تزریق ژل لب

فهرست مطالب مشاهده فهرست

تزریق ژل لب با مواد درجه یک

لب های پر و بی نقص همیشه یکی از ویژگی های تعیین کننده جذابیت هستند. گفته می‌شود که ساختار لب‌های شما اطلاعاتی در مورد جنبه احساسی شما ارائه می‌دهد که ممکن است از آن آگاه نباشید. انحنای دوگانه لب بالایی عامل اصلی این جذابیت است که بسیار چشمگیر می باشد. تزریق ژل لب با مواد درجه یک، توسط متخصص این حوزه، بهترین راه برای به نمایش گذاشتن جذابیت های بیرونی و درونی شما خواهد بود.

چرا تزریق ژل لب؟

با افزایش سن، بافت هایی که به لب ها شکل کامل و زیبا می دهند شروع به زوال می کنند. لب ها طور ویژه ای مستعد نشان دادن علائم پیری هستند.لب ها نازک ترین قسمت بیرونی را دارند که با گذشت زمان و بالا رفتن سن نازک تر می شوند. با افزایش سن، ساختار پوست ما رو به زوال می رود. این فرآیند در تمام بدن اتفاق می افتد، اما بیشتر روی لب ها ظاهر می شود. زاویه دهان اغلب به حالت اخم دائمی فرم می گیرد، لب بالایی کمان خود را از دست می دهد و در نتیجه لب ها حجم و شکل خود را از دست می دهند.

از آنجایی که لب یکی از اجزاء زیبایی شناسی در صورت به حساب می آید، بسیار فرم آن برای خود فرد مهم می باشد. داشتن لب های بزرگ و برجسته سبب جذابیت بیشتر فرد می شود. اما برخی از افراد لب آنها به طور ژنتیکی کوچک و باریک می باشند. از طرف دیگر با افزایش سن و کم تر شدن کلاژن ها به مرور زمان حجم لب کاهش می یابد. در این شرایط توصیه میکنیم از تزریق ژل لب برای افزایش زیبایی و جوانی کمک بگیرید. با استفاده از این روش فرم دهی لب شما بسیار زیبا و حجم آن افزایش می یابد.

تزریق ژل لب طبیعی
تزریق ژل لب طبیعی

نحوه تزریق ژل لب به چه صورت می باشد؟

در تزریق ژل لب باید بسیار دقت شود. در ابتدا توسط پزشک بررسی می شود که ساختمان پوست شما به چه اجزایی نیاز دارد. دوما باید تشخیص داده شود که چه مدل تزریقی برای صورت شما مناسب است. سوما تشخیص اینکه به چند سی سی ژل نیاز دارید و باید از چه برندی استفاده کنید. در آخر هم بررسی می گردد تزریق در چه محلی از لب مناسب است و اینکه عمیق باشد یا سطحی.

آشنایی با انواع مدل های تزریق ژل لب

آشنایی با انواع برندهای ژل لب موجود در کلینک دلتا

نمونه کارهای تزریق ژل لب کلینیک دلتا

بی حس کردن لب ها در کلینیک دلتا به چه صورت است؟

از دیگر مواردی که باید در مورد نحوه تزریق ژل لب بدانید آن است که قبل از بی حس کردن، محل تزریق حتما باید ضدعفونی شود. ما در کلینیک دلتا به دو روش بی حسی را انجام میدهیم و انتخاب را بر عهده مراجعه کننده می گذاریم. بی حسی با پماد یا تزریق آمپول بی حسی دندانپزشکی. روش دوم توسط یک سرنگ مخصوص که دارای سوزن ظریفی است انجام میگیرد. اما پیشنهاد ما برای بی حس کردن لب ها تزریق می باشد. چرا که در این روش به هیچ عنوان هیچ دردی هنگام تزریق فیلر لب حس نخواهید کرد. لازم به ذکر است که آمپول های بی حسی اصلا حس نمی شوند.

مزایای تزریق فیلر لب

یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده است، افراد به سمت تزریق ژل لب بروند مزایای آن می باشد که در زیر به طور کامل به آن اشاره شده است.

  • کبودی کمتر
  • ماندگاری بالا
  • کنترل آسان حجم لب
  • بدون هیچ گونه عوارض
  • سازگاری بالا با بدن
ارتباط با دلتا لیزر
ارتباط با کلینیک دلتا لیزر

چه افرادی می توانند از تزریق فیلر لب استفاده کنند؟

از آنجایی که تزریق ژل لب تزریق زیبایی محسوب می شود، به همین جهت تقریبا تمامی افراد می توانند این کار را انجام دهند. اما برای یک سری گروه خاص توصیه می کنیم از تزریق فیلر لب استفاده نکنند. آن دسته افراد در زیر به آنها اشاره شده است.

  • آن دسته از افرادی که دارای مشکلات عفونت پوستی هستند نباید از تزریق استفاده کنند.
  • افرادی که بدن آنها به هر نوع ماده یا ژل آلرژی دارند نباید از تزریق فیلر لب استفاده کنند.
  • بانوان باردار یا شیرده
  • آن دسته بیمارانی که به خود ایمنی بدن مبتلا هستند.
  • نباید افراد به طور همزمان از دیگر روش ها به طور همزمان جهت جوانسازی پوست استفاده کنند.
  • به افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.

انواع مدل های فیلر لب

فیلر لب یکی از روش های محبوب برای افزایش حجم و شکل لب ها است که توسط پزشکان زیبایی انجام می شود. انواع مدل های فیلر لب شامل فیلر های هیالورونیک اسید، فیلر های آلی، فیلر های بوتولینوم توکسین و فیلر های چربی می باشند. فیلر های هیالورونیک اسید از جمله محبوب ترین انواع فیلر ها برای لب هستند، زیرا به طور طبیعی در بدن وجود دارند و به سهولت جذب می شوند. فیلر های آلی از مواد طبیعی مانند کلاژن یا چربی بدن تهیه می شوند و برای افزایش حجم و شکل لب ها استفاده می شوند. هر یک از این مدل ها ویژگی ها و مزایای خاصی دارند که باید با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب اگر به درستی انجام نشود و با مواد باکیفیت صورت نگیرد ممکن است آسیب رسان باشد، اما در غیر این صورت فقط برای کسانی که در بالا به آنها اشاره کردیم منع شده است و عوارض دیگری ندارد.

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

نکات مهم تزریق ژل لب که باید بدانید

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

اولین نکته ای که بسیار حائز اهمیت میباشد این است که برای انجام تزریق فیلر لب باید به مراکز معتبر پوست و مو مراجعه کنید. کلینیک دلتا با بیش از هزاران نمونه کار و سال ها تجربه در این حوزه، مفتخر است شما را در این مسیر همراهی کند.

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

نکته دیگری که باید در مورد تزریق ژل لب بدانید این است که ژل لب دائمی نیست و موقتی به حساب می آید. معمولا دوام آن ها بین 6 الی 8 ماه است. همچنین اگر کیفیت تزریق بسیار بالا باشد این امکان وجود دارد که تا یک سال ماندگاری داشته باشد. اما از طرف دیگر به دلیل اینکه حرکت لب ها نسبت به سایر دیگر نقاط بدن بیشتر است میانگین بین 6 الی 8 ماه خواهد بود.

آیا باید چند سری ژل لب را تزریق کنیم؟

نکته اصلی دیگر که اغلب افراد این سوال را در ذهن خود دارند این است که می توان تزریق ژل لب را به صورت مرحله به مرحله انجام داد؟ در پاسخ باید بگوییم بله؛ نه تنها امکان پذیر است، بلکه بهترین روش برای افزایش دوام ماندگاری ژل لب این است که فرآیند تزریق در دو مرحله یا بیشتر انجام شود.

چند سی سی ژل برای لب نیاز است ؟

تعداد سی سی ژل مورد نیاز برای لب متناسب با اندازه و شکل لب هر فرد متغیر است. افرادی که لب‌های نازک تری دارند، ممکن است به مقدار کمتری ژل نیاز داشته باشند، در حالی که افرادی با لب‌های حجیم تر ممکن است نیاز به مقدار بیشتری ژل داشته باشند. همچنین، نوع و ضخامت ژل نیز می‌تواند بر تعداد مورد نیاز تاثیر بگذارد، به عنوان مثال ژل‌های ضخیم‌تر ممکن است نیاز به استفاده کمتری داشته باشند. بنابراین، بهتر است ابتدا با استفاده از مقدار کمی ژل شروع کرده و سپس به تدریج مقدار را افزایش دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

چرا باید تزریق ژل لب در چند سری انجام دهیم؟

زیرا در سری اول پس از دو هفته تاثیر ژل خیلی کم خواهد شد و نکته ی مهم این است که هیچ پزشک حرفه ای در سری اول مقدار زیادی فیلر را پیشنهاد نمی کند. به دلیل اینکه فرم دهی بسیار سخت و گاها برای لب های بسیار نازک غیر ممکن است. پس بهتر است فرمدهی نهایی را در مرحله دوم تزریق فیلر لب انجام دهید و در مرحله اول لب های خود را پر کنید. در این صورت هم لب هایی خوش فرم تر خواهید داشت، هم اینکه از ماندگاری بیشتری بهره مند خواهید شد.

آیا تزریق فیلر لب به استراحت نیاز دارد؟

در پاسخ باید بگوییم خیر و شما به راحتی میتوانید به فعالیت خود ادامه دهید. اما لازم به ذکر است که پس از انجام تزریق ژل لب ممکن است، کمی ورم را برای شما به همراه داشته باشد اما جای نگرانی نیست این امر طبیعی است و نمی تواند شما را از فعالیت روزانه خود باز دارد.

قبل و بعد از تزریق فیلر لب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

استفاده از رقیق کننده های خون قبل از زیبایی لب مشکل ساز است. حدود یک هفته قبل از جراحی باید سیگار را ترک کنید. ورم و کبودی که پس از عمل های زیبایی شایع است، حدود 7 روز طول می کشد تا بهبود یابد. مصرف غذای گرم و سرد و نوشیدنی ها و حرکاتی که لب ها را فشار می دهد پس از درمان توصیه نمی شود و مصرف مواد غذایی مایع با احتیاط با استفاده از نی انجام شود. شما میتوانید برای ورم آن از کمپرس یخ نیز استفاده کنید. برای رفع خشکی لب ها روزی دو بار پماد جنتامایسین را روی لب ها بزنید.

کلینیک دلتا با راهنمایی متخصصان زیبایی و جراحان پلاستیک، خدمات درجه یک را ارائه می دهد. شما می توانید با دقیق ترین پاسخ ها برای هر سوالی که ممکن است داشته باشید، با ما در ارتباط باشید.

روش از بین بردن ژل تزریق شده

برای از بین بردن ژل تزریق شده از آنزیم هیالورونیداز استفاده می شود. این آنزیم در زیر پوست تزریق می شود و اسید هیالورونیک را به سرعت و به صورت طبیعی تجزیه می کند. بعد از تزریق با توجه به بافت بدنی هر شخص، بین یک تا 24 ساعت زمان میبرد تا نتیجه را مشاهده کنید.

نواحی تزریق ژل در لب

"نواحی

مدل های تزریق ژل لب

مدل های تزریق ژل لب در هر فردی متفاوت می باشد. همچنین انجام مدل آن باید توسط خود فرد و پزشک معالج تایید شود. در واقع این امکان فراهم شده است شما با توجه به سلیقه خود مدل آن را انتخاب کنید.

  1. روسی
  2. عروسکی یا باربی
  3. کلاسیک
  4. سه دکمه ای
  5. کمان
  6. چاک دار
  7. گرد
  8. قلوه ای
  9. صدف
  10. هالیوودی
  11. طبیعی

پرطرفدارترین شیوه ی تزریق فیلر لب

تزریق ژل لب طبیعی و روسی جزو پرطرفدارترین شیوه های تزریق فیلر هستند، زیرا این دو روش با ترکیب صورت بیشتر افراد سازگاری دارند.

معرفی انواع برند ژل لب

نام برند کشور سازنده ماندگاری
ژل لب رووفیل (Revofil) کره جنوبی حداقل 12 ماه
ژل لب ژوویدرم (Juvederm) آمریکا حدودا 12 ماه
ژل لب درمالکس (Dermalax) کره جنوبی حدودا 12 ماه
ژل لب ریوانس (Revanesse) کانادا حداقل 12 ماه
ژل لب رستیلن سیلک (Restylane Silk) آمریکا 10 تا 12 ماه
ژل آلیاکسین (Aliaxin) ایتالیا 6 ماه تا یک سال
ژل لب پرفکتا (Perfecta) فرانسه 8 تا 12 ماه
ژل لب روولکس (Revolax) کره جنوبی 1 سال تا 18 ماه
ژل لب تئوسیال (Teosyal) سوئیس حدود یک سال
ژل لب بلوترو (Belotero) آلمان 6 ماه
ژل لب استایلج (Stylage) فرانسه 10 الی 24 ماه
ژل لب زیشل (Zishel) کره جنوبی حداقل 4 ماه
ژل کاپتیک (Captique) یا Prevelle Silk آمریکا  3 تا 6 ماه
بلافیل (Bellafill) آمریکا 3 تا 5 سال
اسکالپترا (Sculptra) سوئیس 2 تا 3 سال
ژل نیوویا (Neauvia) ایتالیا  6 تا 8 ماه

برای تشخیص بهترین مارک برای تزریق فیلر لب بهتر است به صورت حضوری از متخصصان ما مشاوره بگیرید تا به صورت تخصصی فیلر مناسبی را انتخاب کنید.

نمونه کارهای تزریق ژل لب

[PFG id=5361]

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

معمولا هزینه تزریق ژل لب به مقدار استفاده و نوع برند بستگی دارد. قیمت هر سی سی ژل لب بین 1,950,000 تومان الی 6,500,000 تومان متغیر می‌باشد.

درخواست نوبت یا وقت مشاوره

رزرو نوبت مشاوره رایگان

    توجه: میتوانید چندین موضوع مشاوره را همزمان انتخاب کنید.
  • اگر در رابطه با موضوعات مورد مشاوره خود سوال یا توضیحات خاصی دارید لطفا اینجا بنویسید تا رسیدگی شود.

تزریق ژل و بوتاکس چه تفاوتی با هم دارند؟

به طور کلی مکانیسم این دو عمل با هم متفاوت هستند. بوتاکس از طریق اعمال فلج موقت در ناحیه هدف، از حرکات عضلات جلوگیری کرده و در نتیجه از این پس پوست چروکیده نمی‌شود اما تزریق ژل، برای تامین حجم از دست رفته پوست مناسب است و زیر چین و چروک‌ها را پر می‌کند.

اقدامات بعد از تزریق ژل لب

بعد از  تزریق لب، مراقبت‌ های لازم برای حفظ وضعیت پوست و جلوگیری از عوارض ناشی از تزریق مورد نیاز است. در اینجا چند نکته مهم را برای شما آورده‌ ایم:

مراقبت از  مواد آرایشی : توصیه می‌ شود تا دو روز بعد از تزریق ژل لب از مصرف مواد آرایشی بر روی لب‌ های خود خودداری کنید.

پوشیدن لباس مناسب : استفاده از لباس‌ های یقه باز، دکمه دار یا زیپ دار توصیه می‌ شود تا موقع تعویض، لباس با لب‌ های شما برخورد نکند.

استفاده از بام لب : بعد از تزریق ژل لب  از بام لب  استفاده کنید؛ اما باید مطمئن شوید که پلمپ محصول را باز کنید و آن را آرام روی لب‌ های خود بکشید. فشار دادن به روی لب‌  ممکن است باعث تورم شود.

ماساژ لب : بعد از تزریق ژل لب، توصیه می‌ شود از  ماساژ دادن لب‌ های خود خودداری کنید. چرا که هر گونه فشاری بر روی لب‌ هایی که به تجديد تزريق می‌ شود، ممکن است تورم و کبودی را بالا ببرد. با این، پزشک ممکن است منطقه‌ ی آسیب دیده را آرام کند.

عوارض ناشی از عدم رعایت مراقبت : عوارض ممکن است از عدم رعایت مراقبت بعد از تزریق لب شامل قرمز سدن، درد بسیار شدید، ایجاد لکه های پوستی تیره و روشن، جابه جایی ژل تزریق شده و کبود می شود.

با توجه به این نکات، می‌ توان به بهبود وضعیت پوست پس از تزریق ژل لب کمک کرد و از آن به طور کامل استفاده کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور کامل با تزریق ژل لب آشنا شدیم و پی بردیم که می توان حجم و زیبایی لبها را با این روش افزایش داد. به طور کلی با انجام تزریق فیلر لب زیبایی و جذابیت شما بیشتر خواهد شد. نکته دیگری که حائز اهمیت میباشد این است که با توجه به سلیقه و مدل لب خود باید از متخصص این حوزه کمک بگیرید تا مدلی مناسب با ویژگی های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سوالات متداول

  1. مدت زمان انجام تزریق ژل لب چقدر است؟
    به طور کلی بین 30 تا 45 دقیقه زمان میبرد، که بیشتر این مدت صرف بی حسی می شود. در واقع تزریق ژل به تنهایی در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود.
  2. چرا ژل لب گلوله می‌شود؟
    گلوله شدن ژل لب یکی از عوارض احتمالی است که ممکن است به دلیل فیک و تقلبی بودن ژل، نحوه نادرست تزریق، گذر زمان و یا میزان دوز غیر متقارن در هر دو طرف لب باعث ایجاد این امر شود.
  3. بهترین کلینیک و دکتر تزریق ژل در تهران کجاست؟
    کلینیک دلتا یکی از بهترین مرکزهای تزریق ژل لب در تهران است که مهارت بالایی در تزریق هر نوع مدلی را با مواد درجه یک دارد.
امتیاز

مشاوره رایگان

نام و نام خانوادگی(Required)
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 3 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. نیکا می گوید

    تزریق ژل لب هر چند وقت یکبار نیاز به تمدید داره؟

    1. کلینیک دلتا می گوید

      اثر ناشی از تزریق ژل لب معمولا بین 6 تا 18 ماه یا بیشتر دوام خواهد داشت. اینکه از چه نوع برندی استفاده کردید در این موضوع تاثیرگذار است.

  2. […] تزریق ژل لب یکی از روش‌های غیرجراحی برای تغییر شکل و حجم لب‌ها می‌باشد. در این روش، ژل لب یا همان فیلر لب به صورت تزریقی وارد لبها میشود. این روش برای ایجاد لب‌های پر و فرم دار، افزایش حجم لب‌ها، کمک به محو خطوط و چین و چروک‌های لب، اصلاح نا متقارن بودن و نامناسب بودن شکل لب‌ها و همچنین بهبود نسبی نظم و تراز لب‌ها استفاده می‌شود. تزریق ژل لب در مقایسه با جراحی لب باعث کاهش مدت‌ زمان درمان، کاهش درد و عوارض پس از عمل، و همچنین افزایش قابلیت بازگشت به فعالیت‌های روزمره شخص می‌شود. در این مقاله به بررسی روش‌ها، مواد مورد استفاده، عوارض احتمالی و بهترین مراکز تزریق ژل لب خواهیم پرداخت. […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.