بهترین سن تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

بهترین سن تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

جای تعجب نیست که به علت تاثیرات بسیار مثبت بوتاکس روی پوست، امروزه تزریق بوتاکس به یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. یکی از سوالات رایج در این رابطه بهترین سن تزریق بوتاکس است. در این مطلب سعی داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که بهترین زمان تزریق چه زمانی است. آیا تزریق بوتاکس شرایط خاصی دارد؟ در ادامه با ما باشید تا به بررسی این مطلب بپردازیم.

بوتاکس چه کاری روی پوستمان انجام می دهد؟

قبل از اینکه به سایر موضوعات در رابطه با تزریق بوتاکس پاسخ دهیم بهتر است در ابتدا به این موضوع بپردازیم که بوتاکس چه کاری برای پوستمان انجام می دهد؟ بوتاکس در واقع سم ضعیف شده باکتری بوتولینوم است. تزریق بوتاکس کمک می کند حرکات عضلات به صورت موقت محدود شود . این تاثیر به ویژه در نواحی مانند پیشانی و دور چشم که دارای پوست ظریف بوده و بیشتر مستعد چین و چروک است بسیار قابل توجه است. در واقع بوتاکس به طور موقت حرکات عضلات این نواحی را محدود می کند و به اصطلاح باعث فلج موقت عضلات ظریف این نواحی می شود. در نتیجه عضلات با تغییر حالات چهره، منقبض نشده و همین موضوع از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند.

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟- بهترین سن تزریق بوتاکس سن

آیا تزریق بوتاکس محدودیت سنی خاصی دارد؟

به طور کلی تزریق بوتاکس محدودیت سنی خاصی ندارد و افراد از 18 سال به بالا می توانند آن را تزریق کنند. فراموش نکنید در برخی افراد حتی در سنین پائین به علت تغییر حالات چهره و حرکات زیاد ابرو، و بالا و پائین انداختن آن ها هنگام صحبت، نواحی مانند پیشانی، گوشه چشم و … دچار خطوط و چین و چروک می شود. این موضوع به مرور باعث ایجاد خطوط و چروک هایی ثابت در پوست حتی در سنین پائین می شود. در حالی که ممکن است یک فرد 30 ساله که حرکات چشم و ابروی چندان زیادی ندارد هیچ گونه خطوطی در این نواحی نداشته باشد. بهترین موقع و سن تزریق بوتاکس زمانی است  که از ثابت شدن این خطوط روی پوست جلوگیری نمود و بهتر است قبل از عمیق شدن آن اقدام به تزریق بوتاکس نمود.                                                                              سن تزریق بوتاکس

در چه فصلی بهتر است بوتاکس تزریق کنیم؟

اگر چه دیده شده توسط برخی پزشکان تزریق بوتاکس در فصول سردتر سال مانند پائیز و زمستان توصیه می شود اما به طور کلی تفاوت چندانی ندارد که شما بوتاکس را در چه فصلی تزریق می کنید و با مقداری مراقبت می توانید بهترین نتیجه را از تزریق بوتاکس داشته باشید. فراموش نکنید در تمامی تزریقات محل ورود سوزن به پوست باعث پارگی های بسیار ظریف و در نتیجه کبودی مختصر می شود. فصول سرد کمک می کند که این کبودی سریعتر بهبود پیدا کند. از طرفی فصول سرد کمک می کند مواد تزریقی با سرعت آهسته تری در پوست آزاد و درون آن پخش شود.

بوتاکس چیست؟- بهترین سن تزریق بوتاکس

اگر قصد دارید در فصول گرمتر سال مانند تابستان و بهار تزریق بوتاکس را انجام دهید بایستی طی دو هفته اولیه پس از تزریق بوتاکس از آفتاب گرفتن، مسافرت و هر عاملی که باعث می شود شما مدت زمان زیادی را زیر نور آفتاب سپری کنید دوری نموده و فعالیت های این چنینی را محدود کنید. همچنین استفاده از عینک و کلاه و ضد آفتاب به خصوص در تابستان پیشنهاد می شود.                  سن تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در کلینیک دلتا “اینجا” را ببینید

آیا تزریق بوتاکس برای درمان انواع خطوط و چروک های پوستی مناسب است؟

احتمالا بارها شنیده اید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! در واقع تزریق بوتاکس در زمانی که چین و چروک های پوستی در حال شکل گیری است و قبل از اینکه روی پوستمان ثابت و به اصطلاح اسکار شوند بهتر است تزریق شود. در واقع تعیین نمودن بهترین زمان و سن تزریق بوتاکس بسته به شرایط پوستتان دارد. با تزریق به موقع بوتاکس عمیق شدن و اسکار شدن این خطوط روی پوستمان جلوگیری می کنیم. چنانچه خطوط پوستی به صورت اسکار ایجاد شوند، اگرچه بوتاکس می تواند کمک کننده باشد و تا حدودی به کاهش عمق این خطوط کمک کند اما در کنار آن ممکن است سایر درمان های ترکیبی توسط پزشک به شما پیشنهاد شود.

در بهترین کلینیک غرب تهران با پزشکانی حاذق و با تجربه مشاوره رایگان داشته باشید.

برای رزرو مشاوره رایگان “اینجا” را کلیک کنید.

ماندگاری بوتاکس چه مدت است؟

به طور کلی بسته به عمق خطوط و میزان جذب توسط پوست تاثیر بوتاکس از دو تا شش ماه خواهد بود و پس از این مدت، عضله به مرور شروع به تکان خوردن و منقبض شدن خواهد کرد و بایستی مجددا بوتاکس تزریق شود. تزریق بوتاکس در فواصل زمانی مناسب به شما کمک می کند تا علاوه بر جلوگیری از ایجاد خطوط و چروک پوستی،از اسکار شدن این خطوط روی پوست جلوگیری کنید. همچنین تزریق منظم باعث طولانی تر شدن بازه ی زمانی مورد نیاز برای جلسه ترمیم بوتاکس می شود.           سن تزریق بوتاکس

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس چیست؟

  • بهتر است طی روزهای ابتدایی به خصوص ساعات اولیه پس از تزریق از نور خورشید دوری کنید.
  • هنگام خروج از خانه حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از انجام ورزش و فعالیت های سنگین به خصوص در روزهای ابتدایی پس از تزریق بوتاکس دوری کنید.
  • برای جلوگیری از ایجاد کبودی و تورم بهتر است پس از تزریق از کمپرس یخ (آیس) استفاده کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق بوتاکس از شستشوی محل با آب گرم، سونا و … دوری کنید.

فراموش نکنید نتایج تزریق پس از گذشت 14 روز به طور کامل روی پوستتان مشخص می شود.

اگر بوتاکس شما نیاز به ترمیم داشت پس از تائید توسط پزشک “به صورت رایگان” در کلینیک دلتا انجام می شود.

بوتاکس را صرفا در مراکز معتبر تزریق کنید

در حال حاضر بوتاکس با برندهای مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد که بسته به برند و کشور سازنده، قیمت و کیفیت آن متفاوت است. متاسفانه در بسیاری از کلینیک ها و مراکز بوتاکس های بی کیفیت و چینی تزریق می شود. تزریق بوتاکس چینی علاوه بر بروز حساسیت، به علت عدم دقیق بودن میزان سم بوتولینوم می تواند عوارضی همچون افتادگی پلک، بالا رفتن غیر طبیعی ابرو، عدم تقارن پس از تزریق و .. را همراه داشته باشد. فراموش نکنید تزریق بوتاکس بایستی توسط پزشک حاذق، متبحر و باتجربه انجام شودتا با انتخاب صحیح نقاط تزریق نتایج عالی در پی داشته باشد.     سن تزریق بوتاکس

هر بوتاکسی تزریق نکنید!

در کلینیک دلتا از چه برندهایی برای تزریق بوتاکس استفاده می شود؟

هزینه ی تزریق بوتاکس چه قدر است؟

در تعیین هزینه نهایی تزریق بوتاکس برخی عوامل تاثیر گذارند. این موارد شامل برند بوتاکس، میزان دز مصرفی و ناحیه ی مورد نظر همگی در تعیین هزینه نهایی نقش دارند. به طور کلی در کلینیک دلتا هزینه تزریق بوتاکس از 890 هزار تومان تا یک میلیون و نهصد پنجاه هزار تومان متغییر است.

در نظر داشته باشید به علت وارداتی بودن اکثر برندهای بوتاکس نوسانات دلار می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه و یا در جلسه مشاوره رایگان در رابطه با قیمت فعلی خدمات سوال کنید. می توانید“از اینجا”با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشند

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 4 میانگین: 3
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.