تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

تزریق ژل یا تزریق چربی

تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟ – امروزه معیارهای زیبایی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده اند. افزایش سن به مرور زمان روی پوست اثرش را به صورت چین و چروک نشان می دهد که در واقع پوست دیگر مثل سابق صاف دیده نمی شود. امروزه به لطف پیشرفت علم پزشکی بخصوص در زمینه ی پوست می توان با انجام روش هایی چین و چروک ها را از بین برد و پوستی صاف و یکدست داشت. بیشتر افراد به دنبال بهترین روش تزریق ژل لب و دیگر روش های زیبایی می باشند. دو روش تزریق چربی و تزریق ژل تاکنون جزو بهترین روش ها برای رفع چین و چروک ها بوده اند اما هر یک دارای مزایا، معایب و ویژگی های خاص خود هستند و این همیشه سوال پرتکرار افراد می باشد که تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

همه چیز درباره تزریق چربی

برای تزریق چربی باید مقدار تعیین شده ی چربی از نواحی شکم یا باسن و یا ران برداشته شود سپس توسط دستگاه مخصوص خالص شده و بعد توسط سرنگ های ویژه این کار به ناحیه ی مورد نظر تزریق شود. تزریق چربی باعث افزایش حجم می شود و همین افزایش حجم ناحیه مورد نظر منجر به از بین رفتن چین و چروک ها نیز می گردد.
نتایج تزریق چربی به علت اینکه از چربی زنده خودِ فرد استفاده می شود بسیار طبیعی می باشد و بیشتر جهت برجستگی گونه، اصلاح حالت و گودی صورت، رفع افتادگی پلک و صورت توصیه می شود. تزریق چربی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و جهت تقویت خطوط لب، گونه و فک گزینه ی خوبی است.
توجه : تزریق چربی و تزریق ژل بهترین روش ها جهت از بین بردن آثار پیری پوست و بازگردانی جوانی پوست است و باعث می شود چند سال جوانتر به نظر برسید.

همه چیز درباره تزریق چربی

مزایای تزریق چربی

• تزریق چربی علاوه بر حجم دهی باعث جوانسازی پوست نیز می شود.
• بجای بوتاکس می توان از تزریق چربی برای پرکردن خطوط پوست استفاده کرد.
• تزریق چربی ماندگاری بیشتری دارد.
• به علت ماندگاری طولانی مدتی که تزریق چربی دارد می توان گفت نسبت به تزریق ژل مقرون به صرفه تر است.
• با برداشت چربی از ناحیه ی انتخاب شده می توان شاهد کاهش بافت چربی آن قسمت از بدن شد.

تزریق ژل چگونه انجام میشود؟

تزریق ژل توسط سرنگ های ظریف به نواحی مورد نظر زیباجو تزریق می شود. تزریق ژل می تواند خطوط ایجاد شده در اثر افزایش سن، عدم تقارن گونه ها، رفع سیاهی و گودی اطراف چشم را برطرف کند همچنین می تواند به ناحیه مورد نظر حجم دلخواه را نیز بدهد. در فرآیند تزریق ژل پزشک ابتدا ناحیه مد نظر را بیحس و استریل می کند و در مرحله دوم اقدام به تزریق ژل می نماید.
پروسه تزریق ژل نسبت به تزریق چربی بسیار ساده و سریع و اغلب در کمتر از یک ساعت انجام می شود و نتایج عالی این روش زیبایی و جوانسازی بلافاصله قابل مشاهده می باشد که درواقع دوره نقاهت طولانی و سختی ندارد.

تزریق ژل چگونه انجام میشود؟

مزیت های تزریق ژل نسبت به تزریق چربی که به شما نمی گویند!

تزریق ژل را می توان برای هر ناحیه از بدن انجام داد اما اکثرا برای گونه، لب، بینی و پیشانی تزریق انجام می شود و نتایج تنها در 2 تا 3 روز قابل مشاهده است. بدین صورت که رطوبت جذب پوست شده و مهمترین مواد ژل که اسید هالورونیک بوده در بافت های الاستن و کلاژن پوست قرار گرفته و با جذب آب موجب افزایش شفافیت و شادابی پوست خواهد شد و البته تمامی چین و چروک های سطحی هم از بین می روند و ناحیه ی تزریق شده کمی حجم و برجستگی نیز خواهد داشت.
در مجموع از برتری های تزریق ژل می توان به نداشتن دوره نقاهت طولانی، کوتاه بودن مدت زمان تزریق ژل، هزینه مناسب و غیرتهاجهی بودن آن، نسبت به تزریق چربی، اشاره کرد.

نتیجه گیری:

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل، این موضوعی است که در اینجا به آن پرداخته شد هر چند که توصیه می شود جهت انتخاب بهتر و دقیق تر هر یک از این دو روش عالی جوانسازی حتما راهنمایی های لازم را از پزشک متخصص جویا شوید چرا که پزشک براساس شرایط و هدف شما از تزریق، مناسبترین روش را توصیه می کند.

توجه: بسیاری از متخصصان پوست تزریق چربی را مفیدتر از تزریق ژل می دانند از این جهت که ژل ها و فیلرها در اصل مواد مصنوعی بوده که می توانند باعث ایجاد واکنش های حساسیتی در پوست شوند. هر چند که یکی از ویژگی های ممتاز تزریق ژل این است که نتیجه تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده است.
دیدن نتیجه بعد از تزریق چربی یکی از دغدغه های اصلی زیباجویان می باشد چرا که نتایج تزریق چربی بعد از گذشت چند هفته و با خوابیدن ورم ها، قابل مشاهده است که در این مدت کبودی ها و ورم ها رفع شده و مقداری از چربی های تزریق شده جذب بدن خواهند شد.
نکته: می توان جهت رفع سریع ورم ها و کبودی های بعد از تزریق چربی از کمپرس یخ روی ناحیه ای که تزریق چربی انجام شده، استفاده کنید.

نتایج و تغییرات بعد از تزریق چربی

می توان قاطعانه و با اطمینان کامل گفت که تزریق چربی می تواند چهره را شاداب تر، توپرتر و جوانتر کند همچنین پوست عاری از ناهمواری ها و جای جوش خواهد شد. با این روش شلی و نازکی پوست از بین خواهد رفت و شما صاحب پوستی کاملا یکدست و صاف و البته سفت خواهید شد. تمامی این نکات مثبت بعد از تزریق چربی باعث افزایش جذابیت و زیبایی فرد شده و این در اعتماد به نفس و افزایش روحیه فرد بسیار موثر خواهد بود.
باید توجه داشت که نحوه ی تزریق چربی بسیار اهمیت دارد و چنانچه به صورت صحیح و اصولی انجام نشود، چربی به شکل گلوله گلوله در زیر پوست نمایان می شود و حتی ممکن است عفونت کند.
پزشک متخصص با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته می تواند نتایج تزریق چربی به صورت، لب، گونه، لیفت ابرو و گودی زیرچشم را با رضایت بیمار و موفقیت بالا انجام دهد.
توجه به این نکته نیز بسیار مهم می باشد که پزشک چربی بیشتری به صورت تزریق می کند به این دلیل که براساس مشاهدات و نمونه های انجام شده، چیزی در حدود 60% از چربی تزریق شده جذب پوست می شود و به همین جهت معمولا تزریق چربی جهت ماندگاری بیشتر در دو مرحله انجام می شود.

نتایج و تغییرات بعد از تزریق چربی

سوالات متداول در ارتباط با تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟ :

1- هزینه تزریق چربی و تزریق ژل در سال جدید چقدر است؟
فاکتورهای مهمی که در تعیین تعرفه می توانند تحت تاثیر باشند عبارتند از: دستمزد پزشک، میزان حجم ژل یا چربی موردنیاز جهت تزریق، برند ژل . به دلیل نوسانات قیمت، جهت اطلاع از قیمت دقیق لطفا با دلتا لیزر تماس بگیرید.
2- آیا نتیجه تزریق چربی طبیعی و ماندگار است؟
بله. چنانچه تمامی نکات و اصول در تزریق چربی رعایت و اجرا شود و نیز تزریق چربی توسط پزشک ماهر و با تجربه باشد.
3- تزریق ژل یا تزریق چربی؟
در این مطلب به برتری ها و مزایای هر یک از این روش ها پرداخته ایم.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.