فواید و عوارض پلاژن تراپی صورت

پلاژن تراپی صورت چیست؟

فواید پلاژن تراپی صورت، امروزه افراد زیادی به زیبایی و جذابیت خود اهمیت ویژه ای می دهند از همین رو پاکسازی و جوانسازی پوست برای آنان بسیار مهم می باشد. از طرف دیگر با افزایش سن چین و چروک های صورت نیز بیشتر می شود و همین عامل سبب می شود که اعتماد به نفس فرد نیز کاهش پیدا کند. بسیاری افراد برای از بین بردن این گونه چین و چروک ها از کرم های مختلفی استفاده کرده و موفق به از بین بردن آنها نیز نشده اند. از همین رو پلاژن تراپی صورت را نیز انتخاب می کنند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد فواید پلاژن تراپی صورت به گفتگو بپردازیم. البته لازم است بدانید پلاژن تراپی، روشی منسوخ شده و قدیمی است، پوست را می سوزاند و از سوی کلینیک دلتا لیزر به هیچ عنوان پیشنهاد نمیگردد. به این درمان پی آر پی نیز می گویند.

کاربردهای پی آر پی

از این نوع روش درمانی کلاسیک و قدیمی برای رفع چین و چروک، کاهش زخم ها و آکنه ها استفاده می شود.

فواید پلاژن تراپی صورت
فواید پلاژن تراپی صورت

اصلی ترین فواید پی آر پی

بهتر است قبل از انجام پلاژن تراپی صورت با فواید آن به طور کامل آشنا شوید.

حتما می دانید که کلاژن یکی از مواد پوستی مهم به شمار می آید. در واقع وجود این ماده سبب محکم نگه داشتن پوست شما نیز می شود. اما ماده مهمتری که پوست شما بسیار به آن نیاز دارد، الاستین است. یکی از دلایلی که پوست شما به الاستین نیاز دارد، این است که در ساختار آن پروتئین وجود دارد، که در واقع سبب می شود پوست شما حالت کشسانی نیز پیدا کند. جهت مطالعه روش های مختلف جوانسازی پوست به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

فواید پلاژن تراپی صورت
فواید پلاژن تراپی صورت

هم چنین ماده دیگری به نام اسید هیالورونیک (Hyaluronic acid) وجود دارد. وجود این ماده سبب می شود که شما پوست صاف و لطیفی داشته باشید و از آن لذت ببرید. بنابراین اگر این سه نوع مواد برای پوست شما به طور کامل تامین گردد دیگر هیچ گونه مشکلی مانند چین و چروکی یا خطوط ریزی بر روی صورت شما به وجود نخواهد آمد.

نکته دیگری که وجود دارد آن است که پلاژن تراپی صورت توسط یک دستگاه انجام می شود.

بنابراین یکی از فواید پلاژن تراپی صورت با دستگاه این است که سطح کلاژن پوست بالا برود. در واقع این دستگاه به نوعی به شما کمک می کند که کلاژن سازی خوبی داشته باشید. هم چنین با استفاده از آن دستگاه می توانید به استحکام و جوانسازی پوست خود نیز اقدام کنید.

آیا پلاژن تراپی می تواند موجب صدمه زدن به پوست صورت شود؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا انجام پلاژن تراپی میتواند سبب آسیب پوستی شود؟ باید در پاسخ بگوییم که بله این در این درمان امکان سوختگی پوست شما وجود دارد از این رو به هیچ عنوان از سوی ما پیشنهاد نمی شود.

دیگر مزایای پلاژن تراپی پوست:

  • بدون محدودیت سنی
  • هزینه مقرون به صرفه

آیا پلاژن تراپی صورت درد دارد؟

احتمالا یکی از دلایلی که باعث شده شما به پلاژن تراپی صورت فکر نکنید احتمال درد هنگام انجام آن است باید بیان کنیم که این نوع روش درمانی تا حدود عمراه با درد  و سوختگی می باشد. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است پس از انجام این درمان زیبایی نیاز به استراحت و صبوری طولانی دارید.

فواید پلاژن تراپی صورت

فواید پلاژن تراپی صورت

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که درباره پلاژن تراپی صورت بیان شد پی بردیم که استفاده از پلاژن تراپی توصیه نمیگردد و روش درمانی مناسبی نمی باشد. در کلینیک دلتا لیزر روش های مدرن تری را جایگزین روش پلاژن تراپی کرده ایم که عباتند از: لیزر فوتونا، مزوژل تراپی، مزوتراپی و…. .

سوالات متداول

  1. پلاژن تراپی چیست؟
    پلاژن تراپی یک درمان پوستی کلاسیک و منسوخ شده می باشد.
  2. آیا انجام پلاژن تراپی صورت درد دارد؟
    بله این روش تا حدودی درد و سوختگی را به همراه دارد.
  3. روش های جایگزین پلاژن تراپی چه روش هایی هستند؟
    روش های جدید  و مدرن عباتند از: لیزر فوتونا، مزوژل تراپی، مزوتراپی و… .
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.