قیمت ژل لب

• قیمت ژل لب چقدر است؟ علت تفاوات قیمت ژل و فیلر ها در چیست؟

قیمت ژل با فیلر مستقیما به قیمت دلار وابسته است، که در کشور ما متاسفانه زیاد دچار نوسان می شود. قیمت ژل یا فیلر در کلینیک دلتا در حال حاضر(پائیز 1401) از حدود 1/950/000 ملیون تومان تا حدود 6/500/000 ملیون تومان بسته به برند ژل یا فیلر متغیر می باشد.

بخاطر همین توصیه میکنیم برای اطلاع دقیق از قیمت ژل یا فیلر با مشاورین کلینیک دلتا تماس بگیرید که در باکس پایین اطلاعات آن داده شده است یا فرم مشاوره رایگان را در آخر این مقاله برای اطلاع از تخفیفات و آفرهای دلتا پر کنید تا در اولین فرصت از کلینیک دلتا با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیازتان در اختیارتان قر ار بگیرد.

در کلینیک دلتا  کلیه ی برندهای ژل و فیلرها دارای استاندارد جهانی (FDA) و همچنین مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد. در کلینیک دلتا ما از ژل یا فیلرهای ارزان قیمت، چینی و بی کیفیت استفاده نمی کنیم.

 

ژل-لب-طبیعی
ژل-لب-طبیعی

 

موبایل یا شماره های مرکز جهت مشاوره رایگان:

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

83 405 404 -021

موبایل / واتساپ کلینیک دلتا :

0990-47-47-980

قیمت ژل یا  فیلر به عوامل زیر بستگی دارد:
  • نوع برند ژل یا فبلر
  • غلظت هیالورونیک ژل یا فیلر
  • اینکه ژل یا فیلر ها چه خصوصیتی دارند (برخی ژل ها حاوی مواد جوانساز هستند)
  • فیلر یا ژل ها ریز مولکول هستند یا درشت مولکول (هر کدام مناسب تزریق برای یک ناحیه بخصوص هستند)
  • کشور سازنده ژل یا فیلر
  • هزینه دستمزد پزشک
اگر ژل یا فیلر با کیفیت را به یک پارچه گران قیمت تشبیه کنیم، شما برای دوخت این پارچه هرگز به یک خیاط بی تجربه و آماتور مراجعه نمیکنید. چه برسد به ژل یا فیلر که قرار است داخل پوست شما تزریق شود!  هزینه و دستمزد یک خیاط کم تجربه با یک خیاط حرفه ای یا مزون قطعا با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل است که سلیقه و زیبایی شناسی پزشک نقش به سزایی در زیبایی نتیجه کار دارد و هزینه تمام شده را متفاوت میکند. اینکه ژل در چه عمقی تزریق شود، به چه مقدار تزریق شود و دقیقا کدام نقطه تزریق شود تا فرم زیبا و مورد نظر شما در بیاید به میزان تجربه و سلیقه پزشک بستگی دارد.

نمونه تزریق ژل لب در کلینیک دلتا :

• اگر برند خوب انتخاب کرده باشیم آیا کار پزشک در نتیجه نهایی تزریق ژل یا فیلر موثر است؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم مهارت پزشک و تجربه آن در نتیجه تزریق ژل بسیار مهم است. حتی اگر برند خوب و با کیفیت برای تزریق انتخاب کنید اما پزشکتان مهارت و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد ممکن است نتیجه تزریق ژل یا فیلر برایتان رضایت بخش نباشد. مثلا جایی که باید سطحی تزریق کند، عمقی تزریق میکند. یا برعکس. یا مثلا ممکن است به برندها تسلط نداشته باشد! همیشه یک برند برای صد در صدر افراد مناسب نیست !

فراموش نکنید تزریق ژل نیازمند تکنیک و مهارت است، پزشک بایستی به آناتومی صورت آگاه بوده و تناسب اجزا صورت را با یکدیگر را به خوبی رعایت کند تا نتیجه تزریق برایتان عالی و رضایت بخش باشد.

با پر کردن فرم زیر با پزشکان کلینیک دلتا مشاوره رایگان داشته باشید :

مشاوره رایگان با پزشکان دلتا

اگر قصد انجام تزریق ژل یا فیلر را دارید حتما این مطلب جامع در رابطه به سوالات مهم پر تکرار را مطالعه بفرمائید :

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.