تزریق ژل لب چاک دار و هر آنچه بایستی در این مورد بدانید

لب چاک دار، مدل پرطرفدار تزریق ژل

با گذشت زمان کلاژن سازی درون پوستمان کاهش و رطوبت پوستمان کم می شود. تزریق فیلر (ژل) از جمله روش هایی است که به جوانسازی لب ها کمک نموده و شادابی، جوانی و طراوت را به آن بازمی گرداند.    لب چاک دار

اگر قصد دارید ژل لب تزریق کنید، با جستجو و سرچ مختصر در اینترنت متوجه می شوید که تزریق ژل لب انواع مدل های گوناگون دارد . انواع فرم های تزریق ژل لب شامل مدل طبیعی، عروسکی، روسی، فانتزی، چاک دار و …. وجود دارد که هر کدام دارای نقاط تزریق متفاوتی بوده و در نهایت باعث می شود لب ها برجستگی و فرم های متفاوتی داشته باشند.    لب چاک دار

اگر برایتان مهم است نتیجه نهایی ژل لب تزریق شده، با فرم صورتتان همخوانی داشته باشد و متناسب با سایر اجزای صورتتان باشد تزریق ژل لب، بایستی تزریق ژل لب در کلینیک های معتبر، توسط پزشک ماهر و با تجربه و آشنا به آناتومی صورت و با استفاده از برندهای خوب و با کیفیت انجام شود.

در ادامه می خواهیم به تزریق ژل لب چاک دار که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده، بپردازیم. ژل لب چاک دار چیست و چگونه تزریق می شود؟ ماندگاری آن چه قدر است و …. با ما همراه باشید.

کبودی بعد از ژل لب

ژل لب چاک دار چیست؟

در تزریق مدل ژل لب چاک دار، بیشتر تمرکز بر لب پائینی معطوف شده است. البته این به آن معنا نیست که برای لب بالائی شما تزریقی انجام نشود! در واقع فرم دهی مدل ژل لب چاک دارد بیشتر برای لب پایئنی مد نظر است. در این روش، در مرکز لب پائین، شیاری عمودی، با کمک نخ ایجاد می شود و تزریق در دو طرف این شیار انجام می شود. به همین دلیل به این مدل تزریق ژل لب چاک دار می گویند.

میزان برجستگی در دو طرف شیار بسته به سلیقه شما و نظر پزشک دارد. وجود شیار در میان لب، زیبایی لب ها را دوچندان کرده و حالت برجسته و زیبایی به آن می دهد. جالب است بدانید این روش نسبت به سایر روش های تزریق، به میزان ژل کمی برای تزریق نیاز دارد.

تزریق ژل لب چاک دار

تزریق ژل لب چاک دار بیشتر برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم مدل ژل لب سلیقه ای است. نظر پزشک ماهر نیز به شما کمک می کند تا حداکثر تناسب میان اجزای چهره تان حفظ شود. اما به طور کلی ژل لب چاک دار برای لب های متوسط تا بزرگ کاربرد دارد و زیبایی خود را بهتر نشان می دهد.

تزریق ژل لب چاک دار

اگر فردی سابقه ی تزریق ژل دارد لازم است ابتدا با پزشک مشورت کنند. در این دسته افراد بهتر است. به مدت چندین ماه از تاریخ تزریق قبلی گذشته باشد.و درصد قابل توجهی از ژل جذب شده باشد.تا پزشک بتواند به راحتی فرم ژل لب چاک دار را اجرا و نتیجه نهایی تزریق برای فرد رضایت بخش باشد.

کبودی ژل لب

آیا تزریق ژل لب چاک دار، درد دارد؟

به طور کلی در تزریقات صورت به علت استفاده از سوزن ظریف و باریک میزان درد و تحریک پذیری به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده و قبل از تزریق ژل لب، شما بی حسی دریافت می کنید و باعث می شود تزریق ژل لب برای شما بدون درد و یا با حداقل میزان درد همراه باشد.. از طرفی به دلیل نقاط کم و نسبتا محدود در تزریق ژل لب چاک دار نسبت به سایر روش ها این تزریق از میزان درد کمتری نسبت به سایر متدها برخوردار است.

از تخفیفات ویژه کلینیک دلتا جا نمونی !!!

 

2 میلیون تخفیف ویژه جلسه اولی ها 
  تخفیفات تکرار نشدنی مناسبتی 

 

تازه مشاوره با پزشک و متخصصان کلینیک دلتا هم رایگانه و قبلش می تونی هر سوالی داری ازشون بپرسی

کافیه فقط یک دقیقه وقت بزاری و فرم مشاوره زیر رو تکمیل کنی

 

“فرم مشاوره رایگان کلینیک دلتا”

کدام برند ژل لب برای تزریق ژل لب چاک دار مناسب است؟

بسته به موجودی روز کلینیک، برندهای معتبر ژلی که در مرکز دلتا استفاده میکنیم شامل استایلج(فرانسه)، بلوترو(آلمان)،.ریوانس(کانادا)، پرفکتا(فرانسه)، ژوویدرم(فرانسه)، رستیلن(آمریکا)، آلیاکسین(ایتالیا)، پرینسس(اتریش)  و….است. البته علاوه بر برندهای عنوان شده،.انواع برندهای معروف دیگر هم برای تزریق استفاده می شود که می توان به ، تئوسیال(سوئیس) آیدیا (ایتالیا) و فیورج اشاره کرد.

باکس-ژل-و-فیلر-آلیاکسین-الیاکسین

ماندگاری ژل لب چاک دار چه قدر است؟

بسته به برند ژل، و ماندگاری تعریف شده برای آن فیلر،  دوام ژل ها متفاوت است. به طور کلی ژل ها بر حسب غلظت و تراکم هیالورونیک اسید و همچنین فرمولاسیون دارای میزان ماندگاری متفاوتی هستند. قدرت جذب ژل توسط پوست افراد، سبک زندگی، عادات و رژیم غذایی و … از دیگر مسائلی است که همگی در میزان ماندگاری ژل لب تزریقی موثر است.

بوسیدن بعد از تزریق ژل لب

فراموش نکنید ناحیه ی لب حرکت نسبتا زیادی داشته و با اجسام گرم و سرد مرتبا در تماس است و به همین دلیل عمر فیلرهای تزریقی به ناحیه ی لب به طور معمول شش ماه تا یک سال و در صورت مراقبت حتی بیشتر است.

قبل از تزریق ژل لب چاک دار بایستی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • اگر دارویی مصرف می کنید و یا بیماری خاصی دارید قبل از تزریق حتما با پزشک مشورت کنید.
  • حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق، از مصرف آسپیرین و سایر داروهایی که باعث تشدید خونریزی می شوند پرهیز کنید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق،.از نوشیدن.مواد الکلی.خودداری کنید چون خطر خونریزی.و ایجاد کبودی را در محل تزریق تشدید می کند.
  • بهتر است هنگام تزریق پوستتان تمیز و عاری از هر گونه مواد آرایشی و کرم باشد.
  • در نظر داشته باشید اگر قصد دارید ژل تزریق کنید نبایستی دارای بیماری فعال پوستی، تبخال و نظایر آن باشید.
  • تزریق ژل درد چندانی ندارد با این حال اگر نیاز به دریافت بی حسی دارید در جلسه مشاوره رایگان به پزشک اطلاع دهید.

تزریق ژل لب طبیعی متناسب با فرم و اجزای صورت شما در کلینیک دلتا

بعد از تزریق ژل لب چاک دار بایستی چه مواردی را رعایت کنیم؟

  • در هفته های ابتدایی پس از تزریق از ورزش های سنگین و محیط های گرم مانند جکوزی، سونا و دوش آب گرم و … دوری کنید.
  • برای کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد کبودی تا 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • برای شستشوی پوست از شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • در روزهای ابتدایی پس از تزریق آرایش نکنید و از کرم های سنگین آرایشی دوری کنید.
  • به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • تا 72 ساعت پس از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.
  • از فشار و ماساژ ناحیه ی تزریق خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن.در معرض.نور خورشید اجتناب کنید.

هزینه تزریق ژل لب چاک دار چه قدر است؟

ارائه ی قیمت دقیق برای تزریق ژل لب ممکن نیست زیرا بسته به عواملی.نظیر برند ژل، میزان سی سی مورد نیاز، میزان ماندگاری و … مختلف است. همچنین برندهای فیلر لب از نظر قیمتی با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل از جمله عوامل تعیین کننده هزینه تزریق فیلر لب، برند ژل مورد نظر است. هزینه ی کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تزریق فیلرموثر است.

در حال حاضر قیمت تزریق ژل لب، ژل خط خنده، فیلر زیر چشم، زاویه فک، فیلر چانه و ….هر سی سی از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بالاست. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه که به علت وارداتی بودن.ناشی از نوسانات قیمت ارز و دلار است،.به همین جهت هزینه فیلر به.صورت تقریبی. عنوان شده. است. در صورتی که نیاز به اطلاع دقیق از قیمت فیلر زیر چشم مورد نظرتان دارید میتوانید با کلینیک تماس بگیرید و یا به واتساپ کلینیک دلتا پیام دهید.

 

در رابطه با تزریق ژل لب چاک دار سوالی دارید؟ 

همین حالا از طریق یکی از روش های زیر با مشاورین کلینیک دلتا در ارتباط باشید

برای تماس با کلینیک دلتا می توانید همه روزه از 8 صبح الی 8 شب (به غیر از ایام تعطیل) با شماره زیر تماس بگیرید.

80 405 404 -021
81 405 404 -021
82 405 404 -021

همچنین شما می توانید از طریق موبایل / واتساپ کلینیک دلتا با ما در ارتباط باشید

0990-47-47-980

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد

 

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 3 میانگین: 4.3
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.