تزریق ژل لب مدل قلوه ای، ماندگاری، عوارض، هزینه

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

لب ها، عضوی اثر گذار در زیبایی چهره هستند. بی دلیل نیست که امروزه تزریق ژل لب تبدیل به یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در میان افراد شده است. لب های کمی برجسته و خوش فرم زیبایی و جذابیت صورتتان را تا چندین برابر افزایش می دهد. تزریق ژل لب مدل قلوه ای به دلیل زیبایی و برجستگی مناسبی که به لب ها می دهد، متقاضیان بسیاری دارد. در ادامه با این مدل جذاب و پر طرفدار بیشتر آشنا می شویم.

نمونه تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چیست؟

هدف از تزریق ژل اب مدل قلوه ای، افزایش برجستگی لب است. در واقع در این روش سعی می شود فرم اولیه ی لب حفظ شده ولی لب ها پرتر و حجیم تر به نظر برسند. در تزریق ژل لب مدل قلوه ای زوایای تیز لب نیز اصلاح شده شده و از طریق تزریق فیلر به آن حالت گرد و مدور می دهند تا حالت قلوه ای بودن آن کامل شود. در این حالت فرم لب نمایی منحنی به خود می گیرد.

نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

فراموش نکنید در تزریق روش لب مدل قلوه ای، تمرکز بر روی لب بالا و لب پائین به یک میزان بوده و هدف برجسته سازی و متقارن نمودن لب است. اگر لب های نامتقارن و یا کم حجمی دارید تزریق ژل لب مدل قلوه ای می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد.

فیلم تزریق ژل لب
نمونه تزریق فیلر لب در کلینیک دلتا

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چگونه انجام می شود؟

قبل از تزریق ژل لب، ابتدا نیاز است یک جلسه مشاوره ی رایگان با پزشکان کلینیک دلتا داشته باشید. در جلسه ی مشاوره ی رایگان ابتدا فرم صورت و لب های شما بررسی شده و سپس با توجه به آناتومی صورت و سایر اجزای چهره، بهترین مدل ژل لب که حداکثر همخوانی با سایر اجزای صورتتان را داشته باشد توسط پزشک به شما توصیه می شود.

در جلسه ی تزریق ژل لب مدل قلوه ای، در ابتدا اطراف لب ضدعفونی و سپس بی حس می شود. سپس فیلر انتخابی از داخل جعبه بیرون آورده شده و مقابل چشمان شما از پلمپ خارج می شود. پس از آن پزشک متبحر با توجه به فرم لب، اقدام به تزریق ژل در نواحی مورد نیاز و نقاط مورد نظر می کند. پس از اتمام جلسه برای کاهش عوارض ناشی از تزریق ژل، نکات مراقبتی به شما عنوان شده و در صورت نیاز برایتان پماد یا دارو تجویز می شود.

فیلم تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل قلوه ای به چه افرادی توصیه می شوند؟

تزریق ژل لب مدل قلوه ای به افراد زیر توصیه می شود:

  • کسانی که دارای لب های باریک، کم حجم و خطی شکل هستند.
  • افرادی که دارای لب های نامتقارن هستند.
  • بین لب و سایر اجزای چهره تناسب و تعادل مناسبی وجود ندارد.
  • تحت تاثیر افزایش سن، لب ها کم حجم شده و دچار خطوط و چین و چروک نواحی اطراف لب شده اند.
نمونه تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

بهترین برند برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای چیست؟

اگر قصد دارید ژل لب تزریق کنید، بایستی از برند فیلر و کشور سازنده آن اطلاع کسب کنید. حتما از برندهای معتبر و با کیفیت برای تزریق ژل لب استفاده کنید. در کلینیک دلتا برای تزریق ژل لب از برندهای زیر استفاده می شود:

  1. پرفکتا(فرانسه)
  2. پرینسس(اتریش)
  3.  تئوسیال(سوئیس)
  4. آیدیا (ایتالیا) 
  5. فیورج (ایران)
  6. ژل نیوویا (ایتالیا)
  7. ژوویدرم(فرانسه)
  8. رستیلن(آمریکا)
  9. استایلج(فرانسه)
  10. بلوترو(آلمان)
  11. ریوانس(کانادا)
  12. آلیاکسین(ایتالیا)

تزریق ژل لب طبیعی

اگر چه برندهای بالا همگی از برندهای مطرح، معتبر و باکیفیت هستند اما بایستی در نظر داشت، فیلرها از نظر فرمولاسیون و غلظت با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل پزشک باتجربه متناسب با فرم لب، ژل مناسب را به شما پیشنهاد می کند. برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای بایستی از فیلری استفاده نمود که قابلیت فرم گیری و حالت دهی  خوبی داشته باشد. پس انتخاب فیلرهای غلیظ با بافت سخت و منسجم گزینه ی مناسبی برای تزریق نیست!

بوسیدن بعد ازتزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

برترین برندهای ژل لب برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای: ژل آیدیا، ژوویدرم، استایلج، و رستیلن است که فرم پذیری مناسبی داشته و می توان فرم لب مدل قلوه ای را به خوبی با آن پیاده کرد. به هیچ عنوان برای تزریق فیلر لب از ژل های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده نکنید!

در بهترین کلینیک غرب تهران، خدمات لیزر، زیبایی و جوانسازی را دریافت کنید.

با کلینیک دلتا بیشتر آشنا شوید

چه میزان فیلر برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای نیاز است؟

این که به چه میزان ژل برای تزریق ژل لب نیاز دارید بسته به فرم اولیه لب هایتان دارد و همچنین اینکه تا چه میزان مایل هستید لبهایتان برجسته شود. ممکن است به شما تزریق یک الی حداکثر دو سی سی ژل توسط پزشک توصیه شود.

نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

در کلینیک دلتا تزریق ژل لب مدل قلوه ای طی دو مرحله انجام می شود. در جلسه اول حدودا 50 تا 60 درصد فیلر تزریق می شود. سپس اجازه می دهیم دو هفته زمان بگذرد. این کار باعث می شود فیلر درون پوست شروع به ابگیری نموده و به اصطلاح جا بیفتد. پس از طی دو هفته جلسه مجدد تزریق برگزار شده تا نقاط نیازمند به تزریق مجدد بهتر مشخص شوند. تزریق دو مرحله ای به دریافت نتایج مطلوب و طبیعی بسیار کمک نموده و باعث افزایش رضایتمندی زیباجویان از نتیجه ی کار می شود.

بوسیدن پس از تزریق ژل لب
نمونه ی تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

آیا تزریق ژل لب مدل قلوه ای باعث ایجاد کبودی می شود؟

کبودی نقطه ای و تورم مختصر جز علائم شایع پس از تزریق هستند و بیششتر افراد ممکن است آن را تجربه کنند. کبودی ناشی از پارگی مویرگ های سطحی با انجام نکات مراقبتی به سادگی درمان می شوند. در صورتی که تزریق در محیط های غیر کیلینیکی و توسط افراد غیر پزشک انجام شود ریسک تزریق به شریان اصلی اطراف لب وجود دارد که باعث ایجاد کبودی وسیع و نکروز می شود. اگر کبودی زیاد باشد باشد و یا ناحیه ی گسترده ای از لب و بافت اطراف آن را فرا بگیرد، طبیعی نبوده و نیازمند مداخلات سریع پزشکی است.

فیلم تزریق ژل لب مدل قلوه ای در کلینیک دلتا

ماندگاری ژل لب مدل قلوه ای چه قدر است؟

ماندگاری ژل لب به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول از همه بسته به برند فیلر و ماندگاری تعریف شده برای آن دارد. چرا که فیلرها از نظر غلطت و فرمولاسیون با یکدیگر متفاوت هستند. از دیگر عوامل تعیین کننده می توان به قدرت جذب بدن، رعایت نکات مراقبتی، سبک زندگی، عادات و حتی رژیم غذایی دانست. اگر بخواهیم به طور کلی به عددی برای دوام فیلر لب اشاره کنیم می توان ماندگاری ژل را حدودا از 6 الی 18 ماه در نظر گرفت.

عوارض تزریق ژل لب
نمونه قبل و بعد تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب مدل قلوه ای درد دارد؟

برای تزریق ژل ناحیه ی لب از سوزن های ظریف و باریک استفاده می شود که باعث می شود میزان درد و تحریک پذیری به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. همچنین شما قبل از تزریق ژل لب بی حسی دریافت می کنید که باعث می شود در طول تزریق ژل لب مدل طبیعی درد چندان خاصی را احساس نکنید. از طرفی در فورمولاسیون برخی فیلرهای موجود در بازار، لیدوکائین که یک ماده ی بی حسی است تعبیه شده و باعث می شود هنگام تزریق ژل لب، درد چندان زیادی را احساس نکنید.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چه قدر طول می کشد؟

زمان مورد نیاز برای تزریق ژل بسته به میزان سی سی مورد نیاز و فرم لب هایتان متفاوت است. در واقع هر چه قدر به میزان سی سی بیشتری برای تزریق نیاز داشته باشید ممکن است فرآیند تزریق ژل بیشتر طول بکشد. به طور معمول فرآیند تزریق ژل لب مدل قلوه ای بین 20 تا 45 دقیقه ممکن است زمانبر باشد.

تزریق ژل لب مدل نچرال
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب قلوه ای چیست؟

اگر می خواهید عوارض ناشی از تزریق ژل لب را به حداقل ترین زمان ممکن کاهش داده و یا از ایجاد مشکلات ناخواسته هنگام تزریق ژل لب جلوگیری کنید، رعایت نکات زیر را به شما توصیه می کنیم:

  • تزریق ژل را در کلینیک و یا مطب های مجاز و صرفا توسط پزشک انجام دهید.
  • قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه ای، به برند ژل، کشور سازنده و تاریخ تولید و انقضای فیلر توجه کنید.
  • از پلمپ بودن بسته ژل اطمینان حاصل کنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا بیماری خاصی دارید در جلسه ی مشاوره ی رایگان به پزشک اطلاع دهید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق، از نوشیدن مواد الکلی خودداری کنید چون خطر خونریزی و ایجاد کبودی را در محل تزریق تشدید می کند.
عوارض تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب قلوه ای چیست؟

رعایت نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل لب باعث کاهش عوارض ناشی از تزریق ژل شده و از طرفی به تسریع در روند بهبودی کمک می کند. همچنین باعث افزایش طول عمر و ماندگاری بیشتر ژل لب می شود. این نکات شامل:

  • برای جلوگیری و یا کاهش کبودی بهتر است تا 24 ساعت پس از تزریق ژل لب از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • برای شستشوی پوست از شوینده های بسیار ملایم استفاده کنید.
  • ضد آفتاب خود را مرتبا تمدید کنید
  • حداقل 2 هفته پس از تزریق ژل به ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین نپردازید. انجام این فعالیت ها، جریان خون را در ناحیه زیاد و ریسک تورم و کبودی را تشدید می کند.  
مراقبت های بعد از تزریق ژل لب
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای چگونه مسواک بزنیم؟

  1. مسواک را به آهستگی و آرامی درون فضای دهان جا به جا کنید.
  2. مراقب باشید بدنه ی مسواک تماس چندانی با لب هایتان نداشته باشد.
  3. از حرکات شدید و سریع مسواک درون دهان اجتناب کنید.
نمونه ی تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

عوارض تزریق ژل لب مدل قلوه ای چیست؟

عوارض نسبتا شایع تزریق ژل لب مدل قلوه ای ایجاد تورم، التهاب و کبودی مختصر بوده که با رعایت نکات و موارد مراقبتی پس از تزریق، در مدت زمانی کوتاه بهبود میابد و نگران کننده نیست. اما گاهی همه چیز ختم به خیر نمی شود. تزریق ژل لب های بی کیفیت، تقلبی، چینی و یا تاریخ انقضا گذشته باعث ایجاد عوارض جدی و گاه جبران ناپذیر می شود. در صورت بروز علائم شدید پوستی بایستی سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنید. برخی از عوارض تزریق این فیلرهای بی کیفیت شامل:

تزریق-ژل-لب-نامرغوب-ژل-لب-غیر-طبیعی-در-مراکز-نامعتبر

  • ایجاد واکنش های شدید و آلرژیک پوستی
  • التهاب و تورم غیر معمول و بیش از اندازه ناحیه ی تزریق
  • کبودی گسترده و شدید
  • ایجاد زخم روی بافت لب و نواحی اطراف
  • نکروز و ایجاد بافت مرده

تحت هیچ شرایطی اقدام به تزریق فیلرهای بی نام و نشان، ارزان قیمت و بدون کیفیت نکنید. تزریق ژل های اینچنینی می تواند شما را با مشکلات جدی مواجه سازد!!!

در مورد عوارض تزریق ژل لب “اینجا” بیشتر بخوانید

تزریق ژل لب مدل قلوه ای برای چه افرادی ممنوع است؟

تزریق ژل لب، اگرچه درمانی ایمن و سریع برای برجستگی و بهبود حجم لب است اما تزریق آن می تواند با ممنوعیت هایی همراه باشد. به طور کلی تزریق ژل لب به افراد زیر توصیه نمی شود:

  • بانوان باردار یا شیرده
  • افرادی که بیماری های فعال پوستی مانند تبخال به ویژه در ناحیه ی لب دارند.
  • اشخاصی که دارای سیستم ایمنی ضعیف بوده و یا بیماری هایی نظیر سرطان و … دارند تنها با تائید پزشک مجاز به تزریق ژل لب هستند.
  • افرادی که قبلا ژل دائم یا پاژ درون لبشان تزریق کرده اند.
تزریق ژل لب مدل طبیعی
نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

بهترین کلینیک تهران برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای کجاست؟

بسیار مهم است که پزشک از حس زیبا شناسی مطلوبی برخوردار باشد. اجزا و آناتومی صورت را به خوبی بشناسد و به تناسب و ترکیب کلی اعضای چهره و زیبایی و موزون بودن آن ها کنار یکدیگر اهمیت دهد. از طرفی مهارت و تجربه ی پزشک کمک می کند تا با انتخاب درست نقاط ورود سوزن به پوست و همچنین تزریق مقدار کافی ژل، بتواند بهترین و طبیعی ترین نتیجه را دریافت نموده و به رضایت هر چه بیشتر زیباجو کمک کند.

تزریق فیلر لب
قبل و بعد تزریق ژل لب در کلینیک دلتا

در کلینیک دلتا پزشکان حاذق و ماهری حضور دارند که به تناسب اجزای صورت آگاهی کامل داشته و آناتومی چهره و اجزای آن را به خوبی می شناسند. در جلسه ی مشاوره ی رایگان کلینیک دلتا، پزشک پس از بررسی فرم صورت از نزدیک، و همچنین آگاهی از نظر زیباجو، بهترین و زیباترین فرم لب را که تناسب حداکثری با اجزای چهره داشته باشد به شخص پیشنهاد می دهند. وجود پزشکان حاذق و ماهر و با تجربه باعث ایجاد رضایتمندی مطلوب از نتیجه تزریق شده، به همین دلیل بسیاری از افراد کلینیک دلتا را به عنوان بهترین کلینیک تهران برای تزریق ژل لب انتخاب می کنند.

ژل لب مدل قلوه ای

هزینه ی تزریق ژل لب مدل قلوه ای چه قدر است؟

به طور کلی ارائه ی قیمت دقیق برای تزریق ژل لب ممکن نیست زیرا بسته به عواملی نظیر برند ژل، میزان سی سی مورد نیاز، میزان ماندگاری و … مختلف است. همچنین برندهای فیلر لب از نظر قیمتی با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل از جمله عوامل تعیین کننده هزینه تزریق فیلر لب، برند ژل مورد نظر است. هزینه ی کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تزریق ژل لب مدل قلوه ای موثر است.

باکس-ژل-و-فیلر-آلیاکسین-الیاکسین

در حال حاضر قیمت تزریق ژل لب، ژل خط خنده، فیلر زیر چشم، زاویه فک، فیلر چانه و ….هر سی سی از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است، به همین جهت هزینه فیلر به صورت تقریبی عنوان شده است. در صورتی که نیاز به اطلاع دقیق از قیمت فیلر زیر چشم مورد نظرتان دارید میتوانید با کلینیک تماس بگیرید و یا به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید.

در رابطه با تزریق ژل لب مدل قلوه ای سوالی دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 8 صبح الی 8 شب (به غیر از ایام تعطیل) با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.