بهبود سردردهای میگرنی با تزریق بوتاکس

میگرن، سردردی تپش دار است که معمولا نیمی از مغز را در بر می گیرد که به صورت ضربه و تپش در سر رخ‌می دهد و باعث درد شدیدی در سر شده که میتواند ساعت ها و یا روزها باقی بماند و ایجاد ، حالت تهوع، استفراغ و حساسیت شدید به نور و صدا می کند. 

در حال حاضر درمان دائمی و بخصوصی برای میگرن وجود ندارد . اما محققان به این نتیجه رسیده اند که تزریق بوتاکس می تواند در درمان سردرد های فشاری و میگرنی بسیار موثر باشد.
 

امروزه از بوتاکس نه تنها برای رفع چین و چروک پوست استفاده می کنند، بلکه برای بسیاری از افرادکه اغلب نیمی از زندگی خود را با سردردهای مزمن میگرنی گذرانده‌اند، به عنوان روشی درمانی برای بهبود آن استفاده می‌کنند.


برای مشاهده فیلم تزریق بوتاکس در مرکز لیزر دلتا اینجا را کلیک کنید . 

درمان میگرن - لیزر غرب تهران

 

 

بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی مزمن به صورت کاملاً علمی در سراسر دنیا و همچنین در ایران تزریق می شود .

دقت داشته باشید که تزریق بوتاکس حتما باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک های معتبر انجام شود .  در مرکز لیزر و جوانسازی دلتا  تزریق بوتاکس برای جوانسازی صورت (پیشانی, اطراف چشم,  گردن,  چانه) , بوتاکس جهت کنترل تعریق کف پا, کف دست و همچنین زیر بغل و همینطور بوتاکس برای جلوگیری از سردردهای میگرنی توسط پزشک متخصص و با استفاده از بهترین برند ها ( دیسپورت, زئومین, نورونوکس ) که مجوز FDA آمریکا را دارند, استفاده می شود .

 
 
 فراموش نکنید که اثر بوتاکس در درمان سردرد میگرنی موقتی و است و بیش از چهارماه دوام ندارد.
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.