علت تیرگی دور چشم

علت تیرگی دور چشم چیست ؟

داشتن چشمانی زیبا بدون دایره های سیاه دورچشم در زیبایی و شادابی صورت هر فرد تاثیر بسیار دارد. گاهی این تیرگی و سیاهی دورچشم باعث میشود شما چندسالی بزرگتر به نظر برسید.

اما علت تیرگی دورچشم چیست ؟  راه های از بین بردن سیاهی دورچشم چیست ؟

داشتن خواب کافی تاثیر مهمی بر پوست و سلامتی شما دارد. گاهی افراد در اثر کمبود خواب حلقه های تیره ای در اطراف چشمانشان ایجاد میشود که با داشتن خواب و استراحت کافی میتوان از ایجاد آنها جلوگیری کرد.

علت تیرگی دورچش-لیزر غرب تهران

 

 به گفته متخصصان عامل ارث و ژنتیک ازمهم‌ترین علت های بروز سیاهی دور چشم است البته کمبود آهن به ویژه در زنان از علل ایجاد سیاهی دورچشم میباشد.

کرم ضدآفتاب به خصوص ضدآفتاب مخصوص دورچشم را فراموش نکنید. 

تلویزیون، موبایل و کامپیوتر پوست دور چشم را سیاه و پیر می‌کند. پس تا حد امکان استفاده از آنها را به حداقل برسانید.

مصرف آب کافی.از دست دادن آب بدن یک علت رایج بروز تیرگی و پف پوست دور چشم شما محسوب می‌شود،روزانه به طور میانگین نوشیدن هشت لیوان آب برای بدن ضروری میباشد. 

سیاهی دورچشم-لیزر غرب تهران

 

همگی از مضرات سیگار و الکل آگاه هستیم. جالب است بدانید که کشیدن سیگار و مصرف الکل موجب تیره شدن پوست و خسته به نظر رسیدن پوست میشود.

شما میتوانید با پزشکان کلینیک دلتا در این زمینه مشاوره تخصصی داشته باشید. پزشک پس از بررسی به شما راه کار های درمانی را پیشنهاد میکنند. 

گاهی لازم است شما فقط سبک زندگی و تغذیه خود را تغییر دهید. اما ممکن است پزشک به شما روش های دیگری مثل مزوتراپی رفع تیرگی دورچشم و یا پلاسمای سرد برای رفع تیرگی دورچشم را پیشنهاد کنند.

 با کمک مزوتراپی دورچشم مواد مورد نیاز برای از بین بردن تیرگی دورچشم به صورت مستقیم زیر پوست  تزریق میشود. این روش کاملا بدون عارضه میباشد. روشی مطمئن برای از بین بردن سیاهی دورچشم میباشد. 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.