بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی

به موهای زائد بسیار نازک بدن و یا صورت، موهای کرکی می گویند. موهای کرکی اغلب رنگ روشنی داشته و یا کاملا سفیدند. چنانچه تا به حال از هیچ روشی روی موهای کرکی بدن یا صورت تان جواب نگرفته اید بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید.
در این مطلب ما قصد داریم بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این دستگاه دیگر از وجود موهای کرکی ابراز ناراحتی نخواهید کرد. با ما همراه باشید.

 

آیا لیزر موهای کرکی روشن یا تیره اثربخش است؟

چنانچه پوست روشن و موهای زائد تیره ای داشته باشید، دستگاه لیزر بیشترین اثرگذاری را روی شپوست شما خواهند داشت. علت این امر آن است که ریشه موهای زائد (فولیکول) حاوی رنگدانه های قهوه ای تیره یا سیاه است که به آن ملانین می گویند. با وجود این رنگدانه ها آنها قادرندپرتوهای لیزر را به خوبی جذب خود کنند. موهای زاید با جذب پرتوهای لیزر، گرمای زیادی تولید می کنند (این فرایند فرآیند فُتوتِرمولیز نامیده می شود) و این امر سبب تخریب مو می شود. فُتوتِرمولیز سبب می شود تا:
• سرعت و چرخه رشد موهای زائد را کند می کند
• موهای زائد کمی دیرتر دربیایند
• موهای زائد جدیدی که رشد خواهند کرد، بسیار نازکتر خواهند بود
• در محلی که از لیزر استفاده شده است، تراکم رویش موها کمترمی شود
به علت آنکه موهای کرکی در مقایسه با موهای زائد ضخیم، از ملانین کمتری برخورداند، همچنین رنگ روشن تری هم دارند، قادر نیستند پرتو زیادی را به خود جذب نمایند. بنابراین انجام لیزر بر روی موهای کرکی تاثیر چندان خاصی ندارد.
لذا گرچه روی موهای تیره بسیار خوب لیزر را می توان انجام داد، اما متاسفانه موهای کرکی و روشن به این راحتی از بین نمی روند.

موهای بور و کرکی به علت عدم وجود ملانین خوب جهت جذب پرتوهای لیزر، با تعداد جلسات لیزر زیاد هم از بین نمی روند. پس باید بدانید که لیزر موهای کرکی و روشن، ی سفید یا خاکستری و بلوند قطعا بی نتیجه خواهد بود.

بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی

معرفی یک دستگاه لیزر خوب برای موهای کرکی

از جمله بهترین دستگاه های لیزری که با آن می توان موهای کرکی را به راحتی ازبین برد، پیشرفته ترین دستگاه لیزر با نام الکساندرایت موتوس AY می باشد. در ادامه به معرفی این دستگاه و بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی می پردازیم.

دستگاه لیزر الکسانداریت دِکا

در اولین مدل الکس موتوس ax عرضه شد. این دستگاه از این قابلیت برخوردار بود که موهای زائد را در همه نوع رنگ پوستی رفع نماید. بعدا شرکت دکا که یک شرکت ایتالیایی است، طول موج لیزر را افزایش داد و این دستگاه را با نام جدید نام الکس موتوس ay به بازار ارائه کرد. طول موج لیزر الکساندرایت با انرژی بالا به ناحیه ی مورد نظر می تابد و سبب ایجاد حرارت در فولیکول های مو می شود.
کار دستگاه لیزر الکساندرایت به شکل فتوترمولیز است. گرچه ضریب نفوذ اشعه های دستگاه لیزر الکساندرایت خیلی زیاد هست و به شکل مستقیم به ریشه ی مو می تابد، اما لیزر الکساندرایت هیچ نوع ضرری به بافت پوستی فرد نمی رساند. دستگاه لیزر الکساندرایت از جمله موثرترین دستگاه هایی است که برای لیزر موی کرکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 لیزر الکس موتوس

این دستگاه نیز به عنوان یکی از بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی، ساخت کشور ایتالیا می باشد. از این دستکاه برای حذف و از بین بردن موهای ضخیم استفاده می شود. کاربری این دستگاه روی پوست های تیره و سبزه عالی است اما آنچه باید به آن اشاره کرد این است که این دستگاه برای رفع و کاهش موهای کرکی صورت و بدن در بازار کنونی بهترین عملکرد را دارد.

 لیزر الکس موتوس

دستگاه لیزر تیتانیوم

این دستگاه لیزری یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی است که به منظور کم کردن و ضعیف نمودن رشد موها مورد استفاده قرار می گیرد. لیزر تیتانیوم از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. گرچه طول موج لیزر تیتانیوم برای از بین بردن موهای تیره مناسب تر استاما از ان برای حذف موهای کرکی نیز به خوبی می توان بهره برد.

دستگاه لیزر کندلا

از جمله بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی دستگاه‌های لیزری است که جهت کم نمودن رشد موها و نیز کنترل موهای نامطلوب روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه لیزر کندلا است. لیزر کندلا از فناوری لیزری با طول موج مناسب سبب می شود تا انرژی نور به موهای نازک بتاید و آنها را ضعیف نماید. این دستگاه لیزر، ساخت کشور آمریکا می باشد. لیزر کندلا از کیفیت بالایی برخوردار است و با استفاده از دو طول موج (با نام های الکساندرایت و اندیاگ) کلیه موهای کرکی روی بدن و صورت شما را می تواند از بین ببرد.

دستگاه لیزر کندلا

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی دستگاه های لیزری پرداختیم که قادرند موهای کرکی را حذف کرده و از بین ببرند. عموم مردم فکر می کنندکه از بین بردن موهای کرکی در مقایسه با موهای ضخیم امری ناشدنی است و یا به جلسات بیشتری نیاز دارد.
برخی نیز متصورند آن بخش از بدن که دارای موهای کرکی هست را نباید لیزر کرد و به ان دست زد. این در حالی است که چنانچه مرکز لیزر مناسبی را برای این کار انتخاب نمایید با استفاد ه از بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی به راحتی این کار را برای شما انجام خواهند داد.

سوالات متداول

  1. لیزر چند جلسه باید انجام شود تا نتیجه دلخواه به دست آید؟
    تعداد جلسات انجام لیزر برای هر فردی قطعا متفاوت خواهد بود. مولفه های متعددی مانند عوامل هورمونی، ژنتیکی، میزان ملانین موهای کرکی و نیز سرعت جواب دهی لیزر روی بدن افراد مختلف، متفاوت است. اما حداقل به 8 جلسه برای لیزر موهای کرکی نیاز هست.
  2. آیا لیزر موهای زائد می توان در بدن استفاده کننده ایجاد سرطان کند؟
    پاسخ منفی است چرا که گرچه امواج لیزر از قدرت نفوذ بالایی برخورداند، اما فقط به فولیکول موها می رسند و بدن ان ها را جذب خود نمی کند.
  3. هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟
    هزینه لیزر موهای زائد به اینکه چند جلسه لیزر استفاده نماییدو نیز چه قسمت هایی از بدن تان را لیزر نمایید، بستگی خواهد داشت.
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.