بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس ماده شگفت انگیزی است. شما آن را به پیشانی، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم تزریق می کنید و تاثیر آن را، در حذف چین و چروک های پوستتان به وضوح مشاهده می کنید. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس تحولی عظیم در صنعت زیبایی و پزشکی به وجود آورد و جایگزینی ایده آل برای روش های پرهزینه و یا دارای دوران نقاهت طولانی مدت، مانند جراحی است. امروزه بیشتر پزشکان تزریق بوتاکس را راهکاری عالی برای حذف خطوط و چین و چروک های پیشانی، اطراف چشم و برخی نواحی صورت می دانند و آن را به بیشتر افرادی که مایل به داشتن پوستی صاف به ویژه در ناحیه ی بالایی صورتشان هستند توصیه می کنند. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

جالب است بدانید بوتاکس تنها در صنعت زیبایی کاربرد ندارد و دارای مصارف درمانی مختلف می باشد. درمان میگرن، بهبود درد  های مفصلی، درمان تعریق بیش از حد و … از جمله کاربردهای درمانی بوتاکس است. برای بسیاری از افراد جای سوال دارد که بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟ در ادامه قصد داریم به بررسی هر چه بهتر این ماده اعجاب انگیز بپردازیم.بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

از تخفیفات ویژه کلینیک دلتا جا نمونی !!!

 

2 میلیون تخفیف ویژه جلسه اولی ها 
  تخفیفات تکرار نشدنی مناسبتی 

 

تازه مشاوره با پزشک و متخصصان کلینیک دلتا هم رایگانه و قبلش می تونی هر سوالی داری ازشون بپرسی

کافیه فقط یک دقیقه وقت بزاری و فرم مشاوره زیر رو تکمیل کنی

 

“فرم مشاوره رایگان کلینیک دلتا”

بوتاکس چیست؟

اگر بخواهیم معرفی ساده و کوتاهی از بوتاکس داشته باشیم بایستی بگوئیم بوتاکس در واقع نوعی سم است که از باکتری به نام کلوستیریدیوم بوتولینوم ترشح می شود. شاید در نگاه اول ترسناک و حتی دیوانه وار به نظر برسد که بخواهیم سم به زیر پوستمان تزریق کنیم! اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد. زیرا مقدار سم به قدری کم و اندک است و در آزمایشگاه های تولید بوتاکس به دقت اندازه گیری شده که تنها می تواند روی غیر فعال کردن عضلات و ماهیچه های ظریف صورتتان تاثیر گذاشته و هیچ گونه عوارض خاصی برای بدنتان ندارد! بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس چیست؟

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

زمانی که شما بوتاکس تزریق می کنید، اعصاب مربوط به عضله، که به عضله دستور انقباض می دهند کارائیشان محدود می شود. در واقع بوتاکس از آزاد شدن مواد شیمیایی که که مسئول انقباض عضله است جلوگیری می کند و در نتیجه فعالیت عضله موقتا محدود و یا به اصطلاح موقتا فلج می شود. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

تزریق بوتاکس پیشانی خط اخم خطوط پنجه کلاغی چشم

جالب است بدانید هر چه ماهیچه بزرگ تر باشد، تاثیر بوتاکس زودتر از بین رفته و بازگشت حرکت سریع تر خواهد بود، اما هر چه ماهیچه کوچک تر باشد، تاثیر بوتاکس آن بیشتر طول خواهد کشید به همین دلیل است که از بوتاکس برای رفع چین و چروک هایی که خیلی عمیق نیستند میتوان استفاده کرد. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بهترین برند بوتاکس چیست؟

 امروزه می توانید از انواع بوتاکس برای تزریق استفاده کنید. در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که بهترین برندهای بوتاکس شامل:

انواع بوتاکس

آیا تزریق بوتاکس عوارض دارد؟

به طور کلی، تزریق بوتاکس اگر توسط پزشک حاذق، ماهر و با تجربه انجام شود و از طرفی برای تزریق بوتاکس ازمواد با کیفیت و دارای تائیدیه استفاده شود، تزریق بوتاکس دارای عوارض چندان خاصی نمی باشد.  برخی عوارض ناشی از تزریق بوتاکس شامل:

  • احساس گزگز شدن بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟
  • بی حسی موقت در نواحی تزریق
  • قرمزی، کبودی و تورم مختصر در محل ورود سوزن به پوست

ایجاد این عوارض معمولا موقتی بوده و جای نگرانی ندارد و پس از طی چند روز از بین می رود. در صورت ادامه دار بودن علائم و یا عدم بهبودی پس از گذشت 72 ساعت بهتر است به کلینیک اطلاع دهید.

 

در صورتی که بوتاکس در مراکز نامعتبر و یا توسط پزشک بی تجربه تزریق شود و یا از بوتاکس های تقلبی، چینی و بی کیفیت برای تزریق استفاده شود، عوارض جدی به همراه داشته و سلامتتان را به خطر می اندازد.

بوتاکس اصلی و تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

ماندگاری بوتاکس چه قدر است؟

تزریق بوتاکس، راهکاری موقت برای درمان خطوط و چین و چروک های پوستی است. به طور معمول ماندگاری تزریق بوتاکس، حدودا بین 3 الی 6 ماه است. پس از آن اثر بوتاکس به مرور از بین می رود. در صورت صلاحدید و تائید پزشک، پس از اتمام اثر بوتاکس می توانید برای تزریق مجدد اقدام کنید. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

در بهترین کلینیک غرب تهران، خدمات جوانسازی، لیزر و تزریقات زیبایی را دریافت کنید

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

به طور کلی در تزریقات صورت به علت استفاده از سوزن های مخصوص، ظریف و باریک میزان درد و تحریک پذیری به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند. از طرفی در صورت تائید پزشک، شما می توانید قبل از تزریق بوتاکس بی حسی دریافت کنید، که باعث می شود تزریق بوتاکس برای شما بدون درد و یا با حداقل میزان درد همراه باشد. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

تزریق بوتاکس

بهترین سن تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

تزریق بوتاکس محدودیت سنی خاصی ندارد و افراد از 18 سال به بالا می توانند بوتاکس تزریق کنند. شاید بتوان گفت بهترین سن تزریق بوتاکس زمانی است که سر و کله چین و چروک ها و خطوط، روی صورتتان پیدا می شود و بهتر است قبل از اینکه این خطوط روی پوستتان ثابت شود از طریق بوتاکس از بین بروند. برخی افراد به دلیل حرکات زیاد ابرو، اخم کردن و … ممکن است در سنین 20 سالگی نیاز به تزریق بوتاکس پیدا کنند و برخی ممکن است حتی تا سن 30 سالگی بی نیاز از تزریق بوتاکس باشند. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بهترین سن تزریق بوتاکس چه زمانی است؟ “اینجا” بیشتر بخوانید

تزریق بوتاکس دیسپورت

قیمت تزریق بوتاکس چه قدر است؟

در تعیین هزینه نهایی تزریق بوتاکس برخی عوامل تاثیر گذارند. این موارد شامل برند بوتاکس، میزان دز مصرفی و ناحیه ی مورد نظر همگی در تعیین هزینه نهایی بوتاکس نقش دارند. به طور کلی در کلینیک دلتا هزینه تزریق بوتاکس از 890 هزار تومان به بالاست. بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

در نظر داشته باشید به علت وارداتی بودن اکثر برندهای بوتاکس نوسانات دلار می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه و یا در جلسه مشاوره رایگان در رابطه با قیمت فعلی خدمات سوال کنید.

در رابطه با تزریق بوتاکس سوالی دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 8 صبح الی 8 شب (به غیر از ایام تعطیل) با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 3 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.