لیزر غرب تهران

در بهترین مرکز لیزر غرب تهران لیزر موهای زائدتان را انجام دهید

اگر قصد دارید موهای زائدتان را لیزر کنید جای تعجب نیست که از دوستان و آشنایان نام دستگاه ها و مراکز مختلف لیزر موهای زائد را شنیده باشید. در کنار آن دغدغه مسائلی مانند رعایت نکات بهداشتی و همچنین دستگاه لیزر قدرتمند و موثر که بتواند شما را از شر موهای زائد راحت کند و با حداقل درد ممکن همراه باشد را نیز از سر می گذرانید. ما در این مقاله بهترین مرکز لیزر تهران را به شما معرفی می کنیم.

فکر کردن

کلینیک دلتا بهترین مرکز لیزر غرب تهران

از طرفی ارائه ی کیفیت مطلوب خدمات، انجام کار لیزر توسط فرد حرفه ای و با تجربه و همچنین قیمت لیزر موهای زائد از دیگر چالش هایی است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند.

کلینیک دلتا بهترین مرکز لیزر غرب تهران

اما جای نگرانی نیست. کلینیک دلتا، بهترین مرکز لیزر غرب تهران نقطه پایانی بر تمامی سوالات و نگرانی های شماست. در کلینیک دلتا می توانید با بهترین دستگاه لیزر دنیا “اسکلپیون مدیو استار” در فضایی بهداشتی همراه با کادری حرفه ای از لیزر موهای زائد لذت ببرید.

بهترین کلینیک غرب تهران

چرا کلینیک دلتا بهترین مرکز لیزر غرب تهران است؟

  • استفاده از قدرتمندترین لیزر موهای زائد جهان بدون احساس درد

در کلینیک دلتا از لیزر اسکلپیون مدیو استار، استفاده می شود. لیزر قدرتمند اسکلپیون مدیو استار محصول کمپانی زایس در کشور آلمان می باشد. لیزر اسکلپیون  تنها دارنده ی گواهی FDA جهت کاهش دائمی موهای زائد می باشد. پس از طی جلسات اصلی از مشاهده نتیجه شگفت زده می شوید!

کلینیک دلتا - لیزر موهای زائد در غرب تهران

لیزر اسکلپیون 2 طول موج را به جای یک طول موج ارسال می کند. این کار باعث حذف سریعتر موهای زائد شده و از طرفی به دریافت نتیجه بهتر و سریعتر کمک می کند.

لیزر موهای زائد اسکلپیون مدیواستار

مقطع هندپس دستگاه لیزر اسکلیپون مستطیلی بوده و بیشترین پوشش دهی سطح پوست را در میان تمامی دستگاه های لیزر جهان داراست. یعنی در مقایسه با دستگاه هایی نظیر کندلا که دارای مقطع دایره ای و گرد است، مقطع مستطیلی لیزر اسکلپیون با تمامی سطح پوست در تماس است و فضای خالی باقی نمی ماند و از طرفی سرعت لیزر شما به مقدار قابل توجهی زیاد و زمان هر جلسه لیزر بسیار کاهش پیدا می کند.

تفاوت دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار و کندلا

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار در عین قدرت فوق العاده، جز کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد در دنیاست. سیستم کولینگ هوشمند 360 درجه و علاوه بر آن تنظیمات مخصوص کاهش درد برای افراد با آستانه درد پایین طراحی شده.تا شما هنگام لیزر تنها گزگز خفیفی را روی پوستتان احساس و دیگر نگران احساس درد نباشید.

لیزر اسکلپیون

مزایای های دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار تنها به اینجا ختم نمی شود. پشتیبانی از انواع تایپ های پوستی روشن و تیره و حذف موهای کرکی تا ضخیم از دیگر دلایلی است که لیزر اسکلپیون را تبدیل به بهترین دستگاه لیزر جهان کرده است. جالب است بدانید هر سه دستگاه کلینیک دلتا لیزر اسکلپیون است.   اسکلپیون مونولیت

لیزر اسکلپیون مدیو استار

  • رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مرتب سطوح

شاید لیزر با دستگاه قوی و قدرتمند کافی به نظر برسد اما مهم تر از آن رعایت نکات و مسائل بهداشتی است. رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی، تمیزی اتاق های لیزر و هندپیس دستگاه لیزر.و کلیه ی  سطوحی که با بدن مراجعین در تماس هستند از جمله موضوعاتی است که در بهترین کلینیک غرب تهران به آن به طور ویژه ای پرداخته شده است. چرا که سلامت همراهان عزیز دلتا برایمان خط قرمز است.

بهترین مرکز لیزر غرب تهران

  • حضور اپراتورهای حرفه ای و با تجربه در بهترین مرکز لیزر غرب تهران

در کلینیک دلتا اپراتورهای دستگاه لیزر موهای زائد به صورت تخصصی تحت نظر پزشک آموزش دیده و از آناتومی بدن و پوست و فیزیک لیزر کاملا آگاه هستند و با تعیین بهترین درجه و انرژی لیزر باعث نتیجه گیری بهتر و سریعتر شما از جلسات لیزر موهای زائد می شوند.             مونولیت

حضور اپراتورهای حرفه ای و با تجربه در بهترین مرکز لیزر غرب تهران

  • حضور بهترین و حاذق ترین پزشکان حاضر در زمینه لیزر، پوست، مو

در بهترین کلینیک غرب تهران، مجموعه پزشکانی ماهر و باتجربه حضور.دارند تا علاوه بر معاینه و مشاوره در زمینه پوست، مو و لیزر به ارائه ی خدمات درمانی پرداخته و پوستی زیبا، شفاف و یکدست را به شما هدیه کنند.

دکتر ریکانی

  • ارائه ی بیش از 100 خدمات در زمینه پوست، مو و لیزر در کلینیک دلتا

لیزر موهای زائد تنها یکی از پرطرفدارترین خدمات در بهترین کلینیک غرب تهران است. در کلینیک دلتا بیش از 100 خدمات در زمینه پوست، مو و لیزر ارائه می شود. از ژل و بوتاکس گرفته تا جوانسازی پوست با لیزر چهار بعدی فوتونا و درمان ترک های پوستی (استریا) و ….

ژل لب

  • استفاده از بهترین برندهای جهان

فرقی ندارد قصد داشته باشید موهای زائدتان را لیزر کنید یا قصد دارید پوستتان را جوانسازی کنید و یا می خواهید ژل و بوتاکس تزریق کنید. در کلینیک دلتا در کنار استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته دنیا از بهترین و با کیفیت ترین مواد خارجی که دارای تائیدیه از سازمان های مطرح، شناسه و مجوز است استفاده می شود.

ژل جوانساز پروفایلو

در بهترین مرکز لیزر غرب تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

بیش از 100 خدمات مختلف در زمینه پوست، مو و لیزر توسط کادری از برجسته ترین پزشکان تهران در کلینیک لیزر و جوانسازی دلتا به شما ارائه می گردد. برخی از این خدمات عبارتند از:

ارتباط با دلتا لیزر
ارتباط با کلینیک دلتا لیزر

سوالات متداول در ارتباط با لیزر غرب تهران

مراکز لیزر در منطقه غرب تهران خدمات متنوعی ارائه می‌دهند، از جمله:

  • از بین بردن موهای زائد با لیزر
  • درمان لکه‌های پوستی، جوان‌سازی پوست و درمان جوش با لیزر
  • لیزر برای درمان عروق خونی بر روی پوست
  • تزریق ژل‌ها و بوتاکس برای جوان‌سازی و ترمیم ظاهر پوست
  • درمان زخم‌های آکنه و جوش با لیزر

در بیشتر موارد، درمان با لیزر با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد مخدر موضعی صورت می‌گیرد تا احساس درد و تزریق به حداقل برسد. اما بستگی به نوع درمان و حساسیت هر فرد دارد. از پزشکان و متخصصان مرکز معتبر در این زمینه مشورت گرفته تا مطمئن شوید.

زمانی که نتایج درمان با لیزر مشخص می‌شود، بستگی به نوع درمان، نوع مشکل پوستی و واکنش هر فرد دارد. برخی نتایج درمان با لیزر به صورت فوری قابل مشاهده‌اند، اما در موارد دیگر ممکن است تا چند هفته یا ماه زمان نیاز باشد.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 4 میانگین: 4
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.