چقدر قبل از لیزر باید شیو کنیم؟

زمان مناسب شیو قبل از لیزر

همانطور که می دانید شما باید برای لیزر به کلینیک های متخصص این کار مراجعه کنید، مراکز لیزر به شما پیشنهاد می کنند برای روند بهتر کار قبل از لیزر، شیو کنید. زیرا این کار تاثیرات مثبتی در روند لیزر موهای زائد خواهد داشت. اما ممکن است که برای برخی افراد سوال پیش بیایید چقدر قبل از لیزر باید شیو کنیم؟ ما در این مقاله می خواهیم بهترین زمان شیو قبل از لیزر موهای زائد بدن را برای شما مشخص کنیم تا اگر این سوال برای شما پیش آمده است به جواب آن برسید.

علت شیو کردن قبل از لیزر

شیو کردن قبل از آنکه موهای بدن را لیزر کنید تاثیرات مثبت زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از لیزر شیو کنید. همانطور که می دانید عمل لیزر موهای زائد به وسیله نور آن دستگاه انجام می شود. هنگامی که شما در بهترین زمان شیو قبل از لیزر موهای زائد را انجام می دهید، موجب می شود تا نور لیزر در زیر پوست متمرکز شود. اینگونه آسیب های پوستی که ممکن است با لیزر به شما برسد کمتر خواهد بود و یا اصلا اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر آن دردی که در هنگام لیزر متحمل می شوید هم کمتر خواهد شد.

زمان مناسب شیو پیش از لیزر موهای زائد

 اگر می خواهید با شیو کردن آسیب ها و درد لیزر کمتر شود، باید بدانید که چقدر قبل از لیزر باید شیو کنید. در واقع بهترین زمان شیو قبل از لیزر روز قبل از مراجعه به کلینیک است. زیرا اگر بیشتر از یک روز قبل موهای خود را شیو کنید، ممکن است رشد موهای بدن شما سریع باشد و آن ها دوباره رشد کنند. اگر هم قبل از یک روز موهای بدن خود را شیو کنید، ممکن است به دلیل حساسیت های مختلف در زمان انجام لیزر سوزش احساس کنید. پس بهترین زمان برای انجام شیو، یک روز قبل از لیزر موهای زائد بدن است.

بهترین زمان شیو قبل از لیزر

نکات مهم برای شیو موهای زائد

شما برای آنکه موهای خود را پیش از لیزر شیو کنید، تنها نباید به زمان آن توجه داشته باشید. چون نکات دیگری هم وجود دارد در هنگام شیو که بهتر است آن ها را رعایت کنید. این نکات برای بهترین زمان شیو قبل از لیزر به شرح زیر می باشد:

  • برای شیو کردن موهای زائد بهتر است از یک تیغ تمیز و نو استفاده کنید.
  • سعی کنید در هنگام شیو بدن خود را زخمی نکنید تا در زمان لیزر احساس سوزش کمتری کنید.
  • محلی که می خواهید شیو کنید را به ژل اصلاح کننده و با یک مرطوب کننده مناسب آغشته کنید.
  • برای شیو موهای بدن بهتر است از آب سرد و ولرم استفاده کنید و از آب داغ تا حد ممکن استفاده نکنید.

شما با رعایت این موارد و دانستن بهترین زمان شیو قبل از لیزر به از بین بردن موهای زائد خود با کمترین حساسیت، درد و سوزش کمک زیادی می کنید.

بهترین روش شیو کردن برای قبل از لیزر چیست؟

راه های زیادی برای شیو کردن وجود دارد. اما چون لیزر یک کار حساس است نمی توان از تمامروش های شیو استفاده کرد استفاده کرد. در واقع بهترین روش برای اصلاح موهای زائد در بهترین زمان شیو قبل از لیزر، تیغ می باشد. زیرا تیغ فقط موها را تا پوست از بین می برد و به پوست آسیبی نمی رساند. اما در روش هایی مانند اپیلاسیون با موم، وکس و یا استفاده از موچین اینگونه نمی باشد و برای قبل از لیزر اصلا مناسب نمی باشد. پس شما قبل از لیزر باید فقط با تیغ موهای بدن خود را شیو کنید و از موم، وکس، موچین و روش های دیگر خودداری کنید.

کلینیک لیزر برای از بین بردن موهای زائد

حال که شما نکات مهم و بهترین زمان شیو قبل از لیزر را فهمیدید، ممکن است بخواهید موهای زائد بدن خود را با این روش در یک جای معتبر انجام دهید. کلینیک دلتا لیزر یکی از معتبر ترین مکان ها برای از بین بردن موهای زائد بدن شما می باشد که از بهترین دستگاه ها  برای لیزر استفاده می کند و اینگونه شما کمترین حساسیت و درد به همراه بهترین کیفیت را در هنگام لیزر موهای بدن خود تجربه می کنید. برای دریافت وقت و مشاوره بیشتر در این باره می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

کلینیک لیزر برای از بین بردن موهای زائد

جمع بندی

برای لیزر موهای زائد باید یک سری نکات رعایت شود که یکی از آنها شیو قبل از انجام لیزر می باشد. ما در این مقاله بهترین زمان و نوع شیو قبل از لیزر را برای شما بازگو کردیم. زیرا بسیاری از افراد زمان اشتباهی را برای شیو کردن در نظر می گرفتند که ممکن بود برای آن ها مشکلاتی به وجود بیاورد. اما ما بهترین زمان شیو را برای شما بازگو کردیم تا این کار را در زمان مناسب خود انجام دهید.

علاوه بر آن کلینیک دلتا لیزر را برای این کار به شما معرفی کردیم که موهای زائد شما را با بهترین دستگاه ها از بین می برند تا این کار به بهترین شکل خود انجام شود. شما می توانید از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان گروه ما ارتباط برقرار کنید و برای انجام لیزر بدن خود وقت بگیرید.

سوالات متداول

  1. بهترین زمان شیو قبل از لیزر موهای زائد کی می باشد؟
    بهترین زمان برای شیو موهای زائد پیش از لیزر یک روز قبل مراجعه به کلینیک برای از بین بردن موهای زائد بدنتان می باشد.
  2. بهترین روش شیو کردن قبل از لیزر کدام می باشد؟
    بهترین روش اصلاح موهای زائد خود پیش از لیزر، استفاده از تیغ می باشد.
  3. در کجا می توان موهای بدن را لیزر کرد؟
    شما می توانید در کلینیک دلتا لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن خود وقت بگیرید.
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 1 میانگین: 5
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.