بهترین راههای رفع چروک صورت و پیشانی

امروزه همه انسان های سراسر جهان به دنبال راهکارها و بهترین راههای رفع چروک صورت و پیشانی هستند که بتوانند زیبایی و جوانی خود را حفظ  نمایند  ، از این رو شروع به امتحان کردن روش های مختلفی می کنند، گشت و گداز در دنیای وب  یکی از آسان ترین روش هایی است که می توانیم به پاسخ درصد زیادی از سوالات خود برسیم ، اما سوال اینجاست که آیا تمام روش های ارائه شده در سطح اینترنت و یا حتی خارج از آن اصولی و صحیح است؟ چگونه می توانیم منبع مطمئن و امنی برای رفع ابهامات و سوالات خود پیدا کنیم؟

از آنجایی که حفظ سلامتی و زیبایی پوست بسیار اهمیت دارد نمی توان با امتحان کردن هر روشی پوست خود را نه تنها ممکن است شما را به نتیجه دلخواه نرستند بلکه حتی مشکلات جدی را متحمل شوید که اغلب غیر قابل درمان هستند.

تیم متخصص کلینیک دلتا در این مقاله در صدد این بر آمد که اطلاعات جامعی را درباره علل ایجاد چین و چروک های پوستی و روش های درمان و بهبود مشکلات ناشی  از آن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

علت ایجاد چین و چروک پوست صورت

یکی از باورهای رایج غلط  در میان افراد در رابطه با ایجاد چین و چروک های ایجاد شده بر  روی صورت ، پیری و افزایش سن  است، لازم است بدانید که بالا رفتن سن تنها یکی از عواملی است که پوست شما را  تحت تاثیر خود قرار می دهد. در ذیل به چند مورد از علل ایجاد چین چروک اشاره می کنیم که عبارتند از:

  1. افزایش سن و کاهش خاصیت کشسانی پوست
  2. قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید به طور مدام
  3. عدم استفاده از کرم ضد آفتاب
  4. عوامل ژنتیکی
  5. استرس و اضطراب
  6. استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی
  7. تغذیه نامناسب و ناسالم
  8. کم آبی بدن
  9. کم خوابی
  10. بهره گیری از روش های غیراصولی خانگی
  11. استفاده بیش از اندازه و مداوم از ماهیچه های صورت

با انواع چروک صورت آشنا شوید

  • خطوط که هنگام لبخند زدن یا حتی هنگام استراحت صورت نمایان هستند(خطوط کلاغی)
  • خطوط افقی روی پیشانی
  • خطوط بین ابروها و اطراف چشم ها
  • خطوط خنده اطراف لب
  • خطوط ایجاد شده در کناره های چانه
  • خطوط روی گردن

 

چنانچه  که سوالی درباره روش های جوانسازی صورت و رفع خطوط و چین و چروک نواحی مختلف صورت خود دارید می توانید از راههای زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید :

    اینستاگرام کلینیک دلتا :  clinic-delta

واتساپ کلینیک دلتا : 09904747980

شماره تماس کلینیک دلتا : 40440580

کاهش روند پیری زود رس به روش خانگی

می دانیم که پوست صورت یکی از حساس ترین نواحی بدن است که می تواند علائم پیری را به نمایش بگذارد ،از این رو لازم است تحت مراقبت های اصولی و سالمی قرار بگیرد.

همانگونه که در بالا به آن اشاره شد، خواب ناکافی و رژیم غذایی غیر اصولی از جمله عواملی هستند که موجب پیری زود رس در فرد می شوند، شما می توانید بارعایت روش هایی که در زیر ارائه شده است روند ایجاد چروک های پوستی خود را کند نمایید،چرا که در هر صورت دیر یا زود پیری به سراغ همه ما می آید، اما روش های اصولی و تغییر در سبک زندگی می توانند این روند را کند کرده و به تعویق بیندازند.این روش ها عبارتند از:

  • محافظت از پوست از قرار گرفات در معرض نور خورشید و اشعه فرابنفش
  • مدیریت اضطراب و استرس
  • انجام ورزش های روزانه
  • مدیتیشن و یوگا
  • شرکت در جلسات مشاوره پوست و زیبایی
  • عدم امتحان روشهای سنتی غیراصولی ارائه شده در تبلیغات دروغین

بهترین روش جوان سازی پوست صورت

کلینیک پوست و موی دلتا سعی دارد با ارائه نکات مهم برای رفع چین و چروک صورت و پیشانی بهترین روش های جوانسازی پوست صورت را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمایند تا با خیال راحت به جوانسازی پوست خود بپردازید.

مرطوب کردن پوست

آبرسانی و مرطوب کردن پوست یکی از روش هایی است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و موجب تازگی و درخشندگی پوست می شود از این رو روند ایجاد چین و چروک پوست را نیز به تعویق می اندازد.

لایه برداری پوست

لایه برادری پوست علاوه بر کاهش چین و چروک صورت و پیشانی وهمچنین کمک به هموار شدن سطح پوست موجب شفافیت و روشن شدن پوست فرد می گردد.

در کلینیک تخصصی پوست و مو دلتا تیم ما با ارائه روش شیمیایی لایه برداری به تحریک رشد سلول های جدید، رفع سلول های مرده و افزایش کلاژن سازی پوست کمک می کند، در این روش با کنترل قدرت اسیدهای طبیعی برای لایه برداری عمیق پوست استفاده می‌ گردد، برای کسب اطلاعات لازم درباره این روش حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از روش های پر طرفدار در حیطه زیبایی و حتی درمانی است؛ اگر می خواهید بدانید بوتاکس چگونه عمل می کند لازم است بدانید که  ماده تزریقی بوتاکس موجب فلج شدن عضلات پیشانی ،  خط اخم و خطوط خنده  می گردد، به عبارت دیگر با کم کردن حرکات عضلات این نواحی چین و چروکهای پوست برطرف شده و پوستی شاداب و جوان خواهید داشت.

 

تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل یکی دیگر از روش های پرطرفدار جوانسازی صورت است که  می‌تواند  حجم از دست رفته پوست را را جبران  نماید و پوست را صاف ، هموار نماید. لازم به ذکر است که  رفع چروک‌های پوستی  تنها یکی از کاربردهای تزرق فیلر است زاویه سازی صورت ،افزایش حجم لب‌ها و گونه ، لیفت ابروها از جمله کاربردهای این روش است.

** شما کاربران گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتردرباره روش های زیبایی و جوانسازی پوست  و دریافت نتایج دقیق‌ با متخصصین و پزشکان مجموعه پوست ، مو و زیبایی دلتا  مشورت نمایید.

* شما کاربران گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتردرباره روش های زیبایی و جوانسازی پوست  و دریافت نتایج دقیق‌ با متخصصین و پزشکان مجموعه پوست ، مو و زیبایی دلتا  مشورت نمایید.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.