با کنولا راحت و بدون عارضه تزریق فیلر رو تجربه کن!

نتیجه طبیعی تر بدون کبودی و تورم به لطف تزریق با کنولا

از جمله دغدغه های افراد در رابطه با تزریق ژل ایجاد عوارض و مشکلات بعد از آن است. ایجاد کبودی، تورم و حالت غیر طبیعی ناحیه مورد نظر پس از تزریق از دلایلی است که باعث ناراحتی و نگرانی در این دسته از افراد می شود. همچنین ورود و خروج متعدد سوزن به درون پوست علاوه بر ایجاد درد، عوارض پس از تزریق مانند تورم را تشدید می کند. امروزه با کمک تزریق با تکنیک کنولا می توان عوارض پس از تزریق را به میزان قابل توجهی کاهش داده و درد ناشی از تزریق را به حداقل میزان ممکن کاهش داد.

جوانسازی-کلاژن

کانولا چیست؟

در سال های اخیر تزریق  با تکنیک کنولا به دلیل نتیجه طبیعی و عارضه کمتر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما کانولا چیست؟ یک سوزن بلند را تصور کنید با این تفاوت که به جای نوک تیز و برنده سوزن، سری آن گرد و مدور است. طول بلند کانولا امکان دسترسی به نقاط عمیق و مختلف ناحیه ی مورد نظر را فراهم می کند و نوک (سری) مدور و گرد آن امکان حرکت نرم و روان زیر پوست و بافت های بدن را تسهیل می کند بدون آنکه به شریان ها و مویرگ ها آسیبی رسانده و یا باعث پارگی آن ها شود.

کنولا در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای قطر، طول و گیج های متفاوتی است. پزشک با توجه به شرایط پوست، ناحیه ی مورد نظر و همچنین غلظت ژل (فیلر) تزریقی، کنولا مناسب انتخاب می کند.

سوزن-کنولا

تزریق با کنولا چگونه انجام می شود؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم کنولا دارای سری گرد و مدور است. برای ورود کنولا به پوست در ابتدا از یک سوزن استفاده می کنیم و سپس از محل ورود سوزن به پوست کانولا به پوست وارد می شود. در این روش تزریقی کانولا، تنها یکبار وارد پوست شده و به نقاط مختلف ناحیه ی مورد نظر به راحتی دسترسی دارد.

 

کنولا با سرنگ (سوزن) چه تفاوتی دارد؟

  • با کنولا، با کبودی و تورم پس از تزریق خداحافظی کنید!

سرنگ ها دارای نوک تیز و برنده هستند. همین عامل باعث می شود مویرگ ها و شریان های زیر پوست در معرض پارگی به وسیله سوزن قرار بگیرند و آسیب ببینند. مهمترین دلیل ایجاد کبودی و تورم پس از تزریق نیز به همین دلیل است. در حالی که سری مدور کنولا به راحتی بین بافت های زیر پوستی حرکت کرده و به شریان های زیر پوستی آسیبی نمی رساند. احتمل خونریزی و کبودی در تزریق با کنولا به ویژه برای نواحی حساسی مانند زیر چشم به مراتب کمتر از تزریق با سرنگ است.

کنولا باعث کاهش درد و کبودی ناشی از تزریق شده و نتیجه ماهرانه تری را رقم میزند.

کنولا-تزریق

  • کانولا عوارض احتمالی ناشی از تزریق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

در تزریق با سرنگ اگراینکار توسط افراد غیر حرفه ای.صورت بگیرد و یا پزشکی که برایتان تزریق فیلر را انجام می دهد چندان به روند تزریق.اصولی وارد نباشد این موضوع می تواند برایتان گران تمام شود! یکی از مشکلات احتمالی و نادر تزریق ژل (فیلر).درون شریان است که نتیجه آن نکروز یا مرگ بافت سلولی.ناحیه ی مورد نظر است. این مشکل به ویژه برای ناحیه ی دور چشم خطرآفرین است و حتی می تواند بینائی تان.را تحت تاثیر قرار دهد. کنولا به دلیل داشتن سری گرد.نمی تواند به شریان وارد شده و احتمال بروز چنین عارضه ای را به صفر می رساند.

تفاوت تزریق کنولا و سوزن

کانولا

  • نتیجه حرفه ای و طبیعی تر با کنولا

در تکنیک تزریق با کنولا، طول بلند کانولا باعث می شود پزشک تسلط بیشتری روی پخش و تزریق فیلر داشته، و به راحتی به نقاط مختلف و عمق پوست دسترسی داشته باشد. در روش تزریق با کنولا علاوه بر دقت بیشتر، از گلوله شدن ژل در ناحیه ی مورد نظر جلوگیری می شود. البته فراموش نکنید تزریق با کنولا یک تکنیک حرفه ای است و بسیاری از پزشکان به دلیل نداشتن مهارت تزریق با کنولا، از سوزن استفاده می کنند.

از نظر فنی استفاده از کنولا دشوارتر است.

به همین علت بیشتر پزشکان ترجیح می دهند از سوزن برای تزریق استفاده کنند.

  • با کنولا درد هنگام تزریق را فراموش کنید!

هنگام تزریق فیلر با سوزن به دلیل ورود و.خروج متعدد سرنگ به پوست باعث ایجاد درد و.ناراحتی برای برخی افراد نموده و احتمال آسیب به مویرگ و شریان ها.بیشتر است. از طرفی تزریق با کانولا کبودی و تورم پس از تزریق را تشدید میکند. در حالی که کنولا یکبار وارد پوست شده و به.لطف طول و سری بلند به دورترین و عمیق ترین نقاط پوست دسترسی دارد.

  • با کنولا به سرعت هر چه تمام تر به امور روزانه خود بپردازید.

ایجاد کبودی و تورم پس از تزریق فیلر از جمله.مواردی است که افراد ترجیح می دهند چند روزی را در خانه بمانند. به خصوص برای افراد شاغل حضور.در محل کار با ناحیه ای.که مقداری کبود و متورم شده چندان خوشایند نیست. خوشبختانه در تزریق به روش کنولا از کبودی و تورم.پس از تزریق خبری نیست و ممکن است در نقطه محل.ورود کنولا به پوست مقدار مختصر کبودی اتفاق بیفند که چندان قابل توجه نیست.

درمان گودی زیر چشم، رفع تیرگی، پف و خستگی با تکنیک تخصصی تزریق فیلر با کنولا در کلینیک دلتا

“اینجا را ببینید”

  • کنولا دارای طول و اندازه های مختلف است.

یکی ازجمله مزایای تزریق با کنولا در مقایسه.با سرنگ این است که کنولا دارای طول و اندازه های مختلف است. پزشک با توجه به ناحیه ی مورد نظر، غلظت ژل و … میکرو کانولا با سایز مناسب انتخاب می کند. این کار باعث می شود پزشک روی پخش فیلر تسلط بیشتری داشته و از گلوله شدن فیلر زیر پوست جلوگیری کند.

طول کنولا

طول کانولا نسبت به سوزن بلندتر است. بلندتر بودن طول کنولا نسبت به سرنگ به پزشک این امکان را می دهد که به عمیق ترین نقاط ناحیه ی مورد نظر دسترسی  داشته و فیلر را به عمق ناحیه ی مورد نظر ارسال کند. 

آیا همیشه می توان از کنولا به جای سرنگ استفاده کرد؟

خیر! تزریق با تکنیک کنولا اگرچه دارای مزایای فراوانی است اما همیشه بهترین گزینه نیست. چرا که استفاده از تزریق فیلر با کمک سوزن در بعضی نواحی پوست دارای نتایج موثرتری نسبت به کنولا است. کانولا گزینه ای ایده آل برای درمان و بهبود مشکلات پوستی است که عمیق بوده و در عمق پوست ایجاد میشوند. نواحی مانند زیر چشم، خطوط عمیق صورت مانند خط خنده و … گزینه هایی عالی برای تزریق با تکنیک کانولا هستند. این در حالی است که برای پر کردن خطوط و چین و چروک های ظریف و سطحی و یا نواحی که دارای عمق نسبتا کمی هستند.مانند شقیقه استفاده از سوزن دارای نتایج مناسب بوده و بهترین گزینه پیش رو است.

با تکنیک حرفه ای کنولا تزریق فیلر رو تجربه کن!

در بهترین کلینیک غرب تهران با پزشکانی حاذق و با تجربه مشاوره رایگان داشته باشید.

برای رزرو مشاوره رایگان “اینجا” را کلیک کنید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشند

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.