با پروسترولین پوستتو از نو بساز!

 مزوژل پروسترولین و تزریق حس تازگی به پوست

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از کیفیت پوستتان چندان راضی نیستید و به دنبال راهکاری مناسب برای بهبود و افزایش کیفیت پوستتان هستید مزوژل پروسترولین می تواند فرشته نجاتی ارزشمند برای پوستتان باشد. به مرور و با افزایش سن پوستمان طراوتش را از دست می دهد و خشک و کم آب تر می شود. خیلی از افراد مایل به ایجاد تغییرات محسوس و زیاد روی پوستشان نیستند و میخواهند پوستشان سرزنده و شاداب شده و زیبایی گذشته را به دست بیاورد. اینجاست که نوبت مزوژل ها می رسد تا قدرت خود را در ایجاد حس طروت و شادابی پوست به تصویر بکشد. پروسترولین یکی از محبوب ترین برندهای مزوژل در دنیاست که حس تازگی را به پوستتان هدیه می کند.

مزوژل چیست و چه کاری برای پوستمان انجام می دهد؟

بسیاری از افراد با شنیدن نام مزوژل ناخوآگاه  کلمه ی ژل(فیلر) در ذهنشان تداعی می شود. اما این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ از جمله وظایف اصلی ژل ها حجم دهندگی و پرکنندگی نقاط مختلف صورت است. در حالی که مزوژل ها اثر حجم دهندگی روی پوست ندارند و به علت غلظت بسیار بالای مواد مغذی و اسید هیالورونیک به آن ها مزوژل گفته می شود. در واقع اصلی ترین کاری که مزوژل ها برای پوستمان انجام می دهند آبرسانی عمیقی پوست است.

از جمله مواد زمینه ای مزوژل هیالورونیک اسید است. مولکول اسید هیالورونیک شبیه اسفنجی است که می تواند قابلیت جذب و نگهداری آب به میزان چندین برابر حجم واقعی خود را داشته باشد! پوست پس از تزریق مزوژل شاداب تر، با طراوت تر و جوان تر می شود. در نظر داشته باشید مزوژل دارای برندها و فرمولاسیون های مختلف است. برای مثال برخی از مزوژل ها حاوی انواع ویتامین ها و آمینو اسید با تراکم و غلظت زیاد هستند که برای بازسازی و احیا پوست ضروی است و ضمن سفت تر کردن بافت پوست باعث التیام و بازسازی عوارض پوستی مثل چین و چروکها، منافذ باز و کاهش لک ها و حتی کاهش چربی های سطحی بدن میشوند. در مورد مزوژل ها “اینجا” بیشتر بخوانید.

مزوژل پروسترولین

مزوژل پروسترولین چیست؟

مزوژل پروسترولین ساخت کشور کره جنوبی است. به علت استفاده از تکنولوژی پیشرفته در تولید مزوژل های پروسترولین و همچنین کیفیت بالا و نتایج عالی آن روی پوست دارای طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیاست. از مزایای این مزوژل های شگفت انگیز می توان به درمان مشکلات شایع پوستی اشاره کرد. جوانسازی پوست، آبرسانی عمقی، حذف لک های پوستی، از بین بردن چربی های سطحی و سلولیت از جمله مواردی کاربردی این مزوژل ها برای پوست است. استفاده از اسید هیالورونیک با خلوص بالا و همچنین مواد مغذی زمینه ای پوست در ساختار این مزوژل باعث تاثیرات عالی آن پس از تزریق می شود.

پروسترولین

مجموعه مزوژل های پروسترولین

  • پروسترولین نچرال بی (Prostrolane Natural B)

اگر به دنبال جوانسازی پوستتان هستید و قصد دارید حال پوستتان را بهتر کنید مزوژل پروسترولین نچرال بی آماده خدمت رسانی به شماست! مزوژل پروسترولین نچرال بی علاوه بر جوانسازی به آبرسانی عمیق پوست کمک می کند که نتیجه آن شادابی و افزایش لطافت و زیبایی پوستتان است. علاوه بر آن با تحریک و تولید کلاژن سازی درون پوست می تواند خطوط کم عمق و سطحی پوستتان را برطرف کند. اگر پوستتان شل شده و علائم پیری پوست به مرور روی آن ظاهر شده است این مزوژل می تواند برایتان بسیار مفید باشد.

پروسترولین 2

  • پروسترولین اینر بی (Prostrolane Inner B)

بسیاری از افراد مایل اند صورتشان را خوش فرم تر کنند، غبغب شان را از بین ببرند و.یا کمی از حجم چربی های صورت کاسته و به زاویه دار شدن چهره شان کمک کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با کمک مزوژل پروسترولین اینر بی می توان برخی نواحی بدن را به صورت موضعی لاغر کرد! مزوژل اینر بی پروسترولین از جمله مزوژل هایی است که به کمک شما آمده و چربی های سطحی و موضعی را می تواند از بین ببرد. یکی از مزایای این مزوژل کاهش قطر چربی و همچنین درمان سلولیت است. همزمان با حذف چربی های سطحی این مزوژل پوستتان را به صورت.عمقی آبرسانی می کند که منجر به لیفت و افزایش قوام پوستتان می گردد. این مزوژل.در دو مدل وجود داشته و قابل تزریق به نقاط مختلف بدن از جمله صورت و ازطراف چشم است.

پروسترولین-چربی

  • پروسترولین بلنک بی (Prostrolane Balance B)

لک پوستی از جمله مشکلاتی است که زیبایی پوست.را تحت تاثیر قرار داده و دغدغه بزرگی برای بسیاری از افراد است. پروسترولین بلنک بی یکی از بهترین مزوژل ها در زمنیه درمان لک و مشکلات پوستی است. مزوژل پروسترولین بلنک بی از طریق کاهش رنگدانه ها پوست علاوه بر درمان برخی لک ها گزینه ای ایده آل.برای درمان تیرگی زیر چشم است. همچنین درمانی مناسب برای لک های پوستی ناشی از.نور خورشید، ملاسما، تغییرات هورمونی و … است. علاوه بر درمان لک های پوستی این مزوژل.کلاژن سازی را درون پوست تحریک و به آبرسانی عمقی پوست کمک می کند.

پروسترولین 4

چرا مزوژل پروسترولین انتخابی ایده آل است؟

مجموعه مزوژل های پروسترولین با در نظر گرفتن نیازهای اساسی و مختلف پوست شما طراحی و تولید شده است. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی های این مزوژل می پردازیم:

  • بهبود کیفیت پوست
  • جوانساری و تحریک کلاژن سازی درون پوست
  • آبرسانی عمیق پوست
  • از بین بردن برخی از لک های پوستی
  • حفظ ظاهر طبیعی پوست
  • مزوژلی ایمن و دارای عوارض حداقل و ناچیز برای پوست
  • درمان چین و چروک های سطحی پوست
  • حاوی ویتامین و مواد مغذی برای پوست
  • جلوگیری از روند پیری پوست و معکوس کردن آن
  • لاغری موضعی
  • از بین بردن چربی های سطحی
  • درمان سلولیت
  • لیفت پوست
  • بهبود جای جوش و اسکارهای پوستی
  • قابل استفاده برای تمامی سنین بدون محدودیت

پروسترولین 5

به چند جلسه تزریق مزوژل پروسترولین نیاز داریم؟

بسته به شرایط پوستتان و نظر پزشک تعداد دفعات مورد نیاز برای تزریق می تواند متفاوت باشد. به طور میانگین بین یک تا چهار جلسه ممکن است به شما تزریق مزوژل پروسترولین توسط پزشک توصیه گردد. فواصل تزریق معمولا بین 15 تا 28 روز متغییر است و بسته به شرایط پوست و نیاز بافت توسط پزشک تعیین می گردد. البته در نظر داشته باشید با تزریق یک جلسه مزوژل پروسترولین شاهد تاثیرات اعجاب انگیز آن روی پوستتان می شوید. معمولا تعداد جلسات بیشتر معمولا به افرادی توصیه می شود که دارای عوارض پوستی متوسط تا زیاد می باشند، کلاژن سازی درون پوستشان کاهش پیدا کرده ، پوستشان کم آب و خشک بوده و دارای چروک های سطحی می باشد.

در کلینیک دلتا با پزشکانی حاذق و با تجربه مشاوره رایگان داشته باشید.

برای رزرو مشاوره رایگان “اینجا” را ببینید

ماندگاری مزوژل پروسترولین چه مدت است؟

مزوژل ها معمولا حالت درمانی داشته و به بهبود کیفیت پوست کمک می کنند. مزوژل ها چون حجم دهی نداشته و بیشتر باعث آبرسانی عمیق و احیای بافت پوست می شود نمی توان به طور دقیق اشاره کرد همانند ژل ها دارای اثر شش یا نه ماهه هستند. مزوژل ها از جمله پروسترولین بسته به هدف استفاده دارای تاثیرات جوانسازی، ضد لک و از بین برنده چربی است و برای شرایط فعلی پوستتان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین اینکه چه زمانی نیاز به تزریق مجدد دارید بسته به نیاز پوستتان دارد. بسیاری از افراد برای متوقف کردن پروسه پیری و بهبود عوارض پوست ترجیح می دهند سالی یکبار اقدام به تزریق مزوژل کنند.

پروسترولین-تعداد

آیا تزریق مزوژل پروسترولین دارای عوارض است؟

پروسترولین یکی از برترین برندهای مزوژل در دنیاست. فرمولاسیون این مزوژل متناسب با بافت زمینه ای پوست بوده و با آن سازگاری  کامل دارد . البته فراموش نکنید تزریق مزوژل پروسترولین دارای تکنیک های تخصصی تزریق بوده و بایستی با وسایل استریل  و در محیطی کاملا تمیز و بهداشتی این تزریق انجام شود. تزریق توسط افراد غیر متخصص و بدون تجربه کافی و همچنین عدم توجه و رعایت مسائل بهداشتی همراه با عفونت و ایجاد خطراتی جدی برای سلامت پوستتان خواهد بود.

چه نکاتی را بایستی قبل از تزریق مزوژل پروسترولین رعایت کنیم؟

  • اگر داروهایی نظیر آسپرین و یا بروفن و … مصرف می کنید که خطر خونریزی را تشدید می کند حداقل دو هفته قبل از تزریق مصرف آن را متوقف کنید.
  • بهتر است قبل از تزریق صورت تمیز و عاری از مواد آرایشی و بهداشتی باشد.
  • اگر دارای بیماری های فعال پوستی هستید بهتر است تا زمان بهبود از تزریق مزوژل اجتناب کنید
  • در روزهای قبل از تزریق مصرف الکل را قطع کنید چرا که خطر خونریزی و کبودی را افزایش می دهد.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید در جلسه مشاوره رایگان حتما به پزشک اطلاع دهید
  • اگر بیماری خاصی دارید و یا مبتلا به فشار خون، دیابت و سرطان هستید حتما در این مورد با پزشک مشورت کنید.
  • اگر بابت درد نگران بوده و مایل هستید بی حسی دریافت کنید در جلسه مشاوره رایگان به پزشک اطلاع دهید.

پروسترولین- مراقبت

موارد مراقبتی بعد از تزریق مزوژل پروسترولین چیست؟

  • پس از تزریق مزوژل پروسترولین به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • برای کاهش التهابات پوستی با نظر پزشک می توانید از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.
  • از لمس مکرر پوست به ویژه با دستان آلوده اجتناب کنید.
  • در روزهای ابتدایی پس از تزریق مزوژل پروسترولین از لوازم آرایشی استفاده نکنید
  • بعد از تزریق مزوژل پروسترولین پوستتان را ماساژ ندهید.
  • در صورت ایجاد التهاب و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در روزهای اولیه پس از تزریق از فعالیت شدید و سنگین بدنی دوری کنید.
  • مصرف الکل و دخانیات را در روزهای ابتدایی پس از تزریق محدود کنید..

چرا برای تزریق پروسترولین به کلینیک دلتا مراجعه کنیم؟

در کلینیک دلتا پک وکیوم مزوژل پروسترولین را مقابل چشمان شما باز نموده و کل محتوای پک را به شما تزریق می کنیم. متاسفانه برخی مراکز ممکن است نیم الی یک سی سی در حق مراجع اجحاف کنند و با ارائه ی قیمت های رقابتی سعی در ترغیب افراد جهت تزریق داشته باشند.

کلینیک مجموعه ی بی نظیری از خدمات مختلف داره که می تونه توی داشتن پوستی صاف، زیبا و یکدست بهتون کمک کنه

با خدمات کلینیک دلتا “اینجا” بیشتر آشنا بشید.

مزوژل پروسترولین برای چه افرادی ممنوعیت تزریق دارد؟

  • بانوان باردار و شیرده
  • افراد دارای بیماری های فعال پوستی
  • افراد دارای نقص سیستم ایمنی و اختلالات خونریزی دهنده
  • بیماران قلبی، مبتلا به دیابت و یا سرطان

تزریق پروسترولین

آیا تزریق مزوژل پروسترولین درد دارد؟

برای تزریق مزوژل پروسترولین از یک سوزن بسیار ظریف و باریک برای تزریق استفاده می شود. علاوه بر آن قبل از تزریق پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند تا شما هنگام تزریق مزوژل درد چندان زیادی  را احساس نکنید.

قیمت تزریق مزوژل پروسترولین چه قدر است؟

بسته به اینکه قصد دارید چه کاری برای پوستتان انجام دهید، میخواهید برای کدام ناحیه تزریق.انجام دهید و پزشک استفاده از کدام مزوژل را به شما توصیه کرده هزینه تزریق مزوژل متفاوت است. به طور کلی عواملی مانند: برند مزوژل، وسعت ناحیه مورد نظر،مدت و زمان انجام کار، میزان سی سی مورد نیاز و از طرفی تعداد جلسات مورد نیاز در هزینه نهایی نقش دارند.

مزوژل پروسترولین محصول کشور کره جنوبی بوده و یک ژل وارداتی است به همین دلیل با تغییرات ارزی کشور دچار نوسان قیمت می‌شود. در حال حاضر قیمت این مزوژل از دو میلیون و چهارصد و پنجاه به بالاست.

توجه کنید که به علت وارداتی بودن مزوژل پروسترولین نوسانات دلار می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد.

لطفا یک روز قبل از مراجعه در رابطه با قیمت فعلی خدمات سوال کنید.

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشند:

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 3 میانگین: 3.3
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.