ژل الانسه سه ساله

ژل الانسه یکی از جدیدترین ژل های درمانی و پر کننده در دنیا می باشد. این ژل علاوه بر ایجاد حجم، خاصیت کلاژن سازی قوی دارد. الانسه در انواع مختلف یک ساله تا چهار ساله تولید شود.

ژل الانسه یک ژل غیر هیالورونیک بوده و خاصیت کلاژن سازی بالایی دارد. این ژل ابتدا یک حجم دهی اولیه روی پوست ایجاد می کند که در هنگام تزریق قابل مشاهده است. کلاژن سازی فرایندی است که حداقل به یکماه زمان احتیاج دارد تا صورت پذیرد بنابراین تاثیر ژل الانسه یک ماه پس از تزریق بیشتر نمایان می شود.

در حال حاضر، الانسه تنها ژل درمانی در دنیا است که خاصیت تحریک و تولید کلاژن توسط خود پوست را دارد و می تواند در این مدت حجم خود را ثابت نگه داشته و بلکه افزایش دهد. این ژل می تواند موجب جوانسازی پوست و درمان اسکارهای اکنه نیز گردد.

در صورتی که با نظر پزشک به تزریق دو سی سی همزمان احتیاج داشتید می توانید از تخفیف ویژه در کلینیک جوانسازی و لیزر دلتا بهره مند شوید.

ژل الانسه سه ساله – درمان سریع چین و چروک

تزریق ژل روشی بی‌خطر، سریع و مقرون‌ به‌ صرفه برای برطرف کردن چین‌وچروک‌ها و خطوط صورت می باشد. دیگر نگران درد ناشی از جراحی و عوارض آن نباشید. درمان با ژل و فیلر می تواند بهترین درمان برای شما باشد!

در واقع تزریق فیلر و یا تزریق ژل به صورت و بدن به‌صورت مؤثری چروک‌های استاتیک و همچنین چروک‌های ایجادشده در اثر کاهش حجم صورت را پر می‌کنند و به نوعی به نواحی از صورت که چربی آن از بین رفته است (مخصوصا پس از رژیم های لاغری)، حجم اضافه می‌کنند.

البته لاغری صورت گاهی بصورت ژنتیک و ارثی است و یا در اثر افزایش سن و تخریب ماده جوانساز پوست بنام کلاژن واسید هیالورونیک ایجاد می شود. علت های دیگر تخریب بافت صورت ناشی از جوشهای صورت (جای جوش و اکنه) است.
رفع نقایص صورت مانند ترمیم بینی و اسیب های صورت ناشی از تصادف نیز از علتهای دیگر تزریق فیلر یا پرکننده هستند.

چرا الانسه بیشتر از فیلرهای دیگر ماندگاری دارد؟

الانسه از میکروسفرهایی ساخته شده که روند از بین رفتن آن‌ها متفاوت از فیلرهای دیگر است. هنگامی که الانسه به پوست تزریق می‌شود در واقع وارد یک فرآیند جذب می‌گردد که طی آن مولکول‌هایش به تدریج حل می‌شوند. میکروسفرها تا زمانی که همه مولکول‌هایشان حل شود، حجم اصلی خود را حفظ می‌کنند. طول عمر این فیلر به تعداد مولکول‌هایی که میکروسفرها را تشکیل داده‌اند بستگی دارد. هرچه مولکول‌ها بیشتر باشد، ماندگاری نتایج هم بیشتر خواهد بود.

مشاهده فیلم تزریق ژل خط خنده در مرکز لیزر دلتا

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 6 میانگین: 3.5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.