تفاوت ژل پرفکتا با بقیه ژل ها

طی سال های اخیر استقبال زیادی نسبت به ترزیق ژل شده است به این دلیل که افراد با ترزیق ژل به نتایج خوبی از زیبایی صورت دست یافته اند.انواع متنوعی از ترزیق ژل انجام می شود که در این بین می توان به ژل پرفکتا اشاره کرد. ما در این مقاله به بررسی ژل پرفکتا می پردازیم و تفاوت ژل پرفکتا با بقیه ژل ها را بیان خواهیم کرد. در این مقاله با ما تا انتها همراه شوید.

ژل پرفکتا چیست؟

در بین فیلترهای ترزیقی می توان ژل پرفکتا را به عنوان یک محصول پیشرفته و استاندارد معرفی کرد. این محصول نقش بسزایی در محو کردن خط و خطوط و آبرسانی به پوست دارد و از طرفی موجب افزایش حجم پوست صورت نیز می شود.

مزیت های ژل پرفکتا

ژل پرفکتا در واقع ماده ای به نام هیالورونیک اسید است که خطری ندارد به این دلیل که در بدن این ماده به صورت طبیعی وجود دارد.
ژل پرفکتا قیمت مناسبی دارد و البته مقرون به صرفه است.
با ترزیق ژل پرفکتا، افتادگی های شدید پوست صورت درمان می شود.
استفاده از ژل پرفکتا موجب افزایش گونه ها، چانه و فک می شود.
در بهبود خط استخوان فک نیز موثر است و البته اسکارهای عمیق روی بافت صورت را نیز از بین می برد.

نحوه تزریق ژل پرفکتا

در تفاوت بین ژل پرفکتا با بقیه ژل ها می توان بیان کرد که نحوه ترزیق آن بدین گونه است که پزشک از یک سوزن بسیار نازک برای ترزیق ژل استفاده می کند. با بکار بردن سوزن ظریف ژل به خوبی به لایه میانی پوست صورت وارد می شود. با ترزیق ژل پرفکتا، نواحی مختلف پوست صورت حجیم خواهد شد. ترزیق ژل پرفکتا به مدت 30 دقیقه طول می کشد و هیچ درد و ناراحتی در زمان ترزیق ژل احساس نخواهید کرد به این دلیل که پزشک از داروی موضعی برای ترزیق ژل استفاده می کند.

بعد از انجام ترزیق ژل پرفکتا چه اقدامات مراقبتی باید انجام داد؟

بعد از ترزیق ژل پرفکتا، نباید نوشیدنی های داغ و غذاهای پر ادویه استفاده کنید و از طرفی مصرف کافئین را هم کاهش دهید.
داروهایی همچون نوروفن و آسپرین را مصرف نکنید چون این داروها موجب رقیق کردن خون می شود. بنابراین به مدت 24 ساعت این داروها را مصرف نکنید.
به مدت 24 ساعت مکمل هایی همچون گلوکز، روغن های ماهی، مولتی ویتامین را مصرف نکنید.
به مدت 24 ساعت تمرینات سنگین را انجام ندهید و البته در مجاورت نور مستقیم خورشید نیز قرار نگیرید.

تفاوت ژل پرفکتا با بقیه ژل ها چیست؟

در بیان تفاوت ژل پرفکتا با بقیه ژل ها می توان بیان کرد که ژل پرفکتا به صورت یک ژل موقتی است و ماندگاری آن حداکثر تا دو سال است. اما دیگر ژل ها بستگی به ماده ای که دارند دارای ماندگار متفاوتی هستند که همین امر مجوب انتخاب ژل پرفکتا یا سایر ژل ها به عنوان یک روش درمانی محسوب می شود. بنابراین ژل پرفکتا بعد از دو سال نیاز به ترمیم پیدا می کند.

آیا ژل پرفکتا دارای عوارض جانبی است؟

ترزیق ژل پرفکتا، یک روش ایمن و مطمئن است که عوارض زیادی ندارد چراکه دارای ترکیبات خالص و طبیعی است که در بدن ما وجود دارد. به این نکته دقت داشته باشید که ترزیق همه ژل ها با عوارض زیادی همراه هستند که در ترزق ژل پرفکتا تنها تورم، قرمزی و کبودی در محل ایجاد می شود که البته این علائم به مدت 42 ساعت بعد التیام خواهد یافت.
بنابراین اگر شما دچار مشکلات عصبی و حساسیت پوستی هستید باید قبل از ترزیق ژل پرفکتا، با پزشک خود در این باره مشورت کنید و اگر دارویی هم مصرف می کنیدپزشک را از وجود داروهایی که مصرف می کنید مطلع سازید تا دچار عوارض جدی از ترزیق ژل نشوید.

سخن پایانی

در این مقاله ما به معرفی ژل پرفکتا پرداختیم و تفاوت ژل پرفکتا با بقیه ژل ها را بیان کردیم. البته انتخاب ژل پرفکتا و دیگر ژل ها بستگی به شخص و نیاز آن دارد. عوارض ناچیزی همچون قرمزی، التهاب، سوزش و خارش بعد از ترزیق ژل ایجاد می شود که به طور معمول ظرف یک مدت کاملا از بین خواهند رفت.
بنابراین اگر به دنبال یک پوست صورت صاف و زیبا هستید می توانید ترزیق ژل پرفکتا را انتخاب کنید به این دلیل که بسیار موثر بوده و دارا ی عوارض کمتری نسبت به سایز تریق های ژل دارد.
شما با ترزیق ژل پرفکتا، چین و چروک صورت خود را درمان خواهید کرد و نواحی پوست نیز حجم دهی خواهد شد. در بین فیلترهای ترزیقی می توان ژل پرفکتا را به عنوان یک محصول پیشرفته و استاندارد معرفی کرد. این محصول نقش بسزایی در محو کردن خط و خطوط و آبرسانی به پوست دارد و از طرفی موجب افزایش حجم پوست صورت نیز می شود.
سوالات متداول
1-بهترین نوع ترزیق ژل چه ساختاری دارد؟
بهترین مارک ترزیق ژل باید حاوی هیالورونیک اسید باشد که موجب حجم دهی نواحی پوست صورت شود.
2- هیالورونیک اسید در ترزیق ژل چه کارآیی دارد؟
هیالورونیک اسید ماده ای موثر در ژل ترزیقی است که جذب لایه های زیرین پوست صورت می شود و بدون ایجاد هیچ حساسیت و واکنش نامطلوبی موجب حجیم کردن صورت می شود.
3-در انتخاب بهترین مارک ترزیق ژل باید به چه مواردی توجه داشته باشید؟ در انتخاب بهترین و موثرترین مارک ترزیق ژل باید به برند ژل و کیفیت آن توجه داشته باشید.
به این نکته دقت داشته باشید که محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت ممکن است با عوارض خطرناکی همراه خواهد بود.
4- قیمت هر سی سی ژل پرفکتا چقدر است؟
باتوجه به وارداتی بودن و همچنین نوسانات قیمت ها نمی توان قیمت مشخصی برای این محصول تعیین کرد بلکه قیمت هر بسته ژل پرفکتا در حدود یک میلیون هشتصد هزار تومان است که البته این رقم در برخی از موارد نیز بالا خواهد بود.

5- تعداد جلسات تزریق ژل پرفکتا چقدر طول می کشد؟
مدت جلسات ژل پرفکتا در حدود 30 دقیه است که البته مدت زمان انجام آن بستگی به میزن سی سی و ناحیه تحت درمان دارد.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 2 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.