آیا تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن موثر است؟

آیا تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن موثر است؟

امروزه داشتن اندام برجسته یکی از معیارهای زیبایی زنان معرفی می شود. بزرگ کردن باسن با روش های جراحی و غیرجراحی در دنیا طرفداران زیادی دارد. تزریق ژل اسکالپترا به باسن می تواند باعث تحریک کلاژن سازی شود که برای بزرگ کردن باسن با این ژل و دیدن نتایج بهتر نیاز به 20 ویال تا 40 ویال می باشد. افرادی که هیچ گونه چربی اضافه جهت تزریق به باسن ندارند و یا نمی خواهند دوران نقاهت طولانی داشته باشند، بهترین کاندید برای بزرگ کردن باسن با ژل اسکالپترا هستند. در روش تزریق چربی به باسن فرد باید تا یک ماه از نشستن پرهیز کند. داشتن انتظارات واقع گرایانه برای بزرگ کردن باسن با این روش بسیار اهمیت دارد لذا چنانچه فرد به دنبال ایجاد تغییر بزرگ نیست، تزریق ژل اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن گزینه ی خوبی است.

ژل اسکالپترا؛ ژل بزرگ کردن باسن چیست؟

همانطور که می دانید امروزه استفاده از ژل ها یکی از بی دردسرترین و آسانترین روش های سریع جوانسازی و رفع عیوب پوست می باشد. اغلب ژل ها یا بر پایه اسید هیالورونیک می باشند و یا بر پایه ی اسیدلاکتیک که در حال حاضر معروفترین ژل پرکننده پوست، ژل اسکالپترا می باشد که بر پایه اسیدهای لاکتیک می باشد.
تزریق ژل اسکالپترا به پوست باعث رفع چین و چروک ها، خطوط ریز، لیفت و بازسازی حجم از دست رفته پوست و نیز کاهش چربی می شود. این ژل تولید کمپانی گالدرما در کشور سوئیس است و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز می باشد و جهت درمان لیپوآتروفی، بزرگ کردن باسن، ران، کاهش چین و چروک آرنج و قفسه سینه و زانو، پرکردن فرورفتگی های سلولیت و نیز کاهش چربی صورت کاربرد دارد. این ژل شکل پودری دارد که با آب استریل مخلوط و به ناحیه موردنظر تزریق می گردد.
توجه : اسیدلاکتیک که تشکیل دهنده ژل اسکالپترا می باشد در واقع یک ماده با ترکیب مصنوعی و غیر حیوانی است و برای تکثیر یک مشتق طبیعی در بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

ژل اسکالپترا؛ ژل بزرگ کردن باسن چیست؟

کاربردهای ژل اسکالپترا در کارهای زیبایی

• تزریق این ژل باعث حجم دهی گونه، شقیقه و چانه می شود.
• رفع چین و چروک های عمیق پوست با تزریق ژل اسکالپترا آسانتر است.
• جهت فرم دهی و پر کردن گودی های بالای باسن و نیز درمان سلولیت این ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد.
• درمان پوست شل و چروکیده شکم، بیکینی، ساعد و بازو و دیگر نواحی بدن با تزریق این ژل امکان پذیر خواهد بود.

مزایای بزرگ کردن باسن با ژل اسکالپترا

• بعد از تزریق این ژل به باسن ضخامت پوست افزایش می یابد و باعث حجم دهی به باسن می شود.
• این ژل به لیفت مایع معروف است لذا استفاده از آن بسیار ساده و سریع می باشد.
• نتایج بعد از تزریق ژل اسکالپترا به باسن بسیار عالی و قابل توجه است و در اکثر موارد بین 2 تا 3 سال ماندگاری دارد.
• مدت زمان ماندگاری این ژل برای بزرگ کردن باسن در مقایسه با سایر برندها بسیار بیشتر است.
• تزریق این ژل برای بزرگ کردن باسن بدون جراحی بوده و نیاز به دوده نقاهت ندارد.
• این ژل به دلیل داشتن ترکیبات موثر منجر به کلاژن سازی پوست نیز می شود.
• این ژل کاملا زیست سازگار بوده و هیچ گونه آسیبی به بدن انسان وارد نمی کند.
• ژل اسکالپترا جهت بزرگ کردن باسن باید به زیر پوست تزریق شود.

مزایای بزرگ کردن باسن با ژل اسکالپترا

هزینه بزرگ کردن باسن با ژل اسکالپترا

هزینه این ژل نسبت به دیگر ژل های حاوی اسیدهیالورونیک گرانتر و تقریبا دوبرابر قیمت ژل های دیگر می باشد در نتیجه هزینه بزرگ کردن باسن و لیفت باسن با این ژل بسیار گران خواهد بود اما افرادی که به دنبال روش ایمن و نیز باکیفیت برای بزرگ کردن باسن هستند می توانند از این روش بهترین استفاده را ببرند.
همچنین عوامل زیر می توانند بر هزینه بزرگ کردن باسن با تزریق ژل اسکالپترا موثر باشند:
• تعداد جلسات مورد نیاز تزریق
• تعداد ویال جهت تزریق
• درجه تصحیح مورد نیاز
• دستمزد پزشک متخصص
• موقعیت و اعتبار مطب
• میزان و برند ژل

نکته: هزینه بزرگ کردن باسن با تزریق ژل اسکالپترا در افراد مختلف متفاوت است به همین منظور و جهت تعیین دقیق هزینه بهتر است به پزشک متخصص مورد نظر مراجعه نمایید.

هزینه بزرگ کردن باسن با ژل اسکالپترا

فرآیند بزرگ کردن باسن با تزریق ژل اسکالپترا

بزرگ کردن باسن و لیفت باسن بوسیله ی ژل اسکالپترا با تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق تر پوست شروع می شود. این روش همانند دیگر روش های زیبایی دارای خطر عفونت است اما استفاده از این روش برای بزرگ کردن باسن نسبت به روش های جراحی، ایمن تر می باشد. لیفت و بزرگ کردن باسن با تزریق این ژل به سرعت و در مطب پزشک متخصص انجام می پذیرد که روشی کم خطر برای داشتن باسنی گرد و برجسته است.
جهت تزریق این ژل حتما فرد باید از سلامت کافی برخوردار باشد. همچنین فرد باید انتظارات واقع بینانه ای از تزریق ژل به باسن داشته باشد. تولید کلاژن بعد از تزریق این ژل نیازمند سپری شدن چند هفته تا چند ماه است و در اکثر موارد جهت بهبود حجم و گردی باسن نیاز به چندین مرحله تزریق خواهد بود.
با اینکه ژل پوستی اسکالپترا تنها مجوز استفاده برای صورت را دارد و تزریق این ژل برای باسن مورد تایید سازمان بهداشت قرار نگرفته است اما همانطور که اشاره شد بسیار از افرادی که از این روش برای بزرگ کردن باسن استفاده کرده اند از نتایج بسیار رضایت داشتند.

مراقبت های بعد از بزرگ کردن باسن با تزریق ژل اسکالپترا

بزرگ کردن باسن با این روش نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و پزشک تنها توصیه می کند تا دو روز بعد از تزریق ژل از انجام ورزش سنگین و نوشیدن الکل خودداری کنید.
در این روش نتایج تزریق بلافاصله قابل مشاهده نیست بلکه 4 تا 6 ماه طول خواهد کشید تا نتایج دیده شود چرا که پروسه تزریق به آهستگی باعث افزایش ساخت کلاژن در بدن خواهد شد.
توجه داشته باشید که نتایج بزرگ کردن باسن با این تزریق این ژل دائمی نمی باشد و ظرف 2 سال بعد از تزریق به طور کامل ژل جذب بدن می شود.

مراقبت های بعد از بزرگ کردن باسن با تزریق ژل اسکالپترا

نتیجه گیری:

با تزریق ژل اسکالپترا به باسن فرآیند کلاژن سازی آغاز می شود و همین امر منجر به حجم دهی باسن می گردد. معمولا جهت تزریق ژل از کانولا استفاده می شود تا درد کمتر شده و کبودی بعد از تزریق ایجاد نشود. این روش بهترین جایگزین برای افرادی است که نمی خواهند دوره نقاهت داشته باشند و یا چربی کافی جهت تزریق به باسن در بدن خود ندارند. لازم به ذکر است در کلینیک دلتا تزریق ژل باسن انجام نمیشود ولی برای رفع ترکهای پوستی ایجاد شده روی باسن، رفع تیرگی، رفع جوشهای زیرپوستی و برجسته و سایر مشکلات پوستی در ناحیه باسن میتوانید به ما مراجعه کنید و از پزشکان مجرب ما مشاوره رایگان بگیرید و در صورت نیاز درمان رو شروع کنید.

سوالات متداول:

1- بزرگ کردن باسن با استفاده از ژل اسکالپترا چقدر ماندگاری دارد؟
اغلب نتایج تا 2 سال دوام دارد و توصیه می شود هر 24 ماه تزریق این ژل تمدید شود.
2- پس از تزریق ژل اسکالپترا پوست باسن چه شکلی می شود؟
پوست باسن کمی برآمدگی ناهموار خواهد داشت که موقت خواهد بود. همچنین مقداری کبودی و تورم نیز نمایان می شود.
3- آیا بزرگ کردن باسن با ژل اسکالپترا دارای عوارض و خطرات است؟
ایجاد برآمدگی زیر پوست یکی از عوارض تزریق این ژل است که اگر بعد از یک ماه ادامه داشت باید به پزشک مراجعه شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.