع این عوامل باعث می شود پوست بازسازی شده، لایه های قدیمی از روی پوست حذف شده، کلاژن سازی درون پوست تحریک و کیفیت پوست به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

در کلینیک دلتا بهترین و موثرترین روش های درمانی برای جای زخم، اسکار، جای جوش، لک و … را استفاده می کنیم.

با پر کردن فرم مشاوره رایگان با پزشکان میتوانید همین الان یک نوبت مشاوره رایگان از دلتا بگیرید!

با لیزر فرکشنال فوتونا چه درمان هایی می توانیم روی پوست انجام دهیم؟

  • حذف جای جوش
  • از بین بردن انواع لک
  • کاهش منافذ باز صورت
  • بهبود جای زخم و بخیه
  • درمان انواع اسکارهای پوستی
  • جای آکنه فرو رفته و آبله
  • افزایش قابل توجه کیفیت پوست

لیزر فرکشنال فوتونا

لیزر فرکشنال فوتونا چه تفاوتی با آر اف فرکشنال دارد؟

آر اف فرکشنال نسبتا تهاجمی است. سری دستگاه آر اف فرکشنال مجهز به سوزن های ریز است. طی این روش  هندپیس دستگاه که مجهز به سوزن های ریز است روی سطح پوست کشیده شده، این سوزن های ریز درون پوست فرو رفته و با انتقال حرارت منجر به تحریک کلاژن سازی درون پوست می شوند. نوع دیگری از آر اف نیز وجود دارد که اصطلاحا به آن حرارتی می گویند و به “ترماژ” معروف است. این آر اف اثر بخشی کمتری نسبت به آر اف فرکشنال دارند. از طرفی آر اف کنترل دمای هوشمند نداشته و برای همه افراد قابل استفاده نیست. همچنین آر اف فرکشنال بیشتر لایه ی دوم (درم) پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و تاثیر چندانی روی سطح پوست ندارد. همچنین به علت ورود سوزن به پوست علاوه بر درد بیشتر، احتمال ایجاد لک در نقاط ورود سوزن به پوست بیشتر است.

این در حالی است که لیزر فرکشنال فوتونا بدون ورود سوزن به پوست و غیرتهاجمی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. لیزر فرکشنال فوتونا قابلیت تنظیم و کنترل هوشمند دما را داشته و درد چندانی ندارد. لیزر فرکشنال فوتونا برای کلیه ی افراد قابل استفاده است. همچنین این لیزر علاوه بر لایه ی سطحی، لایه ی میانی پوست را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

آراف فرکشنال
                                                                          دستگاه آراف فرکشنال

لیزر فرکشنال فوتونا با لیزر CO2 فرکشنال چه تفاوتی دارد؟

لیزر CO2 فرکشنال یک لیزر بسیار تهاجمی است. طی این روش پوست به صورت عمقی لایه برداری شده و مراقبت های بعدی آن سخت و نسبتا طولانی است. از جمله عوارض لیزر CO2 فرکشنال می توان به قرمزی طولانی مدت پوست اشاره کرد.که گاهی این عارضه ممکن است تا چند ماه.روی پوست صورت باقی بماند. از دیگر مشکلاتی که لیزر CO2 فرکشنال می تواند برای برخی افراد به ویژه افرادی با طیف پوست تیره و برنز.ایجاد کند تغییر رنگ رنگدانه های پوست است که باعث می شود.این عارضه به صورت لک های روشن روی سطح برنز پوست ماندگار شده و از بین نرود. همچنین احتمال ایجاد واریس های ظریف و سطحی پس از لیزر CO2 فرکشنال روی پوست وجود دارد. از طرفی لیزر CO2 فرکشنال برای افرادی با طیف پوستی برنز و تیره معمولا توصیه نشده و.یا بایستی با نهایت دقت و اعمال تنظیمات دقیق توسط پزشک متبحر و با تجربه انجام گردد.

لیزر فرکشنال فوتونا

خوشبختانه لیزر فرکشنال فوتونا بدون عارضه بوده و حالت ایمن دارد. این لیزر تهاجمی نبوده  در صورت ایجاد قرمزی نهایتا تا بیست.و چهار ساعت پس از لیزر برطرف می شود. لیزر فرکشنال فوتونا کلیه ی تایپ های پوستی را پشتیبانی نموده و بدون تغییر در رنگ و یا ایجاد لک برای کلیه ی افراد قابل استفاده است. شاید به همین دلیل است که لیزر فوتونا محبوب ترین دستگاه لیزر جوانساز در دنیا شناخته شده و توسط بسیاری از پزشکان در دنیا استفاده می شود.

دستگاه لیزر فوتونا را از نظر سطح تکنولوژی و کیفیت پاسخ دهی و آستانه امنیت می توانیم بدون شک غول دستگاه های لیزر و جوانسازی پوست دنیا بدانیم.

فوتونا تاکنون برنده سه سال متوالی جایزه بهترین دستگاه لیزر جوانساز از معتبرترین سازمان های پزشکی در دنیا شده است.

لیزر فرکشنال  فوتونا به چه کسانی توصیه نمیشود؟

  • افرادی که دارای بیماری های خاص و بیماری های پوستی هستند بهتر است.ابتدا با پزشک مشورت و در صورت تائید اقدام به لیزر فرکشنال فوتونا نمایند.
  • اگر دارای مشکلاتی نظیر تبخال و نظایر آن دارید بهتر است ابتدا کامل بهبود یافته و سپس اقدام به لیزر کنید.
  • اگر جای زخم و بخیه دارید که بهبود پیدا نکرده بهتر است تا زمان بهبود نسبی صبر و سپس برای مشاوره به کلینیک مراجعه کنید.

آیا لیزر فرکشنال فوتونا عوارض خاصی دارد؟

لیزر فوتونا دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای بین المللی در.صنعت دستگاه های لیزر،جوانسازی و زیبایی است.و یکی از بهترین و ایمن ترین دستگاه های لیزر زیبایی حاضر است که به دلیل تاثیرات مطلوب و چشمگیر مورد استقبال بسیاری از پزشکان و کلینیک های زیبایی در سراسر دنیا قرار گرفته است. همچنین این دستگاه دارای تائیدیه FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) است. وجود فواید بسیار زیاد و تاثیرات عمیقی که لیزر فرکشنال فوتونا روی پوست دارد.خوشبختانه این روش عارضه ای نداشته و غیر تهاجمی است. شما می توانید پس از انجام لیزر به امور روزمره خود بپردازید.

لیزر فرکشنال فوتونا چگونه  منافذ باز، جای جوش و اسکار را درمان می کند؟ “اینجا” را ببینید.

آیا لیزر فرکشنال فوتونا درد دارد؟

لیزر فرکشنال فوتونا درد چندانی نداشته گز گز خفیفی را روی پوستتان احساس می کنید. لیزر فرکشنال فوتونا در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر مانند آر.اف فرکشنال و CO2 فرکشنال دارای میزان حداقل درد ممکن است. همچنین در صورتی که آستانه تحمل درد شما کم است و می خواهید بدون احساس درد لیزر فرکشنال فوتونا را انجام دهید می توانید تحت نظر پزشک از بی حسی استفاده کنید.

پس از انجام لیزر فرکشنال فوتونا چه نکات مراقبتی را بایستی رعایت کنیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم لیزر فرکشنال فوتونا.عوارض خاصی نداشته و دوران نقاهتی ندارد. رعایت برخی نکات مراقبتی کمک می کند تا روند درمان تسریع شده و نتایج درمان به خوبی آشکار شود. به طور کلی پس از انجام لایه برداری و پیلینگ می توان گفت استفاده ازکرم ضد آفتاب.و ترمیم کننده (به ویژه افرادی که دارای پوست خشک هستند).مهمترین نکاتی است که بایستی رعایت کنید تا از بروز عوارض ناخواسته مانند.لک به دلیل لایه برداری از سطح پوست جلوگیری کنید. همچنین از آب داغ و مواد شوینده بهتر است طی 24 ساعت ابتدایی استفاده نشده.و سپس از شامپو بچه و آب ولرم برای شستشو استفاده نمائید.

ضدآفتاب-لک-کک-و-مک-کرم

 عضویت رایگان در باشگاه مشتریان کلینیک دلتا 

با عضویت در باشگاه مشتریان کلینیک لیزر و جوانسازی دلتا از مزایا و تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

هزینه و تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر فرکشنال فوتونا چه میزان است؟

هزینه لایه برداری فرکشنال بسته به کاری که قرار است روی پوستتان انجام شود.مغییر بوده و هر جلسه از هشتصد هزارتومان به بالاست. میزان کار و شدت و عمق انجام کار بسته به نظر پزشک داشته و متغییر است (مثلا درمان های.مرتبط با لایه برداری ساده، جاس جوش، اسکار، منافذ باز و … هر کدام با شدت و عمق متفاوتی انجام میشود.) تعداد جلسات مورد نیاز بسته به شرایط پوست و فرآیندهای انجام کار متفاوت بوده و در جلسه.مشاوره رایگان پس از بررسی و معاینه پوست توسط پزشک عنوان می شود.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 6 میانگین: 4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.