با فیساپ پوستتان را نو کنید!

با فیساپ لایه های مرده و قدیمی پوستتو از بین ببر!

احتمالا برایتان پیش آمده که از پوشیدن لباس مورد علاقتان صرفه نظر کنید چرا که تیرگی های روی آرنج، زانو و قوزک پا و… به زیبایی پوستتان دهن کجی می کنند. شاید هم منافذ باز، جوش های سرسیاه، چربی سطحی زیاد و یا لایه های شاخی و مرده پوست روی صورتتان اجازه نمی دهد از داشتن پوستی صاف و شفاف لذت ببرید.

منافذ باز پوست و جوش سرسیاه

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد درگیر چنین مشکلاتی هستید به شما فیساپ را پیشنهاد می کنیم! فیساپ راهکاری عالی و مطمئن و بدون هیچ گونه عارضه جانبی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند از شر لایه های مرده و قدیمی پوستشان را راحت و پوستی تازه و نو به خودشان هدیه کنند.

فیساپ پوست

فیساپ چیست؟

فیس آپ جدیدترین روش پاکسازی پوست یا همان میکرودرم ابریژن میباشد. در فیساپ پودر اکسید آلومینیوم حذف شده و از یک هد با جنس سیلیکون کاربید استفاده می شود. حذف پودر و جایگزینی هد سیلیکونی باعث شده فیساپ بدون ایجاد مشکلاتی نظیر ایجاد حساسیت برای اکثر نواحی صورت قابل استفاده باشد. بعد از فیساپ جذب کرم ها، سرم ها، مواد ویتامینه و … بین پنج تا ده برابر افزایش پیدا می کند.

پاکسازی صورت و لایه برداری با فیساپ

فیساپ چگونه انجام می شود؟

مرحله اول: در ابتدا بسته به ناحیه مورد نظرو میزان و شدت تیرگی پوست هد سلیکونی مناسب شرایط پوستتان انتخاب می شود. هد سلیکونی دارای درجه زبری و نرمی متفاوتی بوده هر چه ضخامت و عمق تیرگی پوست بیشتر باشد از درجه زبرتری استفاده می شود. فراموش نکنید این هد(سری) مختص شماست و در جلسه اول به شما داده می شود تا در جلسات بعدی نیز به همراه داشته باشید.

هد دستگاه 2

مرحله دوم: پس از انتخاب هد مناسب حالا نوبت انجام فیساپ است. هد سلیکونی به آرامی روی پوستتان قرار گرفته و با چرخش دو هزار و پانصد دور در دقیقه شروع به لایه برداری و حذف لایه های مرده و شاخی پوستتان می کند. اصلا نگران درد نباشید. شما هنگام فیساپ هیچ دردی را احساس نمی کنید!

رفع تیرگی زانو - فیساپ زانو

هد دستگاه فیساپ روی نواحی مختلف ناحیه ی تیره قرار می گیرد و شروع به لایه برداری از پوستتان می کند. اگر عمق تیرگی پوستتان زیاد باشد شما می توانید به راحتی ریزش آبشاری لایه های مرده پوستتان را مشاهده کنید.

فیساپ

از فیساپ برای چه درمان هایی می توان کمک گرفت؟

فیساپ فواید بسیاری برای زیبایی و سلامت پوستمان دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. لایه برداری
  2. درمان تیرگی نواحی مختلف بدن
  3. پاکسازی صورت
  4. کاهش منافذ باز پوست
  5. بهبود جای جوش
  6. کم رنگ کردن برخی لک های پوستی
  7. از بین بردن ترک کف پا
  8. درمان جوش های سرسیاه
  9. افزایش  پنج تا ده برابر جذب کرم، سرم و کوکتل های مغذی پوست
  10. کنترل چربی سطحی پوست
  11. از بین بردن جای سوختگی سطحی

لایه برداری با فیساپ میکرودرم ابریژن

فیساپ برای کدام نواحی قابل استفاده است؟

جالب است بدانید که فیساپ برای اکثر نواحی بدن قابل استفاده است. نواحی شامل صورت، آرنج ، قوزک پا و… جالب اینجاست که شما می توانید برای درمان تیرگی نواحی مانند زیر بغل و یا بیکینی هم روی فیساپ حساب کنید. البته فراموش نکنید در کلینیک دلتا فیساپ یکی از.راهکارهای درمان تیرگی بوده و پس از معاینه پوستتان توسط پزشک، بسته به جنس تیرگی بهترین راهکار درمان به شما عنوان می گردد.

رفع تیرگی قوزک پا

به چند جلسه فیساپ نیاز داریم؟

اینکه به چند جلسه فیساپ نیاز دارید بسته به شرایط پوستتان، عمق و وسعت تیرگی و همچنین ناحیه ی مورد نظر کاملا متفاوت است. به طور کلی برای تیرگی های متوسط 4 الی 6 جلسه انجام فیساپ به شما توصیه می شود. در تصویر زیر تغییرات پوست را تنها پس از یک جلسه مشاهده می کنید. با ادامه روند درمان و تکمیل جلسات شما تغییرات بیشتری را مشاهده می کنید.

فیساپ پاشنه

ماندگاری فیساپ چه قدر است؟

این روش تیرگی های فعلی پوستتان را برطرف و لایه های شاخی و مرده سطح پوستتان را حذف می کند. این روش اگر با سایر درمان های روشن سازی پوست  که توسط پزشک به صورت محلول یا کرم به شما توصیه می شود ترکیب شود، نتایج ماندگارتری خواهد داشت. به شرط اینکه مجددا عوامل تیره کننده همچون اصطکاک با لباس، فرش، میز و … با مفاصل لولایی بدنتان منجر به تیرگی مجدد نشود. به طور کلی انجام مراقبت های پس از فیساپ به ماندگاری هر چه بیشتر آن کمک خواهد کرد. می توانید پس از طی جلسات اصلی سالی یکبار فیساپ کنید.

فیساپ قوزک پا

هزینه فیساپ نواحی مختلف بدن چه قدر است؟

  • صورت هر جلسه 350 هزار تومان
  • قوزک ها هر جلسه 190 هزار تومان
  • کنار پا هر جلسه 150 هزار تومان
  • زانوها هر جلسه 250 هزار تومان
  • آرنج ها هر جلسه 190 هزار تومان
  • زیر بغل هر جلسه 250 هزار تومان
  • رو یا کف هر دست 200 هزار تومان
  • کشاله ران هر جلسه از 250 هزار تومان به بالا
  • بیکینی هر جلسه 350 هزار تومان
  • سری دستگاه متفاوت و برای هر شخص متناسب با شرایط پوستش انتخاب می شود و پایان هر جلسه به فرد داده می شود تا در سایر جلسات بعدی به همراه داشته باشد. هزینه هد شخصی جداگانه 135 هزار تومان است که تنها در جلسه اول از شما اخذ می شود.

توجه داشته باشید موارد بالا قیمت های فعلی خدمات فیساپ است و ممکن است با گذشت زمان مشمول افزایش هزینه شود. لطفا قبل از مراجعه، از طریق تماس تلفنی از قیمت های فیساپ اطلاع پیدا کنید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.