لیزر موهای زائد با دستگاه 2023

انجام لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 می‌تواند نتایج و اثر بخشی بسیار بالایی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد. به صورت کلی با پیشرفت علم و فناوری دستگاه‌های بسیار جدیدی از لیزر موهای زائد به بازار ارائه شده است که هر کدام از آن‌ها مزیت‌های خاص خود را دارد و نسبت به سایر دستگاه‌های گذشته اثر بخشی آن‌ها بیشتر شده است.
دستگاه‌های قدیمی لیزر همچنان در بسیاری از کلینیک‌های لیزر موهای زائد، مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته در صورت سالم بودن، تاثیر ان‌ها نیز مناسب است. اما اگر دستگاه‌های قدیمی دچار ایراد و اشکال شده باشند، از میزان اثر بخشی آن‌ها بر روی از بین رفتن موهای زائد کاسته می‌شود. بنابراین به هنگام انتخاب کلینیک، به این نکته توجه داشته باشید که آیا کلینیک مورد نظر از دستگاه‌های آپدیت و به روز استفاده می‌کند یا خیر. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انتخاب دستگاه مناسب برای لیزر موهای زائد

به طور قطع دغدغه بسیاری از افراد، انتخاب یک دستگاه لیزر مناسب برای انجام این فرآیند و رسیدن به نتایج عالی است. به خاطر داشته باشید که لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 نسبت به دستگاه‌های قدیمی‌تر تاثیر بیشتری دارد. اما این موضوع بدان معنا نمی‌باشد که دتسگاه‌های قدیمی بی تاثیر بوده یا اینکه مناسب تیست. به طور قطع لیزر موهای زائد باید با دستگاهی مناسب و به نوعی با بهترین دستگاه انجام شود در غیر این صورت نتایج مطلوب حاصل نخواهد شد. برای آنکه بتوان یک دستگاه مناسب برای لیزر انتخاب کرد، بهتر است به موارد ذکر شده در زیر توجه نشان داد:
• سرعت دستگاه
• میزان عمق نفوذ اشعه
با توجه به پیشرفت علم پزشکی در زمینه های مختلف، دستگاه‌های 2023 برای انجام لیزر موهای زائد، تحولاتی عظیم را به وجود آورده‌اند و همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد و کلینیک‌های زیبایی لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 را جایگزین دستگاه‌های قدیمی‌تر خود نمایند. به صورت کلی دستگاه‌های مورد استفاده در روش لیزر نیز امروزه پیشرفت بسیاری داشته اسن، به صورتی که این دستگاه‌های آپدیت و به روز، نسبت به دستگاه های قدیمی معایب بسیار کمتر و مزایای بسیار بیشتری دارند.
برای اینکه دید بهتری نسبت به این دستگاه ها داشته باشید در ابتدا دو مورد از کاربردی‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد را که اخیرا نوع 2023 آن‌ها نیز به بازار معرفی شده است را خدمت شما عزیزان شرح خواهیم داد.

لیزر موهای زائد با دستگاه 2023

معرفی انواع دستگاه لیزر موهای زائد

همان گونه که در بخش‌های قبل نیز اشاره داشته‌ایم، لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 می‌تواند نتیچه‌ای بسیار متفاوت‌تر نسبت به دستگاه‌های قدیمی‌تر داشته باشد. اما این موضوع بدان معنا نیست که لیزر موهای زائد با دستگاه‌های قدیمی اثر بخشی ندارد. بلکه دستگاه‌های قدیمی‌تر در صورت سالم بودن نیز اثر بخشی بسیار مناسبی خواهند داشت. ممکن است شما نیز نام دستگاه‌های لیزر را بسیار شنیده و حتی درباره آن اطلاعاتی را کسب کرده باشید. از جمله انواع دستگاه لیزر موهای زائد که در ایران و سایر کشورهای جهان رایج است، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
• دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا
• دستگاه لیزر اسکلپیون
• دستگاه لیزر دایود
• دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم
• دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم
• دستگاه لیزر روبی و …
هر کدام از این دستگاه‌های لیزر مزایا و معایب و همچنین اثر بخشی‌های متفاوتی دارد. لازم ذکر است که پیش از انتخاب دستگاه لیزر، در ابتدا راجع به دستگاه مورد نظر تحقیقات کافی داشته باشید و دید باز به سراغ دستگاه بروید.

لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 برای پوست‌های سبزه و تیره

وقتی صحبت از لیزر موهای زائد برای پوست‌های تیره می‌شود ممکن است ندانید که کدام لیزر برای این پوست‌ها مناسب است. لازم ذکر است که لیزر Nd:YAG یکی از ایمن‌ترین و موثرترین راه‌ها و روش‌ها برای لیزر موهای زائد پوست‌‎های سبزه و تیره است. دستگاه‌های بسیار جدیدی نیز در سال 2023 به بازار وارد شده‌اند که شامل طول موج Nd:YAG هستند و می‌توانند برای پوست‌های تیره گزینه‌ای بسیار مناسب و کاربردی باشند. حال ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که چرا طول موج یاگ برای پوست‌های تیره مناسب‌تر است؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان اذعان داشت که یاگ طول موج طولانی تری دارد (1064 نانومتر) و می‌تواند به عمق پوست نفوذ کرده و رنگدانه ملانین در اپیدرم را به راحتی دور بزند.
نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که در پوست شما ملانین وجود دارد. ملانین موجود در پوست می‌تواند انواع اشعه‌های لیزر را به صورت عمقی به خود جذب کرده و همین موضوع سبب ایجاد زخم و اسکار خواهد شد. با این حال، لیزر Nd:YAG کمتر توسط ملانین جذب می شود و خطر آسیب به پوست را کاهش می دهد. از جمله نکات بسیار مهمی که در خصوص طول موج یاگ باید بدانید، به شرح زیر است:
• لیزر Nd:YAG علاوه بر ایمن‌تر بودن، در از بین بردن موهای زائد پوست‌های تیره‌تر نیز بسیار موثر است.
• این طول موج که در لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 وجود دارد، می‌تواند رنگدانه موجود در فولیکول مو را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف هدف قرار دهد و منجر به کاهش رشد موفقیت آمیز موها می گردد.

لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 برای پوست‌های سبزه و تیره

لیزر موهای زائد با دستگاه 2023

همان گونه که در بخش‌های پیشین ذکر کرده‌ایم، تمامی دستگاه‌های لیزر در صورت سالم بودن و بیش از حد قدیمی نبودن، برای انجام فرآیند و عملیات لیزر مناسب خواهند بود. تمامی مدل‌های دستگاه لیزر موهای زائد که در بخش‌های گذشته ذکر کرده‌ایم، مورد تایید بسیاری از افراد و پزشکان بوده و روی هزاران نفر تا به الان تست شده است. اما امروزه دستگاه‌های جدیدی به بازار ارائه شده است که با دستگاه‌های گذشته تفاوت داشته و مزیت‌هایی دارند. به همین دلیل است که پزشکان لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 را به تمامی شما عزیزان توضیه می‌کنند. خوشبختانه امروزه برخی از کلینیک‌ها این دستگاه‌ها را برای افراد فراهم کرده‌اند تا آن‌ها نیز بتوانند بر اساس تکنولوژی روز لیزر موهای زائد را انجام دهند. خوشبختانه بسیاری از دستگاه‌های 2023 که به تازگی به بازار ارائه شده‌اند، علاوه بر ویژگی‌های لیزر موهای زائد قابلیت های دیگری مانند لیزر جوش و رفع تیرگی زیر بغل از بین بردن جای لک و تیرگی را نیز دارا می‌باشند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی لیزر موهای زائد با دستگاه 2023 بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان و مشاوران این مجموعه مشورت نمایید.

سوالات متداول

  1. کدام لیزر توانایی از بین بردن موهای روشن را دارد؟
    برخی از دستگاه های لیزر که توانایی از رفع موهای زائد روشن را دارند GentleMax Pro می‌باشد.
  2. برای نتایج دائمی چند جلسه لیزر موهای زائد لازم است؟
    معمولا بین 6 تا 8 جلسه
  3. آیا می توان لیزر موهای زائد را در هر قسمت از بدن انجام داد؟
    لیزر موهای زائد تقریباً در هر قسمت از بدن از جمله صورت، بازوها، پاها، زیر بغل، ناحیه بیکینی و پشت قابل انجام است.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.