انواع مدل های تزریق ژل لب

از پرطرفدارترین درمان های زیبایی تزریق ژل لب است که به آن فیلر هم گفته می شود. در تزریق ژل لب معمولا از فیلرهای پوستی به منظور بازگرداندن حجم لب که به دلایل مختلف از جمله جوانی از دست رفته در افراد مسن و افزایش حجم نسبت لب ها در افراد جوان استفاده می کنند.
در تزریق ژل لب، از شیوه های مختلفی برای مدل سازی چهره و حجم دهی به چین و چروک ها استفاده می شود. در این مطلب جهت آشنایی بیشتر شما با این موضوع، به بررسی انواع مدل های تزریق ژل لب می پردازیم. با ما همراه باشید.

ژل لب چیست

ژل لب از ماده ای طبیعی تحت عنوان اسید هیالورونیک ساخته می شود. این ماده در بدن انسان هم به طور طبیعی وجود دارد اما با افزایش سن وجود این ماده در بدن، به تدریج کاهش می یابد.
در واقع این اسید طبیعی نوعی کربوهیدرات هست. اسید هیالورونیک که دارای قدرت جذب آب می باشد و از این طریق بر جوانی و شاداب بودن پوست و مو و یا اندام های دیگر بدن همچون؛ مفاصل اثرگذار است.

ژل لب یا فیلرها به طور کلی عملکرد پرکننده و حجم دهنده دارند و در بخش های مختلف بدن برای رفع چین و چروک و یا جوانسازی پوست افراد مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلفی ژل یا فیلرها موجودند و مدل های مختلفی از تزریق فیلر لب هستند که هر کدام دارای ظاهر و میزان ماندگاری متفاوتی می باشند. در ادامه به معرفی انواع این مدل ها می پردازیم.

انواع مدل های تزریق ژل لب

مدل های مختلف تزریق ژل لب

از جمله انواع مدل های تزریق ژل لب می توان به مدل نچرال (طبیعی)، روسی، عروسکی، قلبی، کمانی، صدفی، هالیوودی، چاک دار، سه دکمه ای، قلوه ای، فانتزی، گرد و سوتی را می توان نام برد. در ادامه به توضیح هر یک از این مدل ها می پردازیم.

تزریق لب مدل نچرال (طبیعی)

از جمله انواع مدل های تزریق ژل لب، مدل طبیعی است. در این مدل تزریق تغییرات بسیار اندکی روی لب ایجاد می گردد. چنانچه به هر دلیلی از فرم لب تان رضایت ندارید و یا لب های نازکی دارید، این مدل برایتان مناسب است.

تزریق لب مدل روسی

از جمله روش های محبوب و پرطرفدار تزریق ژل لب، مدل روسی است.چنانچه لب کوچک و نازکی دارید این مدل قطعا به شما می آید. اما اگر چشم های کوچک و لب بزرگی دارید بهتر است مدل های دیگر را امتحان کنید.

تزریق لب مدل عروسکی (باربی)

در این مدل لب پایین به نسبت لب بالاحجیم تر خواهد شد و حس جوانی را به شما انتقال خواهد داد. معمولا این مدل تزریق به نسبت سایر مدل ها گران تر است.

تزریق لب مدل عروسکی

تزریق لب مدل قلبی

یکی از انواع مدل های تزریق ژل لب، مدل قلبی است. چنانچه صورت بیضی شکلی دارید، پس از تزریق ژل لب مدل قلبی ظاهر بسیار زیبایی خواهید داشت. در این روش فاصله ای بین قسمت بالایی دو حاشیه لب ایجاد می کنند و شکل قلب به لب می دهند. این مدل بسیار زیاد در بین بانوان پر طرفدار است اما اگر شما از انجام این مدل رضایت نداشته باشید، تغییر دادن فیلر کار دشواری خواهد بود.

تزریق لب مدل کمانی

در این مدل بر روی لب بالایی اقداماتی به شکل کمان ایجاد می گردد. اگر علاقمندید لب تان حالت طبیعی داشته باشد و مسن هستید و لب تان از فرم جوانی خود افتاده، تا تزریق ژل لب مدل کمانی مجددا حس جوانی را تجربه خواهید کرد.

تزریق لب مدل صدفی

در این مدل لب پایین حجم دهی شده و روی آن دو قطه اشک مانند در مرکز لب ایجاد می کنند تا لب حالت صدفی به خود بگیرد. شایان ذکر است این مدل را می توان در کنار سایر مدل ها هم بکار برد. قطعا ترکیب این مدل یبا سایر مدل ها به علاقه شخصی مشتری بستگی خواهد داشت.

تزریق لب مدل هالیوودی

در این مدل به هر دو تا لب پایین و بالا را به شکل مساوی ژل تزریق می کنند تا فرد شبیه بازیگران هالیوودی شود.

تزریق لب مدل چاک دار

یکی دیگر از انواع مدل های تزریق ژل لب، مدل چاک دار است. این روش بسیار زیبا و خاص است و پس از تزریق لبخندهای بسیار زیبایی خواهید داشت. تزریق ژل مدل چاک دار به این شکل است که در قسمت وسط لب پایینی یک خط ایجاد کردهحجم دو طرف خط را کم کم زیاد می کنند.

تزریق لب مدل چاک دار

تزریق لب مدل سه دکمه ای

این مدل نیز به ویژه در بین بانوان بسیار محوب است. در این مدل با توجه به این موضوع که لب پایین و بالا از سه بخش دوطرف، میانه و قسمت تشکیل شده اند، به دو بخش کناری لب و قسمت میانی لب بالا ژل بیشتری تزریق می نمایند تا لب ها بسیار پرحجم شود.

تزریق لب مدل قلوه ای

کسانی که صورت گردی دارند این مدل برایشان مناسب تر است. در مدل قلوه ای،میزان مشخصی ژل را به لب بالا و پایین تزریق می نمایند تا لب ها حجیم شوند. پس از تزریق لب ها کمی جلوتر به نظر می رسد و همچنین لب بالا خیلی بزرگتر از لب پایین خواهد شد.

تزریق لب مدل فانتزی

حجم لب ها در این مدل بسیار زیاد می شود و حالت طبیعی ندارد. اغلب کسانی از این روش استفاده می کنند که فک و گونه خود را هم تغییراتی داده و به شکل فانتزی دراورده باشند.

تزریق لب مدل گرد

از دیگر انواع مدل های تزریق ژل لب، مدل گرد است. این مدل، بهترین مدل برای همه افراد با هر شکل و حالت لب است. در این مدل، لب بالا از لب پایین حجیم تر خواهد شد و لب ها گرد می شوند.

تزریق لب مدل گرد

تزریق لب مدل سوتی

در این مدل از طریق تزریق فیلتر، یک فضای خالی بین لب ها ایجاد می نمایند تا آنها شکل سوت به خود بگیرند. کم هستند افرادی که این مدل را بپسندند.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی انواع مدل های تزریق ژل لب و تفاوت آنها با هم پرداختیم. همچنین کوشیدیم تا شما را با مفهوم ژل لب آشنا سازیم. شما با استفاده تزریق ژل لب یا فیلر می توانید لب های خود را برجسته تر کرده و با حجیم تر کردن آنها، ظاهر زیبایی به لب هایتان ببخشید و چهره ای مطابق با علاقه قلبی تان بیابید.

سوالات متداول

  1. در تزریق لب به چند سی سی ژل نیاز است؟
    این مورد براساس شکل ظاهری و فرم لب ها متفاوت خواهد بود.
  2. بهترین برند های ژل لب کدام است؟
    بهترین برند ان است که بر پایه هیالورونیک اسید باشد.
  3. بعد از چند ماه باید تزریق مجدد داشت؟
    حدودا 6 ماه
این مطلب چقدر مفید بود؟
تعداد رای: 0 میانگین: 0
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.